IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Ik zoek nummers
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-06-2001 22:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ben op zoek naar nummers om te draaien bij ATAK als DJ. Het liefste nummers die mensen niet kennen, maar toch bekend klinken, zodat ik de mensen toch een beetje een wat breder aan bod kan geven. En zodat ik gothic en metal een beetje meer an draaien in ATAK.
Dus wie heeft er nog ideeën ??


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 27-06-2001 23:29 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Misschien minder bekende nummers van NIN
("Dead Souls" enz.),werk van Ministry,Fad Gadget.Ook "Tomorrow in the papers"van Neon Judgement is ook niet onaardig-en alles van Joy Division excl."Love will tear us apart"
Zie ook Pitch Shifter.Niet zo bekend,maar loeihard:scheurende gitaren en vervormde stemmen.Cabaret Voltaire,misschien(wel héél speciaal)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-06-2001 0:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dank U
Kazaa en Napster maken weer overuren hiero ;-)


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-01-2011 23:45 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



Nummer 40, zegt Hakim.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 18-01-2011 23:45]


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 18-01-2011 23:51 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2011 23:45 schreef bokaj het volgende:
Nummer 40, zegt Hakim.


Ik dacht ook zoiets


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2011 23:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

van NIN zeker Perfect Drug


vergeet ook Killing Joke niet,
Frontline Assembly en eventueel Mortal Combat shit


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-01-2011 7:49 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 18 januari 2011 23:45 schreef bokaj het volgende:


Nummer 40, zegt Hakim.


Dus je schopt een topique van bijna 10 jaar oud omhoog om de meest voor de hand liggende grap aller tijden te maken?




Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-01-2011 19:31 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Fuck ja, het 10jarig jubileum van het zm forum is stilletjes op 1 januari gepasseerd...


Je moeder.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-01-2011 19:55 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2011 7:49 schreef Ethereal het volgende:
Dus je schopt een topique van bijna 10 jaar oud omhoog om de meest voor de hand liggende grap aller tijden te maken?



Ja.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-01-2011 19:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Moet kunnen!


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen