IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : De missers van Lords of Metal (deel I) Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-10-2011 20:36 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2011 20:25 schreef Metal-D het volgende:
Klopt. Zat daar tijdens mijn studententijd (jaartje of 10, 11 geleden, een keer met een vriendin (deden we wel vaker, was altijd erg gezellig) op een woensdagavond flesjes HJ weg te tikken. Was warm en beide waren we in wit gekleed. Een of andere Jan Lul (zo'n echte metaldude) moest daar opmerkingen over maken. Voordat ik uberhaupt iets kon zeggen ging het licht aan en de muziek uit. Very nice.


Grappig. Kan me een identieke situatie herinneren, ook in die tijd. Zou me niks verbazen dat ik toen bij jou aan de bar zat haha.


... hoe de hazen lopen ...


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 02-10-2011 20:42 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Mooie avondjes daar gehad. Laatste jaren niet meer geweest en de hut is nu op slot. Jammer. Ook Tramps de deuren dicht in Groningen. Over Andy's Room (achterin Warhol) en Route 66 maar te zwijgen. Of heel kortstondig De Hel (waar nu vgls mij Shadrak zit). Toch jammer...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-10-2011 20:43 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ze maken wat mee bij LoM.


 


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-10-2011 20:45 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2011 20:30 schreef G.I.R.L. het volgende:
Dat en een chick tegen de grond werken. Dude je bent projectile vomiting material.


Dat mag jij vinden. Maar je kent het hele verhaal niet. Dit gebeurde nadat ze me 3 jaar had lopen stalken en nieuwe relaties van me had lopen saboteren. Op een gegeven moment is het een keer genoeg he.


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-10-2011 20:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2011 20:22 schreef Staalman het volgende:
Even off-topic, sorry daarvoor!



Ik kan om en boel dingen lachen , maar voor zo'n "geintje" mag iemand van mij publiekelijk doodgetrapt worden.



Het was voor z'n 20e dus dan geeft het niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-10-2011 20:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2011 20:45 schreef faalhaas het volgende:
Dat mag jij vinden. Maar je kent het hele verhaal niet. Dit gebeurde nadat ze me 3 jaar had lopen stalken en nieuwe relaties van me had lopen saboteren. Op een gegeven moment is het een keer genoeg he.


Je bent wel vaak het slachtoffer geweest vroeger, is het niet?

Arme jongen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 02-10-2011 20:47 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 2 oktober 2011 20:45 schreef faalhaas het volgende:
Dat mag jij vinden. Maar je kent het hele verhaal niet. Dit gebeurde nadat ze me 3 jaar had lopen stalken en nieuwe relaties van me had lopen saboteren. Op een gegeven moment is het een keer genoeg he.
Dan zeg je haar dat duidelijk. Dan doe je er IETS aan, maar je gaat geen chick neerhoeken, punt.

Ik zou mijn shit als ik jou was voor me houden voortaan. Je bent geen vriendjes aan het maken zo.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-10-2011 20:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2011 20:43 schreef Forever After het volgende:
Ze maken wat mee bij LoM.

Inderdaad.

Allemaal ontopic, graag


Quis moderabat ipsos moderatores?


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 02-10-2011 20:52 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2011 20:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Allemaal ontopic, graag


Oké dan:

http://lordsofmetal.nl/showreview.php?id=19898

Faalhaas heeft gelijk. Beetje rare zinnen van Nima op LoM.



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-10-2011 21:05 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Zoek even een ander topic hiervoor

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-10-2011 21:12]


... hoe de hazen lopen ...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-10-2011 13:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Leuke review van the bunny the bear ook.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 03-10-2011 13:27 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 2 oktober 2011 20:18 schreef Onweerwolf het volgende:
Want anders? Dan ga je me je rapportkaart voorlezen?


Dan vraagt Flebbie aan Kvelgeest de contactgegevens van het Lords of Metal-trio waar laatstgenoemde afgelopen weekend door bedreigd is op Havenrock. Ze weten je te vinden!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-10-2011 13:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2011 20:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Inderdaad.

Allemaal ontopic, graag
Ook ST.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 03-10-2011 16:19 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 oktober 2011 13:14 schreef iPim het volgende:
Leuke review van the bunny the bear ook.


Tegen het zere been? Of juist niet?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-10-2011 17:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2011 16:19 schreef JWurm het volgende:
Tegen het zere been? Of juist niet?


Weet ik niet. Heb een paar nummers van ze beluisterd, maar een 2/100 is te zwaar. Daarnaast kwamen alle lom-haat cliches voorbij.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-10-2011 17:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=20099&lang=nl

Hoppa! Even een biootje overtikken en weer een review erbij!



Quis moderabat ipsos moderatores?


WMP
Usericon van WMP
Posted 03-10-2011 18:30 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Is er geen (soort van) eindredactie die behalve grammatica- en stijlfouten corrigeert ook de kwaliteit in de gaten houdt? Of is dat te professioneel?


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 03-10-2011 18:42 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Nog eentje dan: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=20057

Lidwoorden, koppeltekens of juist niet.... het valt allemaal nog niet zo mee.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-10-2011 18:46 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Nima is geen Nederlander van origine


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-10-2011 19:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Volgens mij heb ik hem in het verleden wel eens aangesproken met Berber.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-10-2011 19:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oei, hij is Iranees....


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-10-2011 19:07 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ouch een Iraniër aanspreken met Berber


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 03-10-2011 19:19 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2011 18:42 schreef Metal-D het volgende:
Nog eentje dan: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=20057

Lidwoorden, koppeltekens of juist niet.... het valt allemaal nog niet zo mee.
Maar even afgezien van de taalfoutjes, is het toch wel een goede recensie verder? Ik vind hem wel duidelijk zo.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-10-2011 19:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2011 19:19 schreef bokkie666 het volgende:
Maar even afgezien van de taalfoutjes, is het toch wel een goede recensie verder? Ik vind hem wel duidelijk zo.


Je kunt van Nima zeggen of denken wat je wil, maar ik ken hem wel als iemand die zijn 'werk' serieus neemt en eerlijk is.

Iemand die voluit kan roepen dat hij bepaalde soorten muziek maar kut vindt maar toch een positieve beoordeling kan geven.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-10-2011 21:04 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik vind dit anders tamelijk hilarisch

Als een band als Maiden ergens optreedt weet je bij voorbaat al dat het stervensdruk gaat worden met de nodige vervelende bijverschijnselen. Smerige “lowlife” handelaren bijvoorbeeld die van tevoren zoveel mogelijk kaarten hebben ingeslagen – en dus van de echte fans hebben gestolen en deze voor hoge prijzen aan de deur verkopen. Er zullen ook veel fossielen aanwezig zijn die eens per jaar van hun wijf de deur uitmogen, het uitgaanscultuur en concertgedrag verleerd zijn, zich klemzuipen en asociaal gaan gedragen. U kent het wel; van die lui die “vroeger ook naar metal luisterden” maar tegenwoordig gewoon tot het klootjesvolk behoren! Eikels de niets weten van de “broederschap” in metal, die we gelukkig nog wel zien bij concerten, maar stug blijven staan als een zak hooi en je scheef aankijken als je vraagt of je met handen vol biertjes even langs mag! Nou, dat soort taferelen heb ik een avond eerder bij Judas Priest dus niet gezien.

http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=1460


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen