IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Bongripper (Chicago, USA - overwegend instrumentale sludge / doom) Vorige pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 31-12-2014 20:20 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Album van het jaar voor mij.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-12-2014 21:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Bij mij top 5. Beste dat ze tot nu toe gemaakt hebben.

Denk ik. The Great Barrier Reefer en Hate Ashbury waren ook goed, net zoals Hippie Killer en Satan Worshipping Doom. Wat een topband!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 31-12-2014 21:39 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Neig ik ook naar, zeker net zo goed als Satan Worshipping Doom, misschien wel beter.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 02-01-2015 11:52 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Niet mee eens, ik mis de impact van Satan Worshipping Doom op die nieuwe. Het kabbelt allemaal maar een beetje aan totdat het pas bij het laatste nummer eindelijk los komt. Ik had er meer van verwacht.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-01-2015 0:46 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik vind hem niet zo goed als Satan Worshipping Doom, maar kan niet zeggen dat ik teleurgesteld ben. Meer dan prima plaat


Faustian Spirit of the Earth


Northward
Usericon van Northward
Posted 15-02-2015 0:51 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2014 22:49 schreef Northward het volgende:
Ben nog op zoek naar die split met Conan... als iemand er vanaf wil? Anders Discogs maar in de gaten blijven houden.


Voor de geïnteresseerden, er is inmiddels een repress van deze split.

http://blackbowrecords.bigcartel.com/product/conan-bongripper-split


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 06-07-2018 19:14 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

De nieuwe Bongripper - Terminal is vandaag uitgekomen.



Never have so many sacrificed so much for so few


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 08-07-2018 19:41 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

leuke plaat maar eerste impressie is toch wel dat het minder is dan miserable



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-08-2018 10:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb Bongripper altijd onverklaarbaar saai gevonden. Zojuist die nieuwe even geluisterd en ik moet zeggen dat het een fijne, best wel ontspannen plaat is. Er zitten hier en daar zelfs wat 'post' invloeden in. Omdat iedereen altijd lyrisch is over Satan Worshipping Doom en Miserable, die ook nog maar eens een kans gegeven, maar wederom kon ik daar moeilijker inkomen. Vreemd.



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen