IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Asia Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-05-2011 15:56 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Heb net 3 platen gekregen van een ver familielid, de eerste 3. Wat vinden jullie hiervan?

http://en.wikipedia.org/wiki/Asia_(band)

Sowieso mooie hoezen:








iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-05-2011 15:58 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 15:56 schreef Dirge for november het volgende:




Hoe heet die pokemon ook alweer?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 15-05-2011 16:02 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 15 mei 2011 15:58 schreef iPim het volgende:
Hoe heet die pokemon ook alweer?
Moet jij weten, jij bent immers 12.

Dirge, vertel eens wat meer.
Genre enzo, die link is me teveel moeite atm.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-05-2011 16:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Asia are an English rock group formed in 1981. The band was labelled a supergroup and included former members of veteran progressive rock bands Yes, King Crimson, Emerson, Lake & Palmer, Uriah Heep, U.K., Roxy Music, Wishbone Ash and The Buggles. Since 2007, there have been two distinct groups using the Asia name: a reunion of the band's original line-up performing as Asia, and Asia Featuring John Payne as a continuation of the pre-2006 Asia line-up, initially featuring three of its members.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-05-2011 16:20 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik geloof AOR, maar ik weet dan weer niet eens wat dat inhoudt. Oftewel ik weet nog minder dan jou GIRL. Thanks voor de copy-paste Pim! Oh en was t niet dragonair?



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 15-05-2011 16:23 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Adult Orientated Rock


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-05-2011 16:24 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

For real? haha dankjewel.

Op mij komt t over als zeer prima pop-rock met iets teveel foute jaren '80 (ja dat krijg je bij '80's bands) toetsen. Toch prima vermaak zo tussendoor!



G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 15-05-2011 16:27 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 15 mei 2011 16:24 schreef Dirge for november het volgende:
zeer prima pop-rock met iets teveel foute jaren '80 toetsen.
Klinkt lekker, morgen ff checken.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 15-05-2011 16:41 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 16:24 schreef Dirge for november het volgende:
For real? haha dankjewel.

Op mij komt t over als zeer prima pop-rock met iets teveel foute jaren '80 (ja dat krijg je bij '80's bands) toetsen. Toch prima vermaak zo tussendoor!



Jep, denk aan een Marilion, Journey of Toto.
Goed te doen op zijn tijd.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-05-2011 16:41 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Overigens merk ik ondertussen dat t uitzonderlijk goede muzikanten zijn. Nu ik een beetje gewend ben aan de '80's sfeer is het wel erg fijne muziek.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-05-2011 16:41 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 16:41 schreef nark het volgende:
Jep, denk aan een Marilion, Journey of Toto.
Goed te doen op zijn tijd.


Toto was inderdaad het eerste dat in mij opkwam!



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 15-05-2011 16:55 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Als je Asia tof vind dan zou ik zeker ook Yes ff uit tjekken, iets meer proggie maar wat een goden muzikanten zijn dat zeg


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-05-2011 17:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dat zijn ook gelijk met afstand de beste platen van Asia, geniaal!!!!

Check ook U.K even daar speelt Wetton ook in. Dat is wel meer prog..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-05-2011 17:02 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Yes staat nog hoog op mn lijst van te checken muziek. Komt sowieso een keer voor de bakker. @staalman, ook bedankt voor de tip.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-05-2011 17:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Een band die heel erg op Asia lijkt is Freiheit. Duitse sympho band. Hebben erg veel muziek in het duits als Munchener Freiheit, maar onder de naam Freiheit hebben ze drie cd's uit in het engels. Erg gelikt maar erg lekker!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-05-2011 17:09 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dude. Wat een toeval . Ik heb er ook 2 platen van bij zitten. (heb een stuk of 50 gekregen van een ver familielid, waarvan 95% klassiek, 4% zeer fout en 1% goed). Misschien met Freiheit erbij wel iets meer.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-05-2011 17:48 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Als je oom ze op cd had en ze jouw gegeven had was je een blij man, op cd is het engelse werk nml. €100,- per stuk waard. Op vinyl echter €1,- werk.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 15-05-2011 17:53 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Ik heb ooit eens 2 LPs van Asia gekocht maar er nog niet naar geluisterd.

Maar voor de liefhebbers:



Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-05-2011 17:56 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Een collega van me is er helemaal idolaat van.

Ik heb ze een paar jaar terug in de 013 gezien, wel aardig, maar nou ook weer niet dat ik er zonodig nog een keer heen moet.

Volgens mij spelen ze binnenkort in 't Paard.



 


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-05-2011 18:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 17:48 schreef Staalman het volgende:
Als je oom ze op cd had en ze jouw gegeven had was je een blij man, op cd is het engelse werk nml. €100,- per stuk waard. Op vinyl echter €1,- werk.


Bizar, meestal is dat tegenwoordig andersom toch? Ik heb net even Licht opgezet van Munchener Freiheit, prima '80's popmuziek, maar laat ik dat genre nou net eens niet zoveel vinden . T klinkt echter toch wel zeer prima en vermakelijk. Straks die Engelse nog even spinnen.

edit: en van de Engelstalige variant heb ik Romancing in the Dark.

En oom? Man van mijn achternicht zal je bedoelen

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 15-05-2011 18:35]



Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 15-05-2011 19:22 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Gyerados



Atomization: Bandcamp - Spotify


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-05-2011 19:48 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 18:29 schreef Dirge for november het volgende:

edit: en van de Engelstalige variant heb ik Romancing in the Dark.



Mocht je het niets vinden wil ik die wel van je overnemen.... kan ik de cd verkopen


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-05-2011 20:06 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 19:48 schreef Staalman het volgende:
Mocht je het niets vinden wil ik die wel van je overnemen.... kan ik de cd verkopen




quote:
Op 15 mei 2011 15:56 schreef Dirge for november het volgende:
Heb net 3 platen gekregen van een ver familielid, de eerste 3. Wat vinden jullie hiervan?
Ik vind dat erg aardig van dat verre familielid.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 15-05-2011 20:15]


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-05-2011 21:53 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 19:48 schreef Staalman het volgende:
Mocht je het niets vinden wil ik die wel van je overnemen.... kan ik de cd verkopen


Hmm hij is best lekker eigenlijk, catchy as the plague. Hij was maar 1 euro waard op plaat toch? In dat geval hou ik m liever.



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-05-2011 21:59 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

:')


 


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-05-2011 22:14 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2011 21:53 schreef Dirge for november het volgende:
Hmm hij is best lekker eigenlijk, catchy as the plague. Hij was maar 1 euro waard op plaat toch? In dat geval hou ik m liever.


Het zijn heerlijke meezingers idd. En op vinyl geen reet waard, op popsike komen ze niet eens voor.
Ik heb wel de drie cd's en van Asia de eerste 3 lp's.

Hoe dan ook, op zijn tijd kan ik enorm van dit soort cheesy muziek genieten!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen