IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 26-05-2011 5:06 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

PWND. :')


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 26-05-2011 13:00 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php



Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-05-2011 13:04 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 26 mei 2011 13:00 schreef Sonic Titan het volgende:
Mladic gearresteerd, schijnbaar:

http://www.nu.nl/buitenland/2524797/ratko-mladic-gearresteerd.html


Dat werdt verdomme tijd, en nu vervolgen en laten wegrotten in de gevangenis onder erbarmelijke omstandigheden!


5 Euro's? Op je muil!!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 26-05-2011 13:04 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

je bent zelf een erbarmelijke omstandigheden.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-05-2011 13:05 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 26 mei 2011 13:04 schreef Black Jew het volgende:
je bent zelf een erbarmelijke omstandigheden.


Omstandigheid zal je bedoelen, gelukkig gaat dit voor jou ook op


5 Euro's? Op je muil!!


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-05-2011 0:08 by watery black Profiel van watery black



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 29-05-2011 0:22 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Inderdaad, die handled het zeer goed.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-05-2011 7:46 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 26 mei 2011 0:29 schreef MR. N het volgende:
Joa, maar waar ik niet goed tegen kan is dat ze eerst als een gek regelingen voor dit soort auto's maken, en dan op een gegeven moment de mensen die ze kopen bedonderen door de regelingen op te heffen, zieke praktijken.

Zo hebben ze mij ook genaaid met het grijze kenteken, met de mededeling in de media dat er teveel misbruik van gemaakt werd.

Dikke onzin, er werd teveel gebruik van gemaakt. Misbruik is als mensen regelingen doelbewust ontduiken, gebruik is als men zich gewoon aan een regeling houdt.

Bastards.


Zal ik voorspellen wat de volgende wordt?

Kwarttarief voor campers (Of iig tot camper verbouwde grijs kenteken wagens).

De koper van een bedrijfswagen van na juni 2005 moet namelijk hoe dan ook rest bpm betalen dus zal de stap om te gaan verbouwen een stuk kleiner worden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-05-2011 8:48 by Forever After Profiel van Forever After

Eerlijk of niet, zoals het nu is is het ook niet eerlijk.

Stoot je auto rotzooi uit onder de grenswaarde betaal je geen wegenbelasting.
Stooot je auto meer dan de grenswaarde uit betaal je wel wegenbelasting die dan ook nog eens bepaalt wordt op zowel de uitstoot EN het gewicht van de auto. Dat laatste is dan omdat een zwaardere auto meer 'schade' toebrengt aan de wegen. Alsof een Prius niks weegt.

Dat ze zuinige auto's met lage uitstoot minder (wegen)belasten ok, maar niet slaat nergens op.

Ook is heel vaag hoe nu eea bepaalt wordt. Model A kan met een bepaalde motor het A-label hebben terwijl model B met dezelfde motor het B-label heeft.


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-05-2011 12:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

D66 wil af van drugsverbod

Het drugsverbod moet opgeheven worden. Een motie van die strekking is zaterdag met grote meerderheid aangenomen op het D66-congres in het Beatrixtheater in Utrecht.

De partij beseft dat drugsgebruik gevaarlijk kan zijn, maar desondanks willen de D66-leden dat het verbod wordt opgeheven. Regulering zou veel effectiever zijn om de volksgezondheid te beschermen.

De Tweede Kamerfractie van D66 gaat nu plannen ontwikkelen voor een regulering die zo gering en veilig mogelijk kan worden gebruikt. Daarbij moet rekening gehouden worden met de grote verschillen tussen drugssoorten en dat criminelen geen geld meer aan drugshandel kunnen verdienen.

De Jonge Democraten, de onafhankelijke jongerenorganisatie van D66, pleitte al langer om het drugsverbod op te heffen. Volgens hen is dit besluit 'een enorme stap voorwaarts'.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-05-2011 12:27 by XXL Profiel van XXL

"dat criminelen geen geld meer aan drugshandel kunnen verdienen"

En dat de staat er dan meer aan verdient vanwege de btw en eventueel accijns die er op geheven gaat worden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-05-2011 12:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 mei 2011 12:27 schreef XXL het volgende:
"dat criminelen geen geld meer aan drugshandel kunnen verdienen"

En dat de staat er dan meer aan verdient vanwege de btw en eventueel accijns die er op geheven gaat worden.

Ja, d'uh, dikke kostenbesparing en belastingwinst

Toevalligerwijs: http://www.hpdetijd.nl/2010-11-17/vvd-adam-snoop-dogg-moet-kunnen-blijven-blowen

Het nieuwe Kabinet is crackin' down op de Nederlandse softdrugsindustrie. Er moet een Wietpas komen. Op deze manier worden coffeeshops besloten clubs en worden alle 'leden' geregistreerd. Toeristen krijgen echter geen pas, die moeten op een houtje bijten. En dat vindt de Amsterdamse VVD een probleem. Want van de miljoenen toeristen die Amsterdam bezoeken gaat een kwart naar de coffeeshop.

Volgens VVD-fractievoorzitter Robert Flos zou zo'n Wietpas een ramp zijn. In Het Parool zegt hij: "Zo'n wietpas daarentegen zal voor veiligheidsproblemen zorgen. Men gaat straks op straat softdrugs verkopen, waarmee we veel overlast krijgen die er nu niet is."

De liberaal wordt daarin gesteund door PvdA-raadslid Peggy Burke: ''We hebben zo'n 250 coffeeshops in het centrum. Die kunnen wel sluiten.'' En dat komt vooral omdat het merendeel van die shops leeft op het bezoek van toeristen.

Eén van bezoekers is zanger/tekstschrijver Snoop Dogg. Frequent bezoeker van de Amsterdamse coffeeshop The Bulldog. Hieronder beelden van een dergelijk bezoek. Met dank aan Frank Buis.

via http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/05/rutte_laat_snoop_dogg_toch_met.html#more gevonden, met de volgende bewering:

"Aardig feitje in dezen: in opdracht van het vorige kabinet deden ambtenaren onderzoek naar waar we op zouden kunnen bezuinigen in het kader van de ‘Brede Heroverwegingen’. Eén van de voorstellen was om de productie en handel in softdrugs te legaliseren. Resultaat: 160 miljoen euro per jaar bezuinigingen en 260 miljoen euro belastinginkomsten. Zijn we meteen af van dat gezeik over kunstbezuinigingen op pindakaasvloeren en wat dies meer zij."

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-05-2011 12:32]


I wish I was a butterfly


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 29-05-2011 12:36 by holysjit Profiel van holysjithttp://www.ragherrie.com

Op station Leiden Centraal stonden vannacht rond 3.00 uur nog zo'n driehonderd mensen te wachten op vervangend busvervoer.

Door geplande werkzaamheden rijden er geen treinen tussen Leiden Centraal, Den Haag en Delft. Volgens een woordvoerder van de NS speelde het concert van de Toppers dat zaterdagavond in de Arena in Amsterdam rond middernacht was afgelopen, mee. "Daar waren 20.000 mensen, waarvan een groot deel met de trein weer wegging." Volgens de NS waren er acht extra bussen onderweg.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-05-2011 12:49 by XXL Profiel van XXL

nou nou. Wat een drama.

Enig idee hoe vaak ik na een concert gekloot met OV heb gehad?
Zo vaak dat ze mij permanent het OV uit hebben weten te jagen en ik ben gaan autorijden.

Maargoed, da's metal publiek maar met publiek van de Toppers is dat natuurlijk anders.
Hier zullen wel weer kamervragen over komen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 29-05-2011 12:57 by holysjit Profiel van holysjithttp://www.ragherrie.com

Blijft lastig, Ga je rijden, kan je niet zuipen. En het OV moet je dingen missen of helemaal gaan puzzelen. That's life.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-05-2011 13:01 by XXL Profiel van XXL

Bovendien stonden die werkzaamheden vast wel op de NS site.
Dan toch de trein pakken is vragen om een overnachting op het station.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 29-05-2011 16:08 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Meerderheid Malta wil recht op scheiding

In een referendum heeft een krappe meerderheid van de Maltezen zich uitgesproken voor het recht op echtscheiding.

Tussen de 52 en 54 procent van de kiezers stemde voor de mogelijkheid om een huwelijk te ontbinden. De opkomst lag op 72 procent.

Kerk
Malta is samen met de Filipijnen het enige land dat echtscheidingen niet toestaat. Het land is nog sterk rooms-katholiek. 98 procent van de inwoners is katholiek en driekwart zegt elk zondag bij de mis te zitten.

Een aanvoerder van de voorstanders van echtscheiding noemt de uitkomst veelbetekenend: "Het brengt Malta in de moderne tijd, waar kerk en staat eindelijk gescheiden zijn".

Niet bindend
De uitslag van het referendum is niet bindend. Het parlement moet nu een wet maken waarin echtscheidingen worden geregeld. De verwachting is dat de parlementariërs de wil van de bevolking zullen volgen.



--------------

Dat land zit toch bij de EU?
K vind het maar vreemd dat het niet toegestaan is!



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-05-2011 10:25 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
SP wil Verhagen horen over Duitse kernenergie


DEN HAAG - De SP wil dinsdag in het wekelijkse vragenuurtje in de Tweede Kamer van minister Maxime Verhagen (Economische Zaken) weten hoe lang hij nog denkt vast te houden aan de bouw van een tweede kerncentrale in Nederland.

Aanleiding is het besluit van de Duitse regering om in de komende elf jaar alle zeventien Duitse kerncentrales te sluiten.

''Buitengewoon onverstandig om nu in Nederland een tweede centrale te gaan bouwen'', zegt SP-Kamerlid Paulus Jansen. Hij noemt het opvallend dat Duitsland als grootste handelspartner van Nederland en met veel meer kerncentrales nu besluit te stoppen met kernenergie.



''Het doet hun veel meer pijn. Dat zou het kabinet aan het denken moeten zetten.''


Wereldvreemder

PvdA-Kamerlid Diederik Samsom schat in dat het ''een kwestie van maanden'' is voor dat ook het Nederlandse kabinet de kernenergieplannen terugdraait.

''Het voornemen van Nederland om tegen alle ontwikkelingen in door te gaan met een tweede centrale is met het Duitse besluit nog wereldvreemder geworden.''

Hij stelt dat het Duitse besluit verstandig maar moeilijk is. De Duitsers produceren immers veel meer kernenergie dan Nederland. ''De keuze zou voor Nederland veel makkelijker zijn.''


Stimulans

Samsom denkt dat de veiligheidseisen aan centrales na de evaluaties rond het Japanse drama van Fukushima en de Europese stresstest alleen nog maar omhoog gaan. En daarmee ook de kosten.

Volgens Samsom is het Duitse besluit te stoppen een ''klap voor de nucleaire industrie'' en een stimulans voor innovatieve duurzame bedrijven.

Ook GroenLinks juicht het besluit van de regering van bondskanselier Angela Merkel toe. ''En nu wij! Kies voor vooruitgang niet voor een doodlopende weg! #KernenergieNEE'', twittert Kamerlid Ineke van Gent.


Sinds wanneer liggen Duitsland en Nederland in een aardbevingsgebied? Staaltje paniekvoetbal. Ik ben ook geen voorstander van kernenergie zolang er geen goede oplossing is voor het afval. Maar dit soort angstreacties doen het gezonde verstand ook geen goed.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-05-2011 10:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
'Mobieltjesbeleid op scholen ware chaos'

Amsterdam - Scholen weten zich geen raad met het gebruik van mobieltjes binnen de school door de huidige jeugd. Dat blijkt uit onderzoek van de Nationale Academie voor Media & Maatschappij.



Liesbeth Hop, woordvoerster: ‘Het probleem begint al bij de naïviteit van het Nederlandse onderwijs; zij zijn onvoldoende op de hoogte van de mogelijkheden van de huidige mobieltjes en smartphones. Het zijn in veel gevallen niet slechts telefoons, maar zij bieden volledig toegang tot het internet. Smartphones blijken zelfs te worden ingezet als wapens tegen leeftijdsgenoten en onderwijzend personeel.

Leerlingen blijken te vaak vrij spel te krijgen in het gebruik van mobieltjes en/of smartphones. Dat blijkt ten koste te gaan van de veiligheidsituatie binnen de school, maar verstoort ook het educatieve proces van leerlingen.’

‘Scholen blijken nauwelijks tot geen afspraken te hebben gemaakt over het gebruik van mobieltjes binnen de school. Als er al afspraken zijn gemaakt dan zijn deze niet eenduidig en worden niet consequent door het schoolteam gehandhaafd. Het wordt hoog tijd dat scholen beleid ontwikkelen dat aansluit bij de huidige mediaontwikkelingen en tijdgeest. Ook basisscholen moeten aan de bak omdat de gemiddelde leeftijd waarop kinderen een eerste mobiele telefoon gaan gebruiken blijft dalen.’

Beetje overdreven. Als ik instructie geef moeten de laptops dicht en de mobieltjes in de tas. Verder moeten leerlingen het maar zelf weten, zolang ze het leerproces maar niet verstoren met hun apparatuur. Mij boeit het allemaal niet zo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-05-2011 11:22 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

Tucht en orde aub! Dat gezeur van 'laat die jongeren nu maar' moet maar eens afgelopen zijn. Eigen zaken regelen ze maar in de pauze, tijdens de les dient er een hoge mate discipline aanwezig te zijn. Van zowel leerling als leraar.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-05-2011 11:27 by XXL Profiel van XXL

Ik neem aan dat het op scholen niet veel anders gaat dan op de gemiddelde werkvloer.
De hele dag gekut met mobieltjes.

Ik ben voor een geheel verbod op gebruik van mobieltjes op het werk en op school.

En ja, die van mij staat uit. Mensen kunnen mij gewoon een sms sturen die ik dan in mijn pauze wel check.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-05-2011 11:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 mei 2011 11:22 schreef Spirit In Black het volgende:
Tucht en orde aub! Dat gezeur van 'laat die jongeren nu maar' moet maar eens afgelopen zijn. Eigen zaken regelen ze maar in de pauze, tijdens de les dient er een hoge mate discipline aanwezig te zijn. Van zowel leerling als leraar.
Zo gauw de eerste toetsen komen straf ik de leerlingen af voor onoplettendheid, daarna pakken ze hun verantwoordelijkheid meestal wel op. Zo niet, dan hoeven ze ook niet op al teveel steun van mij te rekenen. Gebrek aan inzet straf ik wel af, maar ik ben geen kinderoppas.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-05-2011 12:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 mei 2011 10:25 schreef bastianus het volgende:
Sinds wanneer liggen Duitsland en Nederland in een aardbevingsgebied? Staaltje paniekvoetbal. Ik ben ook geen voorstander van kernenergie zolang er geen goede oplossing is voor het afval. Maar dit soort angstreacties doen het gezonde verstand ook geen goed.


bodem opslag is een goede oplossing, natuurlijk niet zonder risico maar met een kilometer onder de grond heb je niet meer straling dan normaal, nouja zelf verwaarloosbaar met het eten van een banaan(een van de grootste natuurlijke stralingsbronnen omdat het kalium bevat)

Duitsland is hartstikke goed bezig met duurzame energie maar dit slaat nergens op.

Kernrampen zijn bovendien een geweldige manier om natuurgebieden te ontwikkelen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-05-2011 12:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 mei 2011 11:27 schreef XXL het volgende:
Ik neem aan dat het op scholen niet veel anders gaat dan op de gemiddelde werkvloer.
De hele dag gekut met mobieltjes.

Ik ben voor een geheel verbod op gebruik van mobieltjes op het werk en op school.

En ja, die van mij staat uit. Mensen kunnen mij gewoon een sms sturen die ik dan in mijn pauze wel check.
sommige bazen hebben liever dat hun personeel zo'n ding hebben hoor


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-05-2011 12:46 by XXL Profiel van XXL

Je snapt dat ik begrijp dat er een verschil zit tussen bereikbaar moeten zijn voor je werk en nutteloos zitten twitteren en hyven onder werktijd?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen