IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Tour de France 2011 Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-06-2011 10:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Op zaterdag 2 juli gaat de Tour de France 2011 van start in de regio Vendée. In tegenstelling tot voorgaande jaren begint La Grande Boucle niet met een proloog maar met een rit-in-lijn. Gedurende drie weken zullen de renners in 21 ritten 3.471 kilometer moeten overbruggen. Slechts 64 daarvan zijn tijdritkilometers, verdeeld over een 23 kilometer lange ploegentijdrit en een 41 kilometer lange individuele rit tegen de klok. Het zwaartepunt ligt dit jaar in de Alpen met aankomsten bovenop de Galibier en Alpe d Huez. Op zondag 24 juli ligt de finishlijn op de Champs d Elysees in Parijs.

Grote favorieten voor de gele trui zijn naast Contador en A. Schleck toch ook wel Gesink en van den Broeck. Erg benieuwd of Gesink op het podium kan komen! Nog meer mensen die dit circus gaan volgen?



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-06-2011 10:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

present!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-06-2011 12:49 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Pronostiek?

1. Contador
2. Andy Schleck
3. Frank Schleck
4. Gesink
5. Van den Broeck


Faustian Spirit of the Earth


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-06-2011 13:23 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2011 12:49 schreef cataclysm child het volgende:
Pronostiek?

1. Contador
2. Andy Schleck
3. Frank Schleck
4. Gesink
5. Van den Broeck


Pff, lastig. Ik denk:

1. Contador
2. Andy Schleck
3. Gesink
4. Van den Broeck
5. S. Sanchez


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-07-2011 20:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gesink denkt er aan om af te stappen. Jammer, eindelijk weer eens een Nederlander die mee kan doen voor het klassement...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-07-2011 22:12 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mwoah, meedoen. Goede klimmer, maar heeft geen explosiviteit, en zijn tijdrit is ook niet geweldig (al maakt dat deze tour relatief weinig uit).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-07-2011 22:20 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Normaal gesproken denk ik dat hij de top 5 zou moeten kunnen halen. Komende jaren misschien mee doen om een podiumplek.

Maar misschien ben ik te optimistisch


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-07-2011 23:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Neuh, hij heeft het twee jaar geleden al bewezen dat hij erbij kan zitten. Maar persoonlijk denk ik meer dat hij daarvoor gewoon een keer goed moet meezitten in een bergontsnapping, waarna hij met die tijdwinst aan kan blijven plakken bij mannen als Schleck en Contador. Zelf zijn stempel drukken door bij zulke jongens weg te rijden zie ik niet gebeuren, maar als Evans (of Ullrich ooit) met zo'n taktiek top-3 noteringen kan halen dan is er geen reden waarom Gesink in goede vorm dat ook niet zou kunnen.

Alleen is die vorm er dus even niet, jammer maar helaas. Denk dat hij de rustdag niet haalt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 10-07-2011 13:22 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Vandaag zal inderdaad een kritieke dag worden. Haalt hij de rustdag, zou het nog wel eens goed kunnen komen. Witte trui, dagzege, top 5 wellicht. We blijven hopen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-07-2011 13:30 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Garate is er inmiddels ook uit en dat was Gesink's beoogde knecht in de bergen. Dus dat klassement wordt sowieso al lastig, zelfs als hij in prima vorm zou verkeren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 10-07-2011 13:42 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Oh, van die opgave wist ik niet. Niet echt verrassend , maar toch balen. Lees ook net dat Gesink bij de eerste beklimming vandaag moeite had het peloton bij te houden. Wordt heel spannend vandaag..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-07-2011 15:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Vallende ziekte, niet normaal.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-07-2011 15:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Kelere, nou, zie het net op tv.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Daops
Usericon van Daops
Posted 10-07-2011 17:00 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Jezus, arme Hoogerland

edit: gelukkig rijdt ie weer, maar wat jammer zeg!

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 10-07-2011 17:00]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-07-2011 18:47 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Jammer? Ze moeten die mongool van de Franse televisie gewoon voor het leven schorsen voor de Tour

Gewoonweg schandalig, wat een randdebiel!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Daops
Usericon van Daops
Posted 10-07-2011 18:56 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Dat staat buiten kijf natuurlijk. Zeker na terugzien van de beelden..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 10-07-2011 19:30 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Schandalig idd! Erg zonde voor Hoogerland. Gesink reed vandaag wel oke, zat goed van voren.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-07-2011 19:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Net bij de samenvatting die jongen huilend op het podium zien staan met z'n bollentrui. Dat deed me wel wat zeg. Echt schandalig.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-07-2011 19:59 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 10 juli 2011 18:47 schreef Mark het volgende:
Jammer? Ze moeten die mongool van de Franse televisie gewoon voor het leven schorsen voor de Tour

Gewoonweg schandalig, wat een randdebiel!


Ik volg de hele Tour totaal niet, maar what the fuck zeg, die kerel moeten ze gewoon strafrechtelijk vervolgen.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-07-2011 20:00 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat interviewtje daarna ook wat een klasbak wel. "Het eerste wat je denkt is verder fietsen". Raakte mij ook wel.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 10-07-2011 20:00 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ja, zeker als je hoort dat de bestuurder het verzoek van de tourleiding om weg te gaan negeerde en vervolgens Flecha schept..

Indrukwekkend dat interview ook

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 10-07-2011 20:00]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-07-2011 20:08 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

En van den Broeck heeft een gebroken sleutelbeen, gebroken ribben, een gebroken schouderblad en een klaplong

Vinokoerov dijbeenbreuk en staartbeenbreuk


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kingjelle
Usericon van kingjelle
Posted 10-07-2011 21:55 by kingjelle Wijzig reactieProfiel van kingjelleQuote dit bericht




Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-07-2011 22:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2011 20:08 schreef M. het volgende:
En van den Broeck heeft een gebroken sleutelbeen, gebroken ribben, een gebroken schouderblad en een klaplong

Vinokoerov dijbeenbreuk en staartbeenbreuk


Gaat echt helemaal nergens meer over dit jaar. Het is inmiddels zowat niet meer de sterkste renner, maar de renner die het langst ongelukken kan ontlopen, die er straks met het geel vandoor gaat. Waanzin.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-07-2011 0:45 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Op deze manier is het idd niet leuk meer. Zowat 5-6 outsiders/favorieten voor de top-10 zijn al uitgeschakeld. Erg jammer voor Van den Broeck, die erg goed in vorm leek. Daar werk je dan een heel jaar voor. Gelukkig hebben we als Belgen nog een ijzersterke Gilbert.

En dat auto-incident was echt de druppel, absoluut klote voor Flecha en Hoogerland. Mooie, serene reactie wel van die laatste achteraf.


Faustian Spirit of the Earth


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-07-2011 2:17 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hoogerland Held.

Mooi ook dat Gesink weer aan de betere hand is. Hoop dat hij dat vol kan houden.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen