IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : PA verhuur/geluidsman
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-06-2011 20:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Geen vergelijkbaar topic kunnen vinden, daarom maar een geopend...

Voor onze Boarnsterhell Metalnight 29 oktober te Grou, zijn we nog op zoek naar een betaalbare geluidsman en een PA installatie (met minimaal 2 DI's), voor een zaaltje waar ongeveer 250 man in kunnen.

Zijn er hier mensen die dit beoefenen of nog een tip voor me hebben? Dan erg graag. We hebben nog een paar maand om alles rond te krijgen, maar willen graag ruim op tijd alles klaar hebben. Alvast bedankt voor de tips/aanbiedingen.


spelfout weggehaald...


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-06-2011 20:30 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Goede ervaringen met KBL, maar misschien is iets dat meer in de buurt gevestigd is handiger...?


You have time. You are doing fine.


immortality
Usericon van immortality
Posted 10-06-2011 21:19 by immortality Wijzig reactieProfiel van immortalityQuote dit bericht

Ik heb zelf een geluidsbedrijf(je). Ik heb vorig jaar ook Herriefest gedaan voor de heren N & HRI. Ik kan wel kijken wat er voor mogelijkheden zijn binnen jullie budget. Mocht je meer willen weten dan moet je maar even een mailtje sturen.

s_de_jong_87 aap hotmail.com


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-06-2011 23:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik stuur je morgen een mailtje!


spelfout weggehaald...


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 11-06-2011 14:02 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Gv audio in Leeuwarden. 0582157003


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-06-2011 10:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2011 21:19 schreef immortality het volgende:
Ik heb zelf een geluidsbedrijf(je). Ik heb vorig jaar ook Herriefest gedaan voor de heren N & HRI. Ik kan wel kijken wat er voor mogelijkheden zijn binnen jullie budget. Mocht je meer willen weten dan moet je maar even een mailtje sturen.

s_de_jong_87 aap hotmail.com


Mailtje nog gehad?

@Sjon: bedankt, neem ik ook mee...


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-06-2011 7:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2011 10:41 schreef varanus het volgende:
Mailtje nog gehad?




?


spelfout weggehaald...


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 22-06-2011 8:03 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 10 juni 2011 21:19 schreef immortality het volgende:
Ik heb zelf een geluidsbedrijf(je). Ik heb vorig jaar ook Herriefest gedaan voor de heren N & HRI.


en alles was heel erg prima voor elkaar ook!


co-operation not competition!


immortality
Usericon van immortality
Posted 22-06-2011 8:03 by immortality Wijzig reactieProfiel van immortalityQuote dit bericht

Nee, geen mailtje gehad. Ik zat er al een beetje op te wachten. Kan je het nog een keer sturen?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-06-2011 9:07 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 juni 2011 8:03 schreef HRI het volgende:
en alles was heel erg prima voor elkaar ook!


Boeiender


immortality
Usericon van immortality
Posted 22-06-2011 9:20 by immortality Wijzig reactieProfiel van immortalityQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 8:03 schreef HRI het volgende:
en alles was heel erg prima voor elkaar ook!


quote:
Op 22 juni 2011 9:07 schreef MR. N het volgende:





MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-06-2011 9:22 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-06-2011 10:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 8:03 schreef immortality het volgende:
Nee, geen mailtje gehad. Ik zat er al een beetje op te wachten. Kan je het nog een keer sturen?


Oeh, moeten die streepjes dan ook tussen je naam weg?


spelfout weggehaald...


immortality
Usericon van immortality
Posted 22-06-2011 11:02 by immortality Wijzig reactieProfiel van immortalityQuote dit bericht

Nee, de streepjes horen er gewoon tussen. Ik zal ook de "ongewenste" mail even in de gaten houden. Wellicht dat het daar tussen gekomen is.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-06-2011 12:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 11:02 schreef immortality het volgende:
Nee, de streepjes horen er gewoon tussen. Ik zal ook de "ongewenste" mail even in de gaten houden. Wellicht dat het daar tussen gekomen is.


Heb em opnieuw gestuurd. Mocht ie weer niet aankomen, wil je dan een mailtje naar mijn adres sturen? Mail staat in profiel, dan kan ik die beantwoorden, misschien dat ie dan wel aankomt.


spelfout weggehaald...


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen