IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Tour de France 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-07-2011 19:50 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 14 juli 2011 19:42 schreef Marcel H. het volgende:

Al vind ik wel dat Gesink in potentie een veel completere ronderenner is dan Boogerd


Dat zeker. Hij is ook nog erg jong he en ik denk ook dat de druk misschien op dit moment wel iets te groot is voor hem. Ze gooien het nu allemaal op die val maar ik denk dat het een combinatie van die twee is...

Ik denk zeker dat hij over een of twee jaar het podium moet kunnen halen.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-07-2011 20:08 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

als die maar een betere instelling krijgt... krijg echt enorme jeuk als ik hem zo hoor praten.
Paar keer gevallen "... tja ik denk dat ik ga stoppen in de tour ..."

WTF !! Beetje meer Johnny style ajb


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-07-2011 20:14 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat dat ook door die druk komt...

Lijkt mij normaal ook geen type die echt snel op geeft.

Misschien dat hij zelf het kopmanschap ook nogal onderschat heeft. Half Nederland verwacht bij wijze van dat hij wel even mee kan doen voor een podiumplek. Ik denk dat hij daar gewoon nog niet klaar voor is.



[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-07-2011 20:16]


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-07-2011 20:15 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

laten we het hopen, we kunnen nu iig uit gaan kijken naar een etappe in de alpen ?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-07-2011 20:17 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Zie edit Maar mogelijk dat hij nog wel wat kan doen deze tour. Zou erg gaaf zijn


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 14-07-2011 20:23 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

hij is toch het hele jaar al soort van kopman van rabo ? Tja laten we hopen dat er iets komt.. mag wel weer een keer dat NL serieus aan de tour mee doet... de belgen beginnen nu ook uit een diep dal te klimmmen...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 14-07-2011 23:41 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 juli 2011 20:23 schreef DaVinz het volgende:
hij is toch het hele jaar al soort van kopman van rabo ? Tja laten we hopen dat er iets komt.. mag wel weer een keer dat NL serieus aan de tour mee doet... de belgen beginnen nu ook uit een diep dal te klimmmen...


Maar kopman in de Tour of kopman de rest van het jaar is heel iets anders.
De Toour is zo belachelijk groot qua aandacht en alles. De rest van het jaar verbleekt daarbij (ongeacht wat de Italianen zeggen mbt de Giro en de Spanjaarden mbt de Vuelta)
De Tour is eerlijk gezegd zelfs belangrijker dan het WK en ik durf ook wel te zeggen, de Olympische Spelen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-07-2011 23:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2011 20:08 schreef DaVinz het volgende:
als die maar een betere instelling krijgt... krijg echt enorme jeuk als ik hem zo hoor praten.
Paar keer gevallen "... tja ik denk dat ik ga stoppen in de tour ..."

WTF !! Beetje meer Johnny style ajb
Johnny, la gente esta muy loco..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-07-2011 8:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Heel Rabo (op LtD na) was om te huilen gisteren. Erg jammer weer.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-07-2011 8:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2011 20:08 schreef DaVinz het volgende:
als die maar een betere instelling krijgt... krijg echt enorme jeuk als ik hem zo hoor praten.
Paar keer gevallen "... tja ik denk dat ik ga stoppen in de tour ..."

WTF !! Beetje meer Johnny style ajb


+1!!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-07-2011 11:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik begin zo langzamerhand te twijfelen aan de winners mentaliteit van de Rabo ploeg. Het moet altijd netjes geregeld zijn, moderne technieken en trainingsmethodes, alles is aanwezig, niets is ze te dol. Ze winnen wel koersen, maar echt aansprekende resultaten blijven toch wel een beetje uit. Een top drie klassering hier en daar zou voor deze ploeg toch geen doelstelling moeten zijn.

Ze hebben talentvolle renners, goed ook dat het merendeel uit Nederland komt, maar een killersmentaliteit ontbreekt. Als ik de ploegleiders ook hoor..zakt mijn broek af en toe van af. Geen greintje overtuiging, het allemaal wel goed vinden, we ons best gedaan, als het lichaam niet wil.., blablabla

Een heel verschil met Vacansoleil, daar zie ik die die wil om te vechten wel, alleen is het nog een beetje onbesuisd hier en daar. De ploeg is in potentie minder dan die van Rabo, maar kijk er 100x liever naar.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-07-2011 18:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Etappe viel wat tegen vandaag, wel leuke winnaar. Als dat zo doorgaat wint Voeckler nog de gele trui, hij klimt erg goed mee. Rabobank was weer niets vandaag.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-07-2011 19:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nou, Laurens Ten Dam ging toch wel aardig mee? Jammer dat hij viel.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-07-2011 0:22 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Godverdomme, Vanendert... wat een heerser

De favorieten zijn een bende homo's trouwens.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-07-2011 13:42 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2011 0:22 schreef cataclysm child het volgende:
Godverdomme, Vanendert... wat een heerser

De favorieten zijn een bende homo's trouwens.

+1 op beiden!

Vanendert verrast alles en iedereen (ook zichzelf blijkbaar )
de favorieten bleven maar kijken naar elkaar
je zou denken dat niemand zich echt goed voelt


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-07-2011 15:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2011 18:37 schreef Mark Z het volgende:
Etappe viel wat tegen vandaag, wel leuke winnaar. Als dat zo doorgaat wint Voeckler nog de gele trui, hij klimt erg goed mee. Rabobank was weer niets vandaag.


Als de Alpen komen dan heeft Voeckler geen schijn van kans tegen de Schlecks en de Evans van deze wereld.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-07-2011 23:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 juli 2011 15:11 schreef Mark het volgende:
Als de Alpen komen dan heeft Voeckler geen schijn van kans tegen de Schlecks en de Evans van deze wereld.


Dan gaat hij het inderdaad heel moeilijk krijgen maar toch zie je hem wel elk jaar een stukje groeien, vooral in de klim.



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 17-07-2011 23:45 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

was het de vorige keer ook niet dat hij 1 bergen reeks wel over kon met de besten, maar 2 toch iets te veel zijn? Maar hij geeft wel alles, mooi om te zien !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-07-2011 17:07 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 juli 2011 23:45 schreef DaVinz het volgende:
was het de vorige keer ook niet dat hij 1 bergen reeks wel over kon met de besten, maar 2 toch iets te veel zijn?


Ja klopt. Zou leuk zijn als hij het toch vol kan houden, maar ik denk niet dat dat hem gaat lukken.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 18-07-2011 20:21 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

die laatste twee berg etappes zijn echt echt zwaar mooi dagje tv plezier hoop ik.. evans conta en schleck


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-07-2011 23:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Vlak Basso ook niet uit, die is stiekem ineens toch weer aardig terug van weggeweest.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-07-2011 0:32 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

klopt... vond hem alleen niet zo sterk rijden, maar het kan nog komen.


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-07-2011 9:02 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Basso demarreert als een oud wijf, kunnen de Schleckjes en Evans makkelijk volgen. Dus ik zie Basso geen tijd terug kunnen pakken op de rest.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-07-2011 18:49 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Mooie rit vandaag, eindelijk werd er eens echt gekoerst onder de favorieten

Het ziet er imo wel steeds beter uit voor Evans, wat natuurlijk jammer is, ondanks dat hij wel een goede vorm lijkt te bezitten. Alleen kan/wilt die man niet aanvallen. Ok ja, in de afdaling vandaag.

En de Schlecks moeten nu maar niet dom doen en gewoon alles op Fränk zetten.


Faustian Spirit of the Earth


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-07-2011 19:32 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

inderdaad mooie rit vandaag,... toch contador... dat worden mooie alpenritten.
Ik zie nu ook Evans winnen.. vooral met zijn tijdrit !

Schleck... die komen nog wel terug


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen