IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Wim ontplofte kolencentrales bekijkt [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-06-2011 10:52 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nou, die lof betreffende Verhagen zorgt wel voor OPHEF hier.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 10:52 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 juni 2011 10:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Verder is Verhagen wel opvallend goed bezig, ja. Wil stiekem VVD'er worden, denk ik, dat is nu toch meer het centrum van de macht
Met mijn SGP-pas heb ik anders een flinke vinger in de stront.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-06-2011 10:53 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 30 juni 2011 10:49 schreef Kvelgeest het volgende:
15 coupletten!
Lever jij je paspoort maar weer in.


Mijn fout. Als ik alle 15 coupletten gezongen heb voor het slapen gaan, doe ik er direct het 1e couplet van het Treuelied er achteraan, dus die telde ik derhalve even mee. Stom!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 10:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2011 10:52 schreef Kvelgeest het volgende:
vinger in de stront

Die mannenbroeders toch :')


I wish I was a butterfly


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-06-2011 10:54 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 30 juni 2011 10:51 schreef Kvelgeest het volgende:
Verhagen is de enige CDAer waar ik eventueel op zou willen stemmen.


Lul niet, tijdens de verkiezingen zag ik jouw rode potlood twijfelachtig zweven boven Ferrier of Koppejan.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 10:54 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 juni 2011 10:53 schreef Schuurman het volgende:
Mijn fout. Als ik alle 15 coupletten gezongen heb voor het slapen gaan, doe ik er direct het 1e couplet van het Treuelied er achteraan, dus die telde ik derhalve even mee. Stom!
Die fahne hoch? Of toch maar Totaler Krieg?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 10:56 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 juni 2011 10:54 schreef Schuurman het volgende:
Lul niet, tijdens de verkiezingen zag ik jouw rode potlood twijfelachtig zweven boven Ferrier of Koppejan.


Heb je er nou al op gemogen in ruil voor die stem van jou?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-06-2011 11:02 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 30 juni 2011 10:56 schreef Kvelgeest het volgende:

Heb je er nou al op gemogen in ruil voor die stem van jou?


:')


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 30-06-2011 11:02 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ineke..... daar kun je niet omheen



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 11:05 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 juni 2011 11:02 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ineke..... daar kun je niet omheen
Onze hoop bij smeltende kappen!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-06-2011 11:06 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 30 juni 2011 11:05 schreef Kvelgeest het volgende:
Onze hoop bij smeltende kappen!
\

En gaten-in-de-dijken (aldus Richard de Mos).


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-06-2011 16:30 by Schuurman Profiel van Schuurman

Ja hoor, voorstel Bosma aangenomen!

quote:
Radio 2 moet meer Nederlandstalige muziek draaien

DEN HAAG - Radio 2 moet meer Nederlandstalige nummers gaan draaien. Dit voorstel van de PVV is donderdag met steun van het CDA, de VVD en SP aangenomen in de Tweede Kamer.

In het voorstel van PVV Tweede Kamerlid Martin Bosma moet 35 procent van de muziek op de zender tussen zeven uur ’s ochtends en zeven uur ’s avonds Nederlands zijn.
In de motie constateert Bosma dat het bieden van Nederlandstalig repertoire een publieke taak is. Volgens hem draagt het genre bijvoorbeeld bij aan het stimuleren van de Nederlandse taal.

De Tweede Kamer stemde daarnaast unaniem in met het PVV voorstel om het aantal veelverdieners bij de publieke omroep terug te dringen tot maximaal drie.
Deze drie presentatoren, verslaggevers of bestuurders mogen voortaan niet meer verdienen dan de norm van ongeveer 193.000 euro. Dit jaar verdienen nog 11 presentatoren bij de publieke omroepen meer. De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) is al bezig dit aantal terug te brengen naar maximaal acht.

Bron: ANP




Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-06-2011 16:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Zanger Rinus, 35 procent van de tijd. Gewoon, omdat het kan.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 30-06-2011 16:43 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Weer een knap staaltje symboolpolitiek



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 30-06-2011 16:50 by intothevoid Profiel van intothevoid

quote:
Volgens hem draagt het genre bijvoorbeeld bij aan het stimuleren van de Nederlandse taal.

Wat?


You have time. You are doing fine.


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2011 16:54 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juni 2011 16:37 schreef Gemene Lepel het volgende:
Zanger Rinus, 35 procent van de tijd. Gewoon, omdat het kan.
Nee man, De Stoopjes op repeat, lekker de Nederlandse taal stimuleren:



Of natuurlijk gewoon Steen. Ik hoop wel dat ze bij Radio 2 hun best gaat doen zoveel mogelijk belachelijke/grove/beledigende/slechte Nederlandsetalige muziek te draaien. Lekker Bosma over de zeik helpen.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 30-06-2011 16:56 by intothevoid Profiel van intothevoid

Hahaha, té mooi. Ik kan het niet aan.

-edit: deur maar dichtgedaan voordat mijn huisgenoten doorkrijgen wat er hier opstaat.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 30-06-2011 16:58]


You have time. You are doing fine.


WMP
Usericon van WMP
Posted 30-06-2011 16:57 by WMP Profiel van WMP

En elke dag, stipt om 7.00 uur (als de hardwerkende burger op zijn werk is verschenen), begint de dag met het strijdlied:

quote:
Het vaandel hoog! De rijen hecht gesloten!
SA marcheert met rustige vaste tred.
Kameraden neergeschoten door het Rode Front en de reactionairen,
Marcheren in de geest in onze rijen mee.
De straten vrij voor de bruine bataljons.
De straten vrij voor de stormafdelingsman!
Er kijken al miljoenen hoopvol naar het hakenkruis.
De dag voor vrijheid en voor brood breekt aan.
De laatste keer wordt nu appel geblazen!
Voor de strijd staan we allen al gereed!
Spoedig wapp'ren Wildervaandels over alle straten,
De slavernij duurt nu nog maar korte tijd!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 16:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2011 16:30 schreef Schuurman het volgende:
Ja hoor, voorstel Bosma aangenomen!




:')

Trouwens, wat was überhaupt het percentage Nederlandstalige muziek op Radio 2?

edit: hu, en in het bericht gaat het ook over Nederlandse muziek, dat is natuurlijk niet meteen Nederlandstalig. Maar daar ging het in dat voorstel wel over, toch? Kleinzielige bende in ieder geval

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-06-2011 17:00]


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 17:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

'LADIES NIGHT IS DISCRIMINATIE'
Café Old Dutch in Valkenswaard is op de vingers getikt door de Commissie Gelijke Behandeling. Met de wekelijkse Ladies Night op vrijdagavond maakt de kroeg volgens de commissie verboden onderscheid op grond van geslacht.

Op vrijdagavond krijgen vrouwen tussen 22.00 en 24.00 uur vijf consumptiebonnen. Mannen krijgen deze bonnen niet. "Natuurlijk vind ik het leuk als er veel vrouwen in de kroeg zijn, maar dan wel om de juiste redenen", zegt de 25-jarige klager. "Dit is gewoon discriminatie."

"Het is juist een win-winsituatie", reageert de uitbater van de kroeg in het Eindhovens Dagblad. "De vrouwen krijgen drank en de mannen hoeven minder te betalen omdat de vrouwen gratis drinken." Van discriminatie is volgens hem geen sprake. "Als een kerel in een jurk op vrijdag bij ons binnenkomt krijgt hij ook vijf bonnen."

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/06/ladiesnight_is_discriminatie.html

Terecht, eigenlijk.

"De vrouwen krijgen drank en de mannen hoeven minder te betalen omdat de vrouwen gratis drinken." --> dit is wel meteen een gouden uitspraak


I wish I was a butterfly


WMP
Usericon van WMP
Posted 30-06-2011 17:09 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 30 juni 2011 17:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
"Als een kerel in een jurk op vrijdag bij ons binnenkomt krijgt hij ook vijf bonnen."


Krijgt een vrouw in een broek dan wel of geen bonnen?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 17:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2011 17:09 schreef WMP het volgende:
Krijgt een vrouw in een broek dan wel of geen bonnen?

Vraag ik me ook af

Blijft wel discriminatie


I wish I was a butterfly


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 30-06-2011 17:16 by intothevoid Profiel van intothevoid

quote:
Op 30 juni 2011 16:54 schreef SQT het volgende:
Ik hoop wel dat ze bij Radio 2 hun best gaat doen zoveel mogelijk belachelijke/grove/beledigende/slechte Nederlandsetalige muziek te draaien. Lekker Bosma over de zeik helpen.

Alleen maar door allochtonen gemaakte, Nederlandstalige hiphop, dan.


You have time. You are doing fine.


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2011 17:21 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 30-06-2011 17:23]


SQT
Usericon van SQT
Posted 30-06-2011 17:22 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 30 juni 2011 17:16 schreef intothevoid het volgende:
Alleen maar door allochtonen gemaakte, Nederlandstalige hiphop, dan.
Absoluut. Maar ook bijvoorbeeld Kutschurft zal het lekker doen. Ik wil overigens ook best een nummertje inzingen, hoor, als gezonde Hollandse jongen zijnde. Iemand zin om een willekeurige Nederlandstalige tekst te schrijven?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen