IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Magic the Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-01-2004 21:56 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 21:54 schreef Slave to Darkness het volgende:
haha nee zo zijn die dingen waar je alle kleuren van de regenboog voor moet hebben om ze uberhaupt te kunnen opleggen toch egt het toppunt vind ik


mwoah die zijn er al langer Sliver Queen enzo, maar kaarten die wit zijn en rode en zwarte abbs hebben gaat me net wat te ver...


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 21-01-2004 21:56 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

Ik ben gestopt toen ik ontdekte dat het wel verdomde veel op postzegelverzamelen begon te lijken. Heb toen bijna alles verkocht, dat was dom van me.


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 21-01-2004 22:00 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

ik ken het probleem ik heb bijna mijn hele verzameling op 2 decks na verkocht.
nu heb ik er spijt van.
het waren iets van 3000 kaarten ofzo in totaal, kheb der 150 euro voor gehad ofzoiets.
weet ik hoeveel force of will's, serra angels, wrath of gods, en best veel van die nieuwere dingen die toen echt absurd hoog stonden.
Birds of Paradise op een gegeven moment voor iets van 30 euro dan vraag je je ook af wat er aan de hand is op deze wereld...


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 21-01-2004 22:04 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 22:00 schreef Slave to Darkness het volgende:
ik ken het probleem ik heb bijna mijn hele verzameling op 2 decks na verkocht.
nu heb ik er spijt van.
het waren iets van 3000 kaarten ofzo in totaal, kheb der 150 euro voor gehad ofzoiets.
weet ik hoeveel force of will's, serra angels, wrath of gods, en best veel van die nieuwere dingen die toen echt absurd hoog stonden.
Birds of Paradise op een gegeven moment voor iets van 30 euro dan vraag je je ook af wat er aan de hand is op deze wereld...


Heb mijn timewalk voor een stuiver weggedaan , en al mijn legends en zo voor 200 gulden. (meer had ik der oorspronkelijk ook niet voor betaald, maar die kaarten bewaren was een beter idee geweest dan welke goedlopende aandelen dan ook)

[Dit bericht is gewijzigd door Phlegyas op 21-01-2004 22:05]


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-01-2004 22:56 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 21:54 schreef Slave to Darkness het volgende:
haha nee zo zijn die dingen waar je alle kleuren van de regenboog voor moet hebben om ze uberhaupt te kunnen opleggen toch egt het toppunt vind ik
Dat vind ik juist wel leuk. Die combo's op tafel krijgen maakt het spel wat langer en complexer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


AESUNT
Uul
Usericon van AESUNT
Posted 24-01-2004 22:14 by AESUNT Wijzig reactieProfiel van AESUNTQuote dit bericht

Ik vind het een frustrerend spel, ben meer het verzameltype, maar dat is wel erg lam bij zo'n kaartspel.


Crapuul


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 25-01-2004 1:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

shit, dat is al weer een tijd geleden dat ik dit gespeeld heb, heb nog steed m'n kaarten.
Mijn klemdek is toch nog steeds een van mijn favorieten, haha met o.a. Icy Manipulator, Winter Orb, Storage Matrix, Propaganda, Tinker, Tolarian Academy, Tinker, Karn en nog een paar artifacts en een zooi spells...


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 27-01-2004 15:12 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

En die kaarten zijn wat waard ofzo omdat je ze vermeld???


Follow the freezing moon...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-01-2004 16:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Neer hij doelt op met welke kaarten hij je vast legd. commens zijn het btw niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-01-2004 16:19 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Is Icy Manipulator geen common? echt niet?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 27-01-2004 16:23 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Hmm, tis wel duidelijk dat ik het lang niet gespeeld heb of me er mee bezig gehouden heb want ik zou bij god niet meer weten wat voor een kaart de Icy is en wat die doet terwijl ik dat vroeger zo op had kunnen dreunen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-01-2004 16:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 16:19 schreef Elfensteen het volgende:
Is Icy Manipulator geen common? echt niet?
un-commen voorzover ik weet, in de beta, unlimetid, ice age en die nieuwste set.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 27-01-2004 16:26 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Wat een uncommon?
ik dacht altijd dat het een rare is: iig in de ice age wel...


And my marlboro light


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-01-2004 16:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 16:26 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Wat een uncommon?
ik dacht altijd dat het een rare is: iig in de ice age wel...
Nee een erg hoog gevallen uncommon net als 'shera angel' 'sengir vampire' en 'juggernaud'


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 27-01-2004 16:34 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Serra Angel, daar heb ik er nog 4 van, top kaart


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-01-2004 18:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 15:12 schreef Freduk het volgende:
En die kaarten zijn wat waard ofzo omdat je ze vermeld???


zijn niet veel waard, maar wel vervelend om tegen te spelen in deze combinatie, hehe


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-01-2004 18:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

heb trouwens nooit met burn/rood gespeeld, mijn favorieten zijn toch wel blauw/groen/zwart en een beetje wit om vooral te ploegen......en te dissen...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-01-2004 18:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik heb nog steeds een zwart deck.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-01-2004 18:58 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

hahahaha, ik zit net m'n vier dekjes en twee dozen kaarten door te spitten en ik dacht al, was ik zo beperkt? Heb ik net mijn beste decks teruggevonden totaal vergeten......


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-01-2004 18:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik heb maar een deck en dat zal ook altijd zo blijven aangezien ik gen kaarten meer koop en al mijn andere kaarten aan mijn broertje heb gegeven omdat ik lief ben.


Haensjen
Usericon van Haensjen
Posted 27-01-2004 22:05 by Haensjen Wijzig reactieProfiel van HaensjenQuote dit bericht

Een Schaep ben zul je bedoelen....


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 28-01-2004 23:33 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

hoe zit het eigenlijk met die "suicide black" of "burn red" blabla decks waarvan iedereen lijkt te begrijpen wat het inhoudt? Zijn dat voorgekauwde decks die je ergens (online???) kan na-apen om ermee te spelen of zijn dat aanduiding voor een bepaald aantal kaarten die erin moeten zitten ofzo? het jargon is me volledig ontgaan helaas.


Follow the freezing moon...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2004 0:22 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2004 23:33 schreef Freduk het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die "suicide black" of "burn red" blabla decks waarvan iedereen lijkt te begrijpen wat het inhoudt? Zijn dat voorgekauwde decks die je ergens (online???) kan na-apen om ermee te spelen of zijn dat aanduiding voor een bepaald aantal kaarten die erin moeten zitten ofzo? het jargon is me volledig ontgaan helaas.


dat legt iets meer uit van het karakter van de kleur waar je mee speelt.....


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 29-01-2004 0:28 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 16:33 schreef kwelgeest het volgende:
Nee een erg hoog gevallen uncommon net als 'shera angel' 'sengir vampire' en 'juggernaud'


Verrek ja das waar ook; maar het verbaasd me gewoon dat ze zo'n goede kaart nog voor editie Ice age hebben geprint (hoewel hij nu niet meer zo goed is nu artefacts gewoon doorwerken als ze getapt zijn )


And my marlboro light


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 29-01-2004 0:37 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht



And my marlboro light


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen