IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Dour [algemeen Dour-topic] Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-07-2011 16:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 19-07-2011 16:59 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur



/Stilte

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 19-07-2011 16:59]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


pneumothorax
Usericon van pneumothorax
Posted 19-07-2011 20:11 by pneumothorax Wijzig reactieProfiel van pneumothoraxQuote dit bericht

Leuk festival, kan me alleen ook vrij weinig herinneren buiten Agnostic Front, Anthrax, Klaxons, Boris, Doctor P en deze baas met z'n pannenlapje



[Dit bericht is gewijzigd door pneumothorax op 19-07-2011 20:11]


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-07-2011 22:13 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

jammer ben dat ik je niet gespot heb.

savond op open stukken was het een soort night of the living dead.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-07-2011 22:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zeg dat wel Zeker als diezelfde zombies door de modder moesten ploeteren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-08-2011 18:02 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht





iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-01-2013 19:45 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Converge, Pelican, Torche, Maybeshewill, Terror, Length of Time, Funeral For A Friend en Skindred

WOOOOOW. Converge, Pelican, Torche, Maybeshewill, Terror en Length Of Time


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 29-01-2013 20:13 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2011 22:13 schreef Black Jew het volgende:
savond op open stukken was het een soort night of the living dead.


Hahaha Was in 2012 niet anders. Hopelijk in 2013 eindelijk een keer goed weer



Brent_
Usericon van Brent_
Posted 30-01-2013 0:59 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Ja al een aantal leuke namen bekend voor dit jaar. Dit is tot nu toe bekend:

The Smashing Pumpkins
Amon Tobin presents Two Fingers
Funeral for a Friend
Wax Tailor
Skream
Converge
Skindred
Pelican
Maybeshewill
Terror
IAM
Gramatik
Torche
Oddisee
Andy C
Drumsound & Simon "Bassline" Smith
Youssoupha
Nu:Logic (Nuone & Logistics)
Tha Trickaz
Length Of Time

Als het goed is weer voor de zevende keer op rij dit jaar aanwezig. Top festival


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 30-01-2013 1:00 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Komt nog een naam of 200 bij trouwens.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 30-01-2013 1:23 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

The Smashing Pumpkins eens terug zien lijkt me wel nice. Verder erg blij met Pelican, Maybeshewill en Skindred.
Ooit moet ik toch eens naar Dour, misschien dat het er dit jaar eens van komt.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 30-01-2013 9:42 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Erg aan te raden. Erg chil, groot terrein. Enkele memorabele optredens gezien, waarbij het reuïnieconcert van Faith No More er toch met kop en schouders boven uitsteekt. En nadien een paar meter verder nog even lekker kunnen dansen op heerlijke techno.... Enkel de camping lijkt minder aan te raden te zijn.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-01-2013 10:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Ik denk dat Tomahawk ook wel komt


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 30-01-2013 11:37 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Waarom lijkt de camping je minder aan te raden zijn? En wat zijn alternatieven hiervoor die betaalbaar zijn?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 30-01-2013 11:40 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik heb er maar 1 keer op gecampeert, en dat was eigenlijk best ok, wel redelijk ver van het terrein. Hoe dichter naar het terrein, hoe minder plek tussen de tenten, en met toiletten die dan nog eens overstromen en zo...enfin, waarschijnlijk is dat een euvel op zowat elke festivalcamping. Het is maar wat je er van verwacht.
Ik ben ondertussen te oud om dat allemaal te kunnen verdragen


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-02-2013 21:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dour is beestig kut omdat het duidelijk niet mee evolueert met de andere festivals. Slechte toiletten (na een tijd onderschijt je de wc-bril niet meer van de stront), als het gaat regenen ligt de gehele camping blank. Dat is op andere festivals ook het geval, maar op Dour dan weer een stukje erger.

Maar ik ga er wel ieder jaar heen Altijd een prachtige line-up en het is ook fantastisch om in de ene tent de palen af te breken op een hardcore-band, een uurtje later met je armen te gaan zwaaien op de muziek van een of andere rapper en 's nachts te gaan raven of chillen met wat electronica. En zombies spotten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 04-02-2013 23:07 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2013 10:25 schreef Spirit In Black het volgende:
Ik denk dat Tomahawk ook wel komt


Je hebt gelijk, Dour post er net een foto van.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-02-2013 10:16 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Yes!! Donderdag 18 juli. Reden genoeg om te gaan. Mike Patton is ondertussen bijna vaste gast in Dour. Goed zo!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-05-2013 15:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik vind het een zeer nette line-up dit jaar en ik ga de oversteek naar het festival eens wagen. De line-up is compleet en de podiumindeling is alvast te bekijken (nog geen tijdschema):
http://www.dourfestival.be/lineup/perstage/

Donderdag wil ik zien: Wu-Tang Clan, Trentemoller, Gesaffelstein, BadBadNotGood, Riff Raff, Modeselektor
Vrijdag: Hatebreed, The Vaccines, Sub Focus, Amon Tobin, Four Tet, The Black Heart Rebellion, Maybeshewill, Skindred, Pelican, Torche, Amenra, Converge (godverdomme episch dat podium)
Zaterdag: Suuns, Pendulum, Pleasurekraft, Flying Lotus, Brutality Will Prevail, Beed From Within, Length Of Time, Comeback Kid, Anti-Flag
Zondag: The Smashing Pumpkins, And So I Watch You From Afar, Kate Nash, Funeral For A Friend, Burning Time, Dagoba, Biohazard

Als dat niet climaxen is dan weet ik het niet meer


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 07-05-2013 16:01 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Wederom present


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-05-2013 16:05 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

haha ja Ben, Dour is het meest smerige festival waar ik ooit geweest ben. wel mooie vrouw ontmoet toen. Maar dat duurde niet lang.

<3

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 07-05-2013 16:06]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-05-2013 16:07 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

en ja, zombies


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-05-2013 16:09 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

en de mooie nikes van scheap zijn ook voor de tent weggejat snachts

wie gaat er nou 2e hands schoenen jatten WTF

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 07-05-2013 16:10]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-05-2013 17:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik

maar ik was het niet


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-05-2013 9:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2013 16:05 schreef Black Jew het volgende:
haha ja Ben, Dour is het meest smerige festival waar ik ooit geweest ben. wel mooie vrouw ontmoet toen. Maar dat duurde niet lang.

<3


Been there


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen