IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Witch House en Drag Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-12-2011 0:24 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Bongripper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-01-2012 1:11 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Maar goed, nu weer over Witch House. Ik zit weer wat dingetjes te luisteren en het blijft een fijn genre.

Mat name King Night van Salem is behoorlijk gegroeid de afgelopen maand. Waarschijnlijk zelfs jaarlijst materiaal.

Hier overigens een gratis te downloaden sampler die niet verkeerd is: http://witch-house.bandcamp.com/album/midwinter


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 03-01-2012 6:45 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

OWW goes hipster!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-01-2012 22:31 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Het album waar iedereen naar luistert, dus niet echt hipster-verantwoord.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-01-2012 22:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2012 22:31 schreef Schaep het volgende:
Het album waar iedereen naar luistert, dus niet echt hipster-verantwoord.


Juist wel toch?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-01-2012 23:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Beetje te conformistisch lijkt me.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-01-2012 11:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



barthard47
Usericon van barthard47
Posted 15-01-2012 14:51 by barthard47 Wijzig reactieProfiel van barthard47Quote dit bericht

blij dat ik sinds kort eindelijk White Ring - Black Earth That Made Me op vinyl heb


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-09-2012 11:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik zit nu wel redelijk in dit genre inmiddels maar ik vind niet alles even tof, maar da's logisch. Ik ben wel vooral fan van de acts die vooral melodieuze trancy house mixen met te diepe bass en niet te veel uptembo beats of chillwave. Dus wat meer de lome, noisy, ambient variant.

Likes: Salem, oOoOO, Holy Other, †‡†, The Church Of Synth, This House Is Full Of Noise, White Ring, Balam Acab.

(Ja klopt, alle mainstream witch house acts)

Maar iemand nog een toevoeging hier? Dus met name in de stijl van geniale nummers als Salem - King Night & oOoOO - Seaww.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-09-2012 13:40 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

witch house is al weer op zjin retour zo lijkt. Ik hoop dat het zelfde gebeurd met dubstep



alle gekheid op een stokje, vette link OWW die van midwinter.

Salem is mijn favoriet eigenlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 25-09-2012 13:40]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-09-2012 13:47 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 4 december 2011 16:27 schreef Onweerwolf het volgende:
Beetje te ver weg maar lijkt me wel gaaf zoiets.

@Emiel, volgende Betontegel misschien wat opvrolijken met 1 of 2 witch house actjes? Past er prima tussen m.i.


lees het nu pas!!! goed idee wel!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-09-2012 13:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2012 13:40 schreef Black Jew het volgende:
witch house is al weer op zjin retour zo lijkt.


Volgens mij is dat iets wat alle players inthescene zeggen omdat er nu een overvloed aan copycats op het net rondzwerft maar volgens mij moet het gewoon uitkristalliseren.

Ik denk dat de stijl wel toekomst heeft, zeker door de mainstream aandacht die bv een Holy Other nu krijgt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-09-2012 13:58 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

zou heel goed kunnen hoor! vind het nog steeds gaaf dat het internet dit genre maakt!

ALs je nog mensen weet uit de regio die Drag maken laat maar weten!@


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-09-2012 14:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ga ff wat luisteren.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-09-2012 14:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Doe jij drag remixes maken BJ?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-09-2012 14:14 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 25 september 2012 14:05 schreef spectre het volgende:
Doe jij drag remixes maken BJ?


wel geprobeerd maar daar bleef het bij. Wat ik wel eens doe is Glitched and screwed remixes maken. IPV chopped and screwed

Vertragen(DJ SCREW) & Glitches aanbrengen(warp rec.). Laten stuiteren, omdraaien, uitelkaar trekken, en distorten.

Ik maak ze bijna nooit af, weet niet waarom.

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 25-09-2012 14:15]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-09-2012 14:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Leuke muziek, maar voor mij is het gewoon donkere electronica. Misschien even wat meer luisteren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-09-2012 14:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2012 14:14 schreef Black Jew het volgende:
wel geprobeerd maar daar bleef het bij. Wat ik wel eens doe is Glitched and screwed remixes maken. IPV chopped and screwed

Vertragen(DJ SCREW) & Glitches aanbrengen(warp rec.). Laten stuiteren, omdraaien, uitelkaar trekken, en distorten.

Ik maak ze bijna nooit af, weet niet waarom.


Ik ervaar dat ook vaak, die laatste stappen om shit af te maken zijn zwaar en niet eens meer leuk. Maar ik maak het liever af dan dat ik shit laat liggen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


barthard47
Usericon van barthard47
Posted 25-09-2012 14:44 by barthard47 Wijzig reactieProfiel van barthard47Quote dit bericht

http://www.tutrur.com/tutrur_html/tut023.html



LO†PH - "AURORA" (tut023)
7" - black vinyl - lim. edition of 200 hand-numbered copies

Out of the alchemical furnace of the Coeur du Monde studios comes the latest musical and hermetic endeavour of WERMUT’s Laszlo PS and Sofia ER : LO†PH. “Aurora” is the project’s first release, both laying down its landmarks and heralding the upcoming first album. Presented here are two long tracks combining witch house gloom and techno wave coldness, somewhere between MATER SUSPIRIA VISION and CLOCK DVA, distilled with delay-drowned incantations and pitched cut-up rhymes. Two vessels loaded with Christian Esotericism and Jewish Tradition, two steps on a spiritual journey towards the reintegration of being. File under: Hermetic Wave.

----------------------------------------------------

van de week besteld

[Dit bericht is gewijzigd door barthard47 op 25-09-2012 14:46]


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-09-2012 22:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2011 16:05 schreef Onweerwolf het volgende:
Deze track is echt prachtig:



Alsof je met 40 graden koorts ligt te luisteren naar een cassettebandje met jaren '80 synthpop en jaren '90 happy hardcore dat veel te lang in de zon heeft gelegen.


Gaaf


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-09-2012 23:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ja, die vind ik dus ook nog steeds mokervet!

Ik moet wel zeggen dat ik na zo'n 10 uur aan verschillende Witch House beluisteren nog weinig ben tegengekomen dat dit evenaart.

Het is wel absoluut één van de prijsnummers van het genre.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 27-09-2012 12:08 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Op plaat is het tof maar vond het live een behoorlijke deceptie.


Northward
Usericon van Northward
Posted 27-09-2012 18:05 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Tja, gewoon een gast achter een laptop. Ik vond het best tof trouwens, met coole duistere visuals van NYC subway etc. Maar was dan ook in NYC.




Brent_
Usericon van Brent_
Posted 27-09-2012 19:38 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Was het toen alleen een gast achter een laptop? Vorig jaar op Rewire festival had ie een hele matige zangeres mee.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-10-2012 19:15 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

@Black Jew: Wat zijn acts die op Seirom lijken dan? 'Heb nu 'White Ring' aanstaan. Dat is wel wat duister en gaat meer richting Chelsea en lijkt meer post-shizzle te bevatten dan Moder Witch, maar zou ik alsnog ook eerder als langzame/zware dupstep dan als op Seirom-lijkend.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen