IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Petitie tot behoud van de Zuid-Hollandse Popunie Vorige pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-06-2011 19:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ah, de laatste keer dat ik in Zuphen naar een concert was geweest zal ongeveer Vengeance in Debarak zijn geweest en toen moest mijn paps mij nog brengen en ophalen omdat ik nog te jong was voor een rijberijs.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-06-2011 19:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:31 schreef XXL het volgende:
Ah, de laatste keer dat ik in Zuphen naar een concert was geweest zal ongeveer Vengeance in Debarak zijn geweest en toen moest mijn paps mij nog brengen en ophalen omdat ik nog te jong was voor een rijberijs.
Onze festivals waren in de voormalige Debarak. Dat heette toen JOC of JOK, weet het niet meer precies. In elk geval hebben ze op een gegeven moment stop moeten zetten, omdat we zoveel omzet draaiden dat de subsidie dreigde te worden stopgezet. Toen hebben ze er maar een huiskamerproject voor junks van gemaakt. Typische actie van de Zutphense PvdA. Er zitten al vijf afkickcentra, laten we het in het kader van subsidie trekken nog maar een soortgelijk project op de hals halen.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 21-06-2011 20:18]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 21-06-2011 19:37 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 16:50 schreef Elvis64 het volgende:
Het is weer petitietijd:
De ZuidHollandse Popunie is een van de beste organisaties als het gaat om het ondersteunen van popmuziek die ik ken uit mijn bijna 30 jarige ervaring met het organiseren van popconcerten.
petities.nl/petitie/petitie-tot-behoud-van-de-zuid-hollandse-popunie

Petitie tot behoud van de Zuid-Hollandse Popunie
Popuniesite-teken-petitiefb

De provincie Zuid-Holland is van plan om de subsidie voor popmuziek af te bouwen. De Popunie en haar projecten dreigen te verdwijnen. Onze steun aan 115.000 amateurmuzikanten, tal van gemeenten en festivals als Werfpop, Wantijpop, Westerpop, Vlietpop en tientallen kleinere festivals staat op de tocht!!

Ik ben flink pissed off.



Slechts 4 ton...

Waar haal je 't lef vandaan.....


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-06-2011 19:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tja, de tijd van handje ophouden is voorbij. Snel leren om weer een beetje creatief te worden en zelf wat geld te vinden, in plaats van te teren op de belastingbetaler voor je persoonlijk vermaak.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-06-2011 19:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

[kortdoordebocht]

Flinke lijst evenementen en bands die jullie organiseren / sponsoren.

Hoeveel loop je nou helemaal mis per evenement / band?

Gemiddeld 2 tientjes ofzo?

[/kortdoordebocht]



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-06-2011 19:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Nog meer protestgeneuzel, joepie!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Elvis64
Usericon van Elvis64
Posted 21-06-2011 20:13 by Elvis64 Wijzig reactieProfiel van Elvis64Quote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:12 schreef bastianus het volgende:
Als het dan toch zo goed draait, dan moet je toch ook wel rond kunnen komen zonder vier ton subsidie? Met één maandelijks metalfestival draaiden wij al tienduizend euro winst per jaar, met name door drankomzet. Ik denk dat het wel goed is, een beetje selfsupport. Zo voorkom je ook dat je drie dure bands boekt met subsidie waar maar zeven man komt kijken, dat heb ik regelmatig meegemaakt.



Maar zonder die evt stok achter de deur worden genoemde shows voor ons veel te veel risico, de Popunie maakt het dus nogelijk om een mooie line up neer te zetten, al kostten die in mijn voorbeelden nog relatief weinig. Verder wordt alleen tekort op recette gedekt, dus het streven blijft zoals het hoort kostendekkend werken.

3 dure bands met 7 man is trouwens niemand voor. Als dat al gebeurt en dat overkomt iedereen die wel eens shows boekt, betekent dat dat je zo'n avond niet meer boekt.

Dit gaat iig minder concerten opleveren.


Elvis64
Usericon van Elvis64
Posted 21-06-2011 20:15 by Elvis64 Wijzig reactieProfiel van Elvis64Quote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:37 schreef Andrei het volgende:
Slechts 4 ton...

Waar haal je 't lef vandaan.....


Een joint strike fighter is anders heel wat duurder.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-06-2011 20:17 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 20:15 schreef Elvis64 het volgende:
Een joint strike fighter is anders heel wat duurder.




Die zul je anders nog hard nodig zijn als Friesland ons land binnen valt hoor


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Elvis64
Usericon van Elvis64
Posted 21-06-2011 20:17 by Elvis64 Wijzig reactieProfiel van Elvis64Quote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 19:35 schreef bastianus het volgende:
Onze festivals waren in de voormalige Debarak. Dat heette toen JOC of JOK, weet het niet meer precies. In elk geval hebben we ze op een gegeven moment stop moeten zetten, omdat we zoveel omzet draaiden dat de subsidie dreigde te worden stopgezet. Toen hebben ze er maar een huiskamerproject voor junks van gemaakt. Typische actie van de Zutphense PvdA. Er zitten al vijf afkickcentra, laten we het in het kader van subsidie trekken nog maar een soortgelijk project op de hals halen.


Dat vind ik trouwens ook knap absurd, goede omzetten en dus goed ondernemen moet je belonen.


Elvis64
Usericon van Elvis64
Posted 21-06-2011 20:18 by Elvis64 Wijzig reactieProfiel van Elvis64Quote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2011 20:17 schreef nark het volgende:
Die zul je anders nog hard nodig zijn als Friesland ons land binnen valt hoor


Touché!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen