IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Homo's enzo Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-05-2011 0:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

In de hoop dat die stumpers tegen dan weg zijn?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-05-2011 0:40 by bastianus Profiel van bastianus

Ik weet het niet. Als je jezelf persoonlijk aangevallen voelt bij alle vraagtekens die er rondom homoseksualiteit in discussies gesteld worden, dan vind je mensen al gauw stumpers natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-05-2011 1:26 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 15 mei 2011 0:22 schreef flebbie het volgende:
Waar is Onweerwolf eigenlijk gebleven?


Iets met zijn kat geloof ik.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 16-05-2011 7:15 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Zijn kat?

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat hij voor de fist weg gewoon snel op zijn eikel is getrapt.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 16-05-2011 13:49 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 16 mei 2011 1:26 schreef Burzum het volgende:
Iets met zijn kat geloof ik.

Noem je Argus nou een homo?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-05-2011 13:52 by Staalman Profiel van Staalman

FF normaal doen, homo's hebben ook gevoel...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-05-2011 13:54 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Hoe kunnen homo's nou gevoel hebben als ze niet in het bezit zijn van een ziel?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-05-2011 13:55 by Staalman Profiel van Staalman

Omdat hun gevoel in hun anus zit!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 08-06-2011 14:29 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php



Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-06-2011 14:33 by Staalman Profiel van Staalman

Mee eens!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 08-06-2011 14:48 by intothevoid Profiel van intothevoid

Ook mee eens. Er stond een interessant gesprek met Dijkgraaf (SGP) in het NRC van afgelopen zaterdag, onder andere ook hierover. Ook dit is vrijheid van meningsuiting.

Bovendien: als je als homokoppel gaat trouwen, dan wil je dat toch ook laten doen door een relaxte ambtenaar en niet door iemand die zich daar ongemakkelijk bij voelt en je naar de hel wenst? Keuze genoeg, de meerderheid van de ambtenaren zal er, vermoed ik, geen problemen mee hebben om zo'n huwelijk af te sluiten.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 08-06-2011 14:50]


You have time. You are doing fine.


WMP
Usericon van WMP
Posted 08-06-2011 14:53 by WMP Profiel van WMP

Nu maar eens wachten op de eerste ambtenaar die weigert een christen te trouwen. Of een neger. Of jood.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 08-06-2011 14:54 by intothevoid Profiel van intothevoid

Zit er nog even over na te denken, 't is natuurlijk wel gewoon werkweigering.


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-06-2011 14:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 8 juni 2011 14:53 schreef WMP het volgende:
Nu maar eens wachten op de eerste ambtenaar die weigert een christen te trouwen. Of een neger. Of jood.

Haha, iets van die strekking ging ik ook posten!

De facto zal het er toch wel op neer komen dat er een relaxede ambtenaar bij gezocht wordt. Dus waarom nog zo'n garantie afdwingen dat men mag weigeren in het geval van homo's? Ik vind het sneu, maar als het toch moet dan moeten er ook garanties worden afgegeven dat je om welke arbitraire wijzen dan ook mag weigeren iemand te trouwen.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-06-2011 14:56 by Staalman Profiel van Staalman

Ik erger mij gewoon aan die doorgeschoten acceptatie mentaliteit van Nederland... Flikker toch op, ik bepaal zelf wat ik accepteer en wat niet.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-06-2011 14:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 8 juni 2011 14:48 schreef intothevoid het volgende:
Ook dit is vrijheid van meningsuiting.

Die Dijkgraaf, toch Godslastering is ook vrijheid van meningsuiting
quote:
Op 8 juni 2011 14:56 schreef Staalman het volgende:
Ik erger mij gewoon aan die doorgeschoten acceptatie mentaliteit van Nederland... Flikker toch op, ik bepaal zelf wat ik accepteer en wat niet.

Dat kan, maar dan blijft het sneu dat men alleen in het geval van homo's mag weigeren. Dát is pure discriminatie.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-06-2011 14:58]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-06-2011 14:58 by Staalman Profiel van Staalman

Ik heb op mijn werk ook wel geweigerd bepaalde dingen te doen, als situaties over mijn persoonlijke grenzen gaan gaan stop ik. Werkweigering prima, onstla mij dan maar.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-06-2011 15:03 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 8 juni 2011 14:56 schreef Staalman het volgende:
Ik erger mij gewoon aan die doorgeschoten acceptatie mentaliteit van Nederland... Flikker toch op, ik bepaal zelf wat ik accepteer en wat niet.


Dat is natuurlijk je goed recht maar het gaat hier natuurlijk gewoon om discriminatie, iets wat bij de wet verboden is en dat is nou eenmaal het gevolg van onze samenleving als geheel. Of je het er nou persoonlijk mee eens bent of niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-06-2011 15:05 by Staalman Profiel van Staalman

Risico is ook voor eigen rekening, neemt niet weg dat ik het ermee eens ben... En dat heeft verder niets met homo's te maken. Ik ben van mening dat je niet alles hoeft te doen wat je werkgever vraagt, daarin dus risico voor eigen rekening.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-06-2011 15:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 8 juni 2011 15:05 schreef Staalman het volgende:
Risico is ook voor eigen rekening, neemt niet weg dat ik het ermee eens ben... En dat heeft verder niets met homo's te maken. Ik ben van mening dat je niet alles hoeft te doen wat je werkgever vraagt, daarin dus risico voor eigen rekening.

Maar in dat nieuwsbericht gaat het er juist om dat dat risico niet meer bestaat. Zo'n ambtenaar wordt beschermd bij zijn werkweigering.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-06-2011 15:07]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-06-2011 15:07 by Staalman Profiel van Staalman

Toffe werkgever dus.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-06-2011 15:07 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 8 juni 2011 15:05 schreef Staalman het volgende:
Risico is ook voor eigen rekening, neemt niet weg dat ik het ermee eens ben... En dat heeft verder niets met homo's te maken. Ik ben van mening dat je niet alles hoeft te doen wat je werkgever vraagt, daarin dus risico voor eigen rekening.


Ik ben het met het principe wel eens, maar niet met de specifieke redenatie van dit geval.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-06-2011 15:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 8 juni 2011 15:07 schreef Staalman het volgende:
Toffe werkgever dus.


Ja, toffe werknemer, zo'n staat. Die het dan goed vindt dat je homo's weigert te bedienen, maar verder elke andere arbitraire bevolkingsgroep wél moet bedienen


Quis moderabat ipsos moderatores?


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 08-06-2011 15:12 by intothevoid Profiel van intothevoid

Je hebt wel gelijk, die beschermregeling is vrij krom. Het in de praktijk niet hoeven doen om persoonlijke redenen, prima. Daar niet de gevolgen van hoeven dragen wanneer het tot problemen komt, niet zo prima. Je kiest uiteindelijk zelf wel om te solliciteren op zo'n baan, waarbij je vantevoren weet dat je homohuwelijken af moet gaan sluiten.


You have time. You are doing fine.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-06-2011 15:15 by Staalman Profiel van Staalman

Daarom is religie ook zo lastig.. Toch als een moslima mag weigeren iemand een hand te geven, mag een ambtenaar ook weigeren homo's of bijv. moslims te trouwen. Nu is de lijn nml. ook behoorlijk krom.
Een moslima ambtenaar zou ook zonder pardon een pas getrouwd stel mogen weigeren om die de hand te schudden en te feliciteren.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 08-06-2011 15:16]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen