IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Fink
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-04-2011 10:51 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht







Een maat van mij bracht dit onder mijn aandacht aangezien hij kaartjes had voor het reeds uitverkochte concert. Na het horen van deze nummers wil ik zeker gaan kijken! Het is een soortement van singer/songwriter met wat dub/reggae invloeden in de percussie en de bas. Dat is wat t voor mij ook meteen interessant maakt!



spectre
Usericon van spectre
Posted 20-04-2011 11:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hele goede plaat idd.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-04-2011 11:30 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht



Andere stijl maar eveneens heerlijk!



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-06-2011 14:50 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Vanavond naar t concert in Amsterdam! Zin in!



spectre
Usericon van spectre
Posted 16-06-2011 14:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Er is een nieuwe uit


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-06-2011 15:05 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Is t wat? Ik ben nooit verder gekomen dan Sort of Revolution (ondanks dat ik t vrij geniaal vind).



spectre
Usericon van spectre
Posted 16-06-2011 15:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nog niet beseft


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 16-06-2011 16:27 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht





Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 17-06-2011 17:33 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Het optreden gister was werkelijk geniaal! Het publiek was zo enthousiast dat we m na met zn allen een half uur geklapt te hebben weer terug het podium op hebben gekregen. 2e toegift Ongepland ook! Wat een baas op gitaar trouwens! Tot nu toe misschien wel zo'n beetje het vetste optreden van dit jaar.



Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen