IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Wim ontplofte kolencentrales bekijkt [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 22-06-2011 13:22 by Count Bobbula Profiel van Count Bobbula

quote:
Op 22 juni 2011 13:13 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat zijn valide punten maar aan de andere kant kan een commerciele dit perfect opvangen. En waar trek je de grens? ZIJn de WK's korfbal, basketbal, honkbal etc etc ook van "belang"?
Wellicht kan de PO zijn centen beter besteden aan een goede documentaire lijkt mij. maar ik vind dit echt een lastig punt


Nou ja, een wk korfbal lijkt me dan uitgesloten, maar die sporten waar we nationaal belang in hebben (schaatsen, voetbal, wielrennen) en animo voor is mag best tijd voor gemaakt worden bij de PO. Hockey zijn we natuurlijk ook goed in, maar denk dat daar weer te weinig animo voor is. En uiteraard moet het ook centen opleveren.


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 22-06-2011 13:23 by Count Bobbula Profiel van Count Bobbula

quote:
Op 22 juni 2011 13:03 schreef Kvelgeest het volgende:
Compleet commercieel, geen educatieve waarde, niet PO-waardig.


Als het geen geld oplevert, dan moeten we dat van de belastingcenten doen, daarom is het publieke omroep. Des te minder er wordt verdiend, des te meer wij als volk moeten betalen.


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 22-06-2011 13:47 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 22 juni 2011 13:23 schreef Count Bobbula het volgende:
Als het geen geld oplevert, dan moeten we dat van de belastingcenten doen, daarom is het publieke omroep. Des te minder er wordt verdiend, des te meer wij als volk moeten betalen.


Gelukkig krijgen den Publieken minder geld van de regering, dus bovenstaand scenario zal wel waarheid worden, immers het WK korfbal is vele malen goedkoper dan Feyenoord-Ajax..



Vind ik ook niet


Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 22-06-2011 13:56 by Count Bobbula Profiel van Count Bobbula

quote:
Op 22 juni 2011 13:47 schreef underkoffer het volgende:
Gelukkig krijgen den Publieken minder geld van de regering, dus bovenstaand scenario zal wel waarheid worden, immers het WK korfbal is vele malen goedkoper dan Feyenoord-Ajax..




Enige inspraak van het volk zelf is dan af en toe ook wel gewenst denk ik (enquete of zo). Maar goed, belachelijk idd dat bijvoorbeeld een kanaal als Eredivisie Live recht tot bestaan heeft. Ik als buitenlander heb bv geen kans een voetbalwedstrijd te zien (niet beschikbaar alhier, zelfs niet pay per match).


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


Sater
Usericon van Sater
Posted 22-06-2011 14:02 by Sater Profiel van Sater

quote:
Op 21 juni 2011 11:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Vreselijk natuurlijk , als dit waar blijkt te zijn

http://www.joop.nl/groen/detail/artikel/massale_sterfte_in_oceanen_nabij/



Vanavond op Nederland 2:


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-06-2011 14:05 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 juni 2011 13:23 schreef Count Bobbula het volgende:
Als het geen geld oplevert, dan moeten we dat van de belastingcenten doen, daarom is het publieke omroep. Des te minder er wordt verdiend, des te meer wij als volk moeten betalen.
Zo kan je de gehele PO dus wel afschaffen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Count Bobbula
Usericon van Count Bobbula
Posted 22-06-2011 14:12 by Count Bobbula Profiel van Count Bobbula

quote:
Op 22 juni 2011 14:05 schreef Kvelgeest het volgende:
Zo kan je de gehele PO dus wel afschaffen.


Dat kan je over behoorlijk veel van dit soort 'ambtenarijen' zeggen. Maar het bestaat toch wel.
Aangezien het publieke omroep is, mag het ook geen winst maken, maar als ze dus alles voor niks moeten doen, moeten ze de centen van onze rug afkrabben. Daar had ik het over.
Bestaan doen ze toch wel, laat het ze dan ook nuttig gebruiken. Vond altijd VPRO nuttige dingen hebben, en naar mijn mening stonden ze ook meer open voor nieuwe ideeen. Maar goed, dat was ook weer 15 jaar geleden.


Mi lekvár helyett is pálinkát fozünk!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 15:00 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 juni 2011 14:12 schreef Count Bobbula het volgende:
Dat kan je over behoorlijk veel van dit soort 'ambtenarijen' zeggen. Maar het bestaat toch wel.
Aangezien het publieke omroep is, mag het ook geen winst maken, maar als ze dus alles voor niks moeten doen, moeten ze de centen van onze rug afkrabben. Daar had ik het over.
Bestaan doen ze toch wel, laat het ze dan ook nuttig gebruiken. Vond altijd VPRO nuttige dingen hebben, en naar mijn mening stonden ze ook meer open voor nieuwe ideeen. Maar goed, dat was ook weer 15 jaar geleden.
Ze hebben nog wel goede programma's vind ik, maar ook veel buisvulling. Die zomeravondprogramma's vind ik altijd goed, met favoriete treurbuisfragmenten van mensen. Al moeten ze daarvoor wel weer Wim T. Schippers terughalen, en geen nitwits als Joris Luijendijk gebruiken. Verder interessante documentaires of discussieprogramma's, zoals laatst over werken en kinderen opvoeden tegelijk. Wel is het allemaal erg gericht op hooggeschoold publiek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 22-06-2011 17:02 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 22 juni 2011 12:48 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik ken die show niet en ik lees Azijnbode.

Ik ben iet 100% tegen publieke omroep. Maar ben wel van mening dat het sowieso educatief moet zijn en dat drie zenders minimaal een teveel is. Als je als publieke omroep zendtijd en geld vindt voor spelshows en series als Dexter en Midsummer Murders ga je voorbij je raison d'etre en ben je bezig met een oneerlijke concurrentiestrijd met de commercielen.


Waar moet ik dan Midsomer Murders kijken. Meer (Britse) detectives juist!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-06-2011 17:04 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 22 juni 2011 17:02 schreef Nimbus het volgende:
Waar moet ik dan Midsomer Murders kijken. Meer (Britse) detectives juist!


Gewoon kopen bij MediaMarkt. Driehondertachtig uur detectives voor 2 euro (zoiets in ieder geval ).



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 22-06-2011 17:06 by Nimbus Profiel van Nimbus

Zijn dat dan ook nog wat kwaliteits series?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-06-2011 17:07 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 juni 2011 17:02 schreef Nimbus het volgende:
Waar moet ik dan Midsomer Murders kijken. Meer (Britse) detectives juist!


Britse shizzle ftw.


Je moeder.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-06-2011 17:15 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 22 juni 2011 17:06 schreef Nimbus het volgende:
Zijn dat dan ook nog wat kwaliteits series?


Ligt eraan wat jij ziet als kwaliteitsseries, maar dingen als Silent Witness en Midsomer Murders kan je daar wel krijgen voor weinig.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-06-2011 17:33 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 22 juni 2011 13:06 schreef Count Bobbula het volgende:
Ik vind het van belang om nationale sportwedstrijden idd publiekelijk te ophouden en zeer zeker gratis.
Dat men AZ-Excelsior niet op PO kan zien is wel begrijpelijk, te weinig animo voor en te weinig meerwaarde.


Om de samenvattingen uit te mogen zenden betaalt de NOS al 21 miljoen per jaar. Ik wil niet eens weten wat de live rechten zouden moeten kosten.

quote:
Op 22 juni 2011 13:03 schreef Kvelgeest het volgende:
Compleet commercieel, geen educatieve waarde, niet PO-waardig.


+1 dus.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-06-2011 17:36 by Forever After Profiel van Forever After

Je zou eigenlijk gewoon betaalt moeten krijgen om scheentjeschop te kijken.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 19:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 juni 2011 17:02 schreef Nimbus het volgende:
Waar moet ik dan Midsomer Murders kijken. Meer (Britse) detectives juist!
Ik heb nu een zender via glasvezel die alleen maar detectives uitzendt. Hercule Poirot, Sherlock Holmes, Frost, Midsomer Murders, Dalziel and Pascoe. Geniaal! Jammer dat ik zelden tijd heb om t.v. te kijken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-06-2011 20:26 by Staalman Profiel van Staalman

Volgens mij zit er een luchtje aan dit verhaal....


Man verstopt zich in dixi-toilet

22 juni 2011 11:35


BOULDER - Een Amerikaanse vrouw die op een yogafestival gebruik wilde maken van een zogenoemde dixi-wc kreeg de schrik van haar leven.

In de opslagtank onder het toilet zat een man verstopt. Dat heeft de politie in de Amerikaanse stad Boulder gezegd.

De vrouw zag na het betreden van het toilet iets bewegen in de opslagtank en vroeg een man te kijken wat er aan de hand was, aldus een woordvoerder van de politie. De man zag iemand in de tank zitten, verstopt onder een zeil.

Volgens de organisatie van het festival verliet de man uiteindelijk het toilet, bedekt met uitwerpselen, en wist weg te glippen. De man, tussen de twintig en dertig jaar oud, wordt gezocht door de politie voor poging tot aanranding.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 20:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 juni 2011 20:26 schreef Staalman het volgende:
Volgens mij zit er een luchtje aan dit verhaal....


Man verstopt zich in dixi-toilet

22 juni 2011 11:35


BOULDER - Een Amerikaanse vrouw die op een yogafestival gebruik wilde maken van een zogenoemde dixi-wc kreeg de schrik van haar leven.

In de opslagtank onder het toilet zat een man verstopt. Dat heeft de politie in de Amerikaanse stad Boulder gezegd.

De vrouw zag na het betreden van het toilet iets bewegen in de opslagtank en vroeg een man te kijken wat er aan de hand was, aldus een woordvoerder van de politie. De man zag iemand in de tank zitten, verstopt onder een zeil.

Volgens de organisatie van het festival verliet de man uiteindelijk het toilet, bedekt met uitwerpselen, en wist weg te glippen. De man, tussen de twintig en dertig jaar oud, wordt gezocht door de politie voor poging tot aanranding.

Peter Verburg.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-06-2011 20:34 by bokaj Profiel van bokaj

Ron Brandsteder


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-06-2011 20:39 by XXL Profiel van XXL

Te vaak naar The Hills Have Eyes gekeken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WMP
Usericon van WMP
Posted 22-06-2011 20:58 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 22 juni 2011 12:59 schreef Kvelgeest het volgende:
Overigens zijn Wakker Nederland en Powned officieel geheel losgesneden van Telegraaf en Geenstijl. Anders mochten ze niet toetreden tot het publieke bestel.


Vandaar dus dat je met dezelfde login kunt inloggen op zowel Powned en Geenstijl. Geheel losgesneden?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-06-2011 23:39 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

WOLVEGA - Een medewerker van Friesland Foods in Wolvega is in de nacht van woensdag op donderdag zwaargewond geraakt bij een bedrijfsongeval.

De 49-jarige man uit Oosterstreek kwam door nog onbekende oorzaak klem te zitten tussen een machine en stalen balk. Het slachtoffer is in kritieke toestand naar het ziekenhuis in Groningen gebracht.

Zijn collega's zijn opgevangen door slachtofferhulp



Collega...


spelfout weggehaald...


2barry
Usericon van 2barry
Posted 23-06-2011 23:41 by 2barry Profiel van 2barry

Mooi kut. Hoe gebeurt zoiets dan? Ik dacht dat de machinerie wel beveiligd was daartegen. Of heeft ie zelf lopen kutten?
En nu? Hele pand/afdeling afgesloten voor onderzoek?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-06-2011 23:42 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 23 juni 2011 23:41 schreef 2barry het volgende:
Mooi kut. Hoe gebeurt zoiets dan? Ik dacht dat de machinerie wel beveiligd was daartegen. Of heeft ie zelf lopen kutten?
En nu? Hele pand/afdeling afgesloten voor onderzoek?


Tja, geen idee. Alles was idd afgezet voor arbeidsinspectie. Vreemd sfeertje vandaag daar..


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-06-2011 14:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

PvdA en D66: regulariseren softdrugs hard nodig


Softdrugs moeten uit de illegaliteit worden gehaald. Dat vinden de Partij van de Arbeid en D66 naar aanleiding van een rapport dat eerder deze week verscheen. Daarin wordt geadviseerd om wiet en hasj met te veel van de werkzame stof THC als harddrug te beschouwen. Eerdere regularisering zou hebben voorkomen dat cannabis zo veel THC bevat, vinden de twee partijen.

Tweede Kamerlid Martijn van Dam (PvdA) erkende zaterdag in het radioprogramma TROS Kamerbreed dat de effecten van softdrugs door het toegenomen THC-gehalte soms heftig zijn. Hij wees er echter op dat er de afgelopen jaren geen stappen zijn genomen om de teelt en verkoop te regulariseren.

Ook Van Dams collega Boris van der Ham (D66) is voor regularisering. In het advies van de commissie om hasj en wiet met te veel THC voortaan tot de harddrugs te rekenen kon hij zich vinden. "Je mag best onderscheid maken tussen hoger en lager dan vijftien procent THC", zei hij in het programma. Gemiddeld bedraagt het THC-percentage in Nederlandse wiet achttien procent.

ChristenUnie-Kamerlid Esmé Wiegman, ook te gast in het programma, ziet geen heil in het regelen van de teelt en verkoop van hasj en wiet. "Het is een illusie dat je daarmee het probleem oplost." Zij ziet in het rapport bevestigd dat er eigenlijk geen onderscheid tussen soft- en harddrugs is. "Die illusie is behoorlijk doorgeprikt."

Het rapport van de commissie-Garretsen deelt deze conclusie overigens niet. De commissie concludeert juist dat het onderscheid tussen soft- en harddrugs kan blijven bestaan, ook als zware cannabis wordt overgeheveld naar de lijst met harddrugs. Door de overheveling zouden coffeeshops alleen maar lichtere soorten kunnen verkopen. Ook zouden de straffen voor de handel in zware soort omhooggaan.

Het kabinet heeft nog niet officieel gereageerd op de bevindingen van de commissie.

Hehe regulariseren...

Maargoed wat een vreemde comissie die Garretsen of wat een vreemde opvatting van het kabinet. Wiet kun je naar eigen smaak toevoegen. en je hijst totdat je je verzadigd voelt. Daarnaast zorgt het verlagen van het gehalte ervoor dat je meer troep erbij moet roken wat het schadelijker maakt.

Ook is het natuurlijk een beetje stom om alleen te kijken naar THC terwijl er zo'n 100+ actieve ingredienten in zitten die elkaar in balans houden.

Zo kan THC psychose opwekken maar zitten er in wiet ook antipsychotica.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen