IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Dying Fetus Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-05-2003 19:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 19:46 schreef 0Tolerence het volgende:
Heb em ook een paar keer doorgeluisterd. Op een 1 of andere manier is ie niet zo vet als de vorige

Ja dat had ik ook al! Ook al is het wel een zeer vette plaat.
Ik mis op S.A.N. de echt groovende en stampende riffs die op D.T.O. in overvloed aanwezig waren.
Maar ik heb 'm nog maar 2x helemaal gehoord.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-05-2003 19:51 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 19:50 schreef NecRobert het volgende:
Ja dat had ik ook al! Ook al is het wel een zeer vette plaat.
Ik mis op S.A.N. de echt groovende en stampende riffs die op D.T.O. in overvloed aanwezig waren.
Maar ik heb 'm nog maar 2x helemaal gehoord.


Op deze plaat hebben ze wat van de snelheid ingeleverd en er wat meer beukende en moshende riffs ingelegd.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-05-2003 19:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 19:50 schreef NecRobert het volgende:
Ja dat had ik ook al! Ook al is het wel een zeer vette plaat.
Ik mis op S.A.N. de echt groovende en stampende riffs die op D.T.O. in overvloed aanwezig waren.
Maar ik heb 'm nog maar 2x helemaal gehoord.


Ja dat vond ik juist zo vet van dat album, stamte echt lekker door! Zal em nog is wat vaker luisteren


"This one is older than shit, heavier than time!"


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-05-2003 19:54 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 19:52 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja dat vond ik juist zo vet van dat album, stamte echt lekker door! Zal em nog is wat vaker luisteren


Misery Index stampt en ragd wel als een gek.
Het is iig geval sneller dan D_F en wat minder techisch.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-05-2003 19:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja dat is die afsplitsing van Dying Fetus zullen we maar zeggen, moet ik nog steeds een keer horen dat spul!


"This one is older than shit, heavier than time!"


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 24-05-2003 19:56 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 19:55 schreef 0Tolerence het volgende:
ja dat is die afsplitsing van Dying Fetus zullen we maar zeggen, moet ik nog steeds een keer horen dat spul!


Het is zeker de moeite waard!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-05-2003 19:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 19:56 schreef No Nonsense het volgende:
Het is zeker de moeite waard!


Ongetwijfeld ja, ga het proberen


"This one is older than shit, heavier than time!"


zombie
Usericon van zombie
Posted 26-05-2003 19:50 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Ligt het aan mij, of ben ik de enige die zich stoort aan die super irritante digitaal klinkende drums op het nieuwe Dying Fetus album? Nu ben ik misschien een beetje te kritisch, maar het klinkt echt walgelijk.

Nee, ik wacht wel op het Misery Index (ook op FTC!) album....dat moet een knaller worden!


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 26-05-2003 19:53 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2003 19:50 schreef zombie het volgende:
Ligt het aan mij, of ben ik de enige die zich stoort aan die super irritante digitaal klinkende drums op het nieuwe Dying Fetus album? Nu ben ik misschien een beetje te kritisch, maar het klinkt echt walgelijk.

Nee, ik wacht wel op het Misery Index (ook op FTC!) album....dat moet een knaller worden!


AAAHHH, Daar had ik het dus ook al over met XnegativeX, das toevallig!
Het geluid valt me bij wel meer bands op, het klinkt als (en ik citeer) een homosexueel klikje"


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-06-2003 15:14 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Weet je? Ik vind Stop at nothing misschien nog wel beter als Destroy the opposition. Er lijkt minder energie gestoken te zijn in hyper-technisch gitaar werk en meer in het echte beuk werk. De riffs beuken echt als een gek. En hoewel het geluid van de bass-drum idd wat minder is vind ik het geluid van de snare weer beter dan op de vorige albums. Al met al vind ik Stop at nothing gewoon harder beuken als Destroy the opposition. Hij ligt wat dat betreft meer in de lijn van Killing on adrenaline.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 14-06-2003 15:16 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 15:14 schreef XnegativeX het volgende:
Weet je? Ik vind Stop at nothing misschien nog wel beter als Destroy the opposition. Er lijkt minder energie gestoken te zijn in hyper-technisch gitaar werk en meer in het echte beuk werk. De riffs beuken echt als een gek. En hoewel het geluid van de bass-drum idd wat minder is vind ik het geluid van de snare weer beter dan op de vorige albums. Al met al vind ik Stop at nothing gewoon harder beuken als Destroy the opposition. Hij ligt wat dat betreft meer in de lijn van Killing on adrenaline.


En ik moet 'm nog aanschaffen.

(samen met nog 12 andere cd's)


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 11-07-2003 20:34 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2003 15:14 schreef XnegativeX het volgende:
Weet je? Ik vind Stop at nothing misschien nog wel beter als Destroy the opposition. Er lijkt minder energie gestoken te zijn in hyper-technisch gitaar werk en meer in het echte beuk werk. De riffs beuken echt als een gek. En hoewel het geluid van de bass-drum idd wat minder is vind ik het geluid van de snare weer beter dan op de vorige albums. Al met al vind ik Stop at nothing gewoon harder beuken als Destroy the opposition. Hij ligt wat dat betreft meer in de lijn van Killing on adrenaline.


Nou inderdaad!
Hij beukt echt als een gek en valt me werkelijk voor geen meter tegen!
Had dit in eerste instantie niet verwacht nadat ik hoorde dat de meeste bandleden er vandoor gingen.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 12-07-2003 10:49 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Kut man, is die nieuwe al uit?! damn ik loop zo hard achter... ehm, staat ie ook op 'die' server? of ken iemand em erop gooien if not


codex4
Usericon van codex4
Posted 12-07-2003 12:24 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

Niet moeilijk doen gewoon mailtje sturen naar distro@codex4.org en dan ligt ie voor 13,50 in je Brievenbus!

voor meer titels: http://www.codex4.org/shop.html



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-03-2004 19:28 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Dying Fetus heerst


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-03-2004 19:30 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik moet zeggen dat, hoewel ik dit soort muziek enkele maanden terug nog bagger vind, het begin te waarderen. Sterker nog, ik vind het vet . Ik twijfel heel erg tussen DTO en SAT... geen geld voor beide albums. Wie kan me helpen


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 20-03-2004 19:39 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2003 19:52 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja dat vond ik juist zo vet van dat album, stamte echt lekker door! Zal em nog is wat vaker luisteren



De vraag is heb je 'm wel geluisterd


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-03-2004 20:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 19:39 schreef Faust het volgende:
De vraag is heb je 'm wel geluisterd


Dat is een post van een jaar geleden, wat denk je zelf onderhand?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-03-2004 20:25 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

iemand nog een antwoord op mijn vorige reply


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-03-2004 20:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 20:25 schreef Tormented soul het volgende:
iemand nog een antwoord op mijn vorige reply


Destroy The Opposition is denk ik wel hun beste. Vette productie en vette nummers,


"This one is older than shit, heavier than time!"


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 20-03-2004 20:30 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 20:24 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat is een post van een jaar geleden, wat denk je zelf onderhand?


Nee daar ging het niet om.
Volgens mij heb je hem nog steeds niet geluisterd. En dan nog iets, GORGASM zegt jou dat iets. Neen want je had er niks van in je platenkast. Word wel hoog tijd meneer OTol.


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 20-03-2004 20:33 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

ik vind ut maar un k*t band maja ze kunne wel goed spelen ma de muziek vind ik maar niks.......


..


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-03-2004 20:33 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 20:30 schreef Faust het volgende:
Nee daar ging het niet om.
Volgens mij heb je hem nog steeds niet geluisterd. En dan nog iets, GORGASM zegt jou dat iets. Neen want je had er niks van in je platenkast. Word wel hoog tijd meneer OTol.


Ga is iemand anders lastig vallen met die onzin van je, zoals iedereen hier, kan ik niet alles kennen/hebben.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 20-03-2004 20:36 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Ik val u niet lastig.
Sorry dat ik zo boos reageerde, was niet m'n bedoeling. Heb je al de nieuwe Prejudice gehoord?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-03-2004 20:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 20:36 schreef Faust het volgende:
Ik val u niet lastig.
Sorry dat ik zo boos reageerde, was niet m'n bedoeling. Heb je al de nieuwe Prejudice gehoord?


excuses aanvaard, ik kan mij herinneren dat ik die een keer heb gehoord op mp3, maar ik heb hem niet.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen