IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : hoog hollywood-film gehalte
Barrrman
Stage-diver
Usericon van Barrrman
Posted 07-05-2002 0:06 by Barrrman Wijzig reactieProfiel van BarrrmanQuote dit berichthttp://www.the-stage.be

Zijn het mijn gedachten, of gaan de mensen vandaag de dag uit de bol voor een scheet die verkeerd zit?

zoals nu met P F, of die school-schietpartijen, ...


If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver)


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 07-05-2002 2:36 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

hoe bedoel je? tis toch allemaal heel erg of niet soms?



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-05-2002 2:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Oh ja, je hebt helemaal gelijk. De maatschappij is compleet weekhartig geworden; om het minste of geringste worden 'stille tochten' georganiseerd. JA MAN, want je BEK HOUDEN (dat is immers hetgeen 'stil' impliceert) HELPT!! Eh...
Ik kijk er in ieder geval stomverbaasd naar... flikker op met je stille tochten! Mensen die op straat ergens tussenin springen als er gezeik is, daar heb ik veel meer respect voor dan de een of andere stille-tocht-miep. Goh, wat zijn we weer geëngageerd bezig, we lopen mee in een STILLE TOCHT. Triester kan toch niet??

Maar goed, dat was dus even mijn beklag over dat maatschappelijk verschijnsel. Verder is het inderdaad zo dat men MEER opgewonden raakt over MINDER gebeurtenissen. En weet je waarom? Omdat het ontzettend GOED gaat met Nederland!! Dit land is - wat dat betreft - teringsaai!! Kijk naar de JSF, kijk naar de val van het kabinet (al 7 jaar over datum! je wil niet weten hoe MIJN vreten ruikt als het 7 jaar over datum is!!), kijk naar een ontploffinkje ergens, of elders een geweldpleging ergens anders... Hysterie! Massaprotest! Onrust! Columns over van alles en nog wat! En intussen kabbelen we lekker verder.

Wat ik wil zeggen??? GEEN idee. Maar.... AAAAAARGGGHH!!


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 07-05-2002 2:45 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

mja.. nah ok..

ga slapen dwaallicht



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-05-2002 2:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

ON TOPIC!!!!111!!!111!11!1!1


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-05-2002 3:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hoe goed je het ook hebt, gelukkig is er altijd wel wat te klagen, niet?

Dat weekhartige is niet zozeer omdat we het zo goed hebben, maar meer omdat men het idee heeft dat men 'all angles covered' heeft zeg maar; de beschaving heeft overal wel een apparaatje en/of een oplossinkje voor en daardoor raakt men afgestompt; helaas vergeet men dat zekerheid een illusie is.

Hmmm misschien bedoelde je hetzelfde; ik wou in ieder geval 'het goed hebben' nuanceren...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-05-2002 12:15]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-05-2002 10:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 3:12 schreef Mutilator het volgende:
Hoe goed je het ook hebt, gelukkig is er altijd wel wat te klagen, niet?

Dat weekhartige is niet zozeer omdat we het zo goed hebben, maar meer omdat men het idee heeft dat men 'all angles covered' heeft zeg maar; de beschaving heeft overal wel een apparaatje en/of een oplossinkje voor en daardoor raakt men afgestompd; helaas vergeet men dat zekerheid een illusie is.

Hmmm misschien bedoelde je hetzelfde; ik wou in ieder geval 'het goed hebben' nuanceren...

Ik denk het wel, al moet ik bekennen dat enige alcohol de formulering behoorlijk opgeneukt heeft .


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 07-05-2002 11:00 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 7 mei 2002 0:06 schreef Barrrman het volgende:
Zijn het mijn gedachten, of gaan de mensen vandaag de dag uit de bol voor een scheet die verkeerd zit?

zoals nu met P F, of die school-schietpartijen, ...


Tja... het is jammer dat mensen dit als aanleiding zien om rellen te schoppen. Er is een man zinloos om het leven gebracht; daar mag je dan een mening over hebben (of je hem wel of niet mocht is dan niet zo belangrijk), maar feit blijft dat het zinloos blijft om iemand zomaar kapot te schieten om de mening die hij vertegenwoordigt. Jammer dus dat er dan altijd weer mensen zijn die hier gelijk een hele toestand over maken; waarom kan het niet blijven bij gewoon uiting van verdriet/machteloosheid dmv woorden... waarom nou weer daden. Daar snap ik geen zak van.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-05-2002 11:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mag je hier ook dingen posten waarvan je überhaupt vindt dat ze een hoog Hollywood-gehalte hebben? Ik heb hier nl. een OKKULT SATANIK SOCIETY gevonden... ach hell, ik post de link gewoon... dit is echt belachelijk!!

http://www.infowars.com/bg1.html


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-05-2002 11:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Heheh.. het is anders nog lang niet zo hoog als de 11-september madness.. dat was echt idioot..

Maarja, dat was Amerika natuurlijk, compleet met video's vanuit alle hoeken geschoten ..

Wat me wel opviel was dat ze gisterenavond al tijdens het wachten op meer info meteen van die nutteloze dingen gingen laten zien, vooral op zenders als SBS6, waar ze aan de toegestroomde ramptoeristen gaan vragen wat ze 'ervan vinden' .. idioterie..



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-05-2002 11:52 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hetvolgende heb ik al eens gepost in het PF topic, maar is hier beter..

Overigens is het wel zo dat dit een keer 'moest' gebeuren.. NL gaat achteruit in dat opzicht, wordt 'Amerikaanser' .. Ooit moest de eerste keer zijn voor zoiets in NL..

Net zoals ik ook zeker weet dat er in Nederland nog een keer zo'n boze-jongen-loopt-school-in-met-shotgun incident zal plaatsvinden, dan zal ook iedereen, terecht, zeer geschokt zijn van 'dat dit in Nederland kan gebeuren' .. maarja,, die kant gaan we nou eenmaal op... niet heel hard, maar voorkomen doe je het echt niet..

Zo zijn er nog veel meer dingen die in Amerika 'normaal' zijn en inmiddels hier langzaam oprukken, om over een x aantal jaar ook te gebeuren..

Er worden in Amsterdam bijvoorbeeld nog wel eens mensen d.m.v. dreiging met een pistool van hun scooter beroofd op klaar lichte dag.. hoelang gaat het nog duren voor iemand daarvoor door zijn kop geschoten wordt?? \

etc etc..



Barrrman
Stage-diver
Usericon van Barrrman
Posted 07-05-2002 13:19 by Barrrman Wijzig reactieProfiel van BarrrmanQuote dit berichthttp://www.the-stage.be

quote:
Op 7 mei 2002 2:36 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
hoe bedoel je? tis toch allemaal heel erg of niet soms?


Tuurlijk wel, ik bedoel er gewoon mee dat als er iets iemand niet aanstaat die gewoon wordt neergeknald.


If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver)


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 09-05-2002 23:34 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 13:19 schreef Barrrman het volgende:
Tuurlijk wel, ik bedoel er gewoon mee dat als er iets iemand niet aanstaat die gewoon wordt neergeknald.
Het is idd errug irritant dat er eerst iets moet gebeuren voordat er iets aan gedaan wordt.

Ik vond voornamelijk irritant dat heel nederland zoooooooooooooooooo verbijsterd was om het feit dat DIT in Nederland kan gebeuren. Natuurlijk kan dat gebeuren.

Er worden zo vaak mensen neergeschoten in NL. De ene keer een winkelier of een stapper en de ander x een politicus.

Zolang er wapens op de markt zijn en waneer verkeerde mensen die in handen kunnen krijgen, kunnen dit soort dingen voorkomen

dikke DUH


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen