IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Lichamelijke opvoeding en andere zaken die Midas Dekkers niet kunnen bekoren [sporttopic] Vorige pagina | Volgende pagina
jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 15-04-2011 21:56 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Begin je al flinke armspieren te krijgen .


Never have so many sacrificed so much for so few


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-04-2011 21:57 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Nee, wel een dikke pens.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-04-2011 22:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2011 21:49 schreef Ohneschwanz het volgende:
Zwemmen, nice. In de Parrel?




Yep, inmiddels al weer 2,5 jaar elke week.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-04-2011 22:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Zometeen maar weer eens op die langlaufmachine staan.

Ja, alleen staan


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-04-2011 22:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2011 22:07 schreef iPim het volgende:
Zometeen maar weer eens op die langlaufmachine staan.

Ja, alleen staan


jij avonturier, jij!

Pas maar op dat je haar niet door de war raakt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-04-2011 22:10 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Zijn wilde-wuifkapsel?



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-04-2011 19:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2011 12:53 schreef LLphotograph het volgende:
Ik doe sinds 3 weken rugby, echt helemaal te gek! Zit toch nog wel conditie verborgen na 5 jaar niet/nauwelijks sporten...
Haha, prachtig. Waar?

Vanmiddag zo'n 1,5 uur krachttraining gedaan; rug, schouders, triceps, benen en een buik. Daarna nog 20 minuten op zo'n hardloopband gestaan, ging heel aardig. Zo nog ff balletje gooien op't rugbyveld.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 29-04-2011 19:27 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Netjes

Ik ben na een pauze van een aantal jaar weer gaan roeien. En het begint nu weer echt lekker te lopen. Gister intervaltraining gedaan, zwaar kapot, maar het herstel ging snel. Dus het herstelvermogen zit alweer enorm in de lift. Zo lekker om je fysiek weer goed te voelen.


No regrets and no remorse...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-05-2011 12:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Zondag, lekker weer, ga ik echt sporten? Lijkt er verdomd veel op. 'Ben vast ziek..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-05-2011 13:02 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht






Succes


Ik ga vandaag alleen een stukje wandelen. Morgen wordt een zware (sport)dag.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Chaquan
Usericon van Chaquan
Posted 10-05-2011 2:37 by Chaquan Wijzig reactieProfiel van ChaquanQuote dit bericht

Fitness beëindigd als gevolg van verwijdering en niet het gevoel dat het betalen voor een ander jaar. Nu weer terug naar huis met old-school dumbels aan de gang.



Nix
Usericon van Nix
Posted 10-05-2011 10:48 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Die zinnen zijn raar. Maar ach, het is je eerste post.









Vandaag een nieuwe bodyshape (barbels) les maken.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2011 11:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik volg het ook maar half..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 10-05-2011 11:20 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Sinds half januari zo'n 2 x p/w fitness na een maand geen progressie te hebben ontdekt gaat het de laatste 2 weken weer lekker



Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 23-05-2011 20:13 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Ben fanatiek aan het thuistrainen. Moest een paar weken geleden van de trainer meer kracht- en leningheidstraining gaan doen. Was behoorlijk slappe hap allemaal.
Kun je natuurlijk naar de sportschool gaan, maar met een groot huis, fitnessbal en simpele gewichten kom je al een heel end. Ik vond dit wel de beste combi voor het trainen van armen, schouders én beenlenigheid:




Record staat nu op 24 seconden.
Lang leve de zelfontspanner en de zwartwitfilterfunctie om een vermoeide kop te verdoezelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 23-05-2011 22:40]


Verrassend triviaal


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-05-2011 22:55 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Wauw! Respect


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 23-05-2011 22:57 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2011 20:13 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ben fanatiek aan het thuistrainen. Moest een paar weken geleden van de trainer meer kracht- en leningheidstraining gaan doen. Was behoorlijk slappe hap allemaal.
Kun je natuurlijk naar de sportschool gaan, maar met een groot huis, fitnessbal en simpele gewichten kom je al een heel end. Ik vond dit wel de beste combi voor het trainen van armen, schouders én beenlenigheid:




Record staat nu op 24 seconden.
Lang leve de zelfontspanner en de zwartwitfilterfunctie om een vermoeide kop te verdoezelen.


Echt goed, wat Nix zegt: RESPECT!!!



rotor
Usericon van rotor
Posted 23-05-2011 22:57 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Stoer en sexy, I approve!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-05-2011 22:59 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik like het ook wel.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-05-2011 23:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Is het al geluk je haar te borstelen met een borstel tussen je tenen?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-05-2011 23:02 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2011 20:13 schreef Ohneschwanz het volgende:


Record staat nu op 24 seconden.
Lang leve de zelfontspanner en de zwartwitfilterfunctie om een vermoeide kop te verdoezelen.
Pffoe, netjes.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 23-05-2011 23:06 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Nou, dan durf ik nog wel wat te plaatsen.

Idee: langzaam weer terugscharen naar de grond, been- buik- en arm-spieren.


Hier ben ik nog hard op aan het oefenen. De naald. Opsteekbeen moet in verlengde van standbeen. Vergt oefenmethoden die niet in een Chinese circusschool zouden misstaan. Op het paard, met handvatten (armen aantrekken en kin op de borst) lukt het beter:



Afijn, genoeg. Morgen weer paardtraining.

quote:
Op 23 mei 2011 23:02 schreef ElitE het volgende:
Is het al geluk je haar te borstelen met een borstel tussen je tenen?

Eh.. kan aan gewerkt worden. Als kind kon ik wel liggend op mijn buik met mijn grote teen mijn oor krabben. Op zijn tijd best prettig.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 23-05-2011 23:11]


Verrassend triviaal


Nix
Usericon van Nix
Posted 23-05-2011 23:07 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-05-2011 20:51 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Hardlopen met gips is verre van ideaal. Geen goede arminzet kunnen maken, zweet als pest zelfs rond deze tijd(en gips mag niet nat worden). Veel te strak ook dus mijn duim klopt als een gek.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-05-2011 21:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2011 20:13 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ben fanatiek aan het thuistrainen. Moest een paar weken geleden van de trainer meer kracht- en leningheidstraining gaan doen. Was behoorlijk slappe hap allemaal.
Kun je natuurlijk naar de sportschool gaan, maar met een groot huis, fitnessbal en simpele gewichten kom je al een heel end. Ik vond dit wel de beste combi voor het trainen van armen, schouders én beenlenigheid:




Record staat nu op 24 seconden.
Lang leve de zelfontspanner en de zwartwitfilterfunctie om een vermoeide kop te verdoezelen.
Ziet er verdomd zwaar uit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen