IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Stem hier voor de ECHTE zwaarste lijst! Vorige pagina
GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-05-2011 20:12 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 20:10 schreef Woutjinho het volgende:
ECHTE zwaarste lijst zou ik sowieso niet aan Cult Of Luna denken. Maar het blijft een lijst waar natuurlijk de algemene smaak naar voren komt.
En ik denk inderdaad dat niet al teveel nummers meerdere malen gestemd zullen worden. Painkiller? Raining Blood? Die nummers bijvoorbeeld wellicht; goede nummers die iedereen over het algemeen te vaak hoort.


Nee, het zou me ook verbazen als die er in zou komen, maar ik ga gewoon velen malen harder op Cult of Luna dan op Slayer of Judas Priest.


Why doesn't my music get me all the chicks?


jehowi
Usericon van jehowi
Posted 04-05-2011 20:49 by jehowi Wijzig reactieProfiel van jehowiQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2011 19:22 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het zou me niets verbazen als die lijst er alsnog aardig hetzelfde uitziet


Toch niet hoor. Door de regel van maximaal 2 nummers van dezelfde band, vallen er al heel wat nummers af en komt er ruimte voor andere genres en bands. Voorlopig ziet de lijst er voor het merendeel anders uit. Meer kan ik natuurlijk nog niet zeggen ^^ oh ja, we hebben nu bijna de kaap van 100 stemmen bereikt!


jehowi
Usericon van jehowi
Posted 05-05-2011 17:12 by jehowi Wijzig reactieProfiel van jehowiQuote dit bericht

We zitten bijna aan 100 stemmen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-05-2011 17:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wiii


signature


jehowi
Usericon van jehowi
Posted 07-05-2011 15:55 by jehowi Wijzig reactieProfiel van jehowiQuote dit bericht

Over de 125 stemmen nu. Nog 23 dagen te gaan voor de stemming stopt. Keep it up!


jehowi
Usericon van jehowi
Posted 08-05-2011 22:50 by jehowi Wijzig reactieProfiel van jehowiQuote dit bericht

We kunnen iedere stem gebruiken! de top-100 begint langzamerhand vorm te krijgen, maar we kunnen nog alle hulp gebruiken. Breng je stem uit!


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 08-05-2011 23:01 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


jehowi
Usericon van jehowi
Posted 10-05-2011 9:58 by jehowi Wijzig reactieProfiel van jehowiQuote dit bericht

Bijna 150 stemmen. Nog tweeënhalve week te gaan!


marcelb7
Usericon van marcelb7
Posted 10-05-2011 18:03 by marcelb7 Wijzig reactieProfiel van marcelb7Quote dit bericht

Is het geen aardig idee om à la GeenStijl, de Radio2 jaren 80 lijst even grondig te ... eh... saboteren?

http://stemmen.radio2.nl/

Uiteraard is het allemaal generieke crap waar men uit kan kiezen, maar het is mogelijk om een aantal eigen keuzes toe te voegen.

Ik zat te denken aan:

Motorhead - Ace of spades
Metallica - Master of puppets
Slayer - Angel of death
Iron Maiden - Run to the hills
Enne... Journey - Don't Stop Believing. Zelfs DIE staat er niet in. Godallejezusgristusopeenfiets zeg.

Lijken me 5 redelijk algemene nummers waar de gemiddelde metalfan zich geen buil aan kan vallen. Natuurlijk had ik ook iets van Altars of Madness, Spreading the Disease of voor mij part Beneath the Remains kunnen nemen, maar we moeten langzaamaan beginnen. Ik zou dus zeggen: Stemp Radio 2!

http://stemmen.radio2.nl/


jehowi
Usericon van jehowi
Posted 12-05-2011 0:47 by jehowi Wijzig reactieProfiel van jehowiQuote dit bericht

Ik zal ook voor die lijst stemmen :d en als je een apart topic maakt zodat iedereen dit kan doen, zou heel leuk zijn. Eens zien of het lukt.

Edit: jammer, je kunt alleen op nummers uit die lijst stemmen.

[Dit bericht is gewijzigd door jehowi op 12-05-2011 0:48]


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 12-05-2011 16:28 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Dat is ongeveer net zo nuttig als metalbands bij de grammy's te betrekken... Oh wacht, zo erg is het al. Ga maar door!


Atomization: Bandcamp - Spotify


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 12-05-2011 16:43 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 18:03 schreef marcelb7 het volgende:
Is het geen aardig idee om à la GeenStijl, de Radio2 jaren 80 lijst even grondig te ... eh... saboteren?
Nee, ga weg man.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-05-2011 16:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Geniaal idee, massaal stemmen met de zestien mensen die hier posten.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2011 17:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Kun je ook blanco stemmen?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


jehowi
Usericon van jehowi
Posted 14-05-2011 14:26 by jehowi Wijzig reactieProfiel van jehowiQuote dit bericht

We gaan richting de 200 stemmen, maar kunnen uiteraard nog alle hulp gebruiken! Stem nu voor de echte zwaarste lijst!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2011 14:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 mei 2011 20:12 schreef GrindMaster het volgende:
Nee, het zou me ook verbazen als die er in zou komen, maar ik ga gewoon velen malen harder op Cult of Luna dan op Slayer of Judas Priest.


Ligt eraan wat je als zwaar verstaat. Ga je voor bruut geluid met veel BPM en harde klappen. Of ga je voor een langdurige opbouw, repetitief, en daarmee hard en intens.

Zwaar is zo eendimensionaal en slecht gedefinieerd, daarom hou ik niet zo van lijstjes.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


jehowi
Usericon van jehowi
Posted 19-05-2011 12:57 by jehowi Wijzig reactieProfiel van jehowiQuote dit bericht

Nog 12 dagen om te stemmen. Zeker doen! Je stem kan nog steeds erg bepalend zijn!


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 19-05-2011 14:53 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 19 mei 2011 12:57 schreef jehowi het volgende:
Nog 12 dagen om te stemmen. Zeker doen! Je stem kan nog steeds erg bepalend zijn!

Dan is het nog niet veel soeps dus.



jehowi
Usericon van jehowi
Posted 29-05-2011 10:50 by jehowi Wijzig reactieProfiel van jehowiQuote dit bericht

Nog twee dagen te gaan. Stem nu het nog kan!


jehowi
Usericon van jehowi
Posted 20-03-2014 15:34 by jehowi Wijzig reactieProfiel van jehowiQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2011 23:01 schreef flebbie het volgende:



Ondertussen gaat de top 100 zijn derde editie in. Vorig jaar is het uitgegroeid tot een top 100 met een live online radiostream met op het hoogtepunt meer dan 150 simultane luisteraars. Dit jaar werd er op de eerste stemdag zestig keer gestemd en heeft men in januari al gevraagd of er opnieuw een top 100 zou komen. We werden gesteund door Large, Graspop Metal Meeting, Antwerp Metal Fest, Alcatraz, Biesenrock en Alex Agnew. Je faalhaas had het dus duidelijk mis. Ieder die wel interesse heeft om zijn stem te laten horen (vorig jaar waren er zo'n 300 stemmers dus bij ons kan je stem ECHT van tel zijn) verwijs ik door naar het topic Ashladan de zwaarste 100 2014.

[Dit bericht is gewijzigd door jehowi op 20-03-2014 16:04]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 20-03-2014 18:23 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2014 15:34 schreef jehowi het volgende:
Ondertussen gaat de top 100 zijn derde editie in. Vorig jaar is het uitgegroeid tot een top 100 met een live online radiostream met op het hoogtepunt meer dan 150 simultane luisteraars. Dit jaar werd er op de eerste stemdag zestig keer gestemd en heeft men in januari al gevraagd of er opnieuw een top 100 zou komen. We werden gesteund door Large, Graspop Metal Meeting, Antwerp Metal Fest, Alcatraz, Biesenrock en Alex Agnew. Je faalhaas had het dus duidelijk mis. Ieder die wel interesse heeft om zijn stem te laten horen (vorig jaar waren er zo'n 300 stemmers dus bij ons kan je stem ECHT van tel zijn) verwijs ik door naar het topic Ashladan de zwaarste 100 2014.


Ach niks van aantrekken joh. Flebbie was een erg vervelende user, alleen maar janken en negativiteit altijd. Gelukkig post ie hier al een tijd niet meer. Veel succes met je lijst


... hoe de hazen lopen ...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-03-2014 19:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl






En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen