IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Roest en zweetvlekken op elementen en brug Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-08-2010 0:09 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:06 schreef Helvete het volgende:
Mooie brug hoor bokaj, je zal er wel blij mee zijn.

Kom je er zelf ook vaak langs?
Een paar keer per week. Ik heb driekwart jaar moeten omfietsen. Hij zou in april al klaar zijn, maar met dank aan de strenge winter en een extra europese certificering duurde dat 3 maanden langer. De bootjes konden er nog wel langs gelukkig.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 04-08-2010 0:21 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:09 schreef bokaj het volgende: De bootjes konden er nog wel langs gelukkig.


oh gelukkig, ik was al bang.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-08-2010 0:23 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:21 schreef Sjon het volgende:
oh gelukkig, ik was al bang.
De drijvende kracht achter de economie.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 0:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:09 schreef bokaj het volgende:
Een paar keer per week. Ik heb driekwart jaar moeten omfietsen. Hij zou in april al klaar zijn, maar met dank aan de strenge winter en een extra europese certificering duurde dat 3 maanden langer. De bootjes konden er nog wel langs gelukkig.
Ik las laatst een interview met Hans Dijkstal, die zei dat Nederland meer bruggenbouwers nodig heeft. Blijkbaar gold dit ook voor Friesland.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-08-2010 0:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waar gaat dit over?


signature


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 04-08-2010 0:34 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Bruggen.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-08-2010 0:34 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:32 schreef Hypnos het volgende:
waar gaat dit over?
Bruggen en elementen en de roest en zweetvlekken daarop.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 04-08-2010 0:37 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Een echte gitaarkenner die hypnos


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-08-2010 0:38 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik ken ook niet zoveel gitaren, althans niet persoonlijk. Ik zie ze wel eens in de verte.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-08-2010 0:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:38 schreef bokaj het volgende:
Ik ken ook niet zoveel gitaren, althans niet persoonlijk. Ik zie ze wel eens in de verte.
+1. En dat wil ik graag zo houden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-08-2010 0:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 augustus 2010 0:39 schreef bastianus het volgende:
+1. En dat wil ik graag zo houden.


De gitaren zijn niet het probleem maar degene die daarop spelen!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-08-2010 0:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik dacht dat het over auto's ging, of bruggen


signature


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:48 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

ik dacht dat het ging over de film "een brug te ver..."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-08-2010 0:50 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



Nee het was jimmy page die een brug te ver ging.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 04-08-2010 0:51 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Het schijnt heel persoonlijk te zijn. Niet iedereens zweet is hetzelfde van samenstelling. Sommige mensen hoeven hun hand maar op een Floyd Rose te leggen of hij begint weg te roesten. Andere mensen spelen 20 jaar op een gitaar die nog steeds roestvrij is.

Overigens willen frets nog wel eens roesten als je een gitaar te weinig gebruikt.




bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-08-2010 0:51 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:46 schreef Hypnos het volgende:
ik dacht dat het over auto's ging, of bruggen
Bruggen, inderdaad. Hoe is het met de lange wapper?


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-08-2010 0:58 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:51 schreef krisiunizer het volgende:
Het schijnt heel persoonlijk te zijn. Niet iedereens zweet is hetzelfde van samenstelling.. Andere mensen spelen 20 jaar op een gitaar die nog steeds roestvrij is.




speel al 3 jaar op dezelfde bassnaar... zonder roest, zonder dat die knapt... grind?

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 04-08-2010 1:15]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-08-2010 1:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:51 schreef bokaj het volgende:
Bruggen, inderdaad. Hoe is het met de lange wapper?


wil je hem es zien?


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-08-2010 1:18 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 1:09 schreef Hypnos het volgende:
wil je hem es zien?
Niet de jouwe, die van Antwerpen.


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 04-08-2010 7:38 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:51 schreef krisiunizer het volgende:
Het schijnt heel persoonlijk te zijn. Niet iedereens zweet is hetzelfde van samenstelling. Sommige mensen hoeven hun hand maar op een Floyd Rose te leggen of hij begint weg te roesten. Andere mensen spelen 20 jaar op een gitaar die nog steeds roestvrij is.

Overigens willen frets nog wel eens roesten als je een gitaar te weinig gebruikt.




Minder zuipen en minder drugs gebruiken. Je zweet kan daardoor agressiever worden, met als gevolg dat de metalen onderdelen van je gitaar sneller gaan slijten.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 04-08-2010 9:21 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2010 0:58 schreef herrie het volgende:
speel al 3 jaar op dezelfde bassnaar... zonder roest, zonder dat die knapt... grind?


Ik denk dat elke week een snaar knappen meer grind is


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 04-08-2010 9:52 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Tremelogebruik is ook niet echt bevorderlijk voor de levensduur van je snaren.




MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-08-2010 9:57 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 augustus 2010 9:21 schreef Sjon het volgende:
Ik denk dat elke week een snaar knappen meer grind is


Hehe, dat lukt mij dan wel weer (bijna).

Stom overigens dat ik vergeten was mijn gitaren nog even met Fast Fret in te smeren voor de vakantie, nu kan ik 2 exemplaren opnieuw besnaren.



Boeiender


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 04-08-2010 9:58 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Geniaal spul dat fast fret


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-08-2010 9:59 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 4 augustus 2010 9:58 schreef Sjon het volgende:
Geniaal spul dat fast fret


Als je het na een optreden niet vergeet wel ja.


Boeiender


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen