IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Vertrokken naar de eeuwige jachtvelden (meld de doden) Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-07-2012 11:18 by Forever After Profiel van Forever After

Waarom wordt Airwolf niet genoemd? Daar ken ik hem het meest van. Van JAG volgens mij bijna alle afleveringen gezien maar ik kan me niet herinneren dat ik hem daar ooit in gezien heb. Enkel een 1-aflevering gastrol misschien.




 


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-07-2012 11:24 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Volgens imdb heeft ie alleszins nooit meegdaan in JAG.

Edit: Ik herinner me hem overigens ook het meest van Airwolf.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 10-07-2012 11:25]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-07-2012 11:28 by Forever After Profiel van Forever After

Een hele aflevering van Jag volgens IMDb en dat tegen 55 van Airwolf.


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-07-2012 22:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 juli 2012 11:24 schreef Count Usher het volgende:
Volgens imdb heeft ie alleszins nooit meegdaan in JAG.

Edit: Ik herinner me hem overigens ook het meest van Airwolf.

+1


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 10-07-2012 22:12 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Ja van Airwolf, gisteren kwam hij nog voorbij in een aflevering van ER.


5 Euro's? Op je muil!!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-07-2012 22:16 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 9 juli 2012 7:20 schreef Verval het volgende:
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/07_juli/09/entertainment/acteur-ernest-borgnine-overleden.xml



Acteur Ernest Borgnine is op 95-jarige leeftijd overleden. Borgnine, bekend om zijn markante gezicht, speelde in honderden films en series. In 1956 won hij een Oscar.

Vanwege zijn opvallende voorkomen speelde Borgnine vaak de rauwdouwer. Maar hij won juist een Oscar voor zijn aandoenlijke rol als slager Marty, die met liefdesverdriet worstelt. Borgnine speelde verder onder meer in 'From here to eternity', 'Vera Cruz', 'Marty', 'Dirty Dozen', 'Wild Bunch' en 'The Poseidon Adventure'.

Met de Oscarwinst kwam de roem maar het bracht hem ook problemen. Borgnine trouwde vier keer, één van zijn huwelijken klapte al na 38 dagen.

Later in zijn leven kreeg hij rollen in grote tv-series zoals 'Magnum, P.I.', 'The Love Boat', 'Jake and the Fatman', 'JAG' en '7th Heaven'. Nog niet zo lang geleden was hij de stem van 'Mermaid Man' in de kinderserie SpongeBob Squarepants.

RIP Dominic Santini!


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 16-07-2012 20:05 by BongoBongo Profiel van BongoBongo

Jon Lord.......................


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 16-07-2012 20:10 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 16 juli 2012 20:05 schreef BongoBongo het volgende:
Jon Lord.......................




gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-07-2012 20:13 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-07-2012 20:25 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 16-07-2012 20:37 by Metal-D (Speciaal lid) Profiel van Metal-D

Tsja .... als rijpe appelen vallen de oude helden. Beetje vergelijkbaar verhaal als met Dio. Laten we hopen dat Iommi niet de derde in rij wordt.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 16-07-2012 20:38 by Forever After Profiel van Forever After



 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-07-2012 22:51 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-07-2012 23:23 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Crap... wil ik een weekje naar de Alpen voor wat bergsport/klimmen/wandelen/viaferrata/etc. , vallen er binnen 1 maand 13 mensen om in dat gebied. Ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat dat mij niet gebeurd kuch...

9 Alpinisten verrast door lawine (waaronder zéér ervaren klimmers overigens
2 Alpinisten verrast door slecht weer (en slecht voorbereid)
2 Hobby-klimmers naar beneden gekukeld tijdens klim 1.200 meter hoge rotswand, geen getuigen beiden dood...

RIP. Tragisch hoe de macht der natuur (en zwaartekracht) vaak onderschat wordt in de bergen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-07-2012 23:26 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 16 juli 2012 23:23 schreef Valorian het volgende:
RIP. Tragisch hoe de macht der natuur (en zwaartekracht) vaak onderschat wordt in de bergen.


Ik las in de krant dat het eerst erg gedooid had en dat het later veel heeft gesneeuwd, waardoor grote pakken sneeuw bovenop glad ''ijs'' liggen. Bij harde wind breekt dat dan af. Dan is het dus niet puur pech of de zwaartekracht.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-07-2012 23:44 by faalhaas Profiel van faalhaas

Jon Lord

Valt me wel op dat ie overal wordt aangeduid als ex-Deep Purple. En dat terwijl ie in deze band toch ook wel een aardig harde baas was:






... hoe de hazen lopen ...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-07-2012 0:06 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 16 juli 2012 23:26 schreef iPim het volgende:
Ik las in de krant dat het eerst erg gedooid had en dat het later veel heeft gesneeuwd, waardoor grote pakken sneeuw bovenop glad ''ijs'' liggen. Bij harde wind breekt dat dan af. Dan is het dus niet puur pech of de zwaartekracht.


Ik heb het woord 'pech' nimmer in de mond genomen. En zwaartekracht was het sowieso, of het nu om glijdende ijspakken ging of om naar beneden kukelende mensen.

Maar was je las ging over die groep van 9, die werden overvallen door een lawine (of inderdaad schuivende pakken ijs), maar het betrof wel o.a. mensen die zeer beroemd waren binnen de alpinesport en erg goed voorbereid waren. Als die omkomen mag je er vanuitgaan dat het een combinatie geweest is van een foute
inschatting (immers, in retrospectief hadden ze niet moeten gaan) maar ook pech/statistiek, hoe vaker je zoiets doet hoe meer kans dat het jou een keer overkomt. Niet alles is immers van te voren te checken/in te schatten..

Die klimmers van die wand daar weten ze nog weinig van. En die poolse en spaanse die doodgevroren zijn waren gewoonweg erg slecht voorbereid, want als je dat wel bent vries je niet zo snel dood (dan weet je hoe je sneeuwgaten moet maken, heb je betere kleding, etc.) bij onverwacht slecht weer.

Zelf ben ik een noob dus ik kom uberhaupt niet op dergelijke hooogtes, dus van sneeuw/ijs zal ik niet snel last krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 17-07-2012 0:06]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-07-2012 0:11 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Ook het NRC gelezen?

quote:
Op 17 juli 2012 0:06 schreef Valorian het volgende:
Zelf ben ik een noob dus ik kom uberhaupt niet op dergelijke hooogtes, dus van sneeuw/ijs zal ik niet snel last krijgen


Maak ons dan niet bang!

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-07-2012 0:12]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-07-2012 0:13 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 17 juli 2012 0:11 schreef iPim het volgende:
Ook het NRC gelezen?


Ja o.a. .. Sowieso wel duidelijk dat ik het niet zelf bedacht heb lijkt me, aangezien ik al aangeef dat ik een noob op alinismegebied ben

Vond in NRC wel mooi trouwens dat iemand werd aangehaald die de Mont Blanc een 'modeberg' noemde. Blijft toch een beetje de mount everest van Europa natuurlijk.

quote:

Maak ons dan niet bang!



Bang? Ik probeer een beetje sensatie te brengen in deze doodse topic

En ik vertrouw op statistiek, en die verteld me ongetwijfeld dat de rit naar de Alpen gevaarlijker is dan mijn potentiele bergsport-for-dummies-weekje

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 17-07-2012 0:15]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-07-2012 0:17 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Veel plezier in ieder geval


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-07-2012 0:19 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 17 juli 2012 0:17 schreef iPim het volgende:
Veel plezier in ieder geval


Merci. Ik ga slapen. Als ik niet meer wakker wordt, meldt het hier dan even


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 28-07-2012 19:58 by jeroen83 Profiel van jeroen83

De Britse acteur Geoffrey Hughes is vrijdag op 68-jarige leeftijd overleden.

Hughes verwierf in Nederland vooral bekendheid door zijn rol in de BBC-serie Keeping Up Appearances(Schone Schijn).

Hij speelt daarin de rol van de werkloze Onslow, die veel tijd bier drinkend en in ondergoed voor de tv doorbrengt in een aftands huis. Dit tot grote schaamte van zijn bekakte schoonzuster, Hyacinth Bucket, de hoofdpersoon van de komische serie.

Hughes overleed na een lange strijd tegen kanker.



[Dit bericht is gewijzigd door jeroen83 op 28-07-2012 19:59]


Never have so many sacrificed so much for so few


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 28-07-2012 20:20 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Onslow was een held!


5 Euro's? Op je muil!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-07-2012 20:22 by Forever After Profiel van Forever After



faalhaas wil die Granada wel overnemen.


 


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 28-07-2012 20:44 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 28 juli 2012 20:22 schreef Forever After het volgende:


faalhaas wil die Granada wel overnemen.






5 Euro's? Op je muil!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen