IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : "Wat Nozzman kan, kan ik beter!" (eigengemaakte comics / strips / spotprenten / cartoons) Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 19:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Wat de titel zegt, ter bevordering van jolijt, moraal en geschiedschrijving: post hier je eigengemaakte korte en lange strips, spotprenten, cartoons en gelijkaardig beeldmateriaal


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 19:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Geen topic als deze zonder aftrap!








[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-06-2011 20:25]


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-06-2011 20:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wacht tot Hypnos dit topic ontdekt.

Verder ben je best wel een stoere jongen geweest, AG.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-06-2011 20:57 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dus dit is, verkapt, de uitleg hoe het allemaal gegaan is?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-06-2011 20:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-06-2011 21:02 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

+


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 21:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 20:52 schreef BenKnuckles het volgende:
Wacht tot Hypnos dit topic ontdekt.


quote:
Verder ben je best wel een stoere jongen geweest, AG.

Was ik maar zo stoer Enkele posts onder kwelgeests account gedaan, tijdens de rest van de strapatsen was ik er niet eens!
quote:
Op 17 juni 2011 20:57 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dus dit is, verkapt, de uitleg hoe het allemaal gegaan is?


quote:
Op 17 juni 2011 20:57 schreef bastianus het volgende:




I wish I was a butterfly


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 17-06-2011 21:03 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Zo, meneer is een uurtje op 4chan geweest en wil dit nu tonen. Gefeliciteerd!


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 17-06-2011 21:04 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Baas Kwelgeest heeft zijn loyale onderdaan weer aan het werk gezet om verkapt zijn propaganda te verkondigen, steekt hij nou zijn arm in je hol om je als buikspreekpop te gebruiken?


5 Euro's? Op je muil!!


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 17-06-2011 21:06 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Je begrijpt 't weer eens niet.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-06-2011 21:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 21:06 schreef Andrei het volgende:
Je begrijpt 't weer eens niet.
Verder is hij wel lief.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-06-2011 21:08 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Aandacht Gevraagd heeft zijn doel weer bereikt.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 21:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 21:08 schreef Forever After het volgende:
Aandacht Gevraagd heeft zijn doel weer bereikt.

Nee, hoor!

Maar jullie zijn wel te makkelijk voorspelbaar :')


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-06-2011 21:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Jullie?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 21:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Sgeiterdt, Forever After en jij


I wish I was a butterfly


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 17-06-2011 21:13 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 17 juni 2011 21:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee, hoor!

Maar jullie zijn wel te makkelijk voorspelbaar :')


Ja hoor het ligt weer aan ons zeker?


5 Euro's? Op je muil!!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-06-2011 21:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 21:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Sgeiterdt, Forever After en jij
Dank voor de uitleg. Ik vind het leuk voor je dat je een grap hebt uitgehaald dan. Maar heel bijzonder vond ik de grap nu ook weer niet. Als je illegaal was gaan modden, dat had ik wel grappig gevonden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 21:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 21:13 schreef bastianus het volgende:
Dank voor de uitleg. Ik vind het leuk voor je dat je een grap hebt uitgehaald dan. Maar heel bijzonder vond ik de grap nu ook weer niet. Als je illegaal was gaan modden, dat had ik wel grappig gevonden.

Serieus, hebben jullie allemaal oogtyfus ofzo?

Ik heb geen fake accounts gemaakt, LainediI was niet van mij. Zo duidelijk?


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-06-2011 21:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 21:16 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Serieus, hebben jullie allemaal oogtyfus ofzo?

Ik heb geen fake accounts gemaakt, LainediI was niet van mij. Zo duidelijk?
Wat is het punt dan? Dat iemand anders die fake-account heeft gemaakt? En geband is? En jij voor de grap deed alsof jij het was? Dan is het toch terecht dat Kwellie geband is? Redelijk flauwe grap toch ook? En wel logisch dat het dan zo uitpakt? Nou?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 17-06-2011 21:20 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 21:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 21:20 schreef Forever After het volgende:
...

Offtopic!
quote:
Op 17 juni 2011 21:18 schreef bastianus het volgende:
Wat is het punt dan? Dat iemand anders die fake-account heeft gemaakt? En geband is? En jij voor de grap deed alsof jij het was? Dan is het toch terecht dat Kwellie geband is? Redelijk flauwe grap toch ook? En wel logisch dat het dan zo uitpakt? Nou?

Ik dacht dat het wel een keer duidelijk was, nou goed, nog een keer dan

Ik trolde onder kwellie's account*, iemand anders (niet kwellie) maakte fake-accounts en ging trollen. Bij het trollen met LainediI was ik pleite, helaas, want dat Muti erin trapte en de onmeunig slechte opmerking erna vond ik vrij hilarisch, alleen vond hij schijnbaar van niet :') Dus, nee, dat kwelgeest geband is, is niet terecht.

*wat ik overigens allang bekend heb, maakt schijnbaar niet uit


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-06-2011 21:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 21:24 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Offtopic!

Ik dacht dat het wel een keer duidelijk was, nou goed, nog een keer dan

Ik trolde onder kwellie's account*, iemand anders (niet kwellie) maakte fake-accounts en ging trollen. Bij het trollen met LainediI was ik pleite, helaas, want dat Muti erin trapte en de onmeunig slechte opmerking erna vond ik vrij hilarisch, alleen vond hij schijnbaar van niet :') Dus, nee, dat kwelgeest geband is, is niet terecht.

*wat ik overigens allang bekend heb, maakt schijnbaar niet uit
Ah. Dus eigenlijk was het gewoon Sonic Titan die de boel opruide.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 21:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 21:27 schreef bastianus het volgende:
Ah. Dus eigenlijk was het gewoon Sonic Titan die de boel opruide.

Ik zeg niets! Als ik het geweten had had ik het gezicht er wel achter geplakt bij het stripje

Nu maar eens op een apolitiek stripje gaan broeden


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-06-2011 21:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 21:30 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik zeg niets! Als ik het geweten had had ik het gezicht er wel achter geplakt bij het stripje



Tuurlijk


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 21:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2011 21:38 schreef BenKnuckles het volgende:
Tuurlijk
Nee, had ik inderdaad niet gedaan

Maar ik weet echt niet wie het was


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-06-2011 21:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen