IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-06-2011 14:58 by XXL Profiel van XXL

Ik heb mijn vader in een paar jaar zien aftakelen tot een schim van de man die hij ooit was. Herkende op het laatst zijn eigen kinderen niet meer.

Ergens was ik blij dat hij overleed. Mijn ervaring is dat vooral de familie iemand zo lang mogelijk wil laten leven om een persoon niet te hoeven missen.

Van mijn vader weet ik dat hij persoonlijk zo'n leven niet had gewild.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-06-2011 15:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Niemand wil zo'n leven, mensen die het beweren snappen niet wat het is. De eerste jaren kunnen okee verlopen waarin ze nog vrolijk kunnen blijven maar na verloop van tijd en met intensieve zorg wordt het gewoon kut.

Toen mn opa een nieuw heup kreeg was er een vrouw op zn ziekenhuis kamer die dement was en ook een nieuwe heup kreeg. Die moest dus helemaal in de dwangbuis en liep constant mensen over te halen om samen met haar weg te vluchten. Ook mn opa werd gek van haar omdat ze constant aan het zeuren was en halfpaniekerig was(wat iedereen wordt na een tijdje vastgebonden zitten)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-06-2011 9:23 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

'Hulp AIVD voor extreem links'
Uitgegeven: 3 juni 2011 07:04
Laatst gewijzigd: 3 juni 2011 07:03

AMSTERDAM - De geheime dienst AIVD is betrokken geweest bij bepaalde gewelddadige acties tegen extreem rechtse groeperingen. Een mol van de dienst was diep geïnfiltreerd in de harde kern van links-extremistische activisten en gewelddadige dierenactivisten.

© ANPDat schrijft De Telegraaf vrijdag. De infiltrant klapte tegenover de krant uit de school.

De infiltrant zou bijna 25 jaar lang werkzaam zijn geweest voor de geheime dienst. In nauw overleg met de AIVD zou hij bepaalde gewelddadige acties tegen rechts-extremisten mede georganiseerd hebben.



Hij werd zelfs doelwit van brandbomaanslagen en bedreigingen uit extreem rechtse hoek.


Dierenactivisten

Ook in kringen van dierenactivisten was de infiltrant actief. Op verzoek van de dienst zou hij bevriend zijn geraakt met onder meer Peter Janssen, ook wel bekend als de 'vegan streaker' die de tv-show van Paul de Leeuw verstoorde. Via een speciaal geprepareerde laptop kon de dienst letterlijk meekijken bij wat hij uitspookte.

De mol klom in de loop der tijd op tot de tweede man van de Antifascistische Aktie, een gewelddadige groepering ontstaan uit de kraakbeweging.

De geheime dienst zou zelfs afdelingen van deze links-extremistische actiegroep hebben opgezet, als dekmantel voor infiltratieoperaties in linkse kringen.


Journalist

De man combineerde zijn werk voor de geheime dienst met een baan als journalist. Die baan diende ook als dekmantel in contacten met activisten.

Hij kreeg een maandelijkse vergoeding van de AIVD, en ook zijn huur werd een paar jaar lang voor hem betaald. De infiltrant zou zijn werkzaamheden voor de AIVD vorig jaar augustus beëindigd hebben.

© Novum

Of zoiets nou handig is. Je geeft beide kampen een stok om mee te slaan. Wel mooi om te lezen dat de AFA meer en meer te boek staat als wat ze is, een terroristische organistatie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-06-2011 9:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Knappe infiltratieactie


I wish I was a butterfly


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-06-2011 9:32 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik heb zoiets van doe dat nou niet. Nu gaat die domme AFA zich weer belangrijk voelen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 03-06-2011 9:36 by intothevoid Profiel van intothevoid

Vooral link voor de persoon in kwestie, denk ik. Identiteit van die gast achterhalen is niet al te moeilijk meer als het gaat om 'de tweede man van de organisatie', die ook nog eens een brandbomaanslagen heeft overleefd...
Maar, hulde.

edit: ah, hij staat al met foto op GS. Kan me voorstellen dat dat niet handig is.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 03-06-2011 9:56]


You have time. You are doing fine.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-06-2011 9:55 by bastianus Profiel van bastianus

Zou die infiltrant Volkert ook gekend hebben? En de actie tegen Pim bedacht hebben? Lijkt me een mooi gegeven voor Thomas Ros, dit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-06-2011 10:23 by XXL Profiel van XXL

Nieuwe stam MRSA-bacterie in koeienmelk aangetroffen
Uitgegeven: 3 juni 2011 05:17

LONDEN - Een geheel nieuwe stam van de 'ziekenhuisbacterie' MRSA is aangetroffen in koeienmelk in Groot-Brittannië en Denemarken. Ook is de bacterie bij tientallen mensen aangetroffen. Dat bleek vrijdag uit Brits onderzoek, dat gepubliceerd werd in vakblad The Lancet Infectious.

Het is echter nog onduidelijk of melkkoeien mensen besmetten of dat andersom het geval is.

Het consumeren van gepasteuriseerde melk en zuivelproducten vormt geen gevaar voor de gezondheid. Wel zouden mensen die met dieren werken moeten oppassen, aldus de wetenschappers.

MRSA is een bacterie die moeilijk te bestrijden is wegens ongevoeligheid voor de meeste antibiotica. Besmetting met MRSA is vooral gevaarlijk voor mensen met een ernstig verminderde weerstand.

Voor zorginstellingen, zoals ziekenhuizen en verpleeghuizen, vormt de bacterie daarom een grote bedreiging.
© ANP



Gaat nu, na de komkommer handel, ook de melkmarkt instorten?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-06-2011 10:28 by Forever After Profiel van Forever After

May 21th, rise of the deadly bacteria.



 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-06-2011 11:19 by bastianus Profiel van bastianus

Tja, als alle bacteria en overige ziekteverwekkers bestreden worden, ontwikkelen zich natuurlijk steeds resistentere en hardnekkiger soorten. Geen paniek zaaien en natuurlijke weerstand opbouwen lijkt me handiger.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-06-2011 13:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 03-06-2011 13:25 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 3 juni 2011 11:19 schreef bastianus het volgende:
Tja, als alle bacteria en overige ziekteverwekkers bestreden worden, ontwikkelen zich natuurlijk steeds resistentere en hardnekkiger soorten. Geen paniek zaaien en natuurlijke weerstand opbouwen lijkt me handiger.

Dat het zich heeft uitgebreid is inderdaad niet zo verwonderlijk. Geen paniek zaaien en gewoon goede voorzorgsmaatregelen nemen. Varkensfokkers moeten al hun beroep melden voor een ziekenhuisbezoek, zal in de toekomst met melkveehouders dan zelfde laken 'n pak zijn.


Verrassend triviaal


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-06-2011 13:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 juni 2011 13:21 schreef kwelgeest het volgende:
http://www.indymedia.nl/nl/2011/06/76438.shtml
Als ik Paul was dook ik toch even onder. Wat een kluns om alles aan de grote klok te hangen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-06-2011 21:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Defecte crematoriumoven zorgt voor commotie

Een slecht sluitende deur van een verbrandingsoven heeft vrijdagmiddag in het crematorium van Uden (Noord-Brabant) voor commotie gezorgd na afloop van een crematieplechtigheid. Dat meldde een woordvoerder van de brandweer.

Nadat de kist met het stoffelijk overschot in de oven was geplaatst, bleek de deur niet naar behoren te sluiten. De kist bleef halverwege steken, maar vatte wel vlam. Door de flinke rookontwikkeling moest het crematorium worden ontruimd.

Medewerkers van het crematorium hadden ondertussen het gas van de oven uitgezet. De brandweer had de brand snel onder controle en slaagde erin de kist verder in de oven te duwen, waardoor een andere crematie die in het pand plaatsvond, kon worden vervolgd. De nabestaanden van de tweede bijeenkomst hebben de dienst buiten het crematorium voortgezet.

Nou Bassie brand maar los!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-06-2011 21:44 by Forever After Profiel van Forever After

Een Jehova die gecremeerd werd?


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-06-2011 21:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-06-2011 22:29 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-06-2011 23:00 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 1 juni 2011 13:51 schreef XXL het volgende:
Grote brand in restaurant Zwolse binnenstad
Uitgegeven: 1 juni 2011 13:12

ZWOLLE - In de Zwolse binnenstad is woensdagmiddag door nog onbekende oorzaak een grote brand ontstaan in een restaurant op de Melkmarkt.


De brandweer is druk in de weer met blussen, meldde de brandweer woensdag.

© ANP



Ben je weer bezig, MR. N?


Euh, late reactie, maar ik was niet in de buurt deze keer... wel apart dat er dit jaar al 3 panden in rook opgegaan zijn in een straal van 100 meter van mijn huis.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-06-2011 23:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 juni 2011 21:34 schreef ElitE het volgende:
Defecte crematoriumoven zorgt voor commotie

Een slecht sluitende deur van een verbrandingsoven heeft vrijdagmiddag in het crematorium van Uden (Noord-Brabant) voor commotie gezorgd na afloop van een crematieplechtigheid. Dat meldde een woordvoerder van de brandweer.

Nadat de kist met het stoffelijk overschot in de oven was geplaatst, bleek de deur niet naar behoren te sluiten. De kist bleef halverwege steken, maar vatte wel vlam. Door de flinke rookontwikkeling moest het crematorium worden ontruimd.

Medewerkers van het crematorium hadden ondertussen het gas van de oven uitgezet. De brandweer had de brand snel onder controle en slaagde erin de kist verder in de oven te duwen, waardoor een andere crematie die in het pand plaatsvond, kon worden vervolgd. De nabestaanden van de tweede bijeenkomst hebben de dienst buiten het crematorium voortgezet.

Nou Bassie brand maar los!
Geinig. Zelfs na je dood nog leven in de brouwerij brengen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-06-2011 23:45 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-06-2011 1:15 by XXL Profiel van XXL

Spong vermoedt uitlokking Vegan Streaker
Uitgegeven: 3 juni 2011 23:03

HILVERSUM - Advocaat Gerard Spong vermoedt dat bewijs tegen de zogenoemde Vegan Streaker onrechtmatig is verkregen. Dat zou een reden kunnen zijn om het proces tegen Peter Janssen te heropenen.

Dat zei Spong vrijdagavond in Nieuwsuur.

Hij reageerde daarmee op uitlatingen van Paul Kraijer, die in de uitzending stelde als mol voor de AIVD een laptop van Janssen te hebben geprepareerd.

Spong wil met zijn cliënt in gesprek wat voor contacten hij mogelijk heeft gehad met Kraijer. ''Als blijkt dat hij invloed heeft gehad op de Vegan Streaker, dat hij hem heeft uitgelokt of in ieder geval ernstig heeft aangezet tot het plegen van die daden waar hij voor veroordeeld is, dan zullen we toch het proces moeten heropenen.''

Aanslag Beatrix

Dierenactivist Janssen werd enkele jaren geleden veroordeeld voor brandstichting en het vrijlaten van 2500 nertsen. Ook werd hij ervan verdacht een mogelijke aanslag op koningin Beatrix te hebben beraamd.
© ANP





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-06-2011 1:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 juni 2011 23:34 schreef bastianus het volgende:
Geinig. Zelfs na je dood nog leven in de brouwerij brengen.


Maar geen bekenden? geen sappige verhalen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-06-2011 1:28 by XXL Profiel van XXL

Laat hem nou even rustig nadenken over een goed verhaal.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-06-2011 14:40 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 juni 2011 1:21 schreef ElitE het volgende:
Maar geen bekenden? geen sappige verhalen?
Helaas. Het enige wat ik je over dat crematorium kan vertellen is, dat er een keer een joodse kennis van me gecremeerd is. En dat dat te merken was ook, je kreeg alleen een smerig bakje koffie na en er kon nog geen broodje vanaf. Zelfs geen matse.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 04-06-2011 14:42 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 4 juni 2011 14:40 schreef bastianus het volgende:
Helaas. Het enige wat ik je over dat crematorium kan vertellen is, dat er een keer een joodse kennis van me gecremeerd is. En dat dat te merken was ook, je kreeg alleen een smerig bakje koffie na en er kon nog geen broodje vanaf. Zelfs geen matse.




Je komt weer met mooie anekdotes, de laatste tijd.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen