IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Magic the Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-01-2003 15:56 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2003 11:14 schreef TNightmare het volgende:
Suicide black was ook een van mijn favorieten! Of eigenlijk 2, want je hebt de necropotence/drain life versie en die met carnophage/sarcomancy/hatred (al liet ik de hatreds eruit, die was wel erg flauw).

Blauwe control decks daar zou ik zelf nooit mee willen spelen. Ik heb wel lange tijd een deck gespeeld, groen/blauw, ontzettend veel mana en card drawing, dat was wel tof. Maar geen decent attack of zo, dus het kwam steeds neer op een hurricane na een stream of life .


Ik speelde die nieuwere versie van suicide black die oude wou ik vroeger ook spelen maaar ik kon nooit mensen vinden die hun Necropotence weg wouden doen totdat deze in alle types restricted of banned was en met die ene necropotence die ik zelf had kom je dan niet zo ver.

Blauwe control decks kunnen inderdaad heel saai zijn vooral dat counter deck. Dit speelde ik ook vooral omdat ik eens aan al die saaie irritante burn spelers te laten zien dat het heel irritant is om tegen een deck te spelen dat eigenlijk maar uit 1 soort kaart bestaat.

Dat forbiddian deck daarentegen is wel heel leuk om mee te spelen. Tenminste de variant die ik had met Mindless Automaton en nog wat andere grappen erin.

*wat leesbaarder gemaakt*

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 02-01-2003 15:58]


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-01-2003 15:57 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Damn ik krijg echt fucking zin om weer eens te spelen, maar nou om weer heeeel veel kaarten te gaan kopen, nee...



Ik, Wil Schuurman


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-01-2003 15:59 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2003 15:57 schreef Snagger het volgende:
Damn ik krijg echt fucking zin om weer eens te spelen, maar nou om weer heeeel veel kaarten te gaan kopen, nee...




ja zoiets heb ik ook speel nu nog wel eens met vrienden met onze eigen regels (een soort van extended extended)


Cinderella's Corps
Grave Robbing
Usericon van Cinderella's Corps
Posted 02-01-2003 16:02 by Cinderella's Corps Wijzig reactieProfiel van Cinderella's CorpsQuote dit berichthttp://digitale-lol.cu2.nl/

quote:
Op 2 januari 2003 15:56 schreef §¢ÁRÉ¢rÓwMÁn het volgende:
Ach man je weet niet waar je over praat !! je kent mijn decks van nu niet eens !! in het begin begon ik met me decks op 1 kaart de baseren maar nu echt niet meer ! En nog wat, de laatste keren dat ik tegen je speelde won ik ook nog !! dus niet zo zeiken !! ALL HEIL !! KING OF THE LOSERS !!


Je lult dus ga je zelf maar verheiligen!!
Oja en nog wat zullen we der maar over stoppen, en ehm..potje magic gaan spelen kan je zien dat ik win..met mijn rood/zwarte deck die met 2 mana goed speeld ehm..vrijdag dan maar??


It's dark between Corpses


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-01-2003 16:03 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 2 januari 2003 15:56 schreef Vlkodlak het volgende:
Ik speelde die nieuwere versie van suicide black die oude wou ik vroeger ook spelen maaar ik kon nooit mensen vinden die hun Necropotence weg wouden doen totdat deze in alle types restricted of banned was en met die ene necropotence die ik zelf had kom je dan niet zo ver.

Blauwe control decks kunnen inderdaad heel saai zijn vooral dat counter deck. Dit speelde ik ook vooral omdat ik eens aan al die saaie irritante burn spelers te laten zien dat het heel irritant is om tegen een deck te spelen dat eigenlijk maar uit 1 soort kaart bestaat.

Dat forbiddian deck daarentegen is wel heel leuk om mee te spelen. Tenminste de variant die ik had met Mindless Automaton en nog wat andere grappen erin.

*wat leesbaarder gemaakt*


hehe, ik was toen juist burn gaan spelen omdat ik ziek werd van al die counters


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-01-2003 16:04 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Damn ik heb trouwens 600 piek verdient met het verkopen van al mn kaarten... zat best wel wat leuks tussen


Ik, Wil Schuurman


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-01-2003 16:05 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2003 16:03 schreef Y Draig Goch het volgende:
hehe, ik was toen juist burn gaan spelen omdat ik ziek werd van al die counters


Binnen de groep waar ik speelde speelden op een gegeven moment 6 mensen burn of een variant erop dus vandaar


§¢ÁRÉ¢rÓwMÁn
How 'bout a little fire Scarecrow ?
Usericon van §¢ÁRÉ¢rÓwMÁn
Posted 02-01-2003 16:05 by §¢ÁRÉ¢rÓwMÁn Wijzig reactieProfiel van §¢ÁRÉ¢rÓwMÁnQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/F-Minus

quote:
Op 2 januari 2003 16:02 schreef Cinderella's Corps het volgende:
Je lult dus ga je zelf maar verheiligen!!
Oja en nog wat zullen we der maar over stoppen, en ehm..potje magic gaan spelen kan je zien dat ik win..met mijn rood/zwarte deck die met 2 mana goed speeld ehm..vrijdag dan maar??


Oh is goed hoor ! onder het genot van een biertjuh kan je eens goed zien dan ik je inmaak met maar 3 mana ben je weg gevaagt !!!


I've havent seen me willy in two years!Thats long enough to declare it legally dead!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-01-2003 16:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik heb er nooi wat van gesnapt...


Je moeder.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 06-01-2003 0:29 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

jullie verliezen toch allemaal van mijn black weenee deck


Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 12-01-2003 16:28 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 0:29 schreef impaled succubus het volgende:
jullie verliezen toch allemaal van mijn black weenee deck


Haha al eens gehoord van wrath of god . één goed getimede wrath en er is niets meer over van al je evil ventjes.

Ik heb het ongeveer 5 jaar gespeeld op best een hoog niveau(veel toernooien enzo)maar een half jaar geleden ben ik gestopt omdat ik niemand meer had om tegen te spelen, en ik had geen zin om alleen nog maar tegen van die gestresste "nummer 1 van de wereld ventjes" te spelen.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-01-2003 16:30 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik ben ben er ook mee gestopt, maar speelde het een poosje geleden wel op een redelijk laag niveau.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-01-2003 19:42 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2003 16:28 schreef Slave to Darkness het volgende:
Haha al eens gehoord van wrath of god . één goed getimede wrath en er is niets meer over van al je evil ventjes.

Ik heb het ongeveer 5 jaar gespeeld op best een hoog niveau(veel toernooien enzo)maar een half jaar geleden ben ik gestopt omdat ik niemand meer had om tegen te spelen, en ik had geen zin om alleen nog maar tegen van die gestresste "nummer 1 van de wereld ventjes" te spelen.
ik doe heel af en toe tournooitjes, niet echt grote ofzo.

en een wrath of god, tja ik bouw met dat dek weer snel een legertje op en als t goed is os er al een behoorlijke aanslag op je leven gedaan voordat je zo'n kaart kan uit spelen.


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 12-01-2003 19:45 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

Ik denk dat ik toch al die mappen maar weer eens onder het stof vandaan moet gaan halen Magic heerscht!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-01-2003 19:49 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2003 19:45 schreef DeCiPhEr het volgende:
Ik denk dat ik toch al die mappen maar weer eens onder het stof vandaan moet gaan halen Magic heerscht!
ik ken t, maar tja kheb al zo weinig tijd


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 12-01-2003 19:50 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

daar moet je dus echt tijd voor MAKEN


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-01-2003 20:09 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik krijg nu eigenlijk ook wel weer zin om er tijd voor te maken...


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 12-01-2003 20:38 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

nog mensen hier die ook nog steeds een voorliefde hebben voor het fameuze

browse/solvedi digger blauwe control deck?


And my marlboro light


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-01-2003 21:35 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2003 20:38 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
nog mensen hier die ook nog steeds een voorliefde hebben voor het fameuze

browse/solvedi digger blauwe control deck?

hhmmzz zegt me zo snel niks, maar ik ben ook alergies voor blauw.


marcelverweel
Usericon van marcelverweel
Posted 10-02-2003 19:14 by marcelverweel Wijzig reactieProfiel van marcelverweelQuote dit bericht

Ik heb afgelopen week een precon uit de nieuwste serie gekocht(mn eerste weer sinds ik iets uit apocalyps had gekocht)
een elfjes deck, alleen creatures.
Mensen staan toch gek te kijken als je in beurt 6 een 25/25 trample elf op ze afstuurt


Judge Not, Lest Ye Be Judged Yourself


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 10-02-2003 19:19 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Gisteren heb ik verloren toen ik een potje Magic speelde tegen mijn broertje van elf!


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 10-02-2003 20:13 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

tja , iedereen verliest wellis...

khebet ook tijdje erg veel gespeeld ben der nu mee gekapt maar paar vrienden van mij spelen het nog steeds heel erg. speel soms nog wellis met wat deks van hun maar voor de rest hebbik alleen nog een land kill dekje leuk met die terravore en raze te spelen.

voor de rest... tja ik vind toch dat het geld wat vroeger naar die kaartjes ging nu toch beter naar gaat. speel toch met hun decks


I am the 1%.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 10-02-2003 20:17 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik koop nu ook bier in plaats van kaarten. Ik vind mijn deck wel goed zo en weinig van mijn comrads spelen nog Magic.

[Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 10-02-2003 20:17]


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-02-2003 20:51 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 10 februari 2003 19:14 schreef marcelverweel het volgende:
Mensen staan toch gek te kijken als je in beurt 6 een 25/25 trample elf op ze afstuurt
MEt andere woorden: ze hebben het spel nog verder om zeep geholpen in de jaren dat ik er niet meer naar omkijk.

Dan speel ik toch liever een potje Jyhad/Vampire


I'm not being rude. You're just insignificant.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-02-2003 21:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Magic is lame; want hoe meer geld je erin steekt hoe groter de kans dat je wint.

Alleen boosterdraft tournaments zijn dan wel balanced ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen