IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-05-2011 14:59 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik denk dat hij de fouten van zijn daden inziet en wij zijn stilte (en het niet editten van WMP's volgende post met dezelfde inhoud) maar als oprechte nederigheid moeten zien.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-05-2011 14:59 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Vooruit dan.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-05-2011 19:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nou vooruit, ik wou het discreet houden maar goed; nee, er stond idd een linkje maar mijn nick moest er ook weer bij met een onprettige en onnodige hoeveelheid woorden erbij.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-05-2011 19:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Maar waar het in dit topic om te doen is is niet flamen, trollen en uitleg "eisen" maar dit:

quote:
Zwart koppel krijgt blanke baby

"Is hij wel echt van mij", vroeg Francis Tshibangu zich elf weken geleden af toen zijn vrouw Arlette net bevallen was van hun tweede zoontje. Zijn verbazing was terecht, want het zwarte echtpaar verwelkomde een blank kindje met blond haar.

Dat zegt de in Congo geboren Tshibangu tegen de Britse tabloid Daily Mail. "Ik was vanzelfsprekend verbaasd en zag het verplegend personeel denken dat ik dan wel niet de vader van Daniel zou zijn", zegt de 28-jarige student sociologie uit Leicester.

"Toen ik in de ogen van Arlette keek, glimlachte ik en wist ik zeker dat het mijn zoon is. Maar zo'n ontzettend blanke baby was toch wel verrassend. Op zijn zachtst gezegd. Daniel heeft een kleine genetische afwijking, al is hij geen albino."

"Toen ik Daniel beter bekeek, wist ik zeker dat het ons kind is. Hij lijkt erg op Arlette en mezelf. Hij heeft de lippen van mijn vrouw en mijn neus. Daniel is ons mirakel. Voor ons is hij als een zegen. Hij is ook heel mooi."

"Wanneer we over straat lopen zie je soms wel mensen denken hoe een zwart koppel aan een blank kind komt. 'Die hebben ze vast en zeker gestolen.' Voor ons is zijn huidskleur niet van belang. Het belangrijkste is dat hij gezond is."




What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-05-2011 19:41 by Forever After Profiel van Forever After

De reincarnatie van Michael Jackson?


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-05-2011 19:41 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 mei 2011 13:48 schreef WMP het volgende:
Greycloak, ik postte in mijn gewijzigde post een linkje naar de Telegraaf. Niks meer, niks minder. Kan ik een klacht tegen dergelijke incompetent moderatorbeleid indienen? Ik heb al eens een mailtje gestuurd betreffende het moderatorgedrag van Greycloak, maar daar heb ik geen enkel antwoord op gekregen.


Boeiend.


Je moeder.


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-05-2011 20:27 by WMP Profiel van WMP

[je vraagt er om. Je hebt de mail gekregen, dit vat ik op als "nee, geen zin in".]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-05-2011 21:01]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-05-2011 21:30 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

:D


Je moeder.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-05-2011 22:47 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

D:


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-05-2011 22:56 by Schaep Profiel van Schaep



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-05-2011 23:24 by bastianus Profiel van bastianus

Over die kamervragen van Roemer over ss-er Faber die hij uit wil laten leveren: Wanneer krijgen Poppe en Marijnissen straf voor fout zijn in de Koude Oorlog?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-05-2011 23:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wat voor oorlogsmisdaden hebben ze dan begaan?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-05-2011 13:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 mei 2011 23:37 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat voor oorlogsmisdaden hebben ze dan begaan?
Helemaal niks, behalve loyaal zijn aan partijen van andere oorlogsmisdadigers. Maar ze staan wel weer verdomd snel klaar met het wijzende vingertje.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-05-2011 13:30 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Dat is politiek toch?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-05-2011 13:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 mei 2011 13:30 schreef Gemene Lepel het volgende:
Dat is politiek toch?
Ja, dat wel. Maar je zo druk maken om een man van bijna 90, kom op zeg. Laat ze eerst Harry van Bommel eens terugfluiten met zijn dubieuze demonstraties.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-05-2011 14:13 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zeer waar.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 20-05-2011 17:43 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'




Uitgegeven:

20 mei 2011 13:53



Laatst gewijzigd:

20 mei 2011 16:57


AMSTERDAM - Op Nederland 1 wordt zaterdagavond een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal uitgezonden. Wat er precies aan de hand is, wil een woordvoerder van de NTR niet zeggen.


© NU.nl/R. Derks

"Naar aanleiding van een bijzonder en urgent nieuwsfeit heeft de NTR, in overleg met de NPO, besloten tot het inlassen van een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal", luidt een verklaring van de omroep.

"Gezien de ontwikkelingen is het op dit moment niet mogelijk nadere mededelingen te doen."






Of we ons zorgen moeten maken over de gezondheid van Sinterklaas, weet de woordvoerder niet. Het journaal wordt om 19.50 uur uitgezonden op Nederland 1.



Telefoontjes


De NTR is vrijdagmiddag overspoeld met telefoontjes nadat de omroep het extra Sinterklaasjournaal bekend had gemaakt.

Maar de NTR houdt de spanning erin. De omroep wilde vrijdag nog niet onthullen wat er precies te zien is in Het Sinterklaasjournaal middenin de lente. De NTR wil alleen kwijt dat het om ''een bijzonder en urgent nieuwsfeit'' gaat.

Bron: nu.nl

Het zal me benieuwen


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-05-2011 17:55 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Zitten die kleine kinderen nu al in de stress. En het duurt nog een half jaar. Maanden lang: mam, is sinterklaas er nu wel?



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 21-05-2011 12:48 by jeroen83 Profiel van jeroen83

Sinterklaas stopt ermee

Bram van der Vlugt legt werk als Sinterklaas neer

ROTTERDAM - In een extra uitzending van het Sinterklaasjournaal zal Bram van der Vlugt zaterdagavond aankondigen dat hij zijn werkzaamheden met betrekking tot Sinterklaas neerlegt.

Dat bleek zaterdagochtend uit een artikel op de website van de NTR, dat kort na publicatie weer offline werd gehaald.

Van der Vlugt werd sinds 1986 ieder jaar als goedheilig man binnengehaald. Stefan de Walle zal de werkzaamheden van Van der Vlugt voortzetten voor de Nederlandse Publieke Omroep.

Tijdens de extra uitzending om 19.50 op Nederland 1 zal Van der Vlugt zelf van Sinterklaas het Grote Boek in ontvangst nemen dat hij in de afgelopen 25 jaar heeft volgeschreven.

Dordrecht

De NTR heeft in de publicatie ook laten weten dat de intocht van Sinterklaas dit jaar in Dordrecht zal plaatsvinden op 12 november rond het middaguur.

http://www.nu.nl/algemeen/2520517/bram-van-vlugt-legt-werk-als-sinterklaas-neer.html


Dus Sinterklaas wil ook al niet naar de randstad .

[Dit bericht is gewijzigd door jeroen83 op 21-05-2011 12:49]


Never have so many sacrificed so much for so few


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-05-2011 12:58 by bastianus Profiel van bastianus

Misschien kan die Martijn-pater hem op gaan volgen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-05-2011 13:00 by XXL Profiel van XXL

Heb jij geen Sinterklaas ervaring?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-05-2011 13:03 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 mei 2011 13:00 schreef XXL het volgende:
Heb jij geen Sinterklaas ervaring?
Asteblief zeg. Ik mag die man niet. Zijn knecht vind ik ook een zak.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-05-2011 13:08 by Forever After Profiel van Forever After

Ik vind zijn knechten altijd zo donker kijken.


 


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-05-2011 13:11 by nark Profiel van nark

Broer Kees uit de serie Flodder wordt de nieuwe Sint.......

Ik hoop niet dat de Sint net zo'n viespeuk wordt hehehe


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 21-05-2011 13:48 by jeroen83 Profiel van jeroen83

Hans Teeuwen had eigenlijk de nieuwe sinterklaas moeten worden.


Never have so many sacrificed so much for so few


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen