IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Tour de France 2011 Vorige pagina
DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 23-07-2011 2:28 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

evans wint normaal gesproken ook gewoon... toch jammer.. conta was een mooi verhaal geweest.. en schleck.. tja... vielen klein beetje tegen imo


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-07-2011 17:37 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

wat een tijdsverschil


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-07-2011 17:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heeft die Evans eigenlijk wel een rit gewonnen?


signature


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 23-07-2011 17:50 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ja, de Mûr-de-Bretagne heeft hij gewonnen

inderdaad erg groot tijdsverschil... jammer maar wel terecht eigenlijk

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 23-07-2011 17:51]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 23-07-2011 20:20 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

ook al had Evans niet 1 etappe gewonnen dan zou dat niet de eerste keer zijn.
Voor zover ik me juist herinner hebben zowel Indurain als Armstrong ooit een tour gewonnen zonder een etappe te winnen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-07-2011 19:28 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Op zijn manier heeft hij het gewoon erg goed gedaan. Evans is zeker niet de mooiste winnaar, maar wel de verdiende.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 24-07-2011 21:46 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2011 19:28 schreef cataclysm child het volgende:
Op zijn manier heeft hij het gewoon erg goed gedaan. Evans is zeker niet de mooiste winnaar, maar wel de verdiende.

+1
ik denk ook dat het zijn laatste kans was (afgaande op zijn leeftijd en het feit dat bijvoorbeeld een Contador onder zijn niveau zat) en daarom gun ik het hem ook wel


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-07-2011 23:53 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Inderdaad. Volgend jaar is Contador waarschijnlijk wel weer op volle sterkte terug en krijgen we weer een Alberto-show vrees ik.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-07-2011 0:08 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

tenzij de belgen er iets tussen steken


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-07-2011 0:14 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

J & J


Faustian Spirit of the Earth


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-07-2011 0:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Puike prestatie van Rob Ruijgh ook trouwens. Eerst er uitgegooid worden bij Rabobank en toch even 21e worden in je eerste tour.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-07-2011 0:47 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2011 0:14 schreef cataclysm child het volgende:
J & J

Inderdaad
al kan De Weert ook nog veel progressie maken en was De Ghendt zowel vrijdag als zaterdag erg sterk


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-07-2011 13:20 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

In De Weert geloof ik niet echt. In normale omstandigheden (+ VDB, Wiggins, Gesink, Radioshack...) wordt hij gewoon terug 20ste ofzo. Hij heeft zich dan nog eens perfect kunnen voorbereiden op de Tour, maar progressie zag ik niet. Als je dan nog eens hoort dat hij de bergritten amper of niet verkend heeft heb ik mijn twijfels bij hem als klassementsrijder. Behalve die ontsnapping was hij ook onzichtbaar voor de rest en van lang volgen met de favorieten was ook geen sprake, daar waar hij dat vorig jaar nog wel sporadisch kon.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-07-2011 14:52 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

ik snap je kritiek zeker, maar toch zie ik hem in staat om bij de eerste 10 te eindigen.
Net door meer te gaan verkennen en slimmer te koersen.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-07-2011 18:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Wie weet, hopelijk bewijst hij zich echt volgend jaar. De Vuelta is wél een ronde waar ik hem in de top-10 zie eindigen.


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen