IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Magic the Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 01-05-2008 14:10 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

een aantal ervan -die ik zelf niet in deckjes heb zitten- zijn inderdaad wel te koop of liever te ruil.


Inter faeces et urinam nascimur


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 01-05-2008 14:12 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2008 17:29 schreef Mark het volgende:
Wat is dat toch allemaal voor troep? Ik heb alleen maar kaarten van tussen de 4th en Visions of zo, niks later dan dat. Hoeveel nieuwe series zijn er in hemelsnaam inmiddels al wel niet?


haha.. zeker:

Basisset

* Core Set - Tenth Edition
* Core Set - Ninth Edition
* Core Set - Eighth Edition
* Seventh Edition
* Classic - Sixth Edition
* Fifth Edition
* Fourth Edition
* Revised Edition
* Unlimited Edition
* Limited Edition: Beta
* Limited Edition: Alpha (De eerste serie gemaakt door Wizards of the Coast)

[bewerk] Uitbreidingssets

* Shards of Alara (Release Date: October 3, 2008)
* Eventide (Release Date: July 8, 2008)
* Shadowmoor (Release Date: May 8, 2008)
* Morningtide
* Lorwyn
* Future Sight
* Planar Chaos
* Time Spiral
* Coldsnap
* Dissension
* Guildpact
* Ravnica: City of Guilds
* Saviors of Kamigawa
* Betrayers of Kamigawa
* Champions of Kamigawa
* Fifth Dawn
* Darksteel
* Mirrodin
* Scourge
* Legions
* Onslaught
* Judgment
* Torment
* Odyssey
* Apocalypse
* Planeshift
* Invasion
* Prophecy
* Nemesis
* Mercadian Masques
* Urza's Destiny
* Urza's Legacy
* Urza's Saga
* Exodus
* Stronghold
* Tempest
* Weatherlight
* Visions
* Mirage
* Alliances
* Homelands
* Ice Age
* Fallen Empires
* The Dark
* Legends
* Antiquities
* Arabian Nights


Inter faeces et urinam nascimur


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 01-05-2008 14:16 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

tering hehe, en ik vond toen der tijd al dat er zoveel verschillende series in mijn collectie zaten (beta tot Invasion) blij dat ik toen ben gestopt als ik deze lijst zo zie.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-05-2008 14:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2008 16:52 schreef Stoerbaard het volgende:
Dit topic heeft duidelijk een schop *up* nodig, nu Shadowmoor uit zal komen a.s. weekend!


Een hele hoop haves (rares en uncommon boven de 1 euro):


2Magus of the Disk
1Primal Command
1Blinding Angel
1Vesuva
2Pariah
1Cabal Coffers
4Stuffy Doll
2Jace Beleren
1Coat of Arms
1Masked Admirers
1Cryptic Command
1Lightning Greaves
1Sensei’s Divining Top



zit hier iets tussen wat je niet gebruikt?


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 01-05-2008 15:22 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2008 14:18 schreef Spirit In Black het volgende:
zit hier iets tussen wat je niet gebruikt?


1Primal Command
1Blinding Angel
1Vesuva
1Masked Admirers
1Cryptic Command

voilá


Inter faeces et urinam nascimur


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 01-05-2008 18:48 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Hehe, dat is een flinke lijst inderdaad.

Ik heb toen Portal gekocht en heb daar Ice Age-block kaarten bij gespaard. Toen heb ik het laten liggen tot Invasion en vanaf daar tot en met het Ravnica-block, met een pauze bij Mirrodin (kutblok).



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-05-2008 22:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2008 15:22 schreef Stoerbaard het volgende:
1Blinding Angel
1Vesuva
1Masked Admirers
1Cryptic Command

voilá


wat wil je hebben voor deze?


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 01-05-2008 22:34 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Het liefst andere kaarten. Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar:

3xDoor of Destinies
4xanimate death
1xdebtors' Knell
4xpropaganda
3xghostly prison
3xwindborn muse
3xseedborn muse
4xspellbook
3xlibrary of leng
4xwrath of god
4xdamnation
4xbirds of paradise

Maar mocht je zelf nog wat anders hebben, hoor ik graag wat je te ruil hebt.

Mocht iemand hier ook op nedermagic.nl zitten: mijn nickname is Bluntiamo


Inter faeces et urinam nascimur


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-05-2008 23:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2008 22:34 schreef Stoerbaard het volgende:
Het liefst andere kaarten. Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar:

3xDoor of Destinies
4xanimate death
1xdebtors' Knell
4xpropaganda
3xghostly prison
3xwindborn muse
3xseedborn muse
4xspellbook
3xlibrary of leng
4xwrath of god
4xdamnation
4xbirds of paradise

Maar mocht je zelf nog wat anders hebben, hoor ik graag wat je te ruil hebt.

Mocht iemand hier ook op nedermagic.nl zitten: mijn nickname is Bluntiamo


mjahaaa, die laatste drie daar wil ik er ook wel meer van. ;-)

er zijn zo'n 15.000 magic kaarten. Door of destiny, debtor's knell, library of leng, spellbook heb ik niet. De rest van de kaarten heb ik in deckjes zitten helaas. Heb wel veel ander ruilmateriaal, maar teveel om op te gaan noemen. Heb overigens geen superverzameling...

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 01-05-2008 23:44]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-05-2008 6:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nerds.


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 02-05-2008 8:23 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

Heb dit vroeger heel veel gespeeld. Ik had (zoals vele anderen) een Elfjes deck. Ik vraag me af waar ik ze gelaten heb.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 02-05-2008 11:45 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 2 mei 2008 6:16 schreef Schaep het volgende:
Nerds.

Jij bent weer een gamenerd, Schaep. (Ik ook, daar niet van. )

En we zijn allemaal metalnerds.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-05-2008 12:40 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2008 11:45 schreef Skyggesang het volgende:
Jij bent weer een gamenerd, Schaep. (Ik ook, daar niet van. )

En we zijn allemaal metalnerds.


Hehe, zeker, maar ik heb hier ook nog een deck liggen hoor!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-05-2008 15:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2008 18:48 schreef Skyggesang het volgende:
Ik heb toen Portal gekocht en heb daar Ice Age-block kaarten bij gespaard. Toen heb ik het laten liggen tot Invasion en vanaf daar tot en met het Ravnica-block, met een pauze bij Mirrodin (kutblok).



Ice Age was pas een kutblok. Daar is echt bijna geen enkele goede kaart uit voortgekomen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-05-2008 16:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2008 15:53 schreef Mark het volgende:
Ice Age was pas een kutblok. Daar is echt bijna geen enkele goede kaart uit voortgekomen.
Alliances valt toch onder het Ice Age-blok? Daar zaten wel wat gave kaarten in. Sowieso zaten in Homelands, Fallen Empires en Ice Age veel leuke kaarten. Maar relatief weinig sterke kaarten die tegwoordig nog relevant zijn, veel leuke.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-05-2008 16:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dat zou kunnen, ik zat eigenlijk vooral aan de Ice Age serie zelf te denken. Maar Homelands en alliances hebben ook weinig nuttigs voortgebracht. Destijds wel leuk ja, met vampire-decks (Baron Sengir van de homelands) en dingen als Lurghoyfs of hoe die kaart ook mag heten, maar niks wat de tand des tijds zal hebben doorstaan. Daar durf ik bijna mijn hand voor in het vuur te steken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-05-2008 18:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2008 16:38 schreef Mark het volgende:
Dat zou kunnen, ik zat eigenlijk vooral aan de Ice Age serie zelf te denken. Maar Homelands en alliances hebben ook weinig nuttigs voortgebracht. Destijds wel leuk ja, met vampire-decks (Baron Sengir van de homelands) en dingen als Lurghoyfs of hoe die kaart ook mag heten, maar niks wat de tand des tijds zal hebben doorstaan. Daar durf ik bijna mijn hand voor in het vuur te steken.
Vooral Homeland en Fallen Enpires waren meer 'funsets' met veel mogelijkheden om theme-decks te maken. Die leggen het onherroepelijk af tegen modernere themedecks of 'gewone'/killer decks uit die tijd, maar als hey clubje waarmee je kaart ook zulke decks is het wel leuker gamen dan met decks die echt puur voor het winnen gebouwd zijn.
Maar deze sets hebben wel degelijk een paar kaarten bevat die nog steeds aardig zijn, volgens mij want ik speel dit nooit meer: An-Zerrin Ruins, Jokulhaups, Zuran Orb, Balduvian Horde, Kjeldon Outpost en Force of Will en Pillage bijvoorbeeld. En ik kan niet echt zeggen dat er bijvoorbeeld uit de Mirage mij veel echt goede kaarten zijn bijgebleven.
Maar ik speelde ongeveer van Mirage/Visions t/m ongeveer Invasion. Flink aangevuld met kaarten uit de 4th, revised, Ice Age en Fallen Empire. En daarna met Fith Dawn/Champions of Kamigawa het een paar maandjes weer even opgepakt. Maar toen slechts enkele boosters gekocht. Volgende week ga ik weer eens een potje spelen met wat lui uit de kroeg. Kijken hoe mijn oude kaartjes het tegenwoordig doen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 02-05-2008 18:15 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 2 mei 2008 15:53 schreef Mark het volgende:
Ice Age was pas een kutblok. Daar is echt bijna geen enkele goede kaart uit voortgekomen.

Mirrodin is een kutblok, omdat er te goeie kaarten zijn uitgekomen, en dan in één soort. Je zag niemand iets anders dan affinity spelen tijdens dat blok. Onslaught is eigenlijk ook veel te sterk, bv. Elves tribal, of de Slivers... Niet leuk meer. Die tribaldecks nog erger met Time Spiral.

Geef mij dan maar een wat zwakkere set als Ice Age, met meer tactisch inzicht dan bv. Ravnica (waar je eigenlijk alleen maar guilds ging spelen). Vond ik overigens nog best een leuk blok. Invasion vond ik ook erg leuk. Het speelt allemaal veel leuker dan een rits killer decks.
Ik denk dat ik Kamigawa het leukste vond, die had veel verschillende deckmogelijkheden, niet te sterke kaarten(combo's) en een fantastisch thema.

@Schaep:

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 02-05-2008 18:17]



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-05-2008 18:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2008 16:17 schreef kwelgeest het volgende:
Alliances valt toch onder het Ice Age-blok? Daar zaten wel wat gave kaarten in. Sowieso zaten in Homelands, Fallen Empires en Ice Age veel leuke kaarten. Maar relatief weinig sterke kaarten die tegwoordig nog relevant zijn, veel leuke.


homelands, dat is echt de minste van alle sets. Daar is geen fatsoenlijke kaart uitgekomen. Alliances, ook niet veel soeps, behalve Force Of Will (). Ook het onlangs uitgekomen, eigenlijk tot Ice Age behorende Coldsnap kon me niet echt bekoren.

Mijn favorieten: Tempest tot Saga.

Natuurlijk ook Dark/Arabian Nights, etc. maar de goeie kaarten daarvan heb ik toch echt niet..


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-05-2008 14:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Zo, m'n Tempest saga zwarte weenie deck en m'n semi-standaard zwarte deck incl side-board weer in elkaar gezet. M'n fun/multiplayer deck wat gepimpt. Zin in vrijdag.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 27-05-2008 9:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Afgelopen 2 weekenden weer eens wat potjes gespeeld met wat vrienden van me.

Ik had nog een half afgemaakt madness-deck liggen (uit Odyssey/Tempest als ik me niet vergis). Even nog een paar kaarten bij gestoken en hij was speelklaar.

Sleutelkaarten 4x de Wild Mongrel, een 2/2 creature voor 2 mana (1 groen + 1 kleurloos) die je +1/+1 kan geven als je een kaart discard. En 4x de Patchwork Gnomes, een 2/1 artifact creature voor 3 kleurloze mana die je kan regeneraten door een kaart te discarden.

Vervolgens wat kaarten met madness (als je die kaart discard, mag je 'm spelen voor zijn madness cost), waaronder 4x een 4/4 trample creature met een madness cost van 3 mana (1 groen + 2 kleurloos) en 4x een instant met een madness cost van 1 rode mana dat je 3 schade kan doen aan een creature of een speler.

Ook leuk 4x de kaart met een flashback cost van 4 mana (1 groen + 3 kleurloos) om een 6/6 creature token in het spel te brengen. (Flashback is dat je de kaart voor die mana cost mag spelen als-ie in je graveyard ligt).

Dan zitten er nog 4 creatures in dat als-ie in je graveyard ligt, al je creatures haste hebben. En nog 4 dat als-ie in je graveyard ligt, al je creatures trample hebben.

En om het af te maken zitten er nog 4 muscle bursts in, een instant voor 2 mana (1 groen + 1 kleurloos) om een creature +3/+3 te geven, en voor elke muscle burst in een graveyard, komt daar nog +1/+1 bij. En 4x een 1/1 creature voor 1 groene mana, waarbij je voor 2 mana een landje mag zoeken als je dat 1/1 creature ook nog eens sacrificet, maar de grap van die kaart is vooral, dat-ie ook als muscle burst telt als-ie in je graveyard ligt.

En nog 4 flame bursts, een instant voor 2 mana (1 rood + 1 kleurloos) om een creature of speler 2 schade te doen. En voor elke flame burst in een graveyard komt daar nog 1 schade bij.


Iemand wel eens met of tegen zo'n deck gespeeld? Je kan er behoorlijk snel hele rake klappen mee uitdelen. (Afgelopen weekend in single player er dan ook 6:1 mee gewonnen ).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-05-2008 9:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ben momenteel vooral bezig met m'n multiplayer/fundecl uit tebouwen gezien 'wij' vooral chaos spelen. Deck is eigenlijk veel te groot, zo'n 200 kaarten, maar loopt eigenlijk nog best redelijk.

Ik ben nog op zoek naar:

4 x Taiga
4 x Bayou
4 x Badlands
1 x Fastbond
4 x Defense of the Heart
3 x Mana Flare'
2 x Heartbeat of Spring
1 x Crucible of Worlds
2 x Nevinyrral’s Disk


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 27-05-2008 13:04 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2008 9:32 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben momenteel vooral bezig met m'n multiplayer/fundecl uit tebouwen gezien 'wij' vooral chaos spelen. Deck is eigenlijk veel te groot, zo'n 200 kaarten, maar loopt eigenlijk nog best redelijk.

Ik ben nog op zoek naar:

4 x Taiga
4 x Bayou
4 x Badlands



grappenmaker...eBay misschien? Zo'n 20 euri per kaart als je geluk hebt.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-05-2008 13:11 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Printen, knippen en plakken, zijn ze tenminste ook een beetje custom.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-05-2008 13:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik speel dus echt nooit tegen mensen die een deck vol uitgeprinte kaarten hebben, dat schiet het hele punt voorbij. Daar heb ik geen jaren kaarten voor bijeen gespaard/geruild. Hele foute tendens dat.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen