IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Panddemonium weggepest Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-06-2011 16:10 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Overigens zijn die 2 ander genoemde kroegen gewoon over de kop gegaan (opgezocht), dus volledig irrelevant om te noemen in dit artikel lijkt me.


Ik, Wil Schuurman


Bastet
Usericon van Bastet
Posted 20-06-2011 16:22 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 16:07 schreef bastianus het volgende:
Apart dat in het stukje dat Bastet quootte verondersteld wordt dat de kroeg op grond van vooroordelen gehinderd wordt, terwijl er net zoveel vooroordelen uit de schrijfstijl blijken. Zoals daar zijn:
-Gebruik van de spotnaam 'Saint-Tropez van Antwerpen' (ook al gebruiken buurtbewoners deze Geuzennaam ook).
-De gevolgtrekking dat 'anderen' er niet welkom zijn.
-De conclusie dat e.e.a. met de 'opwaardering' van de buurt te maken heeft.


- Corelio gebruikt die ''spotnaam'' evenzeer
- Het HEEFT ook met de opwaardering van de buurt te maken.



Bastet
Usericon van Bastet
Posted 20-06-2011 16:23 by Bastet Wijzig reactieProfiel van BastetQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 16:07 schreef bastianus het volgende:
Apart dat in het stukje dat Bastet quootte verondersteld wordt dat de kroeg op grond van vooroordelen gehinderd wordt, terwijl er net zoveel vooroordelen uit de schrijfstijl blijken. Zoals daar zijn:
-Gebruik van de spotnaam 'Saint-Tropez van Antwerpen' (ook al gebruiken buurtbewoners deze Geuzennaam ook).
-De gevolgtrekking dat 'anderen' er niet welkom zijn.
-De conclusie dat e.e.a. met de 'opwaardering' van de buurt te maken heeft.


- Corelio gebruikt die ''spotnaam'' evenzeer
- Het HEEFT ook met de opwaardering van de buurt te maken.



Nachtschim
Usericon van Nachtschim
Posted 20-06-2011 16:24 by Nachtschim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van NachtschimQuote dit berichthttp://www.natanhorde.be/

quote:
Op 20 juni 2011 16:10 schreef Snagger het volgende:
Overigens zijn die 2 ander genoemde kroegen gewoon over de kop gegaan (opgezocht), dus volledig irrelevant om te noemen in dit artikel lijkt me.


Klopt. En als in die petitie van de buurtbewoners stond dat 'deze cultuur niet past in onze buurt', leid ik het er inderdaad uit af dat er over het opwaarderen gaat en dat ze discrimineren.


本当は一人きり


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-06-2011 16:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 16:23 schreef Bastet het volgende:
- Corelio gebruikt die ''spotnaam'' evenzeer
- Het HEEFT ook met de opwaardering van de buurt te maken.
Ok. Maar dan:
-Als je al zo weinig welkom bent in die buurt, waarom dan toch per se daar de kroeg willen vestigen?
-Ik kan me voorstellen dat mensen moeite met het muziekgenre en de bezoekers die het trekt hebben.
-Waarom hebben omwonenden van Panddemonium al eerder geklaagd? Is dit echt alleen vanwege het genre of heeft het andere redenen? Ik zou weleens wat meer argumentatie willen zien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-06-2011 16:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Boeie. Zulke kroegen passen er blijkbaar niet bij en kunnen voor hun ten koste gaan van omzet als re opgebouwde reputatie van de buurt ondermijnd wordt. Logisch dat ze tegen zijn.


Je moeder.


Nachtschim
Usericon van Nachtschim
Posted 20-06-2011 16:38 by Nachtschim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van NachtschimQuote dit berichthttp://www.natanhorde.be/

quote:
Op 20 juni 2011 16:29 schreef bastianus het volgende:
Ok. Maar dan:
-Als je al zo weinig welkom bent in die buurt, waarom dan toch per se daar de kroeg willen vestigen?
-Ik kan me voorstellen dat mensen moeite met het muziekgenre en de bezoekers die het trekt hebben.
-Waarom hebben omwonenden van Panddemonium al eerder geklaagd? Is dit echt alleen vanwege het genre of heeft het andere redenen? Ik zou weleens wat meer argumentatie willen zien.


- Omdat daar nu net een geschikte locatie is, omdat het makkelijk bereikbaar is, parking aanwezig is, etc.
- Maar niet met de hoerenbuurt ernaast? Bovendien ook al eens rondgehangen in die kroegjes daar, hoogstaand is deze buurt zeker niet (met uitzondering van enkele nieuwere gebouwen)
- Reden: kloteburen die eveneens bekrompen zijn. De eigenaar kan je er een boek vol over vertellen.

Ik snap best dat deze mensen het misschien niet graag zien gebeuren. Maar je moet toch al echt opgeblazen zijn als je een locatie waar je woont gaat profileren als je eigen habitat, niet? Laat een mens met plannen gewoon met rust en veroordeel iemand (incl. een groep van mensen) niet voor je ze kent

[Dit bericht is gewijzigd door Nachtschim op 20-06-2011 16:40]


本当は一人きり


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-06-2011 16:46 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 16:24 schreef Nachtschim het volgende:
Klopt. En als in die petitie van de buurtbewoners stond dat 'deze cultuur niet past in onze buurt', leid ik het er inderdaad uit af dat er over het opwaarderen gaat en dat ze discrimineren.


Ik bespeur geen enkele samenhang in deze volledig losstaande zaken. Ik kom met feiten, jij niet. Ik ben sowieso benieuwd of die tekst de bewoording van de betreffende bewoners correct vertegenwoordigt. Zie weinig feitelijke informatie.

Boeien, ook echt.


Ik, Wil Schuurman


Nachtschim
Usericon van Nachtschim
Posted 20-06-2011 16:52 by Nachtschim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van NachtschimQuote dit berichthttp://www.natanhorde.be/

quote:
Op 20 juni 2011 16:46 schreef Snagger het volgende:
Ik bespeur geen enkele samenhang in deze volledig losstaande zaken. Ik kom met feiten, jij niet. Ik ben sowieso benieuwd of die tekst de bewoording van de betreffende bewoners correct vertegenwoordigt. Zie weinig feitelijke informatie.

Boeien, ook echt.


Als het je niet boeit, waarom reageer je dan? Wat je vertelt zijn ook geen feiten, dat heeft jouw research even opgebracht en sinds wanneer is internet dan zo'n schitterende bron? Niet dat onze Belgische krantjes hoogstaand zijn maar als je dan toch het hele verhaal wil:

http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/buurtbewoners-eilandje-verjagen-metalcafe-panddemonium.aspx



本当は一人きり


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-06-2011 16:55 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Misschien boeit het hele verhaal niet, net zoals die kutkroeg niet boeit.. en alleen het gezeik in dit tyfustopic boeit!

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 20-06-2011 16:56]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Nachtschim
Usericon van Nachtschim
Posted 20-06-2011 16:57 by Nachtschim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van NachtschimQuote dit berichthttp://www.natanhorde.be/



本当は一人きり


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-06-2011 16:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 16:52 schreef Nachtschim het volgende:
Als het je niet boeit, waarom reageer je dan? Wat je vertelt zijn ook geen feiten, dat heeft jouw research even opgebracht en sinds wanneer is internet dan zo'n schitterende bron? Niet dat onze Belgische krantjes hoogstaand zijn maar als je dan toch het hele verhaal wil:

http://www.gva.be/antwerpen/antwerpen/buurtbewoners-eilandje-verjagen-metalcafe-panddemonium.aspx




Het boeit me inderdaad vrij weinig, maar ik wil je wel graag wat verstand bijbrengen.

1. Het feit (eigenlijk feiten) waar ik op doel is dat de 2 in het artikel genoemde kroegen (dus niet Panddemonium) failliet gegaan zijn. Het artikel geeft dus een volledig vertekend beeld, daar ze in 1 zin met Panddemoniun genoemd worden. Andere situatie, derhalve niet relevant.

2. Leuk artikel waar je weer mee aan komt zetten. Frappant dat de enige persoon die bij naam genoemd wordt de kroegeigenaar is, en geen enkele buurtbewoner of ondernemer.

3. Erg dom van die man:

"Het PandDemonium was altijd gelegen op de Oude Beurs, maar omdat het kleine café uit zijn voegen barstte, sloot hij de Oude Beurs en ging op zoek naar een nieuwe locatie"

Ik zou het omkeren, maargoed.


Ik, Wil Schuurman


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-06-2011 17:05 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-06-2011 17:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Eerst zorgen dat de vergunningen voor de nieuwe locatie rond zijn en dan pas de oude locatie opzeggen lijkt mij de enig juiste manier.

Achteraf gaan lopen janken als de boel niet loopt zoals je had gehoopt is gewoon kansloos.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nachtschim
Usericon van Nachtschim
Posted 20-06-2011 17:11 by Nachtschim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van NachtschimQuote dit berichthttp://www.natanhorde.be/

quote:
Op 20 juni 2011 16:59 schreef Snagger het volgende:
Het boeit me inderdaad vrij weinig, maar ik wil je wel graag wat verstand bijbrengen.

1. Het feit (eigenlijk feiten) waar ik op doel is dat de 2 in het artikel genoemde kroegen (dus niet Panddemonium) failliet gegaan zijn. Het artikel geeft dus een volledig vertekend beeld, daar ze in 1 zin met Panddemoniun genoemd worden. Andere situatie, derhalve niet relevant.

2. Leuk artikel waar je weer mee aan komt zetten. Frappant dat de enige persoon die bij naam genoemd wordt de kroegeigenaar is, en geen enkele buurtbewoner of ondernemer.

3. Erg dom van die man:

"Het PandDemonium was altijd gelegen op de Oude Beurs, maar omdat het kleine café uit zijn voegen barstte, sloot hij de Oude Beurs en ging op zoek naar een nieuwe locatie"

Ik zou het omkeren, maargoed.


1. akkoord (zoals ik al zei )
2. akkoord, maar kom.. je weet even goed dat enkel dat de aanleiding kan zijn tot deze situatie.
3. akkoord, ik had hetzelfde gedaan.


本当は一人きり


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-06-2011 17:13 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 17:11 schreef Nachtschim het volgende:
1. akkoord (zoals ik al zei )
2. akkoord, maar kom.. je weet even goed dat enkel dat de aanleiding kan zijn tot deze situatie.
3. akkoord, ik had hetzelfde gedaan.




Wat is nou eigenlijk je bedoeling met deze topic. Je frustatie ff kwijt raken of zo iets, ik zie het nut er niet zo van in als ik zo vrij mag zijn.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Nachtschim
Usericon van Nachtschim
Posted 20-06-2011 17:18 by Nachtschim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van NachtschimQuote dit berichthttp://www.natanhorde.be/

Het is mijn topic niet hoor. Ik kom gewoon in deze buurt geregeld en ken de mensen van alle genoemde zaken dus sta er wat dichter bij.

Wat ik verdedig in Bastet haar verhaal is het feit dat het mijns inziens om discriminatie gaat van metalbeluisteraars. Als jullie dat anders aanvoelen dan is dat jullie mening. Als jullie dat niet kan schelen, reageer er dan niet op..


本当は一人きり


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-06-2011 17:23 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik reageer alleen omdat er gewoon geen fuck klopt van het hele verhaal. Beetje treurig als mensen misleidende informatie tot zich nemen.

quote:
Rock- en metalliefhebbers van over heel Vlaanderen voelen zich gediscrimineerd en verzetten zich tegen de heersende tendens van sluitende stagebars. Eerder sloten zowel De Witte Non in Hasselt en De Metalen Hoek in Turnhout de deuren en lag het Panddemonium onder vuur wegens klagende buren.


1 van de 3 genoemde tenten wil graag verhuizen en is zo intelligent om z'n huidige tent alvast te sluiten - op hoop van zege.

De overige 2 zijn failliet gegaan.

Discriminatie!!!!



Ik, Wil Schuurman


Nachtschim
Usericon van Nachtschim
Posted 20-06-2011 17:27 by Nachtschim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van NachtschimQuote dit berichthttp://www.natanhorde.be/

Sluit ik me bij aan, dat is dan ook verkeerde informatie.


本当は一人きり


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 20-06-2011 17:28 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2011 17:18 schreef Nachtschim het volgende:
Als jullie dat niet kan schelen, reageer er dan niet op..


Bekend met het concept internetfora?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-06-2011 17:29 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Kut.

Er bestaan dus avatars die nog vervelender zijn.


Ik, Wil Schuurman


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 20-06-2011 17:30 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Die van jou is anders ook niet mis!


Nachtschim
Usericon van Nachtschim
Posted 20-06-2011 17:33 by Nachtschim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van NachtschimQuote dit berichthttp://www.natanhorde.be/

quote:
Op 20 juni 2011 17:28 schreef KHPLF het volgende:
Bekend met het concept internetfora?


Ja hoor, dat zijn van die sites met onderwerpen die vanboven blijven staan zolang er mensen op blijven reageren. Mijn bijdrage tot de tegenpetitie


本当は一人きり


2barry
Usericon van 2barry
Posted 20-06-2011 17:34 by 2barry Wijzig reactieProfiel van 2barryQuote dit bericht

Het zijn die hartjes die het afmaken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2011 17:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kunnen ze niet herbeginnen onder een andere naam? Verwarring zaaien en zo


signature


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen