IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Dying Fetus Vorige pagina | Volgende pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 22-02-2003 19:42 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2003 19:29 schreef attila_de_hun het volgende:
Dying fetus is een goede band maar wat zij doen werd vele malen beter gedaan door Suffocation.

Suffocation =


Hmmm, dan ga ik dat ook maar eens ondwerpen aan mijn gehoor.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-02-2003 19:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2003 19:42 schreef No Nonsense het volgende:
Hmmm, dan ga ik dat ook maar eens ondwerpen aan mijn gehoor.


Beschouw Suffocation maar als een ultra-supervette aanrader mijnerzijds. Zij tilden deathmetal naar een geheel niveau, waar bands als Nile, Dying fetus weer op verder borduurden. Alleen niet zo goed. Verder zijn AL hun releases erg goed. En dat kunnen ook niet veel bands claimen.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 22-02-2003 20:08 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2003 19:51 schreef attila_de_hun het volgende:
Beschouw Suffocation maar als een ultra-supervette aanrader mijnerzijds. Zij tilden deathmetal naar een geheel niveau, waar bands als Nile, Dying fetus weer op verder borduurden. Alleen niet zo goed. Verder zijn AL hun releases erg goed. En dat kunnen ook niet veel bands claimen.


Thnx!
Maar dat AL hun releases goed zijn valt mischien over te twisten, smaken verschillen laten we maar zeggen.
Maar daar kan ik op dit moment nog geen zinnig woord over zeggen.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-02-2003 20:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Als je Destroy the Opposition goed vindt (Ik wel!!) dan zou ik Suffocation's Despise the Sun maar eens proberen. Beide platen waarbij je heel snel de neiging hebt om de volumeknop omhoog te draaien!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Follow the Rapist
Prepare for the Wormageddon!!
Usericon van Follow the Rapist
Posted 22-02-2003 20:44 by Follow the Rapist Wijzig reactieProfiel van Follow the RapistQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/metal-grindcore

Ik vind de oudere cd's van Dying Fetus wel beter als de nieuwe, maar de nieuwe vind ik ook nog altijd heersen


Jeffrey Dahmer Rules!!


nutosphere
Usericon van nutosphere
Posted 23-02-2003 11:58 by nutosphere Wijzig reactieProfiel van nutosphereQuote dit bericht

Ik weet niet waar jullie over hebben maar ik vind Dying Fetus vele male progressiever dan Suffocation
Maar whatever eigenlijk ieder z,n eigen mening
Verder ik wil ik nog melden dat er een nieuwe Cd uitkomt op 13 mei dus voor de gene die het willen weten.

Dying Fetus rules... Kill Your Mother Rape Your Dog


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-02-2003 13:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2003 11:58 schreef nutosphere het volgende:
Ik weet niet waar jullie over hebben maar ik vind Dying Fetus vele male progressiever dan Suffocation
Maar whatever eigenlijk ieder z,n eigen mening
Verder ik wil ik nog melden dat er een nieuwe Cd uitkomt op 13 mei dus voor de gene die het willen weten.

Dying Fetus rules... Kill Your Mother Rape Your Dog


je hebt gelijk dat dying fetus meer progresiever is. maar toch vind ik Suffocation sterker wat betreft de kwaliteit van de nummers.maar goed, smaken vershillen nu eenmaal.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-02-2003 14:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

'Progressiever'? Ik heb ze nu een paar keer live gezien en ik vind het behoorlijke wigger metal! Als die k0rn-ritmes en springerige riffjes 'progressief' zijn... ik heb mijn mening bijgesteld, vind het echt mateloos irritante muziek.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 15-03-2003 23:52 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik moet snel eens iets downloaden van Misery Index, Dying Fetus vind ik erg vet!


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 17-03-2003 9:36 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Purification Trouch Violence heb ik, en het is een stevige bak herrie.


Immortal Pride


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-03-2003 9:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik vind die laatste wel vet, de nieuwe cd komst ook binnenkort uit. April geloof ik


"This one is older than shit, heavier than time!"


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 11-04-2003 22:12 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht


Ik heb de hele verzameling van DF weggeknaaid. In de vulusbak ermee.

Ja dat kan iedere top muzikant, hardcore, hardcore, hardcore, hardcore, hardcore met een grunt, jongens en meiden deze band speelt geen Death Metal, maar hardcore met een grunt, geloof me nou maar. Waardeloze tyfus hardcore met Slipknot gitaren en een grunt. Suffocation dat is Death Metal, goed je oor-schelpen open zetten.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-04-2003 13:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Oooh spelen ze hardcore? Shit man! Goeie reden om mijn DF-verzameling ook weg te gooien!

Hoe jij het ook noemen wilt, het blijft een vette band. Ook al zitten er wat hardcore invloeden in. Jezus man, je lijkt wel een streng gereformeerde in een death metal-dwangbuis.

Het aankomende album "Stop At Nothing" wordt in huize ondergetekende iig weer op maximum volume gedraaid.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-04-2003 16:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ik zie het probleem ook niet, ik vind het zeke niet goedkoop klinken als je dat bedoelt en het vergelijken met slipknot is gewoon pure onzin


"This one is older than shit, heavier than time!"


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 13-04-2003 17:05 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 13:44 schreef NecRobert het volgende:
Hoe jij het ook noemen wilt, het blijft een vette band. Ook al zitten er wat hardcore invloeden in. Jezus man, je lijkt wel een streng gereformeerde in een death metal-dwangbuis.


Precies! Lekker belangrijk in welk hokje het door iemand wordt gestopt, als het maar lekker klinkt toch? En ik vind zeker dat het dat doet!


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 17:38 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht


Wat is dit intressant allemaal, tralalalalalalala, de zon schijnt, en de heren hebben het over de stoutste Hardcore band sinds jaren, gewoon Hardcore met een grund rand, ik kan toch niet tegen jullie op.
Maar dat hoef ook niet, want het kan me geen barst schelen, wat zeg ik, geen reet schelen kan het me, die naam zegt al alles, zelf hebben deze mannen kinderen, en noemen zich Dying Fetus(net als Dani Cradle of Filth stoer doen en s'avonds op de bank bij vrouwtje en kind). Kom we gaan een band beginnen met invloeden van buiten af de Death Metal scene, twee vliegen in een klap.
Zowel Hardcore als Death metal liefhebbers tuinen er wel in. Ha ha, ik heb trouwens de laatste (Destroy) ingeleverd bij Displeased, en kreeg er een andere cd voor terug. Zo zie je maar. Stop at nothing? Stop A.U.B. en laat het aan de echte Death Metal bands over.
En geef maar reaktie's hoor, het intreseert me geen moer, ik lach er alleen maar om.
Death Metal heerst, love is all you need.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 13-04-2003 17:43 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 17:38 schreef Heer Krieg het volgende:
zelf hebben deze mannen kinderen, en noemen zich Dying Fetus(net als Dani Cradle of Filth stoer doen en s'avonds op de bank bij vrouwtje en kind.




jezus, wat ben jij een stomme aap.


No meat is sweater


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 17:49 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht


SUKKEL, heb je het niet gelezen.
Bril opzetten zaadkop.
Het kan me geen REET schelen wat je zegt.
Ik lach er alleen maar om.
DF ligt nog ergens op de vulnus-belt.
Moet je niet gaan zoeken?
Ik meen het toch echt hoor.
ha ha ha ha ha ha ha.
Dat je nog van die naaiers hebt als jij, die hier aan ergeren. Death Metal heerst man.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 13-04-2003 17:51 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 17:38 schreef Heer Krieg het volgende:
Wat is dit intressant allemaal, tralalalalalalala, de zon schijnt, en de heren hebben het over de stoutste Hardcore band sinds jaren, gewoon Hardcore met een grund rand, ik kan toch niet tegen jullie op.
Maar dat hoef ook niet, want het kan me geen barst schelen, wat zeg ik, geen reet schelen kan het me, die naam zegt al alles, zelf hebben deze mannen kinderen, en noemen zich Dying Fetus(net als Dani Cradle of Filth stoer doen en s'avonds op de bank bij vrouwtje en kind). Kom we gaan een band beginnen met invloeden van buiten af de Death Metal scene, twee vliegen in een klap.
Zowel Hardcore als Death metal liefhebbers tuinen er wel in. Ha ha, ik heb trouwens de laatste (Destroy) ingeleverd bij Displeased, en kreeg er een andere cd voor terug. Zo zie je maar. Stop at nothing? Stop A.U.B. en laat het aan de echte Death Metal bands over.
En geef maar reaktie's hoor, het intreseert me geen moer, ik lach er alleen maar om.
Death Metal heerst, love is all you need.


Tuinen er in? Als je muziek leuk vind luister je er toch gewoon naar en anders niet?

Wat maakt het uit als je kinderen hebt en muziek maakt, ben je dan opeens niet stoer meer?

"Best leuke muziek maar ik kan mijn mening er pas over geven als ik weet dat de bandleden geen kinderen hebben, anders zijn ze namelijk niet true."

Volgens mij hebben ze niet eens gezegt dat ze death metal spelen en ben jij degene die het de hele tijd over death metal heeft, dus wat lul je nou.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 18:01 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht


Ikke geve jouwe helemaale gelijke.
Lees maar in de inlay of tijdschriften.
Misery Index : Death metal met Hardcore invloeden.
Dying Fetus : Death metal met Hardcore invloeden.
Als je weet hoeveel moeders lijden, als haar foetus dood wordt geboren.
Maar nu krijg ik andwoord op de vraag, of ik nou een softie ben. Nee ik kan heeeeeeel goed nadenken en jullie hebben zogenaamd scheit aan, maar wat je ook zegt, het kan me geen reet schelen, hoe meer reaktie's hoe beter, meer meer meer meer meer meer meer.
En ik blijf erom lachen, en weer voeg ik een reaktie toe. Oooooooh wat kan je toch lachen hier op ZM. Nieuwe rubriek som's?


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 13-04-2003 18:10 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Tja, ik kan veel zeggen maar in nadenken ben je inderdaad erg goed.


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 18:26 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 18:10 schreef B6R6A6M het volgende:
Tja, ik kan veel zeggen maar in nadenken ben je inderdaad erg goed.


Meer, meer, meer, meer, meer, meer, meer.
Als ik jou zie nadenken, blijft er maar een klein beetje over. En neem contactlenzen, want je bril doet het niet meer.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 13-04-2003 18:37 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht



No meat is sweater


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 13-04-2003 18:39 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-04-2003 18:45 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2003 17:49 schreef Heer Krieg het volgende:
SUKKEL, heb je het niet gelezen.
Bril opzetten zaadkop.
Het kan me geen REET schelen wat je zegt.
Ik lach er alleen maar om.
DF ligt nog ergens op de vulnus-belt.
Moet je niet gaan zoeken?
Ik meen het toch echt hoor.
ha ha ha ha ha ha ha.
Dat je nog van die naaiers hebt als jij, die hier aan ergeren. Death Metal heerst man.


hahaha, en dan zeggen dat het je niet interesseert, waarom reageer je dan zo.
Jij mag het wel zooi vinden, maar jou mening is niet wet


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen