IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hardcore & Punk IV Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-04-2013 17:32 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 1 april 2013 16:24 schreef Northward het volgende:
Het is wel 1 april heuj.


Weet ik, maar zou raar zijn als ook This Is Hardcore-fest aan het grapje meedoet:



Mooie namen trouwens.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Northward
Usericon van Northward
Posted 01-04-2013 17:47 by Northward Profiel van Northward

Ik zag het idd. Hopelijk is het waar en komen ze ook nog eens naar Europa.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 01-04-2013 18:03 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 april 2013 17:32 schreef iPim het volgende:
Weet ik, maar zou raar zijn als ook This Is Hardcore-fest aan het grapje meedoet:



Mooie namen trouwens.


Ziet er anders erg naar uit dat This Is Hardcore-fest wel aan 1 april grappen doet, want anders boek je otch niet GWAR?


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 01-04-2013 23:46 by Brent_ Profiel van Brent_

Panic ook weer bij elkaar? Nice. Klinkt allemaal wel geloofwaardig van MLIW, maar goed je weet maar nooit.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-04-2013 0:03 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 1 april 2013 23:46 schreef Brent_ het volgende:
Panic ook weer bij elkaar? Nice. Klinkt allemaal wel geloofwaardig van MLIW, maar goed je weet maar nooit.


Ik heb het echt miljoenen keren langs zien komen via Deathwish., talloze bands, Reflection Records. Plus heeft TIH expliciet gezegd dat het geen 1-april grap was.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 09-04-2013 16:35 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Dit is echt mn laatste hoop, ik kan nergens iets gevonden krijgen. Toegegeven, de info die ik heb kun je ook niet veel mee... Komt ie:

Ik ben op zoek naar een songtitel en band. Ik heb van allebei geen idee wat hetzou moeten Ijn, ik heb heel lang gedacht dat dit can convict was, maar volgens mij is dat verkeerd. Het enigewat ik weet is eenstukje tekst, ik denk van het refrein want het kwam een aantal keer voorbij in het nummer, tekst is "we should be family, you and i we should be family, we should stick out for each other" en dan knalde het gas er weer op.

Alsjeblieft, heeft iemand hier enig idee welke band en nummer?


Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 09-04-2013 16:47 by Nebelwerfer Profiel van Nebelwerfer

quote:
Op 9 april 2013 16:35 schreef Sjaakie het volgende:
Dit is echt mn laatste hoop, ik kan nergens iets gevonden krijgen. Toegegeven, de info die ik heb kun je ook niet veel mee... Komt ie:

Ik ben op zoek naar een songtitel en band. Ik heb van allebei geen idee wat hetzou moeten Ijn, ik heb heel lang gedacht dat dit can convict was, maar volgens mij is dat verkeerd. Het enigewat ik weet is eenstukje tekst, ik denk van het refrein want het kwam een aantal keer voorbij in het nummer, tekst is "we should be family, you and i we should be family, we should stick out for each other" en dan knalde het gas er weer op.

Alsjeblieft, heeft iemand hier enig idee welke band en nummer?


Je hebt het over de belgische Convict met die tweeling.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 09-04-2013 22:05 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Heb je iets meer info? Hoe heet het nummer en op welke cd staat het


Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 09-04-2013 22:13 by Nebelwerfer Profiel van Nebelwerfer

quote:
Op 9 april 2013 22:05 schreef Sjaakie het volgende:
Heb je iets meer info? Hoe heet het nummer en op welke cd staat het


Hoe het nummer precies heet weet ik zo niet, staat in ieder geval op het album "by all means".


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-04-2013 22:14 by Count Steel Profiel van Count Steel

Die tekst had trouwens van elke willekeurige HxC band kunnen zijn


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 09-04-2013 22:16 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Thnx!

En @ count steel, dat weet ik, vandaar ook de disclaimer bij mijn vraag.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 09-04-2013 22:16 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Sjaakie leeft nog!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-04-2013 22:19 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 9 april 2013 22:16 schreef Sjaakie het volgende:
En @ count steel, dat weet ik, vandaar ook de disclaimer bij mijn vraag.




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-04-2013 18:34 by iPim (Administrator) Profiel van iPim



Gave tour!!!

24/07 in 013.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 10-04-2013 18:39 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Profiel van Cees_Masterkiller

quote:
Op 9 april 2013 16:35 schreef Sjaakie het volgende:
Dit is echt mn laatste hoop, ik kan nergens iets gevonden krijgen. Toegegeven, de info die ik heb kun je ook niet veel mee... Komt ie:

Ik ben op zoek naar een songtitel en band. Ik heb van allebei geen idee wat hetzou moeten Ijn, ik heb heel lang gedacht dat dit can convict was, maar volgens mij is dat verkeerd. Het enigewat ik weet is eenstukje tekst, ik denk van het refrein want het kwam een aantal keer voorbij in het nummer, tekst is "we should be family, you and i we should be family, we should stick out for each other" en dan knalde het gas er weer op.

Alsjeblieft, heeft iemand hier enig idee welke band en nummer?


Band is 'Convict', nummer heet 'Waste My Time'. Album staat hier in de kast dus kon het even opzoeken in het boekje.


A metalheart is hard to tear apart


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 10-04-2013 21:54 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Thnx voor de hulp, de cd By all means is inmiddels onderweg naar me


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-04-2013 20:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Ach man, jullie mogen het haten, maar die nieuwe plaat van Deez Nuts is gewoon erg goed. Lekkere breaks, het gaspedaal wordt ook wat meer ingedrukt en het staat bomvol van de gastartiesten. Heerlijk opgewekte feestsfeer





Nobrainer van het jaar.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Northward
Usericon van Northward
Posted 12-04-2013 12:49 by Northward Profiel van Northward

Verschrikkelijke band.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-04-2013 22:49 by iPim (Administrator) Profiel van iPim



Nu als TGI en STYG-fake.

Toch wel een cool nummer, te weinig brocore-feel alleen imo.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-04-2013 11:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Kan de video nog niet beluisteren (of ik jaag iedereen in mijn omgeving de stuipen op het lijf), maar je beschrijving klinkt niet goed... Had die band liever als pure breakdownband. Get Your Fix enzo De full-length was ook goed.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-05-2013 11:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

nog maar een keertje Hanneman in het zonnetje zetten. Jammer dat dit nooit op cd is uitgebracht(op enkele nummers na bij SLayer dan); vette hardcore zoals ik het graag hoor..



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-05-2013 15:46 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Die Hessian - Manegarmr is een brute plaat


Faustian Spirit of the Earth


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-05-2013 19:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Daar ben ik vet siked voor. Heb er al een track van gehoord en die rost echt alles plat.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-05-2013 15:42 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Een boodschap voor Benknuckles die me laatst op Groezrock vertelde dat Xibalba zo'n beetje de enige coole duistere beatdown hardcoreband van het moment is en dat deze band het genre nog een beetje redt: check Dead End Path eens als je dat nog niet gedaan hebt.



Wat mij betreft ligt Xibalba (vooral de nieuwe plaat) hier dik op, zeker op het gebied van riffage en vocale stijl. Misschien nog wat invloed van duistere Brutality Will Prevail derivaten zoals Soul Search of Suburban Scum. Diep vanbinnen doet de breakdown-stijl ook een beetje denken aan Reign Supreme. Gewoon eens checken, Ben!



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-05-2013 9:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Blind Faith was een van de toppers van 2011 Dead End Path is een heel, heel erg vette band, maar als ik ga genreneuken zou ik ze toch geen beatdown willen noemen. Daarvoor is het veel te conventionele hardcore. Idem met Harm's Way, noem ik ook niet echt beatdown. Is helemaal anders dan dingen als Nasty, Surge of Fury, Reborn to Conquer, The Last Charge, etc. Xibalba past dan wel min of meer in dat laatste rijtje, al is dat ook veel meer dan gewoon 'beatdown'.

Maar boeien. Dead End Path is erg vet Wanneer komt er nog eens wat nieuws uit van die band?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen