IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Tour de France 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 11-07-2011 2:58 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht





Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-07-2011 3:00 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-07-2011 9:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Wat een etappe gisteren... Ongelooflijk. Hopelijk kan Johnny morgen fietsen met die 33 (!) hechtingen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-07-2011 16:00 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-07-2011 16:06 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Wat is die mongool in die auto ook aan het doen man...ziet er bijna uit alsof hij expres op Fletcha in rijd...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-07-2011 16:08 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 juli 2011 3:00 schreef Argh het volgende:

Je zou je toch in je graf omdraaien!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-07-2011 16:27 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Argh
Usericon van Argh
Posted 11-07-2011 17:38 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2011 16:06 schreef Burzum het volgende:
Wat is die mongool in die auto ook aan het doen man...ziet er bijna uit alsof hij expres op Fletcha in rijd...


Hij moest uitwijken voor die boom geloof ik :')


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 11-07-2011 18:13 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 11 juli 2011 17:38 schreef Argh het volgende:
Hij moest uitwijken voor die boom geloof ik :')
Ja, die boom stak opeens over.


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-07-2011 18:32 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Nouja als je kijkt zie je dat er een kans was om die boom aan de rechter kant te raken.. lijkt me niet dat iemand dit met opzet/kwade bedoelingen doet... maar desondanks nog steeds een achterlijke inhaalmaneuvre


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-07-2011 19:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gast mocht daar niet eens zitten, hij was door de tourdirectie verordonneerd om opzij te gaan voor een volgauto die water naar Voeckler wilde brengen. Maar die eikel dacht dat hij in plaats van af te remmen, er nog wel even snel voorlangs kon.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2011 20:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

volgens mij zitten die mannen in de wagens ook al aan de dope


signature


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 11-07-2011 20:40 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Aleksandr Kolobnev is zojuist uit de tour gezet vanwege het gebruik van hydrochloorthiazide. Karpets is weer een mannetje kwijt dus.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2011 22:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



kan iemand mij zeggen wat die bollen in zijn billen zijn?


signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-07-2011 22:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Zeeuwse fietsvezels


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2011 22:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vezels? dat ziet er nogal knobbelig uit :s


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-07-2011 23:12 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Gilbert, Greipel, Vanendert, Lotto in het algemeen... machtig gereden vandaag


Faustian Spirit of the Earth


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 14-07-2011 15:28 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Wat een puinhoop weer...


You have time. You are doing fine.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-07-2011 16:06 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Enige lichtpuntje is dat Rob Ruijgh nog mee kan tot nu toe.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-07-2011 17:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2011 15:28 schreef intothevoid het volgende:
Wat een puinhoop weer...


uitvallers?


signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-07-2011 17:57 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2011 16:06 schreef Burzum het volgende:
Enige lichtpuntje is dat Rob Ruijgh nog mee kan tot nu toe.


dus ook niet echt, net als de andere Hollanders. Ten Dam kan vandaag nog mee, maar is vaak wat te wisselvallig.

Het ziet er goed uit voor Evans, maar het is nog te vroeg om er echt wat van te kunnen zeggen. De gebroeders zijn iig ook in vorm.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 14-07-2011 19:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Vanendert, erg mooi

Mooi dat Frank Schleck het bleef proberen, maakt een erg goede indruk in ieder geval.


Faustian Spirit of the Earth


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-07-2011 19:18 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 14 juli 2011 17:57 schreef Spirit In Black het volgende:
dus ook niet echt, net als de andere Hollanders. Ten Dam kan vandaag nog mee, maar is vaak wat te wisselvallig.




Helaas. Voor het klassement hoeven we in ieder geval nergens meer op te rekenen. Misschien dat Gesink nog een etappe kan pakken als hij een goeie dag heeft, maar het zou me niks verbazen als hij af gaat stappen.

Jammer.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-07-2011 19:41 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2011 19:15 schreef cataclysm child het volgende:
Vanendert, erg mooi

Mooi dat Frank Schleck het bleef proberen, maakt een erg goede indruk in ieder geval.

erg sterk gereden inderdaad

Contador weer wat tijd verloren, het kan nog erg spannend worden dit jaar


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 14-07-2011 19:42 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 juli 2011 19:18 schreef Burzum het volgende:
Helaas. Voor het klassement hoeven we in ieder geval nergens meer op te rekenen. Misschien dat Gesink nog een etappe kan pakken als hij een goeie dag heeft, maar het zou me niks verbazen als hij af gaat stappen.

Jammer.


Gesink doet me qua wisselvalligheid erg aan Michael Boogerd denken. Eén goede tour en daarna een stuk minder.
Al vind ik wel dat Gesink in potentie een veel completere ronderenner is dan Boogerd


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen