IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Magic the Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-05-2003 12:14 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 mei 2003 12:09 schreef TNightmare het volgende:
Ik speel zelf geen tournaments, ik ben een retired magic player die af en toe voor de lol nog eens een multiplayer doet met gelijkgestemde afgekickten.
Same here.. en ik speel het uberhaupt eigenlijk niet meer. Ik ben samen met de gelijkgestemden overgestapt op Vampire CCG.. dat is veel beter, helaas zijn er tegenwoordig bijna nergens meer kaarten te krijgen.

quote:
Maar draft en sealed deck daar zie je idd de betere deck builders winnen ja.
Dan komt het ineens niet meer aan op geld of het downloaden van het deck van de winnaar van de laatste WK.. dan is het ineens inzicht (en een beetje geluk dat niemand anders net jouw kaarten vast zit te houden).


I'm not being rude. You're just insignificant.


Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 09-05-2003 18:11 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

kben sinds 2 weke ofzo weer wat vaker aant spele.
die dingen zijn echt te duur geworden dus nieuwe kopen ga ik maar niet meer doen.
een booster kost nu 4 euro nog iets.
mja draften blijft idd wel altijd leuk om te doen


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 20-05-2003 16:00 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Is er iemand die nog interesse heeft in oude kaarten?

Mail to goblinjester@hotmail.com


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-05-2003 20:22 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2003 16:00 schreef goblinjester het volgende:
Is er iemand die nog interesse heeft in oude kaarten?

Mail to goblinjester@hotmail.com

welke heb je?
ik zoek die disk (artifact blaast een boel op)
en vast nog wel wat.


net nog ffkes gekeken. ik zoek ook nog 2 fungel bloom's, 2 elvis farmers (beide fallen empire) en een jokulhaupse. en eventueel black boarded balbuvian hordes en shivan dragons uit de fourth of ouder(2)
en een howling mine.

[Dit bericht is gewijzigd door impaled succubus op 21-05-2003 11:50]


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 21-05-2003 12:20 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

bedoel je die nivinrayls disk of zo iets die slechts alles destroyed? Hoeveel bied je voor deze dure onspeelbare kutkaart? Als ik het me goed herinner komt ie tapped into play wat m vrij nutteloos maakt.

Ik heb nog veel kaarten te koop uit het tijdperk 1994-1996, zat te denken aan 200 euro voor alles. dubbellandjes zijn al weg.


Follow the freezing moon...


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 21-05-2003 12:25 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

vinden jullie de kleuren van de revised edition trouwens ook veel mooier? Er was bij die editie is misgegaan met de kleurpatronen waardoor de kaders veel lichter uitvielen dan de andere series, maar ik vind het een stuk mooier


Follow the freezing moon...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-05-2003 15:51 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Nee, revised kaarten was ik nooit trots op. Unlimited was mijn set: volle kleuren, en lang niet zo onbetaalbaar als beta .


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-05-2003 17:55 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2003 12:20 schreef Freduk het volgende:
bedoel je die nivinrayls disk of zo iets die slechts alles destroyed? Hoeveel bied je voor deze dure onspeelbare kutkaart? Als ik het me goed herinner komt ie tapped into play wat m vrij nutteloos maakt.

Ik heb nog veel kaarten te koop uit het tijdperk 1994-1996, zat te denken aan 200 euro voor alles. dubbellandjes zijn al weg.
pf weet ik veel hoeveel wil jij hebben voor die disk's?
hoeveel heb je er?


blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 22-05-2003 23:16 by blowen_b Wijzig reactieProfiel van blowen_bQuote dit bericht

hey cool magic spelers ik heb het 3 of 4 jaar ook gespeeld en ook aan veel tournooien meegedaan.. had zo'n beetje alles wat je kon hebben in type 2 tournooien (vb: 8 cursed scrolls 12 NV disks, 12 WoG, armagedonns, etc) heb nu nog steeds wat zooi over.. niet veel meer, deed het samen met een vriend maar we kapten ermee en nu heeft hij de meeste zooi

ohja en heb ook nog gesigneerde kaarten verzameld

iemand intresse? (vast niet)


trilililili


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-05-2003 9:41 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Foto's!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 25-05-2003 20:35 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2003 23:16 schreef blowen_b het volgende:
hey cool magic spelers ik heb het 3 of 4 jaar ook gespeeld en ook aan veel tournooien meegedaan.. had zo'n beetje alles wat je kon hebben in type 2 tournooien (vb: 8 cursed scrolls 12 NV disks, 12 WoG, armagedonns, etc) heb nu nog steeds wat zooi over.. niet veel meer, deed het samen met een vriend maar we kapten ermee en nu heeft hij de meeste zooi

ohja en heb ook nog gesigneerde kaarten verzameld

iemand intresse? (vast niet)
hebje:
nv disck's
fastbond
fungel bloom
elvish farmer
jokulhaups
howling mine
oude shivan dragons of black boarded balduvian hordes?


blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 25-05-2003 23:40 by blowen_b Wijzig reactieProfiel van blowen_bQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2003 20:35 schreef impaled succubus het volgende:
hebje:
nv disck's
fastbond
fungel bloom
elvish farmer
jokulhaups
howling mine
oude shivan dragons of black boarded balduvian hordes?


heb nog 1 gesigneerde NV disk en een gesigneerde Howling mine, allebei 4th edition en mint conditie...

zal ff in kort neerzetten welke kaarten beetje boeiend zijn die ik nog heb:

1xRing of gix
4xTreachery(1x foiled)
3xArmageddon
4xWrath of god (1x Portal)
3xCity of Brass
3xduits blackboarded mishra factory
1xreflecting pool
1xundiscovered paradi
se
5 speciale landjes.. vergelijkbaar met de oude Arena serie.. waarvan 4x portal(daar weer 3x foiled en 2 japanse) en 1 gewone

gesigneerde zooi:
2x counterspell
1x sol ring
1x japanse blackboarded Llanowar elf
(een mine en nv disk dus ook nog)
Speciale set van Mark Poole.. waar 4x Gaea's Touch is gesigneerd en als je ze naast elkaar zet staat er: "You're standing on my foot !!!"
2 jaar geleden had iemand hier 250 gulden op het internet voor geboden.. maar toen had ik het setje nog niet en degene die hem had vertrouwde het niet


trilililili


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 26-05-2003 11:53 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

hoeveel voor die mine en disck?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 26-05-2003 14:07 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2003 23:40 schreef blowen_b het volgende:
4xTreachery(1x foiled)



Wat wil je hebben voor 2 normale treachery's? (Dus geen foiled)


blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 27-05-2003 20:42 by blowen_b Wijzig reactieProfiel van blowen_bQuote dit bericht

hmm, ik zou echt niet weten wat ik ervoor moet vragen.. vroeger wist ik precies wat de waarde's ervan waren, maar tegenwoordig..

biedt maar wat.. ik verkoop overigens mn hele collectie (=map + kaarten +doos en plastice protect hoesjes) voor zo'n 75 pleurotjus


trilililili


blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 06-06-2003 22:30 by blowen_b Wijzig reactieProfiel van blowen_bQuote dit bericht

*schop*

nog intresse? ja mail dan ff ofsow


trilililili


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-06-2003 22:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hey, ik was dit topic helemaal vergeten. Treachery's zijn niet meer nodig, ik heb ze al van iemand kunnen lenen .


blowen_b
tralalalala
Usericon van blowen_b
Posted 07-06-2003 10:41 by blowen_b Wijzig reactieProfiel van blowen_bQuote dit bericht

damnit hoe kom ik hier ooit van af


trilililili


Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 07-06-2003 20:00 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

waah overmorge een draftje georganiseerd enk heb al bijna een jaar niet meer gespeeld.
keb er wel zin, maar waarschijnlijk ga ik me gigantisch voor lul zette omdak die regels van al die nieuwe sets niet ken...
dat is trouwens een van de redenen dak er zon beetje mee gekapt altijd maar die nieuwe regels, abilities, en vooral nieuwe sets waardoor het onmogelijk is om met niet al te veel geld type 2 te kunnen blijven spelen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-07-2003 13:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb het gisteren voor het eerst in tijden weer gespeeld bij Viesmannetje (ex-ZM). Ik blijf het zo'n enorm gaaf spel vinden. Hoewel ik gisteren echt dik ingemaakt werd trouwens


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 20-07-2003 16:29 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Wat zijn draft en sealed deck?


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-07-2003 21:21 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Draft: preferably met 4 personen. Ieder koopt 3 boosters. Eerste booster wordt opengemaakt en wordt doorgegeven van persoon tot persoon, en eenieder neemt steeds 1 kaart uit de booster, waarna hij de rest van de kaarten doorgeeft aan de volgende. Booster 2 en 3 net zo. Uiteindelijk heeft iedereen dus 3x15 kaarten gepakt. Van die kaarten maak je een deck. Basic lands neem je zelf van tevoren mee. Met die decks speel je een best of 3 tegen elke andere speler. Uiteindelijk kun je dus een eerste, 2e, 3e 4e plaats aanwijzen. Alle rares en foils worden op een hoop gegooid, en om de beurt kies je daar een kaart uit die je mag houden. Nr 1 kiest als eerste, enz.

Sealed deck: ieder koopt een starter en 2 boosters, en maakt daar een deck van. Daarna toernooitje. De rares die in je eigen pakje zaten hou je dan zelf.


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 20-07-2003 23:34 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2003 21:21 schreef TNightmare het volgende:

Sealed deck: ieder koopt een starter en 2 boosters, en maakt daar een deck van. Daarna toernooitje. De rares die in je eigen pakje zaten hou je dan zelf.


gewoonlijk krijgt winnaar hierbij de eerste keus op de rares, (krijg je dus niet je eige) en dan de 2de enzovoorts, zo was het iig nog toen ik nog speelde


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-07-2003 23:34 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2003 23:34 schreef Agamidion het volgende:
gewoonlijk krijgt winnaar hierbij de eerste keus op de rares, (krijg je dus niet je eige) en dan de 2de enzovoorts, zo was het iig nog toen ik nog speelde
is nog steeds zo


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-07-2003 23:36 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

je zal toch over een drempel struikelen met 2000+ kaarten in je poten, die je natuurlijk NET op volgorde gelegd hebt


Bruce Banner


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen