IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Wim ontplofte kolencentrales bekijkt [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-06-2011 8:07 by Staalman Profiel van Staalman

Haha, wat ben ik godverdomme een slecht en verrot mens... Ik had nu met dat blik met inhoud heel verliefd in mijn bed gelegen en mijn baas gebeld dat ik ziek thuis zit.


Duitse monteur vindt 75.000 euro onder wasbak

NIENBURG - Een goudeerlijke monteur in het Noord-Duitse Nienburg heeft vrijdag een blikken doos met 75.000 euro en 1700 dollar gevonden en heeft deze fortuinlijke vondst netjes ingeleverd. Dat meldde de Duitse politie vrijdag.

Het bouwbedrijf van de man was bezig met renovatiewerkzaamheden aan de woning van een overleden bejaarde.

Tijdens het werk vond hij onder de wasbak in de keuken de blikken doos. De monteur gaf de doos aan zijn baas, die het waardevolle blik vervolgens bij de politie afleverde. Deze vermoedt dat er erfgenamen zijn voor het geldbedrag.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-06-2011 8:14 by Helvete Profiel van Helvete

Interessant.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-06-2011 8:18 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 juni 2011 1:35 schreef bokaj het volgende:
Is het niet de reactie van XXL?
D'oh! Excuses aam Lain, had niet gezien dat het een oudere post was van XXL.


Boeiender


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2011 11:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Vreselijk natuurlijk , als dit waar blijkt te zijn

http://www.joop.nl/groen/detail/artikel/massale_sterfte_in_oceanen_nabij/

Massale sterfte in oceanen nabij'

Directeur van 'The International Programme on the State of the Ocean' noemt de resultaten in zijn rapport 'shocking'

Experts uit zes landen hebben zich gebogen over de staat van de oceanen in de wereld en concluderen dat de situatie lijkt op omstandigheden die zijn teruggevonden bij elk van voorgaande massale uitroeiïngen van soorten op Aarde.

Dat meldt de Huffington Post. De experts bogen zich over de gecumuleerde effecten van allerhande druk op de wereldzeeën, zoals de opwarming en de verzuring van de oceanen, overbevissing en vervuiling. Samen merkten ze dat de gevolgen veel erger zijn dan elk van hen zich had gerealiseerd vanuit zijn eigen invalshoek. Ze concluderen dat de situatie lijkt op omstandigheden die zijn teruggevonden bij elk van voorgaande massale uitroeiïngen van soorten op Aarde. Tijdens de voorbije 500 miljoen jaar heeft de aarde na natuurrampen vijf van dergelijke verwoestingen gekend en waarbij meer dan de helft van de bestaande soorten verdwenen.

Het panel waarschuwt dat de oceaan "het grootste ecosysteem ter wereld is en onze wereld leefbaar houdt"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-06-2011 11:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

No offence maar als je een dergelijke tekst serieus neemt is er iets goeds mis met je Attila ..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-06-2011 11:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

[paniek]WE GAAN ER ALLEMAAL AAAAAN!!!!![/paniek]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-06-2011 11:43 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 21 juni 2011 11:36 schreef Greycloak het volgende:
[paniek]WE GAAN ER ALLEMAAL AAAAAN!!!!![/paniek]


Ga jij je nou maar druk maken over de geheime ZM cellen die de sharia willen invoeren, dan gaan de volwassenen zich wel bezig houden met het leefbaar houden van onze omgeving. Lijkt me een goede taakverdeling.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 21-06-2011 11:43 by Nyghtslave Profiel van Nyghtslave

quote:
Op 21 juni 2011 11:36 schreef Greycloak het volgende:
[paniek]WE GAAN ER ALLEMAAL AAAAAN!!!!![/paniek]


Je meent het!?




Black seeds of bunny!


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 21-06-2011 11:44 by Haeresiarch Sr. Profiel van Haeresiarch Sr.

quote:
Op 21 juni 2011 11:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Vreselijk natuurlijk , als dit waar blijkt te zijn

Kwestie van tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2011 11:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 juni 2011 11:33 schreef Jenje het volgende:
No offence maar als je een dergelijke tekst serieus neemt is er iets goeds mis met je Attila ..


wat is er dan mis met mij?

en haal de rapporten erbij, en geef aan waar ze fout zijn graag.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-06-2011 11:46]


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-06-2011 11:47 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 21 juni 2011 11:43 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ga jij je nou maar druk maken over de geheime ZM cellen die de sharia willen invoeren, dan gaan de volwassenen zich wel bezig houden met het leefbaar houden van onze omgeving. Lijkt me een goede taakverdeling.
En wat ga -jij- ondertussen doen terwijl de volwassenenen zich "nuttig" bezighouden? Denk doorgaan met trollen onnidan?

Anyhows:

quote:
Krakers 020 achter nepbrief


Een nepbrief over de bestrijding van leegstand in Amsterdam blijkt afkomstig van de kraakbeweging. De actie maakte deel uit van de campagne Kraken gaat door. Zo maken de initiatiefnemers bekend.

In de brief met het Amsterdamse logo leek het alsof de gemeente tijdens huisbezoeken op zoek zou gaan naar ongebruikte vierkante meters. Dit met de bedoeling om lege kamers te vorderen.

Krakers wilden met de brief aantonen hoe het voelt als autoriteiten aankondigen kraakpanden te ontruimen.

De dienst Wonen Zorg en Samenleven heeft namens de gemeente Amsterdam aangifte gedaan. Volgens een woordvoerster kreeg de gemeente meer dan 100 bezorgde telefoontjes uit stadsdeel Amsterdam-Zuid, waar de brief in het weekeinde werd verspreid.


De rekels.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-06-2011 11:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 juni 2011 11:33 schreef Jenje het volgende:
No offence maar als je een dergelijke tekst serieus neemt is er iets goeds mis met je Attila ..

Ja, gelukkig gaat het heeeeel goed met onze oceanen.
quote:
Op 21 juni 2011 11:47 schreef Greycloak het volgende:
En wat ga -jij- ondertussen doen terwijl de volwassenenen zich "nuttig" bezighouden? Denk doorgaan met trollen onnidan?


quote:
Op 21 juni 2011 11:36 schreef Greycloak het volgende:
[paniek]WE GAAN ER ALLEMAAL AAAAAN!!!!![/paniek]

:')

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-06-2011 11:51]


I wish I was a butterfly


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-06-2011 11:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 juni 2011 11:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, gelukkig gaat het heeeeel goed met onze oceanen.

Dat zeg ik niet.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-06-2011 11:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 juni 2011 11:52 schreef Jenje het volgende:
Dat zeg ik niet.


OK

Hierover: 'nabij' in dit geval lijkt te betekenen 'binnen een generatie'. Ik weet niet of het zo snel zal gaan, maar dat er snel dingen moeten veranderen / allang hadden moeten veranderen is wel duidelijk.

Groot probleem is de uitstroom van nutriënten. Niet alleen voor de oceaan zelf, maar ook voor ons: de (makkelijk bereikbare) bronnen van fosfaat zijn eindig.


I wish I was a butterfly


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-06-2011 11:57 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 21 juni 2011 11:47 schreef Greycloak het volgende:
En wat ga -jij- ondertussen doen terwijl de volwassenenen zich "nuttig" bezighouden? Denk doorgaan met trollen onnidan?




Ik trol tenminste nog bewust. Dat jij je niet schriftelijk kan uiten en vervolgens allerlei beweringen het forum op slingert waar je later op terug moet komen: ik zou het onbewust trollen noemen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 21-06-2011 11:58 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 21 juni 2011 11:33 schreef Jenje het volgende:
No offence maar als je een dergelijke tekst serieus neemt is er iets goeds mis met je Attila ..
Er zit waarschijnlijk wel een kern van waarheid in. En dat is treurig.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 21-06-2011 11:59 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 21 juni 2011 11:57 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik trol tenminste nog bewust. Dat jij je niet schriftelijk kan uiten en vervolgens allerlei beweringen het forum op slingert waar je later op terug moet komen: ik zou het onbewust trollen noemen.
*proest*


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-06-2011 12:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 juni 2011 11:58 schreef Kvelgeest het volgende:
Er zit waarschijnlijk wel een kern van waarheid in. En dat is treurig.
oh dat zal absoluut, maar heb het idee dat de conclusies nogal overtrokken zijn.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2011 12:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 juni 2011 11:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
OK

Hierover: 'nabij' in dit geval lijkt te betekenen 'binnen een generatie'. Ik weet niet of het zo snel zal gaan, maar dat er snel dingen moeten veranderen / allang hadden moeten veranderen is wel duidelijk.

Groot probleem is de uitstroom van nutriënten. Niet alleen voor de oceaan zelf, maar ook voor ons: de (makkelijk bereikbare) bronnen van fosfaat zijn eindig.



en overbevissing,verzuring en continue contaminering met plastic/olie/allerlei chemicaliën niet vergeten.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-06-2011 12:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 juni 2011 12:07 schreef Jenje het volgende:
oh dat zal absoluut, maar heb het idee dat de conclusies nogal overtrokken zijn.

Welke conclusies heb je het over dan?


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2011 13:38 by bastianus Profiel van bastianus

Kennen jullie joop.nl niet? Daar zijn toch ook die smakelijke cartoons over Wilders in het concentratiekamp gepubliceerd? Niet geheel vies van propaganda, die gasten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-06-2011 13:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 21 juni 2011 13:38 schreef bastianus het volgende:
Kennen jullie joop.nl niet? Daar zijn toch ook die smakelijke cartoons over Wilders in het concentratiekamp gepubliceerd? Niet geheel vies van propaganda, die gasten.

Joop heeft die studies niet gemaakt maar verwijst er slechts naar.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 21-06-2011 14:07 by Haeresiarch Sr. Profiel van Haeresiarch Sr.

quote:
Op 21 juni 2011 12:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Welke conclusies heb je het over dan?

Als het goed is pagina's 5 tot en met 7 uit de samenvatting van het verslag van de onderzoekende organisaties?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-06-2011 17:21 by XXL Profiel van XXL

Willen wij als mensheid nog enige toekomst hebben zal er veel moeten veranderen.

Zo kan het niet doorgaan. Onzinproducten die op de markt verschijnen zijn verantwoordelijk voor het uitputten van alle bronnen op aarde en moderne slavernij en kinderarbeid. Corporaties moeten van de economische wetten almaar meer winst maken, en genoeg is nooit genoeg. Daarom verschijnen er steeds meer onzinproducten op de markt, waaraan mensen tijd en geld verspillen....Geweten hebben corporaties niet. Overheden zijn ook in corporaties aan het veranderen. Overheden willen meer en meer controle over de massa's. Ook hier heerst gewetenloosheid en de "genoeg bestaat niet-mentaliteit". De massa's zijn het kotsbeu dat hun vrijheden minder en minder worden, en ook deze onvrede groeit. De oerwouden zijn bijna op, de zeeën en oceanen bijna leeg.

Er zijn eigenlijk teveel mensen.

Toch worden mensen aangespoord om steeds meer kinderen te "produceren" ( door o.a. de verschillende wereldreligies, zodat deze maar de grootste kunnen zijn in hun onderlinge en eeuwige strijd.)

Dit alles zal er voor zorgen dat we op een gegeven moment -met een schone lei- gedeeltelijk of helemaal opnieuw zullen moeten beginnen.

Hopelijk niet pas als het te laat is en er nog maar 10% van ons mensen over is. Ik stel voor dan de maatschappij volgens een overzichtelijk ( = te onthouden -) aantal grondwetten opnieuw in te richten, en met een heel andere inslag dan je gewend bent :

1. Bezit en productie van niet-essentiële zaken wordt afgeschaft. Geld is een niet-essentiële zaak bijvoorbeeld : alles wordt gratis, net zoals de meest essentiële zaken: lucht, liefde, leven, zon en plezier. Voor de een is namelijk verf goud waard, voor de ander Textiel, dus de waarde van dingen moet per persoon bepaald worden, of onderling overeengekomen. Patenten en wapens zijn ook niet-essentieel. Kunst en muziek zijn bijvoorbeeld juist wel essentieel ... Televisie en computers zijn wel essentieel vanwege de educatie en communicatie.

2. Werk wordt alleen toegestaan voor anderen of eigen genot / nut , de rest ervan zal geautomatiseerd worden. Essentieel werk dat toch door mensen gedaan moet blijven worden zal uitgevoerd worden door vrijwilligers ( vele mensen werken nou eenmaal graag ) met onder zich eventueel beboette personen. Industriële productie is alleen op een zo duurzaam en minimaal mogelijke manier toegestaan en slechts voor zover absoluut noodzakelijk. Hierdoor kunnen alle producten die nu ons aller haast moeten ondersteunen wegvallen, en dat zijn er nogal wat: snelkookpannen, magnetrons, kant-en-klaar maaltijden, wegwerp-ditjes en datjes, tot en met

3. Kinderen krijgen wordt voorlopig beperkt tot 1 per moeder totdat er een tekort aan mensen dreigt. Kinderloos blijven zal worden aangemoedigd.

4. Banken worden afgeschaft evenals geld. Bankdirecteuren en onzinproduct-fabrikanten zullen in dienst treden van degenen die ze hebben belazerd in de afgelopen decennia. Ieder kiest werk dat hij leuk vindt : niets doen zal niemand lang volhouden, maar is toegestaan en wordt zelfs aangemoedigd in de vorm van vrijwillig werk voor hetgeen in wet 2 beschreven werd.

5. Energie-centrales worden gesloten en afgebroken. Ieder huis zal voorzien zijn van een eigen krachtcentrale bestaande uit zonne-, en/ of windenergie.

6. Uitstoot van gassen zal beperkt worden tot adem en flatulentie. Alle andere vormen worden taboe, tenzij absoluut noodzakelijk.

7. Religies worden afgeschaft. Iedereen zal de Zon en de Aarde als heilig beschouwen en behandelen. Niemand zal ( een stuk van ) de aarde bezitten. Iedereen mag een fair deel ervan beheren zolang hij leeft en zolang dit met verantwoordelijkheidsgevoel gebeurt. Hekken, landen,grenzen en verbodsborden worden afgeschaft.

8. Niemand zal zich nog boven een ander plaatsen. Het hoogst haalbare wordt een gelukkig bestaan met zo min mogelijk middelen. Wie veel nodig heeft om gelukkig te zijn wordt beschouwd als onontwikkeld en dom dan wel gehandicapt. Het weggeven en delen van zaken wordt gemeengoed en gestimuleerd.

9. Het verplichte publieke onderwijs in scholen zal worden afgeschaft. Mensen krijgen weer de keuze of ze hun kinderen zelf willen opvoeden of dat ze daarvoor een school kiezen. De meeste intelligenten onder ons zullen graag lesgeven en hun lessen zullen gratis en voor iedereen vrij toegankelijk zijn .

10. Publieke televisie biedt hoogstaande, collectieve intelligentieverhogende programma's. Reclame voor niet-essentiële zaken is uitgesloten. Vermaak zullen de mensen zelf regelen voor/met elkaar door middel van kunst, muziek en spel.

11. Ten aanzien van dieren en vlees eten : Aangezien bio-industrie en megastallen zullen zijn afgeschaft, zal eenieder die een dier wil opeten dit zelf eerst moeten kweken en slachten, op een zo diervriendelijk mogelijke manier. (Dit om een totaalverbod op vlees eten te voorkomen.) Dieren uit het wild doden wordt ontmoedigd, tenzij er van bepaalde diersoorten plagen dreigen te ontstaan, of men uit zelfverdediging dieren moet doden. Dieren en mensen worden te allen tijde, als medeschepselen zijnde, met alle respect en liefde behandeld.

Enfin, er zal wel geen enkele VVD'er , Henk of Ingrid op me stemmen zo. Dus het lijkt me ook het beste dat er dan geen democratie zoals we die nu kennen meer is. Die eeuwige dwingelandij van de "domme meerderheid" moet dus ook weg. Mensen die niks weten van politiek stemmen maar zo'n beetje op een of ander hoofd dat ze aanstaat, of het hoofd dat de stoerste en simpelste taal uitslaat. De meest wijze mensen moeten regeren, en daarom : alleen de liefste van de slimste mensen moeten mogen stemmen. Ik stel voor wedstrijden te organiseren om te bepalen wie het liefste is van de slimmen, en de 20% winnaars verwerven het recht om te stemmen.

Zo zou het moeten zijn, dat snapt iedereen toch ?




Goede comment.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2011 19:04 by bastianus Profiel van bastianus

Zelden zag ik een dommere comment.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen