IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : MayaN Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-05-2011 23:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 19:09 schreef Sonic Titan het volgende:
Houd het obscure doch in bepaalde kringen vrij legendarische label KPR maar in de gaten..
Oefff, KPR is wel frikking epic, ja!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-06-2011 0:17 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 mei 2011 21:26 schreef spectre het volgende:
Het komt natuurlijk mede omdat het de band is van.. en de support van NB, maar ze maken het wel waar.


Mwoah, de band van... zou misschien wel meehelpen, maar de muziek is toch wel de overtuigende kracht denk ik, en die is niet alleen maar van....

NB tekent dingen waar ze nog wel potentie in zien, ik denk dat ze echt niet alleen tekenen omdat iemand van een bekende band een geinig projectje heeft opgestart, dan moet er wel kwaliteit achter zitten.


Boeiender


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-06-2011 0:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zeg ik exact


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Flow
Usericon van Flow
Posted 01-06-2011 8:53 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

Heb ze nu 3 x aan t werk gezien en was elke keer behoorlijk onder de indruk.
Het enige dat ik vreemd vond was in nijmegen een Epica nummer in de set... doe dat dan effe niet, mensen gaan t toch al zo vergelijken en proberen op een grote hoop te gooien.

Een cover oke, maar kies dan iets anders ...

King diamond - the trial / The gathering - king for a day / Helloween - ride the sky / ....

zoiets zou ik veel leuker en verassender vinden, maar goed, wie ben ik ...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2011 9:00 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Jij bent Fred van der Wiel, dat staat in jouw profiel..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-06-2011 17:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Niet voor mij, dit.

Goede muzikanten, wat spannende riffs maar al met al slaat de balans door naar iets wat veel te symfonisch/progressief voor mijn smaak is. Nou ja, dat laatste is niet per se negatief, maar bedoel ik hier in de zin dat het mij allemaal wat teveel voort kabbelt.

Positieve uitzondering: Sinner's Last Retreat. Die weet wél veel spanning vast te houden, en laat een mooie balans van het symfonische en agressieve aspect horen. Als alles meer in die stijl was had ik het album een stuk beter gevonden, in ieder geval.

Oh, en de gangshouts in dat nummer en War en Terror, hehe; fout, maar gaaf


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-06-2011 19:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind dat je het goed omschrijft, ik vind dat ook. Waar ik me flink aan irtiteer is die keyboard orkestratie, dat is echt niet mijn ding en dat is al zoo vaak gedaan.

De recenties zijn lovend en dat snap ik wel, wat ik niet snap is het omschrijven als iets unieks, want ik hoor niet echt iets vernieuwends! De liveuitvoering van dit materiaal is trouwens wel magistraal van wat ik zo zie op filmpjes en wat ik hoor van mensen!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-06-2011 19:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 19:08 schreef spectre het volgende:
Waar ik me flink aan irtiteer is die keyboard orkestratie, dat is echt niet mijn ding en dat is al zoo vaak gedaan.

Idem.

Evenals de wisselingen tussen snelle en langzame riffs, komt vaak wat geforceerd over. Slaat de spanning ook wat dood. Het eerste nummer wordt er door om zeep geholpen, ook nog eens extra omdat het te vaak terug komt. Wel jammer, als die wat compacter was, was het een stuk beter (meer in lijn met Sinner's Last Retreat die die wisselingen tussen snel en langzaam veel beter doet!).

Oh ja, kan me ook wel voorstellen dat mensen het (live) gaaf vinden.


I wish I was a butterfly


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 24-06-2011 22:37 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik denk dat Anita Boel gaat schrijven dat Mayan de bruutste band van Nederland is.


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-07-2011 11:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 17:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Sinner's Last Retreat.


He, die heb ik niet, ff een andere download erbij zoeken, wellicht een bonus?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 05-07-2011 16:19 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 22:37 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Ik denk dat Anita Boel gaat schrijven dat Mayan de bruutste band van Nederland is.


zo'n doos is het wel ja


... hoe de hazen lopen ...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-08-2011 13:01 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-08-2011 13:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2011 11:36 schreef spectre het volgende:
He, die heb ik niet, ff een andere download erbij zoeken, wellicht een bonus?

Uhm, ja, bonus! http://www.metal-archives.com/albums/Mayan/Quarterpast/307132
quote:
Op 5 augustus 2011 13:01 schreef FRNK het volgende:


Sjiek, hoor!


I wish I was a butterfly


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 05-08-2011 13:10 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Zal ik eens een poging wagen om dit bandtopic grondig te verpesten?


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 05-08-2011 13:11 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Geen shemales, alsjeblieft.


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-08-2011 13:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2011 13:10 schreef Sonic Titan het volgende:
Zal ik eens een poging wagen om dit bandtopic grondig te verpesten?

Nee, doe maar niet, ik ben vanaf nu toch niet meer online


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-08-2011 13:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2011 13:01 schreef FRNK het volgende:



Het stukje op 2:10 vind ik wel vrij vet eigenlijk. Verder niet slecht maar niet helemaal mijn ding.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 05-08-2011 13:17 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2011 17:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Niet voor mij, dit.

Goede muzikanten, wat spannende riffs maar al met al slaat de balans door naar iets wat veel te symfonisch/progressief voor mijn smaak is. Nou ja, dat laatste is niet per se negatief, maar bedoel ik hier in de zin dat het mij allemaal wat teveel voort kabbelt.

Positieve uitzondering: Sinner's Last Retreat. Die weet wél veel spanning vast te houden, en laat een mooie balans van het symfonische en agressieve aspect horen. Als alles meer in die stijl was had ik het album een stuk beter gevonden, in ieder geval.


+1

Het progressieve deel is prima in orde, het is echter doodzonde dat het orkestrale gebeuren zo overheersend is. Haal Epica (inclusief slechte grunts) uit deze muziek en je hebt een puik geheel.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-08-2011 13:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2011 13:17 schreef Teneighty het volgende:
Het progressieve deel is prima in orde, het is echter doodzonde dat het orkestrale gebeuren zo overheersend is. Haal Epica (inclusief slechte grunts) uit deze muziek en je hebt een puik geheel.



Dat was ook mijn indruk naar aanleiding van bovenstaand clipje. De zang is behoorlijk matig en de toetsen zijn vreselijk overdone. Afgezien daarvan is het goed te luisteren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 05-08-2011 17:40 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2011 13:01 schreef FRNK het volgende:



Leuk hoor. Wel enorm overbelicht! Beetje kleurcorrectie had niet misstaan, als je er - waarschijnlijk - toch al zo'n bak geld voor neerpleurt.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 05-08-2011 18:10 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 5 augustus 2011 13:10 schreef Sonic Titan het volgende:
Zal ik eens een poging wagen om dit bandtopic grondig te verpesten?
:')


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 05-08-2011 18:11 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 5 augustus 2011 13:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee, doe maar niet, ik ben vanaf nu toch niet meer online
Ah, zo werkt dit gedoogbeleid dus. Gewoon even aankondigen en dan kan Assie doen alsof hij niet on-line is.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 05-08-2011 18:11 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 5 augustus 2011 17:40 schreef Schuurman het volgende:
Leuk hoor. Wel enorm overbelicht! Beetje kleurcorrectie had niet misstaan, als je er - waarschijnlijk - toch al zo'n bak geld voor neerpleurt.
En goede muziek is vaak ook wel leuk als een video schiet.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 05-08-2011 18:56 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik vind die clip supergaaf gedaan, al dacht ik in het begin dat ze leftoverbeelden hadden gebruikt van die Metallica clip.

Muzikaal is het niet mijn ding. Ondanks dat het erg goed is beukt het niet. Het zijn stuk voor stuk geschoolde muzikanten en dat hoor je er aan af. Het is allemaal te netjes en clean. Toen Isaac en Arien nog bij GD speelden was GD ook helemaal geen ruige band meer, maar een soort van Arch Enemy 2.

Ik denk ook dat deze band meer gericht is op het Epica/AF publiek die wat extremere muziek wil proberen dan op de gemiddelde Immolation fan.

Zo'n Anita Boel is natuurlijk als journalist niet serieus te nemen. Die krijgt bij iedere Epica riedel de tranen in de ogen en zegt in iedere Epica review dat Mark nog nooit zo extreem heeft geklonken.

Stiekum denk ik dat Mark Jansen gewoon hele brute lompe deathmetal wil maken, maar hij dat niet mag van de platenmaatschappij


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-08-2011 21:32 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 augustus 2011 13:01 schreef FRNK het volgende:



Wel mooie beelden! Weer eens iets anders dan piraten ofzo.


Boeiender


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen