IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Vrijgezellenfeesten Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-05-2011 20:12 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2011 20:09 schreef bokaj het volgende:
Die dingen mogen toch niet meer?



Dat zou inderdaad best eens kunnen.
Om meerdere redenen terecht ook.


 


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-05-2011 20:15 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2011 20:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hmmm... Die horen er ook eigenlijk niet bij
Waar staat dat?
Ik werd wel meegevraagd bij het feestje van de man van mijn zusje.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 20:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2011 20:15 schreef bokaj het volgende:
Waar staat dat?
Ik werd wel meegevraagd bij het feestje van de man van mijn zusje.

Nou, dat staat nergens.

Heikel punt wel. Als diegene gewoon goed in de groep past / geen afbreuk doet aan het feest is het prima. Anders liever thuis laten, mits dat subtiel kan

Ik vind het meer een ding voor vrienden en evt. goede bekenden dan voor iedereen die de persoon toevallig kent en het juiste geslacht heeft.


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-05-2011 20:28 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2011 20:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou, dat staat nergens.

Heikel punt wel. Als diegene gewoon goed in de groep past / geen afbreuk doet aan het feest is het prima. Anders liever thuis laten, mits dat subtiel kan

Ik vind het meer een ding voor vrienden en evt. goede bekenden dan voor iedereen die de persoon toevallig kent en het juiste geslacht heeft.
Daar ben ik het mee eens, maar naaste schoonfamilie (broers/zussen) wordt wel altijd meegevraagd is mijn ervaring. Dan moeten ze zelf maar weten of ze al dan niet mee gaan.

Ook niet doen: een strak tijdschema laten maken door de regelneef/neuroot. Bouw wat rust in om te kotsen, jointjes roken, iemand naar de eerste hulp brengen en wat al niet meer.

edit: Wel doen: een enigszins nuchter iemand meenemen voor noodgevallen. Regel dat van te voren.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 14-05-2011 20:30]


Nix
Usericon van Nix
Posted 14-05-2011 20:35 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Paar principiële niet drinkers hierbij...


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 14-05-2011 20:35 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2011 19:32 schreef Nix het volgende:
Ik was benieuwd naar leuke ervaringen. Onafhankelijk welk budget.
Koekhappen en van die dingen.



We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 20:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2011 20:28 schreef bokaj het volgende:
Daar ben ik het mee eens, maar naaste schoonfamilie (broers/zussen) wordt wel altijd meegevraagd is mijn ervaring. Dan moeten ze zelf maar weten of ze al dan niet mee gaan.

Kan ook, ja.
quote:
Ook niet doen: een strak tijdschema laten maken door de regelneef/neuroot. Bouw wat rust in om te kotsen, jointjes roken, iemand naar de eerste hulp brengen en wat al niet meer.

Wij hadden ook zat 'rust'tijd, dat scheelde inderdaad enorm
quote:
edit: Wel doen: een enigszins nuchter iemand meenemen voor noodgevallen. Regel dat van te voren.

hehehe

Dat hadden we niet gedaan, maar we waren zeer verantwoordelijke jongemannen allemaal


I wish I was a butterfly


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-05-2011 21:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2011 19:18 schreef Nix het volgende:
Deel hier uw ervaringen en ideeën over wat wel en niet te doen met een vrijgezellenfeest...



M.a.w. ik heb idee'tjes nodig!

Over het algemeen houd ik helemaal niet van vrijgezellenfeestjes, maar dat komt vooral door de ervaring die ik ermee heb. Dus het slachtoffer in een of ander pakje hijsen en dan karten/bowlen/door de stad lopen en met een stel simpletons waar ik verder niks mee heb bier drinken, bweargh. Of voor de vrouwen: de workshop paaldansen, of zo'n hypnose-show of zo, van die "succesnummers" .

Tip: doe iets wat met de hobby van het slachtoffer te maken heeft, dan wordt het misschien nog wel lollig. Ik ga binnenkort LARP'en (voor de tweede keer in mijn leven) op het vrijgezellenfeest van een vriend van me. Hij is een tijdlang roleplay-nerd geweest, wat hem er duidelijk niet van weerhouden heeft om een meisje aan de haak te slaan en ermee te gaan trouwen. Ik denk dat het wel... interessant wordt :'). Hou totaal niet van LARP, maar ik heb dusdanig veel vertrouwen in de organisator én in die vriend van me dat ik denk dat het goedkomt.

Dus: redeneer vanuit het "slachtoffer" en dan lukt het vast wel om iets leuks te vinden.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nix
Usericon van Nix
Posted 14-05-2011 21:43 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Workshops paaldansen zijn enorm leuk hoor



Maar ik ben het eens met je over het slachtoffer-idee. Verder heeft ze helaas niet zoveel sprekende hobbies. Maar eens even over nadenken!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-05-2011 22:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Karten is gaaf. Met wat voor gelegenheid dan ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-05-2011 22:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Of je doet gewoon geen vrijgezellenfeest. Hebben die klootzakken van kameraden voor mij ook nooit georganiseerd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-05-2011 22:23 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ijskarten


 


Nix
Usericon van Nix
Posted 14-05-2011 22:30 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2011 22:21 schreef bastianus het volgende:
Karten is gaaf. Met wat voor gelegenheid dan ook.




We wilden d'r eigenlijk opgeven voor de autorodeo.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-05-2011 22:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2011 22:30 schreef Nix het volgende:
We wilden d'r eigenlijk opgeven voor de autorodeo.
Dat is nog gaver! Wel een Volvo gebruiken, die winnen bijna altijd. Vooral die 340 is onverwoestbaar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-05-2011 23:18 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2011 19:38 schreef MMayo het volgende:
High tea was leuk, bbq was leuk.. sierraden maken was niet leuk, evenals dat lampenkap gedoe.

Sieraden maken, jij was op hetzelfde vrijgezellenfeestje als ik? Dikke lal, dat....

quote:
Op 14 mei 2011 22:22 schreef bastianus het volgende:
Of je doet gewoon geen vrijgezellenfeest. Hebben die klootzakken van kameraden voor mij ook nooit georganiseerd.

Misschien willen ze een suprise-vrijgezellenfeestje voor je geven en komt dat nog.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 14-05-2011 23:19]


Subtiel kamerolifantje


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-05-2011 23:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

In mijn omgeving wordt weinig getrouwd, heb dan ook nog nooit een echt vrijgezellenfeest meegemaakt. Wel een hoop mensen voor lul zien lopen in de binnenstad tijdens dat soort uitjes

Vrienden van mijn broer hebben laatst een soort van vrijgezellenfeest georganiseerd voor hem, omdat 'ie een kind kreeg (inmiddels heeft) en niet van plan was te trouwen maar zijn vrienden wel vonden dat 'ie recht had op een leuk feestje. Was erg gaaf, ben meegeweest, zijn eerst gaan paintballen, daarna karten, daarna lekker uit eten. Als ik ooit in de situatie kom dat er iets voor mij wordt georganiseerd heb ik ook liever zoiets dan naar een of andere ranzige stripbar en zuipen tot je erbij neervalt


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-05-2011 8:13 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2011 22:22 schreef bastianus het volgende:
Of je doet gewoon geen vrijgezellenfeest. Hebben die klootzakken van kameraden voor mij ook nooit georganiseerd.


De eerste keer ben je toen heel achterbaks stiekem getrouwd en waren we niet uitgenodigd.

De tweede keer was er ook een reden, maar die kan ik me niet meer herinneren.


Bareuh...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-05-2011 9:03 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

:')


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-05-2011 9:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ah ok.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-05-2011 9:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gelukkig was mijn bruiloft een van de beste feesten ooit, ook dankzij de kameraden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-05-2011 9:46 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 9:29 schreef bastianus het volgende:
Gelukkig was mijn bruiloft een van de beste feesten ooit, ook dankzij de kameraden.


Dat was inderdaad een geweldig feest!


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-05-2011 9:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Die eerste keer trouwen was sowieso niet zo doordacht van mijn kant. Kan me voorstellen dat jullie dat niet wat vonden nu.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-05-2011 10:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

- Eerst met zijn allen wat eten
- Daarna: http://www.ladiesnightparties.nl/
- Vervolgens nog even wat drinken
- Dan een pyjamaparty
- 's morgens gezond weer op



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-05-2011 10:34]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-05-2011 11:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Voor tips wat betreft dingen die af te raden zijn check je gewoon even de film 'The Hangover' of 'The Hangover 2' (Vanaf volgende week in de bios)

http://hangoverpart2.warnerbros.com/


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-05-2011 12:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 11:26 schreef XXL het volgende:
Voor tips wat betreft dingen die af te raden zijn check je gewoon even de film 'The Hangover' of 'The Hangover 2' (Vanaf volgende week in de bios)

http://hangoverpart2.warnerbros.com/


Mag 'ie nu toch uitkomen? Dacht dat er een rechten-issue was over een tattoo-ontwerp waardoor alles stagneerde .. nogal bizar.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen