IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Freeze-metalstage met o.a. Darkane, Destinity 24/9 Harmonie Leeuwarden Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-06-2011 22:13 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2011 22:10 schreef 2barry het volgende:
Precies. En dat komende van de door incest verwerkte zanger van zero-talent band Damnable. 4 demo's verkocht, louter aan alcoholisten en bekenden. Waren jouw ouders overigens geen broer en zus?
Het hele internet geteisterd met semi-grappige nickname's, altijd met een indirecte verwijzing naar de anus, het zal je obsessie maar wezen, reetpiraat.
Vort, ga je half-broer klaarpijpen, homo.
Laat mij en mijn beperkte verstandelijke niveau maar lekker doorbangen.

NP: Annihilator - Ligeia







Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 19-06-2011 22:15 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 19 juni 2011 22:10 schreef 2barry het volgende:
Precies. En dat komende van de door incest verwerkte zanger van zero-talent band Damnable. 4 demo's verkocht, louter aan alcoholisten en bekenden. Waren jouw ouders overigens geen broer en zus?
Het hele internet geteisterd met semi-grappige nickname's, altijd met een indirecte verwijzing naar de anus, het zal je obsessie maar wezen, reetpiraat.
Vort, ga je half-broer klaarpijpen, homo.
Laat mij en mijn beperkte verstandelijke niveau maar lekker doorbangen.

NP: Annihilator - Ligeia


Hmm je hebt je in me verdiept ik voel me vereerd

Ik heb hier nog een cd van Damnable, waar ik overigens nog geen jaar in heb gezeten, wil je die kopen toevallig


5 Euro's? Op je muil!!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-06-2011 22:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dat kan Mental nooit zijn...
2Barry gebruikt woorden met meer dan 2 lettergrepen!Dat lukt Mental niet.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-06-2011 22:16 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2011 22:01 schreef Forever After het volgende:
Zit AG weer achter kwe... eeh kvellie zijn pc?


 


2barry
Usericon van 2barry
Posted 19-06-2011 22:19 by 2barry Wijzig reactieProfiel van 2barryQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2011 22:15 schreef Sgeiterdt het volgende:
Hmm je hebt je in me verdiept



Ga maar door met je kwetsende homoseksuele avances, flikker. Ik voel me zeer persoonlijk aangevallen door deze doorzichtige fagtalk.

quote:
Op 19 juni 2011 22:15 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ik heb hier nog een cd van Damnable, waar ik overigens nog geen jaar in heb gezeten, wil je die kopen toevallig


Waarschijnlijk heb je er nog 496 liggen, omdat niemand die rotzooi wilde hebben. Hooguit een antropoloog die een studie wil maken over hoe door incest verwekte talentlozen zich handhaven in de huidige samenleving, met hun talloze gebreken.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 19-06-2011 22:24 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Het is bijna poëtisch, bedankt voor deze bloemlezing


5 Euro's? Op je muil!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-06-2011 22:25 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Een anjer toevallig?


 


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-06-2011 22:30 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ajetoo


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 19-06-2011 22:45 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Wat is het weer gezellig op ZM.


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 19-06-2011 22:52 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Jammer, hoor. Dit gekneus.
Een band als Darkane verdient beter.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-06-2011 22:55 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ach, met een beetje mazzel wordt deze dichtgeflikkerd en blijft die van Sonic Titan over.

Daar staat (nog) niet zoveel rotzooi in.


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-06-2011 23:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2011 22:10 schreef 2barry het volgende:
Precies. En dat komende van de door incest verwerkte zanger van zero-talent band Damnable. 4 demo's verkocht, louter aan alcoholisten en bekenden. Waren jouw ouders overigens geen broer en zus?
Het hele internet geteisterd met semi-grappige nickname's, altijd met een indirecte verwijzing naar de anus, het zal je obsessie maar wezen, reetpiraat.
Vort, ga je half-broer klaarpijpen, homo.
Laat mij en mijn beperkte verstandelijke niveau maar lekker doorbangen.

NP: Annihilator - Ligeia



Serieus, wie zit hier achter? De namen CoenV, Sonic Titan, Snagger en Arco speelden aanvankelijk door m'n hoofd. Maar er zijn er meer die zo prachtig kunnen schrijven! Ik kan ook nog geloven dat het mental is, alleen let hij nu veel beter op hoofdletters en interpunctie dan eerst. En het woordgebruik klopt niet helemaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-06-2011 23:45]


I wish I was a butterfly


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 20-06-2011 0:21 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 19 juni 2011 23:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Serieus, wie zit hier achter? De namen CoenV, Sonic Titan, Snagger en Arco speelden aanvankelijk door m'n hoofd. Maar er zijn er meer die zo prachtig kunnen schrijven! Ik kan ook nog geloven dat het mental is, alleen let hij nu veel beter op hoofdletters en interpunctie dan eerst. En het woordgebruik klopt niet helemaal.


Laat ik het als volgt zeggen: Ik ben het niet, en ik had ernstige vermoedens in de richting van een van de drie overgebleven personen die je nu noemt (op basis daarvan weet je waarschijnlijk wel wie de grootste kanshebber is ). Mental is hier niet creatief genoeg voor.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-06-2011 0:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2011 22:19 schreef 2barry het volgende:
Ga maar door met je kwetsende homoseksuele avances, flikker. Ik voel me zeer persoonlijk aangevallen door deze doorzichtige fagtalk.



Dood ga je toch wel.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-06-2011 0:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 0:21 schreef Sonic Titan het volgende:
Laat ik het als volgt zeggen: Ik ben het niet, en ik had ernstige vermoedens in de richting van een van de drie overgebleven personen die je nu noemt (op basis daarvan weet je waarschijnlijk wel wie de grootste kanshebber is ). Mental is hier niet creatief genoeg voor.

Sowieso Arco dus, leuk dat hij terug is

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-06-2011 0:29]


I wish I was a butterfly


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 20-06-2011 0:34 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 20 juni 2011 0:28 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Sowieso Arco dus, leuk dat hij terug is


Inderdaad!

quote:
Op 19 juni 2011 22:19 schreef 2barry het volgende:
Ga maar door met je kwetsende homoseksuele avances, flikker. Ik voel me zeer persoonlijk aangevallen door deze doorzichtige fagtalk.



Waarschijnlijk heb je er nog 496 liggen, omdat niemand die rotzooi wilde hebben. Hooguit een antropoloog die een studie wil maken over hoe door incest verwekte talentlozen zich handhaven in de huidige samenleving, met hun talloze gebreken.


Dit is mijn nieuwe favoriete poster, wat een held!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


2barry
Usericon van 2barry
Posted 20-06-2011 0:58 by 2barry Wijzig reactieProfiel van 2barryQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 0:27 schreef iPim het volgende:
Dood ga je toch wel.


Discutabel. Ik bedoel, tot het tegendeel bewezen is, toch? En Scheiterd doet zijn naam weer eens eer aan; eerst de populaire grapjas uithangen, maar nu hij in zwaar weer verkeerd snelt hij weer naar zijn machteloze buttfuckbuddie/9-jarige buurjongen om de frustratie er uit te pompen.
Of hij is hij is de resterende Damnable-cd's aan het verbranden. Dan is ie voorlopig nog niet terug.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 20-06-2011 0:59 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 20 juni 2011 0:58 schreef 2barry het volgende:
Discutabel. Ik bedoel, tot het tegendeel bewezen is, toch? En Scheiterd doet zijn naam weer eens eer aan; eerst de populaire grapjas uithangen, maar nu hij in zwaar weer verkeerd snelt hij weer naar zijn machteloze buttfuckbuddie/9-jarige buurjongen om de frustratie er uit te pompen.
Of hij is hij is de resterende Damnable-cd's aan het verbranden. Dan is ie voorlopig nog niet terug.


Heer Petomaan, Heer Petomaan..


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-06-2011 0:59 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die homo-gimmick van je begint een beetje saai te worden.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 20-06-2011 0:59 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 20 juni 2011 0:59 schreef iPim het volgende:
Die homo-gimmick van je begint een beetje saai te worden.


Opsodemieteren, knul.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


2barry
Usericon van 2barry
Posted 20-06-2011 1:00 by 2barry Wijzig reactieProfiel van 2barryQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 0:59 schreef iPim het volgende:
Die homo-gimmick van je begint een beetje saai te worden.


Je moeder wordt anders natter dan de Niagarawatervallen als ik met mijn leren pet op binnen kom.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-06-2011 1:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Beter


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


2barry
Usericon van 2barry
Posted 20-06-2011 1:02 by 2barry Wijzig reactieProfiel van 2barryQuote dit bericht

Kijk maar uit, anders loop ik jouw kamer ook even binnen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-06-2011 1:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik sta voor je open.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


2barry
Usericon van 2barry
Posted 20-06-2011 1:06 by 2barry Wijzig reactieProfiel van 2barryQuote dit bericht

Open huis krijgt op die manier wel een heel andere betekenis.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen