IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Homo's enzo Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-04-2011 23:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 april 2011 23:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Oh dus jij vindt iemand een christenhond noemen van gelijk niveau als iemands kinderen bedreigen? Maar een homo minderwaardig noemen is natuurlijk helemaal prima.

Ik stel voor dat je er nog eens over nadenkt.
Ook na zorvuldig overpeizen ben ik van mening dat "op de persoon" nog steeds iets anders is dan datgene waar jij het over hebt en dan nog ben je erg traag met aanwijzen waar Fusion dingen laat blijken. Lukt dat vandaag nog denk je?

Laat ook maar, kan iedereen even weer nromaal doen in dit topic...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-04-2011 23:29 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 26 april 2011 23:26 schreef stigma het volgende:
Ohja, en Vargen wilde mijn oma in de afvalbak doen.


Of hij wil haar een nieuwe afvalbak kado doen.


 


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-04-2011 23:30 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 26 april 2011 22:34 schreef Fusion het volgende:
Hoe rapporteer ik iets aan de moderators? Ik vind dit echt niet kunnen nl. En dat meen ik.
Dan ga je toch lekker weg, christenhond.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-04-2011 23:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 26 april 2011 23:26 schreef stigma het volgende:
Dat je dat gemist hebt. Na 3 jaar afwezigheid weet ík dat zelfs!

Ohja, en Vargen wilde mijn oma in de afvalbak doen.


dat is vrij normaal als ze overleden is hoor

ik wil bij deze even kwijt dat ik niet zeker ben of gelovigen niet minder waardig zijn aan andere mensen.
Gewoon. En ik ben ook niet zeker of Christenen minder homoseksuele neigingen hebben dan kappers. Niet zeker

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-04-2011 23:31]


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-04-2011 23:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Uit de "help":

quote:
Ook schelden en ruziën draagt niet bij aan een leesbaar forum en het smijten met dodelijke ziektes wordt NIET op prijs gesteld. Krijg je ruzie met een user, vecht het dan via bijvoorbeeld ICQ of MSN uit.


Zo, en nu weer even normaal doen tegen elkaar, of je nu aan je geestelijkheid bent gehandicapt of aan je geaardheid.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-04-2011 23:32 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 26 april 2011 23:30 schreef Hypnos het volgende:
dat is vrij normaal als ze overleden is hoor
Is ze niet.

quote:
ik wil bij deze even kwijt dat ik niet zeker ben of gelovigen niet minder waardig zijn aan andere mensen.
Gewoon. En ik ben ook niet zeker of Christenen minder homoseksuele neigingen hebben dan kappers. Niet zeker


Ouwe opruiert.

@Grey: Even 'bent' en 'gehandicapt' omwisselen.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 26-04-2011 23:33]


Subtiel kamerolifantje


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-04-2011 23:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 april 2011 23:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Je oprui gedoe wordt een beetje saai nu.
Ik was serieus dit keer. Je plaatst jezelf al te makkelijk in een slachtofferpositie als je meteen iemand frontaal aanvalt omdat hij toevallig tot een groepering behoort die in general misschien niet meteen enthousiast is over alles wat met jouw seksualiteit te maken heeft. Deal with it.
Je zult nog wel vaker te maken krijgen met mensen of groeperingen die niet meteen razend enthousiast over je geaardheid zijn of kritiek hebben op de identiteit 'homo' en de gelijke rechtenpositie die homo's voor zichzelf opeisen. Moet je die dan allemaal meteen persoonlijk aan gaan vallen als ze met (m.i.) milde kritiek komen of niet meteen staan te juichen bij alles wat jij vindt? Aggressiviteit en sub-assertiviteit komen beide voort uit onzekerheid. Misschien is een assertiviteitscursus iets voor je, leer je voor jezelf op te komen zonder meteen ronduit beledigend of aanvallend te worden. Ik heb ook veel homo's in de groep daar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-04-2011 23:35 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 26 april 2011 23:32 schreef stigma het volgende:
@Grey: Even 'bent' en 'gehandicapt' omwisselen.
Is een grapje.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 26-04-2011 23:35 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 26 april 2011 22:46 schreef bastianus het volgende:



Morrissey weet het nog niet, en schrijft daar onwaarschijnlijk vervelende teksten over.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2011 23:35 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Anyway, nu we deze onzinnigheid ook weer achter de rug hebben...

quote:
Ik zeg alleen dat het potentieel waarschijnlijker is dat heteroparen bij gelijke omstandgheden het beter zouden doen.


Ik ben nog steeds benieuwd waar fusion deze stelling op baseert.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-04-2011 23:36 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 26 april 2011 23:35 schreef kwelgeest het volgende:
Is een grapje.

Oh, dank je. Dan zou ik wel vallen onder het kopje 'geestelijk gehandicapt'.


Subtiel kamerolifantje


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-04-2011 23:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 april 2011 23:35 schreef powertieke het volgende:
Morrissey weet het nog niet, en schrijft daar onwaarschijnlijk vervelende teksten over.
Exact! Maar hij heeft Jezus vergeven..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-04-2011 23:38 by Staalman Profiel van Staalman

Bedankt voor het vermaak, ik ga slapen!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-04-2011 23:39 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 april 2011 23:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Anyway, nu we deze onzinnigheid ook weer achter de rug hebben...



Ik ben nog steeds benieuwd waar fusion deze stelling op baseert.
Deze stelling had AG al verworpen, geloof ik. In zijn artikel stond dat lesbische stellen op veel punten uitstekende opvoeders waren, zelfs beter t.o.v. heterostellen. Ik moet mijn mening dus herzien. Al blijf ik erbij dat ik ook ergens gelezen had dat een mannelijke rolpatroon in de opvoeding belangrijk is.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 26-04-2011 23:39]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2011 23:41 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 26 april 2011 23:34 schreef bastianus het volgende:
Ik was serieus dit keer. Je plaatst jezelf al te makkelijk in een slachtofferpositie als je meteen iemand frontaal aanvalt omdat hij toevallig tot een groepering behoort die in general misschien niet meteen enthousiast is over alles wat met jouw seksualiteit te maken heeft. Deal with it.
Je zult nog wel vaker te maken krijgen met mensen of groeperingen die niet meteen razend enthousiast over je geaardheid zijn of kritiek hebben op de identiteit 'homo' en de gelijke rechtenpositie die homo's voor zichzelf opeisen. Moet je die dan allemaal meteen persoonlijk aan gaan vallen als ze met (m.i.) milde kritiek komen of niet meteen staan te juichen bij alles wat jij vindt? Aggressiviteit en sub-assertiviteit komen beide voort uit onzekerheid. Misschien is een assertiviteitscursus iets voor je, leer je voor jezelf op te komen zonder meteen ronduit beledigend of aanvallend te worden. Ik heb ook veel homo's in de groep daar.


Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. Ik heb je al vaker verteld dat jouw online diagnoses nogal sneu overkomen. Beter stop je daar mee.

Daarnaast bepaal ik zelf wel of ik mij aangesproken voel of niet. In het geval van Fusion voel ik mij regelmatig aangesproken en reageer ik daar op en of jij dat persoonlijk nou leuk vind of niet heeft daar geen invloed op.

Ik zal proberen om wat minder persoonlijk naar hem toe te zijn omdat dat nou eenmaal de regels zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2011 23:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 26 april 2011 23:39 schreef bastianus het volgende:
Deze stelling had AG al verworpen, geloof ik. In zijn artikel stond dat lesbische stellen op veel punten uitstekende opvoeders waren, zelfs beter t.o.v. heterostellen. Ik moet mijn mening dus herzien. Al blijf ik erbij dat ik ook ergens gelezen had dat een mannelijke rolpatroon in de opvoeding belangrijk is.


Dat klopt, maar fusion's verhaal kwam na het artikel van Assie.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-04-2011 23:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 26 april 2011 23:39 schreef bastianus het volgende:
Deze stelling had AG al verworpen, geloof ik. In zijn artikel stond dat lesbische stellen op veel punten uitstekende opvoeders waren, zelfs beter t.o.v. heterostellen. Ik moet mijn mening dus herzien. Al blijf ik erbij dat ik ook ergens gelezen had dat een mannelijke rolpatroon in de opvoeding belangrijk is.




vrouwen kunnen ook mannelijk zijn


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-04-2011 23:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. Ik heb je al vaker verteld dat jouw online diagnoses nogal sneu overkomen. Beter stop je daar mee.

Daarnaast bepaal ik zelf wel of ik mij aangesproken voel of niet. In het geval van Fusion voel ik mij regelmatig aangesproken en reageer ik daar op en of jij dat persoonlijk nou leuk vind of niet heeft daar geen invloed op.

Ik zal proberen om wat minder persoonlijk naar hem toe te zijn omdat dat nou eenmaal de regels zijn.
Prima toch?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-04-2011 23:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 april 2011 23:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat klopt, maar fusion's verhaal kwam na het artikel van Assie.
Dan had fusion beter moeten lezen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-04-2011 23:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. Ik heb je al vaker verteld dat jouw online diagnoses nogal sneu overkomen. Beter stop je daar mee.

Daarnaast bepaal ik zelf wel of ik mij aangesproken voel of niet. In het geval van Fusion voel ik mij regelmatig aangesproken en reageer ik daar op en of jij dat persoonlijk nou leuk vind of niet heeft daar geen invloed op.

Ik zal proberen om wat minder persoonlijk naar hem toe te zijn omdat dat nou eenmaal de regels zijn.
Je mag best persoonlijk zijn, maar tyft dat dan ff op een ander medium dan ons forum.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-04-2011 23:44]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-04-2011 23:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 26 april 2011 23:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Assie



I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-04-2011 23:44 by Forever After Profiel van Forever After

Amstel is sponsor?


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-04-2011 23:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 april 2011 23:42 schreef Hypnos het volgende:
vrouwen kunnen ook mannelijk zijn
Ja, maar vrijwel altijd schiet in zo'n relatie de man ook tekort. Ik spreek uit ervaring, heb zoiets meegemaakt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-04-2011 23:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Sir Elton John heeft de Amerikaanse christenen van 'The Bible Belt' de gordijnen ingejaagd door in een interview te verklaren dat Jezus een homo was.

De 62-jarige Elton John liet zich helemaal gaan in het interview met een Amerikaans magazine Parade. "Ik denk dat Jezus een sympathieke, zeer intelligente homo was, die de menselijke problemen zeer goed begreep. Hij wilde ons laten beminnen en laten vergeven. Ik snap niet wat mensen zo wreed maakt"


voilà, en hij kan het weten want hij is ook een homo

stelling compleet boeken toe

Jezus was een homo die graag aan andermans jongeheer zat





signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 26-04-2011 23:47 by nark Profiel van nark

quote:
Op 26 april 2011 23:45 schreef bastianus het volgende:
Ja, maar vrijwel altijd schiet in zo'n relatie de man ook tekort. Ik spreek uit ervaring, heb zoiets meegemaakt.


Was jij dan het mannetje of het vrouwtje


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen