IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Petitie tot behoud van de Zuid-Hollandse Popunie Volgende pagina
Elvis64
Usericon van Elvis64
Posted 21-06-2011 16:50 by Elvis64 Wijzig reactieProfiel van Elvis64Quote dit bericht

Het is weer petitietijd:
De ZuidHollandse Popunie is een van de beste organisaties als het gaat om het ondersteunen van popmuziek die ik ken uit mijn bijna 30 jarige ervaring met het organiseren van popconcerten.
petities.nl/petitie/petitie-tot-behoud-van-de-zuid-hollandse-popunie

Petitie tot behoud van de Zuid-Hollandse Popunie
Popuniesite-teken-petitiefb

De provincie Zuid-Holland is van plan om de subsidie voor popmuziek af te bouwen. De Popunie en haar projecten dreigen te verdwijnen. Onze steun aan 115.000 amateurmuzikanten, tal van gemeenten en festivals als Werfpop, Wantijpop, Westerpop, Vlietpop en tientallen kleinere festivals staat op de tocht!!

Ik ben flink pissed off.


Elvis64
Usericon van Elvis64
Posted 21-06-2011 16:50 by Elvis64 Wijzig reactieProfiel van Elvis64Quote dit bericht



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-06-2011 16:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Waarom wordt de subsidie ingetrokken en wat is de toegevoegde waarde? Waarom zou de belastingbetaler volgens jou moeten blijven meebetalen?


Je moeder.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-06-2011 16:56 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik hoop dat heel Zuid-Holland kapot gaat.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-06-2011 18:58 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-06-2011 18:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 16:56 schreef Black Jew het volgende:
ik hoop dat heel Holland kapot gaat.


FYP.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


2barry
Usericon van 2barry
Posted 21-06-2011 19:02 by 2barry Wijzig reactieProfiel van 2barryQuote dit bericht

Elvis is dood, en de Zuid-Hollandse Popunie binnenkort ook.
Who gives a fuck.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-06-2011 19:02 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 18:58 schreef Staalman het volgende:



Koffie?


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-06-2011 19:04 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:02 schreef Forever After het volgende:
Koffie?


Eerst even eten, dan de afwas, maar daarna zekers wel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-06-2011 19:04 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 18:59 schreef Onweerwolf het volgende:
FYP.


Je weet wel dat de rest van Nederland compleet afhankelijk is van Holland? Dus eigenlijk hoop je dat heel Nederland kapot gaat. Dit wordt een enkeltje naar een werkkamp in Drenthe voor landverraad jongeman.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-06-2011 19:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:02 schreef Forever After het volgende:
Koffie?


Gaarne!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-06-2011 19:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:04 schreef Gemene Lepel het volgende:
Je weet wel dat de rest van Nederland compleet afhankelijk is van Holland? Dus eigenlijk hoop je dat heel Nederland kapot gaat. Dit wordt een enkeltje naar een werkkamp in Drenthe voor landverraad jongeman.


Ik had het over Holland, niet over het daar aanwezige kapitaal. Overigens heb ik dat al eens eerder besproken.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2011 19:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:04 schreef Gemene Lepel het volgende:
Je weet wel dat de rest van Nederland compleet afhankelijk is van Holland? Dus eigenlijk hoop je dat heel Nederland kapot gaat. Dit wordt een enkeltje naar een werkkamp in Drenthe voor landverraad jongeman.
Pff. Ik word wel zelfvoorzienend zonder Holland.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-06-2011 19:08 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:06 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik had het over Holland, niet over het daar aanwezige kapitaal. Overigens heb ik dat al eens eerder besproken.




Wat een afgunst, maar zeer begrijpelijk.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Elvis64
Usericon van Elvis64
Posted 21-06-2011 19:08 by Elvis64 Wijzig reactieProfiel van Elvis64Quote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 16:55 schreef karnivoor het volgende:
Waarom wordt de subsidie ingetrokken en wat is de toegevoegde waarde? Waarom zou de belastingbetaler volgens jou moeten blijven meebetalen?



Ik heb als vrijwillig concertprogrammeur van oa Metal, Punk en andere gitaarherrie ruim ervaring met de Popunie sinds ze begonnen in 1985 en het is (een van) de beste organisatie(s) voor zalen en vooral beginnende en of onbekende bands in Zuid-Holland.

Een paar shows met steun vd Popunie in de Koornbeurs:
http://www.koornbeurs.nl/discotheek/zaterdagavond/zaterdag/punk-bier-en2...-stadionrock
http://www.koornbeurs.nl/homepage/agenda/hardrockspeedrockpunkrock
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3704126

En dat zijn nog maar 3 voorbeelden, maar het beste antwoord geeft de Popunie zelf:

Wij

Muzikanten, liefhebbers, bezoekers van amateurpopmuziek, vrijwilligers en professionals
constateren

Dat de provincie Zuid-Holland 1034 miljoen uitgeeft aan verkeer, groen, economie etc. Hiervan gaat 4% (42 miljoen) naar cultuur, waarvan slechts 1% (€ 400.000) naar de Popunie. Dit is minder dan een halve cent per inwoner! Bovendien wordt elke euro die de provincie erin stopt door het cultureel ondernemerschap van de Popunie verdubbeld via fondsen, sponsors, gemeenten, recettes etc.
en verzoeken

De provincie Zuid-Holland de buitenproportionele bezuiniging van 100% op amateurpopmuziek te heroverwegen. Breek geen infrastructuur af die de afgelopen decennia is opgebouwd en efficiënt functioneert. Bovendien kost het de provincie maar een schijntje en wordt elke geïnvesteerde euro door de Popunie verdubbeld.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-06-2011 19:08 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:06 schreef bastianus het volgende:
Pff. Ik word wel zelfvoorzienend zonder Holland.


Is dat niet een beetje dubbelop?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2011 19:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:08 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat een afgunst, maar zeer begrijpelijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Elvis64
Usericon van Elvis64
Posted 21-06-2011 19:10 by Elvis64 Wijzig reactieProfiel van Elvis64Quote dit bericht

Bedankt voor het hooghouden, mensen


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-06-2011 19:10 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Getekend btw .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2011 19:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:08 schreef Elvis64 het volgende:
Ik heb als vrijwillig concertprogrammeur van oa Metal, Punk en andere gitaarherrie ruim ervaring met de Popunie sinds ze begonnen in 1985 en het is (een van) de beste organisatie(s) voor zalen en vooral beginnende en of onbekende bands in Zuid-Holland.

Een paar shows met steun vd Popunie in de Koornbeurs:
http://www.koornbeurs.nl/discotheek/zaterdagavond/zaterdag/punk-bier-en2...-stadionrock
http://www.koornbeurs.nl/homepage/agenda/hardrockspeedrockpunkrock
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3704126

En dat zijn nog maar 3 voorbeelden, maar het beste antwoord geeft de Popunie zelf:

Wij

Muzikanten, liefhebbers, bezoekers van amateurpopmuziek, vrijwilligers en professionals
constateren

Dat de provincie Zuid-Holland 1034 miljoen uitgeeft aan verkeer, groen, economie etc. Hiervan gaat 4% (42 miljoen) naar cultuur, waarvan slechts 1% (€ 400.000) naar de Popunie. Dit is minder dan een halve cent per inwoner! Bovendien wordt elke euro die de provincie erin stopt door het cultureel ondernemerschap van de Popunie verdubbeld via fondsen, sponsors, gemeenten, recettes etc.
en verzoeken

De provincie Zuid-Holland de buitenproportionele bezuiniging van 100% op amateurpopmuziek te heroverwegen. Breek geen infrastructuur af die de afgelopen decennia is opgebouwd en efficiënt functioneert. Bovendien kost het de provincie maar een schijntje en wordt elke geïnvesteerde euro door de Popunie verdubbeld.
Als het dan toch zo goed draait, dan moet je toch ook wel rond kunnen komen zonder vier ton subsidie? Met één maandelijks metalfestival draaiden wij al tienduizend euro winst per jaar, met name door drankomzet. Ik denk dat het wel goed is, een beetje selfsupport. Zo voorkom je ook dat je drie dure bands boekt met subsidie waar maar zeven man komt kijken, dat heb ik regelmatig meegemaakt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-06-2011 19:13 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:08 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat een afgunst, maar zeer begrijpelijk.


Afgunst? Nee hoor, het kapitaal mag wat mij betreft ook lekker ondergebracht worden in Limburg of Friesland. Vervolgens steken we die betonnen vuilnisbelt daar in het Westen fijn af, inclusief die 90% van de inwoners met een mentaliteitshandicap.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-06-2011 19:14 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 21-06-2011 19:18 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:13 schreef Onweerwolf het volgende:
Afgunst? Nee hoor, het kapitaal mag wat mij betreft ook lekker ondergebracht worden in Limburg of Friesland. Vervolgens steken we die betonnen vuilnisbelt daar in het Westen fijn af, inclusief die 90% van de inwoners met een mentaliteitshandicap.


Het zit diep, nietwaar?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-06-2011 19:20 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Doet je middenrif pijn?


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-06-2011 19:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:12 schreef bastianus het volgende:
Met één maandelijks metalfestival draaiden wij al tienduizend euro winst per jaar


Waar heb ik al die tijd een maandelijks metalfestival in de regio over het hoofd gezien, dan?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2011 19:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:26 schreef XXL het volgende:
Waar heb ik al die tijd een maandelijks metalfestival in de regio over het hoofd gezien, dan?
De festivals in het JOC van Metalfront Zutphen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen