IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Wim ontplofte kolencentrales bekijkt [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-06-2011 19:58 by Forever After Profiel van Forever After

Dus een moslim is een ongelovige?


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-06-2011 21:00 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ligt eraan wat je gelooft, natuurlijk.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-06-2011 21:49 by bastianus Profiel van bastianus

Iedereen die leeft vanuit angst voor het onrealistische is een gelovige.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-06-2011 21:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Geloof ik niks van ..


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-06-2011 22:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 juni 2011 10:09 schreef Schuurman het volgende:
Nou, lijkt me duidelijk waarom.

Nu was het bij de PvdA al een rommel binnen de partij wat betreft deze kwestie, bij de PVV ook neem ik aan?
Leuk voor Graus, in ieder geval.

Bizarre kwestie, wel, dat een Tweede Kamerlid niks mag zeggen over zoiets. Maar goed, gebeurt bij meer partijen. Jammer, die doorgeschoten fractiediscipline en het feit dat de representatieve democratie dus niet meer naar behoren functioneert.
quote:
Op 29 juni 2011 10:49 schreef Schuurman het volgende:
Dus, ons koningshuis is - met terugwerkende kracht - ook allochtoon. Cool!

Met steun van de PVV gaat dit kabinet toch juist niet meer specifiek problemen omtrent allochtonen aanpakken? Waarom het dan nog überhaupt bijhouden?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-06-2011 22:34]


I wish I was a butterfly


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-06-2011 10:11 by Schuurman Profiel van Schuurman

Mooie PvdA fail gisteren. Ze noemden in 3 moties de SGP -> Staatsrechtelijk Gereformeerde Partij



Dag moties.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 10:12 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Gaat de laatste tijd lekker bij de prutspartij.

:')


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-06-2011 10:13 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 29 juni 2011 22:32 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Bizarre kwestie, wel, dat een Tweede Kamerlid niks mag zeggen over zoiets. Maar goed, gebeurt bij meer partijen. Jammer, die doorgeschoten fractiediscipline en het feit dat de representatieve democratie dus niet meer naar behoren functioneert.


Binnen de PVV is het heel normaal; de Partij voor de vrijheid kent een behoorlijk stalinistische partijdiscipline. Vrijheid!

quote:
Met steun van de PVV gaat dit kabinet toch juist niet meer specifiek problemen omtrent allochtonen aanpakken? Waarom het dan nog überhaupt bijhouden?


Ik vond het ook vreemd dat er nauwelijks een echte beargumentatie in het voorstel van Van Klaveren te bespeuren viel. Losse flodders.

[Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 30-06-2011 10:13]


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-06-2011 10:15 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 30 juni 2011 10:12 schreef Kvelgeest het volgende:
Gaat de laatste tijd lekker bij de prutspartij.

:')


Ja. - oud niews - neem dan Braakhuis (GroenLinks): http://www.dumpert.nl/mediabase/1544081/13a0a29a/even_voorstellen_br_no_funkyzeit_braakhuis_(groenlinks).html

:') x 1000


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-06-2011 10:21 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 30 juni 2011 10:12 schreef Kvelgeest het volgende:
Gaat de laatste tijd lekker bij de prutspartij.

:')


Oh, in hetzelfde stukje (leesbaar op bovenstaande foto) staat ook nog eens "rechtstaat" i.p.v. "rechtSstaat".

PvdA :')


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 10:28 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Kortenhoeven die tegen heeft gestemd, heh. Er was gewoon ruimte in de kamer om hem voor de bühne, zijn Joodse achterban, tegen te laten stemmen. Geheel conform te grondwet.

Dat allochtonenvoorstel, tja, ik weet het niet. Ik ben het geheel met dit kabinet eens dat ze die groepsgerichte, 'integratie' subsidiecultuur afschaffen. Dat ze zeggen, iedereen is Nederlander dus gedraag je maar als Nederlander en je wordt behandeld als Nederlander. En dat botst i.e.i. een beetje met mensen op een afkomst, waar je eigenlijk geen rekening meer mee wilt houden, geen beleid meer op maakt, gaat registreren. Aan de andere kant, derde generatie jongeren waarvan papa, mama, opa en oma allochtoon zijn, waarbij thuis gebrekkig tot geen Nederlands wordt gesproken, een (post-)islamitische cultuur leeft, ik huiver een beetje om dat opeens 'Nederlanders' te gaan noemen. Zeker als hun referentiekader o.a. bestaat uit eerste generatie neefjes, importbruidjes en imams. Dergelijke jongeren op een hoop gooien met kaaskoppen, lijkt mij het toch ook niet. Krijg je Franse toestanden, onder het mom van, totalitaire, gelijkheid nooit een afkomst geregistreerd waardoor het altijd (Franse) jongeren zijn die staan te rellen in de balieues.
Ik vraag me trouwens af hoever die van Klavaren het begrip 'allochtoon' wil oprekken. Zoals ik het nu lees zou Wilders ook wel's een niet-westerse allochtoon kunnen zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 30-06-2011 10:29]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 10:28 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 juni 2011 10:21 schreef Schuurman het volgende:
Oh, in hetzelfde stukje (leesbaar op bovenstaande foto) staat ook nog eens "rechtstaat" i.p.v. "rechtSstaat".

PvdA :')
Is een zeer, zeer vaak gemaakte fout.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-06-2011 10:35 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 30 juni 2011 10:28 schreef Kvelgeest het volgende:
Dat allochtonenvoorstel, tja, ik weet het niet. Ik ben het geheel met dit kabinet eens dat ze die groepsgerichte, 'integratie' subsidiecultuur afschaffen.


Nu Utrecht nog.

quote:
Aan de andere kant, derde generatie jongeren waarvan papa, mama, opa en oma allochtoon zijn, waarbij thuis gebrekkig tot geen Nederlands wordt gesproken, een (post-)islamitische cultuur leeft, ik huiver een beetje om dat opeens 'Nederlanders' te gaan noemen. Zeker als hun referentiekader o.a. bestaat uit eerste generatie neefjes, importbruidjes en imams. Dergelijke jongeren op een hoop gooien met kaaskoppen, lijkt mij het toch ook niet.


I get your point, maar het probleem ligt niet zozeer bij het woord maar het paspoort. Beetje lastig om iemand met een Nederlands paspoort "allochtoon" te noemen, althans daar consequenties aan te verbinden.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 10:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2011 10:15 schreef Schuurman het volgende:
Ja. - oud niews - neem dan Braakhuis (GroenLinks): http://www.dumpert.nl/mediabase/1544081/13a0a29a/even_voorstellen_br_no_funkyzeit_braakhuis_(groenlinks).html

:') x 1000

Haha, die is mooi, ja! Wel sportief
quote:
Op 30 juni 2011 10:13 schreef Schuurman het volgende:
Ik vond het ook vreemd dat er nauwelijks een echte beargumentatie in het voorstel van Van Klaveren te bespeuren viel. Losse flodders.

Ja, inderdaad, was ik ook impliciet met je eens
quote:
Op 30 juni 2011 10:28 schreef Kvelgeest het volgende:
Kortenhoeven die tegen heeft gestemd, heh. Er was gewoon ruimte in de kamer om hem voor de bühne, zijn Joodse achterban, tegen te laten stemmen. Geheel conform te grondwet.

Het mag natuurlijk, dat is ook het probleem niet.
quote:
importbruidjes

Dan is het kind wat daaruit volgt onder de huidige definitie sowieso (weer) allochtoon, dus daar hoef je het niet voor te doen.


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 10:39 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 juni 2011 10:35 schreef Schuurman het volgende:
I get your point, maar het probleem ligt niet zozeer bij het woord maar het paspoort. Beetje lastig om iemand met een Nederlands paspoort "allochtoon" te noemen, althans daar consequenties aan te verbinden.
Zolang hij/zij een dubbel paspoort heeft kan het. Het intrekken van het Nederlandse paspoort is dan, onder bepaalde voorwaarden, ook toegestaan door de VN.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-06-2011 10:39 by Schuurman Profiel van Schuurman

Overigens, die Kortenhoeven is een op het oog zeer beschaafde man, maar wel hard in discussie. Was pas bij een debat met hem vs. Ome Harry v/d SP (je-weet-wel-wie-ik-bedoel, durf de naam niet uit te spreken). Hard op hard, wel vrij zwart-wit van beide kanten. Maargoed, zijn de 2 extreemste kamerleden qua Israel - Palestina in de kamer volgens mij.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 10:39 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 juni 2011 10:38 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dan is het kind wat daaruit volgt onder de huidige definitie sowieso (weer) allochtoon, dus daar hoef je het niet voor te doen.
Als je het goed leest zie je dat ik dat niet bedoel.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 10:43 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 juni 2011 10:15 schreef Schuurman het volgende:
Ja. - oud niews - neem dan Braakhuis (GroenLinks): http://www.dumpert.nl/mediabase/1544081/13a0a29a/even_voorstellen_br_no_funkyzeit_braakhuis_(groenlinks).html

:') x 1000
Dan heb je je verhaal goed voor elkaar.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 10:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2011 10:39 schreef Kvelgeest het volgende:
Als je het goed leest zie je dat ik dat niet bedoel.

Nee, maar als dat importbruidjesgedoe zo'n sterk deel is van hun referentiekader zal een redelijk deel toch wel allochtoon zijn. Die kinderen moeten ergens vandaan komen

Verder, lekker boeien of je je als een kaaskop gedraagt, foei :') Lekker tijdens de inburgering met de PVV-fractie Nederlandstalige muziek luisteren op Radio 2, zeker :')

Als ze specifieke problemen met allochtonen willen aanpakken is het nuttig, anders simpelweg niet. En anders kunnen ze altijd nog de kleur van de persoon registreren: foto maken en gemiddelden RGB-waarde bepalen --> is een hele simpele objectieve maat :')


I wish I was a butterfly


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-06-2011 10:47 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
CDA wil Europees gsm-abonnement

BRUSSEL - Het moet mogelijk worden overal in de EU een gsm-abonnement te nemen tegen hetzelfde tarief. CDA-Europarlementariër Lambert van Nistelrooij heeft dat woensdag gezegd.

Hij loopt daarmee vooruit op voorstellen waarmee eurocommissaris Neelie Kroes (Digitale Agenda) binnenkort komt om de kosten van het mobiel bellen en internetten vanuit het buitenland aan banden te leggen. ''Ik juich deze plannen toe, maar het kan ambitieuzer'', aldus Van Nistelrooij.
Volgens informatie van de Europese Commissie hebben telecombedrijven een marge van 282 procent op bellen in de EU. ''Excessief en klantonvriendelijk'', aldus Van Nistelrooij.

Bron: ANP


Goede, goede zaak. Huidige regeling is belachelijk en dateert - gevoelsmatig - uit 1871.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar CDA komt met redelijke voorstellen de laatste tijd. Zeker op Economisch terein. Ik vind Maxime dan ook een uitstekende minister, maar enige lof over een Christen-Democraat zal wel weer de nodige ophef genereren op een progressief-antichristelijk metalforum.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 30-06-2011 10:48 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 30 juni 2011 10:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Lekker tijdens de inburgering met de PVV-fractie Nederlandstalige muziek luisteren op Radio 2, zeker :')




LOL! Misschien kunnen ze bij Radio 2 alle 16 coupletten van het Wilhemus zowel 's morgens, 's middags als 's avonds spelen? Kom je makkelijk aan die 35% en zijn de nodige Inburgeraars ook weer geholpen.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 10:49 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 juni 2011 10:48 schreef Schuurman het volgende:
LOL! Misschien kunnen ze bij Radio 2 alle 16 coupletten van het Wilhemus zowel 's morgens, 's middags als 's avonds spelen? Kom je makkelijk aan die 35% en zijn de nodige Inburgeraars ook weer geholpen.
15 coupletten!
Lever jij je paspoort maar weer in.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 30-06-2011 10:49 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Een belangrijkse doelstelling van de EU is volgens mij om meer concurrerend te worden, daar past dit soort beleid dan ook prima in.
Goede zaak ja



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2011 10:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 juni 2011 10:48 schreef Schuurman het volgende:
LOL! Misschien kunnen ze bij Radio 2 alle 16 coupletten van het Wilhemus zowel 's morgens, 's middags als 's avonds spelen? Kom je makkelijk aan die 35% en zijn de nodige Inburgeraars ook weer geholpen.

:')
quote:
Op 30 juni 2011 10:47 schreef Schuurman het volgende:
Goede, goede zaak. Huidige regeling is belachelijk en dateert - gevoelsmatig - uit 1871.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar CDA komt met redelijke voorstellen de laatste tijd. Zeker op Economisch terein. Ik vind Maxime dan ook een uitstekende minister, maar enige lof over een Christen-Democraat zal wel weer de nodige ophef genereren op een progressief-antichristelijk metalforum.

Ik wil dat mijn abonnement overal in de EU gewoon geldt zonder extra kosten. Maar dit is een stap in de goede richting

Verder is Verhagen wel opvallend goed bezig, ja. Wil stiekem VVD'er worden, denk ik, dat is nu toch meer het centrum van de macht


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 30-06-2011 10:51 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 30 juni 2011 10:47 schreef Schuurman het volgende:
Goede, goede zaak. Huidige regeling is belachelijk en dateert - gevoelsmatig - uit 1871.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar CDA komt met redelijke voorstellen de laatste tijd. Zeker op Economisch terein. Ik vind Maxime dan ook een uitstekende minister, maar enige lof over een Christen-Democraat zal wel weer de nodige ophef genereren op een progressief-antichristelijk metalforum.
Verhagen is de enige CDAer waar ik eventueel op zou willen stemmen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen