IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Magic the Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 29-01-2004 10:33 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

Simulacrum + Mogg Fanatic = lol...
twee commons toch?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 10:36 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 10:33 schreef Master Of Disharmony het volgende:
Simulacrum + Mogg Fanatic = lol...
WANT?
quote:

twee commons toch?

Mja..en totaal niks waard, de Beta uitvoering van Simulacrum ligt rond de 2 euro.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 11:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 0:37 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
http://www.wizards.com/default.asp?x=dci/suspended


lijst van gebande magic spelers
Wat is bribery


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2004 11:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

omkoping


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-01-2004 11:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

gebanned:
quote:
Robin Bergacker 61153748 Tiel, Netherlands 2003/03/05 2005/09/04 Unsporting Conduct Severe - Arguing with head judge; Deck manipulation

Hehehehe, die gozer ken ik!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2004 12:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 0:28 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Verrek ja das waar ook; maar het verbaasd me gewoon dat ze zo'n goede kaart nog voor editie Ice age hebben geprint (hoewel hij nu niet meer zo goed is nu artefacts gewoon doorwerken als ze getapt zijn )


worden ze daar juist niet sterker door?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 12:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 12:38 schreef Spirit In Black het volgende:
worden ze daar juist niet sterker door?
Verkeerde paddestoelen gegeten jongeman?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2004 12:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 12:41 schreef kwelgeest het volgende:
Verkeerde paddestoelen gegeten jongeman?


nee, want als bijv. een Winter Orb gewoon z'n werk blijft doen, ook als deze getapt is dan lijkt mij dat lijkt mij dat vervelender voor de tegenstander en af en toe ook mijzelf....de eigenschappen van de kaart worden sterker.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 13:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 12:47 schreef Spirit In Black het volgende:
nee, want als bijv. een Winter Orb gewoon z'n werk blijft doen, ook als deze getapt is dan lijkt mij dat lijkt mij dat vervelender voor de tegenstander en af en toe ook mijzelf....de eigenschappen van de kaart worden sterker.
De kaart zelf is er in principe sterker op geworden door de regel verandering niet door het feit dat ie getapt wordt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2004 13:10 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 13:00 schreef kwelgeest het volgende:
De kaart zelf is er in principe sterker op geworden door de regel verandering niet door het feit dat ie getapt wordt.


'vroeger' was de enige manier om een Winter Orb onschadelijk te maken door een disenchant of 'm te tappen, nu kun je ook kaarten omdraaien of tijdelijk uit spel nemen?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 15:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 13:10 schreef Spirit In Black het volgende:
'vroeger' was de enige manier om een Winter Orb onschadelijk te maken door een disenchant of 'm te tappen, nu kun je ook kaarten omdraaien of tijdelijk uit spel nemen?
paar jaar geleden hadden we ook al iets als phasing, ik denk dat jij morph bedoelt maar da's, geloof ik, ook al niet meer type 2.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2004 15:21 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:16 schreef kwelgeest het volgende:
paar jaar geleden hadden we ook al iets als phasing, ik denk dat jij morph bedoelt maar da's, geloof ik, ook al niet meer type 2.


nee, phasing ken ik nog wel, zeer veel gebruikt......not!! Wat is morph, ik ken alleen Morphling, leuke kaart overigens...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 15:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:21 schreef Spirit In Black het volgende:
nee, phasing ken ik nog wel, zeer veel gebruikt......not!! Wat is morph, ik ken alleen Morphling, leuke kaart overigens...
morphling ben ik ff kwijt (ben ook niet meer zo into )
Morph is ook iets met kaartjes tijdelijk weghalen ofzo, weet t ook nie precies


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 29-01-2004 15:29 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:21 schreef Spirit In Black het volgende:
nee, phasing ken ik nog wel, zeer veel gebruikt......not!! Wat is morph, ik ken alleen Morphling, leuke kaart overigens...


Als je bijvoorbeeld drie mana betaald mag je de kaart op z'n kop neerleggen als een twee/twee normaal beestje. Vervolgens kan je op elk moment in het spel de morph cost betalen om de kaart om te draaien. Sommige kaarten delen op dat moment twee schade aan een andere kaart en andere kaarten doen niks bijzonders behalve dat het dus bijvoorlbeeld drie/een beesies met first strike ofzo worden.
De morph kost kan varieren van drie kleurlose mana, tot een gekleurde en meerder kleurlose mana's tot het opofferen van een landje.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 15:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:29 schreef Pandora het volgende:
Als je bijvoorbeeld drie mana betaald mag je de kaart op z'n kop neerleggen als een twee/twee normaal beestje. Vervolgens kan je op elk moment in het spel de morph cost betalen om de kaart om te draaien. Sommige kaarten delen op dat moment twee schade aan een andere kaart en andere kaarten doen niks bijzonders behalve dat het dus bijvoorlbeeld drie/een beesies met first strike ofzo worden.
De morph kost kan varieren van drie kleurlose mana, tot een gekleurde en meerder kleurlose mana's tot het opofferen van een landje.
ah, kijk een kenner


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 29-01-2004 15:32 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:30 schreef kwelgeest het volgende:
ah, kijk een kenner


Ik heb vanochtend decks zitten bouwen en heb gelijk even de bijsluiter van m'n nieuwe kaarten doorgelezen. Daarop stond het morph gebeuren redelijk duidelijk uitgelegd.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2004 15:40 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:32 schreef Pandora het volgende:
Ik heb vanochtend decks zitten bouwen en heb gelijk even de bijsluiter van m'n nieuwe kaarten doorgelezen. Daarop stond het morph gebeuren redelijk duidelijk uitgelegd.


Morph is dus een nieuw trucje?


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 29-01-2004 15:42 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:40 schreef Spirit In Black het volgende:
Morph is dus een nieuw trucje?


Valt wel mee ik ken mensen die al zeker een half jaar met morph spelen. Hetgeen dat er nu nieuw aan is is dat morph cost tegenwoordig iets anders kunnen zijn dan mana.

(ik wist dus al wat het was, maar een keer extra de uitleg doorlezen kan nooit kwaad)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 15:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:42 schreef Pandora het volgende:
Valt wel mee ik ken mensen die al zeker een half jaar met morph spelen. Hetgeen dat er nu nieuw aan is is dat morph cost tegenwoordig iets anders kunnen zijn dan mana.

(ik wist dus al wat het was, maar een keer extra de uitleg doorlezen kan nooit kwaad)
Is er toch al wel langer? Ik heb er al best vaak tegen gespeeld en aangezien ik gemiddeld eens per maand ga zitten kaarten... 'Kheb er zelf geen kaarten van.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-01-2004 15:48 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:42 schreef Pandora het volgende:
Valt wel mee ik ken mensen die al zeker een half jaar met morph spelen. Hetgeen dat er nu nieuw aan is is dat morph cost tegenwoordig iets anders kunnen zijn dan mana.

(ik wist dus al wat het was, maar een keer extra de uitleg doorlezen kan nooit kwaad)


als je al 3 of 4 jaar geen kaart meer hebt aangeraakt is Morph dus betrekkelijk nieuw, maar dit is wel wat bedoelde met kaarten tijdelijk uitschakelen...


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 29-01-2004 15:49 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:47 schreef kwelgeest het volgende:
Is er toch al wel langer? Ik heb er al best vaak tegen gespeeld en aangezien ik gemiddeld eens per maand ga zitten kaarten... 'Kheb er zelf geen kaarten van.


Ik zeg ook zeker een half jaar. Ik weet zelf niet wanneer ik voor het eerst teen morph kaarten heb gespeeld. En omdat ik meestal speel met een groep mensen waarbij je voor de afwisseling ook met de decks van andere speel heb ik zelf ook weleens eerder zelf met morph gespeeld. Ik heb nu zelf misschien drie morph kaarten ofzo, maar het idee erachter is best handig.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 15:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Nee toch niet, bij morph worden het, tijdelijke, 2/2 creatures.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 29-01-2004 15:50 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:48 schreef Spirit In Black het volgende:
als je al 3 of 4 jaar geen kaart meer hebt aangeraakt is Morph dus betrekkelijk nieuw, maar dit is wel wat bedoelde met kaarten tijdelijk uitschakelen...


Je schakelt ze niet uit. Je transformeert ze. De kaarten blijven altijd in staat om wat te kunnen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-01-2004 15:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:49 schreef Pandora het volgende:
Ik zeg ook zeker een half jaar. Ik weet zelf niet wanneer ik voor het eerst teen morph kaarten heb gespeeld. En omdat ik meestal speel met een groep mensen waarbij je voor de afwisseling ook met de decks van andere speelt.
Da's wel gaaf, houd het spel afwisselend


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 29-01-2004 15:52 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2004 15:49 schreef kwelgeest het volgende:
Nee toch niet, bij morph worden het, tijdelijke, 2/2 creatures.


Het worden ook niet altijd 2/2 creatures. Dat hangs af van de kaart en de manakosten. Maar het worden wel vaan 2/2 creatures. In elk geval zijn kaarten die nog moeten worden gemorpht en dus face down liggen niet zo heel sterk.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen