IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Say hello to my little friend!" (filmtopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 08-08-2011 22:51 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 8 augustus 2011 20:05 schreef bazzio het volgende:
Insidious, heerlijk creepy sfeertje....2e helft van de film is wat minder sterk helaas.



wat een wanker film was dat zeg. Gelukkig kon ik em gratis zien.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-08-2011 22:52 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 8 augustus 2011 22:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Verschrikkelijke draak van een film. Met afstand de slechtste die ik dit jaar heb gezien onder het mom van "klassiekers bijwerken".


Tja, als je Schindler's List of Saving Private Ryan ook niet kunt waarderen, terwijl dat toch behoorlijk vermaarde films zijn, kun je misschien beter stoppen met het bijwerken van klassiekers die je aangeraden krijgt, niet?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-08-2011 23:02 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 8 augustus 2011 22:52 schreef Ralph het volgende:
Tja, als je Schindler's List of Saving Private Ryan ook niet kunt waarderen, terwijl dat toch behoorlijk vermaarde films zijn, kun je misschien beter stoppen met het bijwerken van klassiekers die je aangeraden krijgt, niet?


Jij vindt drie films representatief voor 'klassiekers'?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 08-08-2011 23:03 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Net als Top Gun en Karate Kid.



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-08-2011 23:09 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 8 augustus 2011 23:02 schreef Onweerwolf het volgende:
Jij vindt drie films representatief voor 'klassiekers'?


Niet meer of minder dan The Fountain. Die schaar ik toch ook echt niet onder 'klassiekers' in dat opzicht.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-08-2011 0:07 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 8 augustus 2011 23:09 schreef Ralph het volgende:
Niet meer of minder dan The Fountain. Die schaar ik toch ook echt niet onder 'klassiekers' in dat opzicht.




Ik zei drie niet die.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 09-08-2011 0:07]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-08-2011 9:40 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 8 augustus 2011 22:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Verschrikkelijke draak van een film. Met afstand de slechtste die ik dit jaar heb gezien onder het mom van "klassiekers bijwerken".
Volgens mij is het geen klassieker, misschien een cultfilm? Zelfs dat betwijfel ik. Maar ik ben benieuwd, waarom vond jij het een slechte film? Ik zeg je alvast dat ik het een prachtige en misschien wel één van de beste films vind die ik gezien heb.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-08-2011 10:38 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 8 augustus 2011 22:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Verschrikkelijke draak van een film. Met afstand de slechtste die ik dit jaar heb gezien onder het mom van "klassiekers bijwerken".
Ondanks dat het een favoriet van mij is, zou ik hem ook niet als algemeen aanvaarde klassieker bestempelen. Zei het een paar dagen geleden al in een ander topic: je vind hem geweldig of helemaal niks.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-08-2011 10:46 by spectre Profiel van spectre

Maar dan is het niet meteen slecht, en dat slechte eraan zou ik graag willen weten.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-08-2011 10:47 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 augustus 2011 9:40 schreef spectre het volgende:
Volgens mij is het geen klassieker, misschien een cultfilm? Zelfs dat betwijfel ik. Maar ik ben benieuwd, waarom vond jij het een slechte film? Ik zeg je alvast dat ik het een prachtige en misschien wel één van de beste films vind die ik gezien heb.


Verschillende verhaallijnen die door elkaar heen lopen maar totaal niet lekker in elkaar zijn geplakt. Alsof je drie verschillende films door elkaar heen kijkt. Niet overtuigend geacteerd. Het lot van de hoofdpersonen kon me echt niets schelen. Een soort van 'waarom zijn wij hier op de wereld?' gezwets op het niveau zoals een 12-jarige puber er over zou denken en erg lelijke kitsch beelden.

Ik zie trouwens dat de film slechts een 7,4 heeft op imdb, ik dacht eerlijk gezegd dat het een top 250 film was maar blijkbaar dus niet.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-08-2011 11:28 by spectre Profiel van spectre

Vreemd, ik denk er vrij anders over.

De verschillende verhaallijnen van ogenschijnlijk dezelfde karakters in een ander tijdsvlak is juist wat mij intrigeerd. Het geeft de film wel een moeilijk karakter mee, je moet er bij blijven. Waarom die tijdvlakken er zijn wordt helemaal niet uitgelegd, dat vind ik een sterk punt, je kunt het zelf invullen.

Ikzelf vind het wel sterk geacteerd en ik voel dus wel de pijn van die vent in zijn bubbel! Ik vind ook de vraagstukken die in de film naar boven komen niet van "een puberaal niveau", integendeel. Leven, dood, liefde.. ik zie dat wel!

Lelijke kitsch beelden? Verre van, ik vind de camerastandpunten, het licht weer fenomenaal zoals we van Aronofsky gewend zijn. Neem nu alleen die meditatie scene in de bubbel tegen de achtergrond van een sterrenlandschap. En dan heb ik het nog niet gehad over de fantastisch vormgegeven nebula (gedaan met chemische processen in een petrieschaal met een macrolens, geen fancy CGI hier!).

Als kers op de taart heeft Clint Mansell deze film een voortreffelijke soundtrack meegegeven.

Tja..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-08-2011 11:39 by Daops Profiel van Daops

Helemaal eens met Spectre. Enfin, smaken verschillen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-08-2011 11:44 by spectre Profiel van spectre

Ik vind dit verder gaan dan smaak alleen, maar goed.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-08-2011 11:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Och, OWW vindt de film gewoon niet leuk en laat dat in overdreven bewoordingen merken; prima, volgende.


I wish I was a butterfly


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-08-2011 12:03 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 9 augustus 2011 0:07 schreef Onweerwolf het volgende:


Ik zei drie niet die.


En ik had het over twee films, dus slaan we allebei nergens op.

quote:
Op 9 augustus 2011 11:44 schreef spectre het volgende:
Ik vind dit verder gaan dan smaak alleen, maar goed.


Ik eigenlijk ook, en ik kan me dan ook in geen van OWW's punten vinden, aangezien het allemaal natuurlijk puur subjectief is en behoorlijk zuur overkomt, maar goed, dit soort discussies heb ik een tijdje geleden al afgeleerd te voeren. Kwestie van smaak en het zwaar gechargeerd overbrengen van een mening wat mij betreft, maar ieder zijn/haar ding.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-08-2011 12:27 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 9 augustus 2011 11:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Och, OWW vindt de film gewoon niet leuk en laat dat in overdreven bewoordingen merken; prima, volgende.
Weet ik, ik vind hem super en hap als Megashark vs Gateroid.

NB: Jij mod? wtf!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-08-2011 12:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 9 augustus 2011 12:27 schreef spectre het volgende:
Weet ik, ik vind hem super en hap als Megashark vs Gateroid.


quote:

NB: Jij mod? wtf!

Yup. The end draws nigh.


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-08-2011 13:34 by spectre Profiel van spectre

Heb je ze toch tuk, weet Muti wel dat je eigenlijk Zeikthor bent?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-08-2011 16:28 by IceQueen Profiel van IceQueen

Ik heb eindelijk de moeite genomen om Eyes Wide Shut te kijken... en ik ben teleurgesteld


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 09-08-2011 17:24 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Zaterdag figureren in Shouf Shouf Zombibi als zombie.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-08-2011 18:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 9 augustus 2011 13:34 schreef spectre het volgende:
Heb je ze toch tuk, weet Muti wel dat je eigenlijk Zeikthor bent?

Ssssssst!


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-08-2011 18:57 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2011 0:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos




ik blijf er van houden

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-08-2011 0:21]


signature


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 10-08-2011 8:35 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 8 augustus 2011 20:05 schreef bazzio het volgende:
..2e helft van de film is wat minder sterk helaas.

Geldt dat niet in heel veel gevallen?


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 11-08-2011 0:36 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

V for Vendetta


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen