IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Wim ontplofte kolencentrales bekijkt [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-07-2011 1:27 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 30 juni 2011 17:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
'LADIES NIGHT IS DISCRIMINATIE'
Café Old Dutch in Valkenswaard is op de vingers getikt door de Commissie Gelijke Behandeling. Met de wekelijkse Ladies Night op vrijdagavond maakt de kroeg volgens de commissie verboden onderscheid op grond van geslacht.

Op vrijdagavond krijgen vrouwen tussen 22.00 en 24.00 uur vijf consumptiebonnen. Mannen krijgen deze bonnen niet. "Natuurlijk vind ik het leuk als er veel vrouwen in de kroeg zijn, maar dan wel om de juiste redenen", zegt de 25-jarige klager. "Dit is gewoon discriminatie."

"Het is juist een win-winsituatie", reageert de uitbater van de kroeg in het Eindhovens Dagblad. "De vrouwen krijgen drank en de mannen hoeven minder te betalen omdat de vrouwen gratis drinken." Van discriminatie is volgens hem geen sprake. "Als een kerel in een jurk op vrijdag bij ons binnenkomt krijgt hij ook vijf bonnen."

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/06/ladiesnight_is_discriminatie.html

Terecht, eigenlijk.

"De vrouwen krijgen drank en de mannen hoeven minder te betalen omdat de vrouwen gratis drinken." --> dit is wel meteen een gouden uitspraak


Ameisenfickerei van de bovenste plank.

Wat is nou helemaal het probleem?
Een 25 jarige alcoholist die loopt te janken dat hij ook gratis drank wil.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-07-2011 1:30]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-07-2011 12:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 juli 2011 1:27 schreef XXL het volgende:
Ameisenfickerei van de bovenste plank.




Als je een beetje opgelet hebt deze week waren daar precies de juiste omstandigheden voor.




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-07-2011 2:14 by XXL Profiel van XXL

Vertel mij wat.
Had hier in de tuin zelf weer een enorme zwerm zitten.

De waterkoker een keer of 20 moeten aanzetten voor we ze hadden uitgeroeid.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-07-2011 2:32 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 1 juli 2011 12:12 schreef ElitE het volgende:
Als je een beetje opgelet hebt deze week waren daar precies de juiste omstandigheden voor.



Vandaar dat er ook allemaal mussen bij mij op de tegels waren waarschijnlijk. Ik heb veel mieren daar.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-07-2011 4:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 juli 2011 2:14 schreef XXL het volgende:
Vertel mij wat.
Had hier in de tuin zelf weer een enorme zwerm zitten.

De waterkoker een keer of 20 moeten aanzetten voor we ze hadden uitgeroeid.

Homo! mieren zijn tof!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 02-07-2011 4:42 by Helvete Profiel van Helvete

.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 02-07-2011 6:43]


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-07-2011 12:10 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Nederlandse bevolking in 10 jaar gegroeid met 700.000
.DEN HAAG - De Nederlandse bevolking is de eerste tien jaar van deze eeuw gegroeid met 700.000 personen naar 16,6 miljoen. Dat is een toename van 4,5 procent.

De groei is iets sneller dan het gemiddelde van de Europese Unie. Dat blijkt uit cijfers, die het Centraal Bureau voor de Statistiek woensdag heeft gepubliceerd.

Eerder kwam de VN al met cijfers over de verwachte groei van de wereldbevolking waar NU.nl onderstaande visualisatie bij maakte. Door te klikken op de play-knop wordt de verwachte bevolkingsgroei van 1950 tot 2100 per land weergegeven. Door te klikken op de individuele landen is het verloop van de bevolkingsgroei per land te zien. De gebruikte cijfers zijn hier te vinden.

Migratie

De bijdrage van de migratie aan de bevolkingsgroei was in geen enkel ander EU-land met een groeiende bevolking zo klein als in Nederland. Gemiddeld kwam 81 procent van de bevolkingsgroei in de unie voor rekening van migratie. In Nederland was dat 22 procent.

In België was dat 74 procent en in het Verenigd Koninkrijk 57 procent.

De bevolkingsgroei in Nederland komt vooral door natuurlijke aanwas. In tien jaar tijd werden ruim een half miljoen meer mensen geboren dan er overleden.

Vooral het verschil met Duitsland was groot. Hoewel het migratiesaldo daar naar verhouding iets hoger was dan in Nederland, kromp de Duitse bevolking.



Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 06-07-2011 12:16 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Baas B blij met oplossing conflict

AMSTERDAM - Niet alleen Lange Frans haalt opgelucht adem nu het zakelijk conflict met Baas B is opgelost. Ook Bart Zeilstra, beter bekend als Baas B, is blij dat alles achter de rug is.

"Bart probeert zijn leven weer op te pakken", vertelt Zeilstra's advocaat aan De Telegraaf.
Lange Frans en Baas B waren niet alleen rapmaatjes, maar ook jeugdvrienden. De twee scoorden hits als Mee naar Diemen-Zuid, Het Land Van en Zinloos.

De twee richtten in hun gloriejaren diverse bedrijfjes op en kochten een studio, maar vorig jaar ging het mis. Frans raakte in financiële problemen, waarvoor hij zijn vriend medeverantwoordelijk hield.
Relatie
De geldzorgen trekken een zware wissel op de relatie van Frans en zijn vrouw Daniëlle van Aalderen. Zij werd in oktober aangehouden omdat ze op weg was naar Baas B om verhaal te halen. In de auto waarin Daniëlle en haar moeder zaten, werd een vuurwapen gevonden.
"Mijn cliënt is net als Frans en zijn vrouw Daniëlle blij dat hij het boek nu kan sluiten", zegt Zeilstra's advocaat. "Hij wil de hele zaak achter zich laten en de draad weer oppakken."



[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 06-07-2011 12:16]


5 Euro's? Op je muil!!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 06-07-2011 12:29 by stigma Profiel van stigma

komkommertijd zeker?


Subtiel kamerolifantje


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-07-2011 12:35 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Volgens mij moet jij even mee naar Diemen Zuid.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 06-07-2011 12:45 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Als die gasten elkaar nou gewoon op de gangsta manier hadden afgemaakt, dan zouden het pas echte stoere rappers zijn!


5 Euro's? Op je muil!!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-07-2011 17:16 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html


Europarlement wil vrouwenquotum in bedrijven

Laatste update: 6 juli 2011 17:05 info.


BRUSSEL - In 2015 moet 30 procent van het topmanagement van de grootste beursgenoteerde bedrijven in de EU uit vrouwen bestaan. In 2020 moet dat 40 procent zijn.

Foto: Thinkstock

Het Europees Parlement heeft woensdag in Straatsburg een resolutie van deze strekking aangenomen. Als de doelen niet met vrijwillige maatregelen worden gehaald, moet er EU-wetgeving komen, aldus het Europarlement.

Op dit moment bestaat maar 10 procent van de raden van bestuur van bedrijven uit vrouwen.





Volgens CDA-Europarlementariër Corien Wortmann ''moet dat echt beter''. Als de streefcijfers niet gehaald worden, dan is zij ervoor om bedrijven te laten uitleggen waarom het niet gelukt is.

D66-Europarlementariër Laurence Stassen vindt het vrouwenquotum ''belachelijk''. Het gaat om de kwaliteiten, niet om het geslacht, stelt ze.


Private sector, vrijheid? Mwoewhahahaha, de EUSSR weet wat goed voor u is.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-07-2011 17:19 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Laurence Stassen is toch v/d PVV?



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-07-2011 17:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juli 2011 17:16 schreef Kvelgeest het volgende:
Europarlement wil vrouwenquotum in bedrijven

Laatste update: 6 juli 2011 17:05 info.


BRUSSEL - In 2015 moet 30 procent van het topmanagement van de grootste beursgenoteerde bedrijven in de EU uit vrouwen bestaan. In 2020 moet dat 40 procent zijn.

Foto: Thinkstock

Het Europees Parlement heeft woensdag in Straatsburg een resolutie van deze strekking aangenomen. Als de doelen niet met vrijwillige maatregelen worden gehaald, moet er EU-wetgeving komen, aldus het Europarlement.

Op dit moment bestaat maar 10 procent van de raden van bestuur van bedrijven uit vrouwen.





Volgens CDA-Europarlementariër Corien Wortmann ''moet dat echt beter''. Als de streefcijfers niet gehaald worden, dan is zij ervoor om bedrijven te laten uitleggen waarom het niet gelukt is.

D66-Europarlementariër Laurence Stassen vindt het vrouwenquotum ''belachelijk''. Het gaat om de kwaliteiten, niet om het geslacht, stelt ze.


Private sector, vrijheid? Mwoewhahahaha, de EUSSR weet wat goed voor u is.
Lekker is dat, wordt je aangenomen omdat je vrouw bent . (of neger, of zoontje van de baas, of wat dan ook..).
Ik heb een zeer radicaal vernieuwend voorstel... Als ze nu gewoon eens de best geschikte kabndidaat aannemen???


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-07-2011 17:20 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 juli 2011 17:19 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Laurence Stassen is toch v/d PVV?
Het zou indd apart zijn als D'66 eens niet als een Stalinistische klapmachine alles van Brussel prachtig vindt.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-07-2011 17:23 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 juli 2011 17:19 schreef attila_de_hun het volgende:
Lekker is dat, wordt je aangenomen omdat je vrouw bent . (of neger, of zoontje van de baas, of wat dan ook..).
Ik heb een zeer radicaal vernieuwend voorstel... Als ze nu gewoon eens de best geschikte kabndidaat aannemen???
'word je'.

Wat dacht je van dat de overheid eens ophield met zich te bemoeien met private bedrijven.
Binnen de overheid is dergelijk beleid natuurlijk al belachelijk, zo zijn vrijheden natuurlijk helemaal een farhe. Als ik vrouwloos bedrijf wil, dan is dat mijn goed recht; mijn bedrijf.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-07-2011 18:07 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 6 juli 2011 17:23 schreef Kvelgeest het volgende:
'word je'.

Wat dacht je van dat de overheid eens ophield met zich te bemoeien met private bedrijven.
Binnen de overheid is dergelijk beleid natuurlijk al belachelijk, zo zijn vrijheden natuurlijk helemaal een farhe. Als ik vrouwloos bedrijf wil, dan is dat mijn goed recht; mijn bedrijf.


Wat een anti-Amerikaanse preek dit. Ik ben tevreden Kwelgeest.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-07-2011 18:20 by XXL Profiel van XXL

Whaha, om even in mijn vakgebied rond te kijken:

ik vraag me af waar ze in de transport al die vrouwelijke truckers vandaan gaan halen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 06-07-2011 18:27 by intothevoid Profiel van intothevoid

Lees eens meer dan de titel.


You have time. You are doing fine.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-07-2011 18:36 by XXL Profiel van XXL

Owja, je hebt gelijk. Het gaat uiteraard weer alleen om de top van bedrijven.

Dat maakt het in mijn ogen alleen maar nog onzinniger. Als je al zo'n achterlijke regel in wil voeren doe het dan op zijn minst nog voor je volledige personeel.

Of tellen lager geschoolde vrouwen opeens niet meer mee als het om gelijke rechten gaat?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-07-2011 22:46 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 juli 2011 18:07 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat een anti-Amerikaanse preek dit. Ik ben tevreden Kwelgeest.
Om eerlijk te zijn zie ik total niet in wat hier anti-Amerikaans is, los van dat de VS-overheid verziekt is door rassengelijkheidsdenken, zo erg dat het rascistisch wordt; en daarnaast wijk het totaal niet af van wat ik normaal post.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-07-2011 22:58 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 6 juli 2011 22:46 schreef Kvelgeest het volgende:
Om eerlijk te zijn zie ik total niet in wat hier anti-Amerikaans is, los van dat de VS-overheid verziekt is door rassengelijkheidsdenken, zo erg dat het rascistisch wordt; en daarnaast wijk het totaal niet af van wat ik normaal post.


Omdat de regering in Amerika zich maar al te veel met bedrijven bemoeit, ten gunste van de laatstgenoemde natuurlijk. Krijg je van zijn fijn lobby apparaat.

http://www.deathandtaxesmag.com/69039/jon-stewart-takes-on-ges-federal-corporate-tax-dodging/


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-07-2011 23:02 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 juli 2011 22:58 schreef Gemene Lepel het volgende:
Omdat de regering in Amerika zich maar al te veel met bedrijven bemoeit, ten gunste van de laatstgenoemde natuurlijk. Krijg je van zijn fijn lobby apparaat.

http://www.deathandtaxesmag.com/69039/jon-stewart-takes-on-ges-federal-corporate-tax-dodging/
Ja, maar dat is natuurlijk heel iets anders dan mijn hillbily, rawconservative Amerikanisme.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 06-07-2011 23:03 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 6 juli 2011 23:02 schreef Kvelgeest het volgende:
Ja, maar dat is natuurlijk heel iets anders dan mijn hillbily, rawconservative Amerikanisme.


Ehh, die zie ik toch echt aan het begin van het Daily Show filmpje.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 06-07-2011 23:03 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

G-L, je link is deaut.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen