IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-04-2011 10:48 by Forever After Profiel van Forever After

Die wisten toch ook niet dat ie anderen zou gaan beschieten.







 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2011 10:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat is wel een beetje dubieus inderdaad. Echter waar trek je de grens? iemand die af en toe een gesprekje heeft met de psycholoog? dat zou onzin zijn.

Iemand die psychotisch is geweest mag
twee jaar niet autorijden en moet medisch gekeurd worden. Lijkt me dat je dat ook simpel kan invoeren voor schietvergunningen. Dan ben je al ergens, vergeet natuurlijk niet dat meneer gewoon al zwaar illegale wapens had en dat dit geval er niet mee voorkomen had. Maar het is geen slecht idee.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-04-2011 10:54 by nark Profiel van nark

Ne, dat weet ik ook wel maar als die jongen al zo veel problemen had en bekend was bij vele instanties, dan klinkt een schietvereniging mij niet logisch.
Maar dat is allemaal achteraf natuurlijk.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-04-2011 10:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 april 2011 10:45 schreef nark het volgende:
En zo'n jongen kan vervolgens gewoon lid worden van een schiet vereniging
Volgens mij was ie eerder lid dan dat ie psychotisch werd hoor.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2011 10:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik denk dat je het rijverbod gemakkelijk kan gelijk trekken met het schietverbod. inclusief behoud van privacy. Hoe dat in praktijk zal gebeuren is nog maar de vraag.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2011 10:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 april 2011 10:54 schreef Greycloak het volgende:
Volgens mij was ie eerder lid dan dat ie psychotisch werd hoor.


Maar je moet wel elk jaar gekeurd worden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 16-04-2011 10:57 by stigma Profiel van stigma

Dat hij lid was van een schietvereniging is niet zo'n punt. Dat ze hem een wapenvergunning hebben gegeven vind ik eerder het punt.


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2011 11:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah idd, maar ik geloof dat je op een schietbaan met scherp in je handen ook niet veilig bent als je in je psychotische fase zit.

Iig kon ik in Polen zonder langdurig traject gewoon even een middagje schieten met 9 mm glock en later een shotgun. Maar eenmaal het wapen in je handen en je kan iedereen op je baan wel neerleggen. Al was de begeleider een ex commando die dwars door je heen keek bij aanvang en ook tijdens het schieten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2011 11:08 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 april 2011 11:01 schreef ElitE het volgende:
jah idd, maar ik geloof dat je op een schietbaan met scherp in je handen ook niet veilig bent als je in je psychotische fase zit.

Iig kon ik in Polen zonder langdurig traject gewoon even een middagje schieten met 9 mm glock en later een shotgun. Maar eenmaal het wapen in je handen en je kan iedereen op je baan wel neerleggen. Al was de begeleider een ex commando die dwars door je heen keek bij aanvang en ook tijdens het schieten.
Was je al geraakt dan? Of had hij x-rayvisie?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2011 11:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik stelde me zo transparant mogelijk op op dat moment.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2011 11:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 april 2011 11:09 schreef ElitE het volgende:
ik stelde me zo transparant mogelijk op op dat moment.
Had je geen honger dan?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 16-04-2011 11:23 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 16 april 2011 10:56 schreef ElitE het volgende:
Maar je moet wel elk jaar gekeurd worden.


euh leg uit als je wil?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2011 11:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 april 2011 11:23 schreef Black Jew het volgende:
euh leg uit als je wil?

Voor je schietvergunning niet voor schizofrenie


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 16-04-2011 12:00 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 16 april 2011 11:56 schreef ElitE het volgende:
Voor je schietvergunning niet voor schizofrenie


ooh ik snapte het al niet. Wou al zeggen, als ik geen zin heb kom ik gewoon niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 16-04-2011 12:00]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-04-2011 12:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Krijg je ook geen pipa conjo!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-04-2011 12:21 by Forever After Profiel van Forever After

Ze hebben hem op die schietverenging gewoon verkeerd begrepen.
Hij wilde zich aanmelden als bewegend doelwit.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-04-2011 12:22 by XXL Profiel van XXL

Even de hamvraag voor vandaag:

Is Tristan nu al officieel in de slachtoffer rol geplaatst?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 16-04-2011 12:39 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Vader agent Baflo stuurt brief aan regering
Uitgegeven: 16 april 2011 11:37
Laatst gewijzigd: 16 april 2011 11:37

AMSTERDAM - Een stichting waarvoor de vader van de in Baflo doodgeschoten agent werkzaam is, stuurt een brief naar de regering. Volgens stichting Op Stee moeten asielzoekers sneller duidelijkheid krijgen over hun procedure.

Dat zegt een woordvoerder in het Dagblad van het Noorden. De aanrichter van het drama in Baflo was een uitgeprocedeerde asielzoeker.

"Deze jongen is mogelijk totaal doorgeslagen", zegt de woordvoerder over de dader.

Volgens hem gaat de vader van de agent door met zijn werk voor de stichting, ook nu zijn zoon is doodgeschoten. "Hij gaat gewoon door. Het is bijzonder triest wat er gebeurd is."

Nationaliteit
Een 25-jarige uitgeprocedeerde asielzoeker schoot woensdagavond in Baflo een 48-jarige agent dood, vermoedelijk met zijn eigen dienstwapen.

Kort daarvoor zou hij een 29-jarige vrouw uit die plaats hebben gedood. De nationaliteit van de vermoedelijke dader is onbekend. Pogingen hem het land uit te zetten, zijn daardoor mislukt.

De verdachte is volgens de regionale krant vrijdagochtend in zijn ziekenhuisbed verhoord. Alasam S. werd bij zijn aanhouding neergeschoten. Hij wordt verdacht van dubbele moord en poging tot dubbele moord.
-----------------------------------------------------

Hoe wrang voor die vader. Knap dat hij zijn werkzaamheden doorzet.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 16-04-2011 12:41]


Verrassend triviaal


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-04-2011 12:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 april 2011 12:39 schreef Ohneschwanz het volgende:
Vader agent Baflo stuurt brief aan regering
Uitgegeven: 16 april 2011 11:37
Laatst gewijzigd: 16 april 2011 11:37

AMSTERDAM - Een stichting waarvoor de vader van de in Baflo doodgeschoten agent werkzaam is, stuurt een brief naar de regering. Volgens stichting Op Stee moeten asielzoekers sneller duidelijkheid krijgen over hun procedure.

Dat zegt een woordvoerder in het Dagblad van het Noorden. De aanrichter van het drama in Baflo was een uitgeprocedeerde asielzoeker.

"Deze jongen is mogelijk totaal doorgeslagen", zegt de woordvoerder over de dader.

Volgens hem gaat de vader van de agent door met zijn werk voor de stichting, ook nu zijn zoon is doodgeschoten. "Hij gaat gewoon door. Het is bijzonder triest wat er gebeurd is."

Nationaliteit
Een 25-jarige uitgeprocedeerde asielzoeker schoot woensdagavond in Baflo een 48-jarige agent dood, vermoedelijk met zijn eigen dienstwapen.

Kort daarvoor zou hij een 29-jarige vrouw uit die plaats hebben gedood. De nationaliteit van de vermoedelijke dader is onbekend. Pogingen hem het land uit te zetten, zijn daardoor mislukt.

De verdachte is volgens de regionale krant vrijdagochtend in zijn ziekenhuisbed verhoord. Alasam S. werd bij zijn aanhouding neergeschoten. Hij wordt verdacht van dubbele moord en poging tot dubbele moord.
-----------------------------------------------------

Hoe wrang voor die vader. Knap dat hij zijn werkzaamheden doorzet.
Misschien kan hij wel onderscheid maken tussen mensen die tot een groepering behoren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 16-04-2011 12:57 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Waarschijnlijk wel, anders deed hij überhaupt dat werk niet. D'oh.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 16-04-2011 13:05]


Verrassend triviaal


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 18-04-2011 16:09 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Sociale Dienst verplicht cursus reïncarnatie

De Maastrichtse Sociale Dienst heeft uitkeringsgerechtigden onder druk gezet om op kosten van de gemeente een reïncarnatietherapie te volgen. Weigerachtige cliënten kregen te horen dat hun opstelling consequenties voor hun uitkering zou hebben.

Maastricht

Dat blijkt uit informatie waarop het Maastrichtse raadslid John Steijns (fractievoorzitter van Stadsbelangen Mestreech) de hand heeft weten te leggen. Steijns heeft inmiddels politieke vragen over de kwestie gesteld.

Door onder begeleiding van een reïncarnatietherapeut (een niet-erkend beroep) 'terug te keren' naar een 'vroeger leven', zouden mensen met een uitkering de kans krijgen hun huidige problemen op te lossen. De achterliggende gedachte is dat zij daardoor grotere kans zouden maken een betaalde baan te vinden en dus geen uitkering meer nodig zouden hebben. Ten minste één cliëntenbegeleidster van de Maastrichtse Sociale Dienst zou zelf baat hebben gehad bij de therapie.

Woordvoerder Joep Delsing van verantwoordelijk wethouder Luc Winants (CDA, Sociale Zaken) erkent dat de kwestie speelt. "Het is een extra precaire zaak omdat het om personen gaat. Dit maakt het voor mij erg lastig om op dit moment details te geven", zegt hij.

Delsing onderstreept dat de zaak "met de hoogst mogelijke prioriteit en op het hoogst denkbare niveau" wordt uitgezocht. "Als het om reïntegratie gaat, wordt van onze medewerkers verwacht dat zij maatwerk bieden. Het zou best zo kunnen zijn dat dit een middel is om mensen weer aan de gang te krijgen."

Marcus Huibers, hoofddocent klinische psychologie aan de Universiteit Maastricht en tevens werkzaam als psychotherapeut bij de Riagg Maastricht, is verbijsterd. "Dit valt wat mij betreft onder de categorie wichelroede en andere Jomanda-achtige verschijnselen. We praten hier over een volstrekt obscure therapie die de naam therapie niet eens mag hebben."

Volgens raadslid John Steijns moeten zaken als deze in alle gevallen worden voorgelegd aan een superieur. Dat zou betekenen dat meerdere ambtenaren op de hoogte zijn. "De therapie zou tien sessies van negentig euro omvatten. In totaal heb je het dus over negenhonderd euro gemeenschapsgeld."




Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-04-2011 16:35 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 april 2011 12:48 schreef bastianus het volgende:
Misschien kan hij wel onderscheid maken tussen mensen die tot een groepering behoren.


Dat soort types vertrouw ik nooit zo.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-04-2011 21:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 april 2011 16:09 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Sociale Dienst verplicht cursus reïncarnatie

De Maastrichtse Sociale Dienst heeft uitkeringsgerechtigden onder druk gezet om op kosten van de gemeente een reïncarnatietherapie te volgen. Weigerachtige cliënten kregen te horen dat hun opstelling consequenties voor hun uitkering zou hebben.

Maastricht

Dat blijkt uit informatie waarop het Maastrichtse raadslid John Steijns (fractievoorzitter van Stadsbelangen Mestreech) de hand heeft weten te leggen. Steijns heeft inmiddels politieke vragen over de kwestie gesteld.

Door onder begeleiding van een reïncarnatietherapeut (een niet-erkend beroep) 'terug te keren' naar een 'vroeger leven', zouden mensen met een uitkering de kans krijgen hun huidige problemen op te lossen. De achterliggende gedachte is dat zij daardoor grotere kans zouden maken een betaalde baan te vinden en dus geen uitkering meer nodig zouden hebben. Ten minste één cliëntenbegeleidster van de Maastrichtse Sociale Dienst zou zelf baat hebben gehad bij de therapie.

Woordvoerder Joep Delsing van verantwoordelijk wethouder Luc Winants (CDA, Sociale Zaken) erkent dat de kwestie speelt. "Het is een extra precaire zaak omdat het om personen gaat. Dit maakt het voor mij erg lastig om op dit moment details te geven", zegt hij.

Delsing onderstreept dat de zaak "met de hoogst mogelijke prioriteit en op het hoogst denkbare niveau" wordt uitgezocht. "Als het om reïntegratie gaat, wordt van onze medewerkers verwacht dat zij maatwerk bieden. Het zou best zo kunnen zijn dat dit een middel is om mensen weer aan de gang te krijgen."

Marcus Huibers, hoofddocent klinische psychologie aan de Universiteit Maastricht en tevens werkzaam als psychotherapeut bij de Riagg Maastricht, is verbijsterd. "Dit valt wat mij betreft onder de categorie wichelroede en andere Jomanda-achtige verschijnselen. We praten hier over een volstrekt obscure therapie die de naam therapie niet eens mag hebben."

Volgens raadslid John Steijns moeten zaken als deze in alle gevallen worden voorgelegd aan een superieur. Dat zou betekenen dat meerdere ambtenaren op de hoogte zijn. "De therapie zou tien sessies van negentig euro omvatten. In totaal heb je het dus over negenhonderd euro gemeenschapsgeld."


Mooi lullig als je in een vorig leven ook werkloos was. Heb je er alsnog kont noch reet aan. Belachelijk trouwens dat in dit bericht de wichelroede weer in een kwaad daglicht wordt gezet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 18-04-2011 21:28 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Jaaaa, Maastricht...


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-04-2011 21:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 april 2011 16:35 schreef Mark het volgende:
Dat soort types vertrouw ik nooit zo.
Ik vind het ook wat vreemd. Dat je zo verstandelijk reageert en handelt terwijl net je dochter van kant is gemaakt. Emotioneel klopt er iets niet aan dit verhaal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen