IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-04-2011 21:18 by bastianus Profiel van bastianus

Al te empatisch zal hij niet geweest zijn, vermoed ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-04-2011 21:37 by WMP Profiel van WMP

Of een tumor in het hoofd, zoals good ol' Charles Witman.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 10-04-2011 21:44 by KHPLF Profiel van KHPLF

quote:
Op 10 april 2011 20:12 schreef Sonic Titan het volgende:
Haha, nogmaals, hij mag hier best wel posten van me, al moet 'ie iets meer intelligentie en originaliteit aanwenden.


Gast, ff normaal dit is wel een metalforum ja.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 10-04-2011 21:47 by nark Profiel van nark

Ja man, straks draait er nog iemand door hier en gaat ie om zich heen schieten, zo beginnen die dingen altijd wel.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-04-2011 21:58 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 april 2011 21:37 schreef WMP het volgende:
Of een tumor in het hoofd, zoals good ol' Charles Witman.
Oja! The School Tower Hitman toch? Als ik het me goed van Macabre herinner.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-04-2011 23:08 by WMP Profiel van WMP

En basis voor de film Targets, de beste film uit de jaren '60.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-04-2011 8:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun


Teeven wil downloadverbod voor film en muziek

Als het aan staatssecretaris Fred Teeven ligt is het in de toekomst verboden om nog films of muziek waarop auteursrecht zit te downloaden.

Omdat het volgens de Nederlandse wet is toegestaan om een thuiskopie te maken, kan iedereen deze bestanden met elkaar uitwisselen. Voor het downloaden van de bestanden zal geen boete worden gegeven, wel gaat er harder worden opgetreden tegen de aanbieders. Zo kunnen dergelijke websites worden geblokkeerd met een internetfilter.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-04-2011 8:56 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 april 2011 8:52 schreef attila_de_hun het volgende:
...wel gaat er harder worden opgetreden tegen de aanbieders.


Dit. Je moet problemen bij de bron aanpakken. Hier in Nederland doen we het stelselmatig andersom. Zo lang er content aangeboden wordt zullen mensen blijven downloaden. Tegengaan kun je het niet voor de volle honderd procent, maar begin inderdaad, waar mogelijk, inderdaad maar eens met het aanpakken van de aanbieders.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-04-2011 8:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 april 2011 8:56 schreef Ralph het volgende:
Hier in Nederland doen we het stelselmatig andersom.

En de rest van de wereld niet?


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-04-2011 8:59 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Oh, vast wel met een hoop dingen, maar daar verdiep ik me te weinig in om te zeggen dat het zo is of niet.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-04-2011 9:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Nu is het net of Nederland er bijzonder in is, terwijl je zelf zegt dat je niet weet hoe het verder zit. Ik snap die toevoeging dan ook niet zo
quote:
Op 11 april 2011 8:56 schreef Ralph het volgende:
Zo lang er content aangeboden wordt zullen mensen blijven downloaden.

Klopt wel, maar is er wel daadwerkelijk een probleem? Of beter, komt dat nu echt door het downloaden? De content is ook gewoon duur, en dat is juist wel in Nederland het geval

En ik geloof er niet zo in dat het de film- en muziekindustrie als geheel geld kost, het downloaden. Ik geloof wel dat het de grote maatschappijen geld kost.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-04-2011 9:09 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

Leren ze misschien weer eens iets fatsoendelijks uit te brengen; als het product goed is ben ik bereid er flink voor te lappen


Black seeds of bunny!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-04-2011 9:18 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 april 2011 9:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nu is het net of Nederland er bijzonder in is, terwijl je zelf zegt dat je niet weet hoe het verder zit. Ik snap die toevoeging dan ook niet zo


Voor die soort bijdehand gelul is het te vroeg. Je hoeft niet op iedere geschreven slak zout te leggen.

quote:
Klopt wel, maar is er wel daadwerkelijk een probleem? Of beter, komt dat nu echt door het downloaden? De content is ook gewoon duur, en dat is juist wel in Nederland het geval

En ik geloof er niet zo in dat het de film- en muziekindustrie als geheel geld kost, het downloaden. Ik geloof wel dat het de grote maatschappijen geld kost.


Eens.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-04-2011 9:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 april 2011 9:18 schreef Ralph het volgende:
Voor die soort bijdehand gelul is het te vroeg. Je hoeft niet op iedere geschreven slak zout te leggen.

Het viel me gewoon op, ik vroeg me af of er wat achter zat of niet. Genoeg lui die alsmaar hun verbittering op deze manier uiten!
quote:
Eens.



Quis moderabat ipsos moderatores?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-04-2011 9:25 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 april 2011 9:09 schreef Nyghtslave het volgende:
Leren ze misschien weer eens iets fatsoendelijks uit te brengen; als het product goed is ben ik bereid er flink voor te lappen


Fatsoendelijk?

Maar: als het product niet goed is (wat natuurlijk puur persoonlijk is), vind jij het dus okay om het dan maar te downloaden? Vreemde redenatie. Kennelijk vind je het dan dus wel goed genoeg om via andere kanalen in huis te halen, of begrijp ik je verkeerd?

quote:
Op 11 april 2011 9:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het viel me gewoon op, ik vroeg me af of er wat achter zat of niet. Genoeg lui die alsmaar hun verbittering op deze manier uiten!



Neuh, zat niets achter. Gewoon bij wijze van spreken.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-04-2011 9:32 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

quote:
Op 11 april 2011 9:25 schreef Ralph het volgende:
Fatsoendelijk?

Maar: als het product niet goed is (wat natuurlijk puur persoonlijk is), vind jij het dus okay om het dan maar te downloaden? Vreemde redenatie. Kennelijk vind je het dan dus wel goed genoeg om via andere kanalen in huis te halen, of begrijp ik je verkeerd?



Tis een struikelwoord

Anywho, ik ben uberhaubt niet zo'n DL'er, hooguit af en toe een paar nummers van bands waar ik ook maar 1 of 2 nummers goed van vind.
Ik ga geen 20 euro aan een CD uitgeven als ik 1 nummer op zijn tijd wel leuk vind. Maar als een band een geweldig album uitbrengt bestel ik vaak de duurdere mailorder versie, omdat ik het dat waard vind.

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 11-04-2011 9:32]


Black seeds of bunny!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-04-2011 9:46 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik download trouwens alles wat ik in CD formaat koop. Ga toch niet een beetje zelf CD'tjes rippen en taggen, pff. Vooral nu triest dat er weinig goede opties zijn voor online aankopen; ofwel het is vrijwel even duur (of duurder) als een hardcopy (ook groot probleem met een online gameplatform als Steam; meestal is een bestelling laten overkomen uit Engeland zo'n 10-15 euro goedkoper), of er zijn allerlei beperkingen verbonden met de online aankopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 11-04-2011 9:57]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-04-2011 9:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 april 2011 9:25 schreef Ralph het volgende:
Fatsoendelijk?

Maar: als het product niet goed is (wat natuurlijk puur persoonlijk is),


Als er een bepaalde cd uitkomt (die ik graag wil hebben en dus onmiddellijk aanschaf) en als (redelijk) kort daarna een special edition verschijnt met bonusnummers etc , dan kan de maatschappij de pot op, dan "load ik die gewoon down". En dan ben ik maar een dief, pauper, etc. etc.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 11-04-2011 10:20 by Nimbus Profiel van Nimbus

http://brandpunt.kro.nl/seizoenen/2011/afleveringen/10-04-2011/fragmenten/zelfmoord_als_slagveld/

Profielschets van de dader van afgelopen zaterdag en van soortgelijke voorvallen.




Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 11-04-2011 10:21 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

quote:
Op 11 april 2011 9:50 schreef attila_de_hun het volgende:
Als er een bepaalde cd uitkomt (die ik graag wil hebben en dus onmiddellijk aanschaf) en als (redelijk) kort daarna een special edition verschijnt met bonusnummers etc , dan kan de maatschappij de pot op, dan "load ik die gewoon down". En dan ben ik maar een dief, pauper, etc. etc.



Daarom hou ik zo van Nuclear Blast, die laten dat ruim van tevoren weten


Black seeds of bunny!


WMP
Usericon van WMP
Posted 11-04-2011 15:52 by WMP Profiel van WMP

Fred Teeven laat de censuur al eerder beginnen. Organisaties als de Consumentenbond en Bits of Freedom zijn zojuist de toegang geweigerd bij de persconferentie.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-04-2011 15:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ik las het ook, ja... Kwalijke zaak.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-04-2011 16:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 april 2011 8:52 schreef attila_de_hun het volgende:
Voor het downloaden van de bestanden zal geen boete worden gegeven, wel gaat er harder worden opgetreden tegen de aanbieders.

Dit snap ik ook niet helemaal. Wordt het nu wettelijk vastgelegd dat downloaders zelf niet de sjaak kunnen zijn, of worden downloaders slechts niet vervolgd?

Het zal wel het tweede zijn en dat betekent dus simpelweg dat het grootste deel van Nederland na ingang van dit verbod crimineel is. En dat we nog maar af moeten wachten of er daadwerkelijk geen vervolgingen komen. Goed bezig.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-04-2011 16:28 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 11 april 2011 16:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dit snap ik ook niet helemaal. Wordt het nu wettelijk vastgelegd dat downloaders zelf niet de sjaak kunnen zijn, of worden downloaders slechts niet vervolgd?

Het zal wel het tweede zijn en dat betekent dus simpelweg dat het grootste deel van Nederland na ingang van dit verbod crimineel is. En dat we nog maar af moeten wachten of er daadwerkelijk geen vervolgingen komen. Goed bezig.


Dat is inderdaad een beetje vaag ja. In principe verandert er nu nog feitelijk niks tov de huidige situatie. Er komt alleen een formeel verbod op downloaden dat dus niet wordt gehandhaafd.

De thuiskopieregeling is overigens tot en met 1/1/2013 bevroren dus voorlopig kunnen we nog wel even onze HD's naar hartelust volstouwen.

Overigens dient voor effectieve handhaving van het downloadverbod wel degelijk het een en ander te veranderen. ISP's zullen gedwongen moeten worden om informatie te verzamelen en aan te leveren op verzoek van de handhaver. Een flinke inbreuk op onze privacy.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


galspuug
Usericon van galspuug
Posted 11-04-2011 16:47 by galspuug Profiel van galspuug

Ik las dat ze de wet dusdanig willen aanpassen, dat het de rechthebbende partijen makkelijker maakt om de consumenten via een civiele procedure aan te pakken. Je bent dus niet strafbaar, maar voor de wet wel fout bezig.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen