IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Wim ontplofte kolencentrales bekijkt [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-07-2011 16:47 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 juli 2011 16:40 schreef WMP het volgende:
Voor alle Israëli-fanboys die nog durven te beweren dat Israël de enige democratie is in het Midden-Oosten.
Lekker huilehuile, knul. In Israël kan je tenminste commentaar hebben op een dergelijke wet.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


WMP
Usericon van WMP
Posted 13-07-2011 17:12 by WMP Profiel van WMP

Hou je kinderachtige bewoordingen ('huiliehuilie') op de plaats waar je ze vandaan hebt, kleuter.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-07-2011 17:13 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

:')


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 13-07-2011 17:14 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 13 juli 2011 17:12 schreef WMP het volgende:
Hou je kinderachtige bewoordingen ('huiliehuilie') op de plaats waar je ze vandaan hebt, kleuter.
You mad?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 13-07-2011 17:17 by WMP Profiel van WMP

Ik kan personen die menen dergelijke woorden te moeten gebruiken niet serieus nemen. Neem daarbij ook nog het schrijnend gebrek aan kennis van Kwelgeest over de zaken waar hij prendeert zeer kundig over te zijn en het is dubbel prijs.
Maar mad? Niet bepaald.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 13-07-2011 17:19 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 13 juli 2011 17:17 schreef WMP het volgende:
Ik kan personen die menen dergelijke woorden te moeten gebruiken niet serieus nemen. Neem daarbij ook nog het schrijnend gebrek aan kennis van Kwelgeest over de zaken waar hij prendeert zeer kundig over te zijn en het is dubbel prijs.
Maar mad? Niet bepaald.
Ach, weet zijn mening op waarde te schatten joh, gastje is 19 ofzo.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-07-2011 0:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 13 juli 2011 10:52 schreef bastianus het volgende:
Grapjes kunnen altijd en overal. Alleen, je moet natuurlijk wel het risico incalculeren dat je klappen kunt krijgen enzo. Zelf heb ik wel de mazzel dat ik met veel ongepaste opmerkingen weg kom.


quote:
Op 13 juli 2011 11:28 schreef Kvelgeest het volgende:
De rechtbank maakt volgens hem een 'gekunsteld' onderscheid tussen het beledigen van een symbool van een religie en het beledigen van gelovigen. Dat zouden mensen niet begrijpen.

Jammer dat dat onderscheid er überhaupt toe zou doen. Laat het lekker mogelijk zijn om iedereen te beledigen, dank je wel.
quote:
In zijn boek noemt hij Jansen onder meer een 'pathologische griezel'.

Is ook.
quote:
Moszkowicz zou een 'in de media getrainde showadvocaat' zijn die poppenkasten opvoert.

Is ook.
quote:
"Ik kan veel ergere dingen zeggen", stelt hij in het interview.

Wijf.
quote:
Zo zou hij een primeurtje kunnen geven waarmee Moszkowicz 'volledig onderuitgaat'. "Maar ik wil me niet verlagen tot dat niveau."

Wijf.
quote:
Ook zegt hij eigenlijk niet veel kritiek op Moszkowicz te hebben. Het verweer dat hij voerde zou hij 'op zich' volkomen juist hebben gedaan.

...

Wijf.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-07-2011 0:27]


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-07-2011 0:40 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 14 juli 2011 0:26 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
...

Wijf.
Lekker aan het projecteren, Ascendant Grotesque?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-07-2011 0:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 juli 2011 0:40 schreef bokaj het volgende:
Lekker aan het projecteren, Ascendant Grotesque?

Nope, als ik iets lulligs over iemand weet zeg ik dat lullige gewoon of zeg ik er niets over


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-07-2011 0:55 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 13 juli 2011 8:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ahh, er zijn dus wel grenzen aan "Grapjes kunnen en mogen gewoon" afhankelijk van tijd, plaats en personen


Knap dat je dat uit mijn verhaal kunt halen.

Ik lees bij jou dan weer tussen de regels door dat je zolang doorgaat tot je je gelijk hebt gekregen.

Nou vooruit, je hebt gelijk jongen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-07-2011 0:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 juli 2011 0:55 schreef XXL het volgende:
Knap dat je dat uit mijn verhaal kunt halen.

Ik lees bij jou dan weer tussen de regels door dat je zolang doorgaat tot je je gelijk hebt gekregen.

Nou vooruit, je hebt gelijk jongen.

Knap dat je een niet begrijpt :')


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-07-2011 8:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun




Presidentskandidate VS probeert homo’s te genezen'

De Republikeinse presidentskandidate Michele Bachmann heeft samen met haar man al vijf jaar een kliniek waar homoseksuelen van hun geaardheid kunnen worden 'genezen'.
Foto: AFP

Dit meldt CNN woensdag op basis van onderzoek van een homogroepering dat met een verborgen camera opnames maakte in de kliniek. De kliniek, Bachmann and Associates in Minneapolis, staat officieel geregistreerd als een christelijk centrum.

Uit de beelden blijkt echter dat patiënten beloofd wordt dat zij door therapie van een homoseksueel in een heteroseksueel zullen veranderen. Het Amerikaanse televisiestation sprak ook met een voormalig cliënt van de kliniek, de op het moment van zijn opname 17-jarige Andrew Ramirez.

Wonder

“Als ik dit programma zou voltooien zou God een wonder verrichten, waardoor ik niet langer homoseksueel zou kunnen zijn”, zo werd Ramirez verteld.

Het therapieprogramma bestond volgens Ramirez uit bidden en het lezen van de bijbel. Mocht dit toch niet werken, dan werd hem geadviseerd een celibitair leven te leiden.

'Barbaren'

Marcus Bachmann, de echtgenoot van Michele, verklaarde in een radiointerview vorig jaar al op een vraag over homoseksualiteit dat "barbaren onderwezen moeten worden".

"Ze moeten discipline opgelegd krijgen. Als iemand iets denkt of voelt betekent dat nog niet dat diegene daarnaar moet kunnen handelen", aldus Bachmann.

Michele Bachmann is momenteel lid van het huis van Afgevaardigden en stelde zich in juni kandidaat voor de presidentsverkiezingen in 2012.

Seriemoordenaar

Al eerder kwam Bachmann op een opmerkelijke manier in het nieuws, toen ze zich eind juni per ongeluk vergeleek met een beruchte seriemoordenaar.

Bachmann komt uit het stadje Waterloo in de staat Iowa en wilde tijdens de start van haar campagne een vergelijking maken tussen haarzelf en de beroemde westernacteur John Wayne. Ze memoreerde echter aan een John Wayne uit Waterloo.

Die staat echter bekend met de bijnaam 'Killer Clown', omdat hij tussen 1972 en 1978 in totaal 33 jongens en jonge mannen vermoordde. Hij is geëxecuteerd in 1994


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-07-2011 8:31 by bastianus Profiel van bastianus

John Wayne Gacy inderdaad. Da's niet echt nieuws. De rest ook niet trouwens. Verknipte evangelische figuren zat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-07-2011 9:01 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-07-2011 10:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Ik moet wel zeggen dat ik bang ben dat ik zo onderhand een volledig vertekend beeld ga krijgen van de VS. Heeft iemand harde feiten? Wat is nu het daadwerkelijke aandeel van de bevolking dat gelooft in zoiets belachelijks als het genezen van homofilie?


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 14-07-2011 10:21 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Uhm, gokje: de die hard christenen. En volgens mij zijn dat er flink wat. TBH geen idee maar ok.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-07-2011 10:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 juli 2011 10:21 schreef G.I.R.L. het volgende:
Uhm, gokje: de die hard christenen. En volgens mij zijn dat er flink wat. TBH geen idee maar ok.


Ik vraag me dat dus af hoeveel van die diehard christen er nu echt zin. dat een groep veel aandacht krijgt wil niet zeggen dat er ook veel zijn. Als het er echt zoveel zouden zijn, dan zou de VS nooit zo een belangrijk land hebben kunnen worden. Wat wellicht wel kan is dat het aandeel stijgeden is, dat is dan wel een reden tot zorg


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-07-2011 11:15 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 14 juli 2011 0:26 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Is ook.
Niet dat ik Jansen altijd even sterk vind, maar waarom?

quote:
Is ook.

Kan zijn, maar ook zonder mediaaandacht of publiekeopinie weet hij mensen te verdedigen. Hij is zeker kundig.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-07-2011 12:12 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 juli 2011 10:33 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vraag me dat dus af hoeveel van die diehard christen er nu echt zin. dat een groep veel aandacht krijgt wil niet zeggen dat er ook veel zijn. Als het er echt zoveel zouden zijn, dan zou de VS nooit zo een belangrijk land hebben kunnen worden. Wat wellicht wel kan is dat het aandeel stijgeden is, dat is dan wel een reden tot zorg
De evangelische beweging is in de VS nog steeds groeiende. Ik las een paar jaar terug een onderzoek waaruit bleek dat het onmogelijk was om als niet-christen president van de VS te worden, terwijl dat nog niet zo lang geleden geen voorwaarde was. Lijkt me dus wel een factor om rekening mee te houden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-07-2011 14:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 14 juli 2011 12:12 schreef bastianus het volgende:
De evangelische beweging is in de VS nog steeds groeiende. Ik las een paar jaar terug een onderzoek waaruit bleek dat het onmogelijk was om als niet-christen president van de VS te worden, terwijl dat nog niet zo lang geleden geen voorwaarde was. Lijkt me dus wel een factor om rekening mee te houden.


Volgens mij is christen zijn de facto altijd een voorwaarde is geweest voor het Amerikaanse presidentschap. Link naar het onderzoek dat zegt dat het pas iets van de laatste jaren is?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 14-07-2011 15:24 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 14 juli 2011 14:53 schreef Gemene Lepel het volgende:
Volgens mij is christen zijn de facto altijd een voorwaarde is geweest voor het Amerikaanse presidentschap. Link naar het onderzoek dat zegt dat het pas iets van de laatste jaren is?


[wiki-alert]

http://en.wikipedia.org/wiki/Religious_affiliations_of_Presidents_of_the_United_States

Aardige wikipage over alle Amerikaanse presidenten & hun geloof. Slechts een paar (vaak pre-1900) presidenten hebben zich nooit aangesloten bij een religieuze instantie, maar lieten wel e.e.a. doorschemeren.

Tijd voor Romney; eindelijk een Mormoon als president of the united states of americahhhh.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-07-2011 19:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 juli 2011 14:53 schreef Gemene Lepel het volgende:
Volgens mij is christen zijn de facto altijd een voorwaarde is geweest voor het Amerikaanse presidentschap. Link naar het onderzoek dat zegt dat het pas iets van de laatste jaren is?
Volgens mij had ik gelezen dat het iets van sinds de vorige eeuw is, maar ik weet eerlijk gezegd niet meer waar. Dat het evangelisme in de VS groeit las ik in 'De schrift betwist' van Maarten 't Hart en zag ik ook bij 'van Rossem in Amerika' bij de EO.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 15-07-2011 0:37 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

En die laatste is me toch een betrouwbare bron, vooral qua Amerika.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-07-2011 1:05 by WMP Profiel van WMP

Inderdaad, dat is hij.
Zeg Kwelgeest, kom nog eens met een mooi verhaaltje over economie, daar ben jij tenslotte zo kundig in.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-07-2011 1:40 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 14 juli 2011 0:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Knap dat je een niet begrijpt :')


De ken ik wel hoor. Ik zet zelf altijd een onschuldige kop of een grijns op als ik mijn baas de wind van voren geef of afzeik.

Hij denkt dan dat ik een grapje maak maar gaat toch onbewust over dingen nadenken en er later op terug komen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-07-2011 1:41]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen