IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-06-2011 0:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 juni 2011 7:21 schreef XXL het volgende:
Zo lijkt het er meer op dat hoe de rechter die dag zijn pet heeft staan meer bepalend is dan de letters van de wet.

Wat een PVV-uitspraak zeg.

De zaken waar je naar refereert waren in het zelfde land? Of, gezien het in het laatste bericht over de VS gaat, ook allemaal in dezelfde staat? En de wetten waren in de tussentijd niet veranderd?


Quis moderabat ipsos moderatores?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-06-2011 5:54 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Niet echt nieuws, eerder opmerkelijk:

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2002972/Face-Mars--Gandhis-profile-appears-Red-Planet.html

Ik zeg dat het niet Gandhi, maar Galder is.


Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-06-2011 6:28 by XXL Profiel van XXL



Hij heb geneens een bril.
Of heb je die op mars niet nodig?



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 14-06-2011 6:32]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 14-06-2011 13:50 by Count Steel Profiel van Count Steel

Vrouw ontvangt 95 miljoen van swaffelende baas.



AMSTERDAM - Een vrouw uit het Amerikaanse St. Louis ontvangt een schadeclaim van 95 miljoen dollar (ruim 65,8 miljoen euro) van haar voormalige werkgever, na een extreem geval van seksuele intimidatie op het werk.


De inmiddels 24-jarige Ashley Alford werkte tot 2006 bij meubelketen Aaron's Inc. Manager Richard Moore gaf de werkneemster al in 2005 ongepaste bijnamen en betastte haar.

Op een dag in 2006 kwam Moore de voorraadkamer binnen waar Alford aan het werk was en begon met zijn penis op haar hoofd te slaan (ook wel 'swaffelen' genoemd).

Later dwong hij de vrouw haar shirt op te tillen en ejaculeerde hij over haar buik, zo schrijft NY Daily News.

Hoewel het bedrijf alle betrokkenheid ontkende, sleepte de vrouw hen in 2008 toch voor de rechter. Onlangs is Alford in haar gelijk gesteld; zij ontvangt 95 miljoen dollar van haar voormalig werkgever.

Naar verluidt is dit het hoogste bedrag dat ooit is uitgekeerd aan een slachtoffer van seksuele intimidatie op het werk.

nu.nl

_____________________________________________________

:')


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-06-2011 13:53 by XXL Profiel van XXL

Voor dat bedrag mag mijn baas me ook wel even swaffelen.

Sterker nog, voor dat bedrag zuig ik hem klaar en slik zijn zaad door.

Show Me The Money.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 14-06-2011 13:55 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 14 juni 2011 13:53 schreef XXL het volgende:
Voor dat bedrag mag mijn baas me ook wel even swaffelen.

Sterker nog, voor dat bedrag zuig ik hem klaar en slik zijn zaad door.

Show Me The Money.






Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-06-2011 3:04 by XXL Profiel van XXL

Dit zou ze moeten zijn?



Sorry, maar met zulke werkkleding vraag je er ook wel een beetje om.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 15-06-2011 3:08 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 14 juni 2011 13:50 schreef Count Steel het volgende:
:')
Dat dit nieuwswaardig blijkt te zijn, ja.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-06-2011 18:36 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 14 juni 2011 13:53 schreef XXL het volgende:
Voor dat bedrag mag mijn baas me ook wel even swaffelen.

Sterker nog, voor dat bedrag zuig ik hem klaar en slik zijn zaad door.

Show Me The Money.



OWW kom er maar in.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-06-2011 19:05 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 15 juni 2011 18:36 schreef Black Jew het volgende:
OWW kom er maar in.


Ehm... waarin?


Bareuh...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-06-2011 13:35 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

En dan zit je zonder stroom. Las al dat er een blikseminslag was op het station.... Mooi klussen zo.

Stroomstoring in Zwolle

donderdag 16 juni 2011 | 13:20
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

ZWOLLE - Door nog onbekende oorzaak is Zwolle getroffen door een stroomstoring. Op Twitter verschijnen tientallen berichten over pc's die niet meer werken, treinen die plotseling stil zijn gaan staan en winkelpanden in de binnenstad die in duisternis gehuld zijn. De redactie probeert contact te krijgen met netwerkbeheerder Enexis en ProRail.




Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-06-2011 13:38 by XXL Profiel van XXL

Ach, gelukkig staat de binnenstad voor de verandering eens niet in brand.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-06-2011 13:39 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 juni 2011 13:38 schreef XXL het volgende:
Ach, gelukkig staat de binnenstad voor de verandering eens niet in brand.


Haha, ook bizar ja, goed dat ik ga verhuizen.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-06-2011 13:48 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

13.40 u. Er hebben op dit moment 500 klanten van Enexis nog last van de storing. Het gaat om het gebied rond de Krabbenstraat, Rozemarijnstraat, Jufferenwal, Halvemaanstraat en Voorstraat. Daar is een kabel uitgevallen, monteurs zijn onderweg om de oorzaak te achterhalen en het probleem te verhelpen. De stroomstoring in de rest van Zwolle heeft waarschijnlijk te maken gehad met een spanningsdip.

Ah, en waar kijk ik op uit? De Rozemarijnstraat.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-06-2011 17:03 by bastianus Profiel van bastianus

A je to!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-06-2011 22:38 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Meet Sean Bean, Manly Man.

Whilst out for a drink with a former Playboy model (Manly Point #1) thirty years younger than he is (Manly Point #2), Bean called out a passerby who made lewd comments towards his lady friend (Manly Point #3), and was rewarded by later being punched in the eye and stabbed in the arm with broken glass (Manly Point #4). Bean then went back into the bar, refused an ambulance and ordered another drink (Manly Point #5). There are no reports of what happened to the other man.

www.twitchfilm.net

Don't fuck with Mr. Bean!!!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-06-2011 12:47 by Mark Profiel van Mark

Multiculti moet wijken voor Hollandse waarden

De Nederlandse samenleving en de 'waarden waarop deze berust' moeten in ons land centraal staan. Dat schrijft minister Piet Hein Donner ( Binnenlandse Zaken) in vervolg op het Regeerakkoord in zijn Integratienota. Zo wordt gelaatsbedekkende kleding in de openbare ruimte verboden, als het aan Donner ligt.
Hij spreekt van een 'koerswijziging' waarmee het kabinet 'afstand neemt van het relativisme dat besloten ligt in het model van de multiculturele samenleving'. De samenleving verandert, ook door de komst van migranten, maar mag 'niet uitwisselbaar zijn voor welke andere samenleving dan ook'.

Het is verder niet aan de overheid om mensen te laten integreren, maar aan de migranten zelf om daar hun best voor te doen. Die moeten uit zichzelf proberen een nuttig lid van onze samenleving te worden. Integratiebeleid voor specifieke groepen gaat van de baan.

Zelfstandig bestaan
Donner vindt dat het reguliere beleid op tal van terreinen (arbeid, scholing, wonen) genoeg moet zijn voor elke burger om naar vermogen een zelfstandig bestaan op te bouwen. Ook wordt normoverschrijdend en crimineel gedrag aangepakt zonder te kijken of de afkomst van de pleger een rol heeft gespeeld.

Er komt voorts een wetsvoorstel voor de strafrechtelijke aanpak van huwelijksdwang. Ook moeten gemeenten regelen dat streng wordt opgetreden tegen mensen die hun kansen op de arbeidsmarkt belemmeren door gedrag of kleding.

Verblijfsvergunning intrekken
Zonodig komt het kabinet nog met een extra voorstel hiervoor. Van mensen die zakken voor het inburgeringsexamen wordt de verblijfsvergunning ingetrokken, tenzij ze een heel goede verklaring hebben.

Verplichte inburgering voor Turken is in strijd met de associatieovereenkomst EU-Turkije. Daar heeft de rechtbank in Rotterdam zich over uitgesproken. Het kabinet hecht echter ook erg aan de integratie van mensen van Turkse afkomst en gaat kijken of er toch nog iets te halen valt.

------

Het volgende stapje van Nederland op de asociale ladder. Soms ben ik blij dat ik er weg ben.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-06-2011 13:20 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 17 juni 2011 12:47 schreef Mark het volgende:
Het volgende stapje van Nederland op de asociale ladder. Soms ben ik blij dat ik er weg ben.


+1, kan ik me voorstellen en zou en zal ik ook zijn inderdaad.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2011 13:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik zie even niet wat er nu zo asociaal aan is. Immigranten moeten nu meer zelf zorgen dat ze aan de bak komen ipv alle positieve discriminatie die nu heerst.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-06-2011 13:45 by Mark Profiel van Mark

Er is een reden dat positieve discriminatie bestaat, en dat is negatieve discriminatie vanuit de werkplaats. Bovendien is dat zeker niet het enige punt in het bovenstaande stuk waar ik op zijn zachtst gezegd mijn wenkbrauwen bij ophaal.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 17-06-2011 17:02 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Duitse monteur vindt 75.000 euro onder wasbak

NIENBURG - Een goudeerlijke monteur in het Noord-Duitse Nienburg heeft vrijdag een blikken doos met 75.000 euro en 1700 dollar gevonden en heeft deze fortuinlijke vondst netjes ingeleverd. Dat meldde de Duitse politie vrijdag.

Het bouwbedrijf van de man was bezig met renovatiewerkzaamheden aan de woning van een overleden bejaarde.
Tijdens het werk vond hij onder de wasbak in de keuken de blikken doos. De monteur gaf de doos aan zijn baas, die het waardevolle blik vervolgens bij de politie afleverde. Deze vermoedt dat er erfgenamen zijn voor het geldbedrag.



5 Euro's? Op je muil!!


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-06-2011 17:16 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Netjes, dan rijst altijd de vraag *had ik hetzelfde gedaan?*.
Ik weet het nog ff niet.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 17-06-2011 17:30 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Ja ik zou het ook ff niet weten


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-06-2011 17:42 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 juni 2011 13:45 schreef Mark het volgende:
Er is een reden dat positieve discriminatie bestaat, en dat is negatieve discriminatie vanuit de werkplaats. Bovendien is dat zeker niet het enige punt in het bovenstaande stuk waar ik op zijn zachtst gezegd mijn wenkbrauwen bij ophaal.
Precies. Ik heb geen last van gelaatsbedekkende kleding. Een hoop intolerante praat en vrijheidsbeknotting, dat is het.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-06-2011 17:44 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 17 juni 2011 17:42 schreef bastianus het volgende:
Precies. Ik heb geen last van gelaatsbedekkende kleding.


Dat is in sommige gevallen inderdaad meer dan welkom.


 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen