IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Misery index! Vorige pagina | Volgende pagina
zombie
Usericon van zombie
Posted 27-04-2004 6:59 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Misery Index - Great depression video

http://www.crimsonstain.net/media/videos/GreatDepression.wmv

Voor wie het wat kan schelen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-04-2004 10:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Gave clip


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 12-10-2004 20:30 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Heb van de week de DVD "Vol.1" in huis gehaald van M.I. Qua kwaliteit benenden maats, maar een leuke dvd om te zien. Bevat ondere andere beelden van enkele optredens op het X-mass festival van 2003 (geen Tilburg).



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 23-12-2004 14:35 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik las net dat MI een nieuwe EP uit heeft, getitelt 'Dissent'. Kan iemand daar al een mening over vormen?


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 23-12-2004 16:03 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Heb er 1 nummer van gehoord en dat klonk wederom erg vet! Een van mijn favoriete drummers, Kevin Tally hebben ze gelukkig weer zo ver gekregen de drums in te slaan op deze cd. Snel,technisch maar met een heel erg 'punky'feel

Heb een DVD'tje van Kevin Tally waarop je hem een nummer van deze mini ziet indrummen alsmede zijn toenmalige auditie bij Slayer...VETTT Topdrummer


But there is no real me: only an entity, something illusory................


zombie
Usericon van zombie
Posted 24-12-2004 23:47 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Moet er nog een beetje inkomen, maar ik vind 'Dissent' bij vlagen opvallend melodieus. Verwacht niet een radicale omzwaai naar At the gates achtige praktijken, maar het is wel even wennen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-03-2005 0:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Former DYING FETUS, MISERY INDEX Members Join Forces In New Band - Mar. 2, 2005

Former DYING FETUS singer Vince Matthews has teamed up with ex-MISERY INDEX members Matt Byers (drums) and Bruce Greig (also ex-DYING FETUS) in a brand new, as-yet-unnamed project. The group, whose sound is being described as "melodic, brutal death metal" and unlike that of either DYING FETUS or MISERY INDEX, are scheduled to record their debut release April 6-8. The name of the band, web site information and sample MP3s will all be released on the same day in mid-April.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-04-2005 23:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

MISERY INDEX booted off upcoming Deicide tour!!!!!!!!!
Body: Hey everyone! Persistent issues and problems over the last few months created by the agent booking the tour finally came to a head yesterday, which led to our being booted from the tour package. We are happy to not have to deal with this guy anymore, but disapointed that we have to miss all the great shows that are bound to happen. We'll do our best to get some stuff lined up so we can come play wherever you are. In the meantime, please go and support the other bands on the bill, as it is a great line-up.
We leave for Europe tomorrow fro two weeks of shows, and will be heading to Canada for 3 weeks starting April 28th, so come on out and say hello. We'll work on getting some gigs happening in te beginning of June, so stay tuned. Cheers!

sparky

Misery Index Music page

www.miseryindex.com


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-04-2005 11:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De Deicide tour vind toch plaats in de rechtzaal?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 06-04-2005 11:57 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Volgens de site doet hun euro-tour nederland niet aan, erruug jammer want ik had ze heel graag weer eens live gezien, toffe live band


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Legion of Satan
Usericon van Legion of Satan
Posted 06-04-2005 14:40 by Legion of Satan Wijzig reactieProfiel van Legion of SatanQuote dit bericht

Vind ik ook. Top band


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-05-2006 13:05 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Luister nu naar de e-card op de relapse site.

MUZIEK IS WEER GAAF!

maar de zang kan bruter...

hmm..

ik moet de hele plaat horen denk ik.


Suck my piss


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-05-2006 13:19 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Het nieuwe album van Misery Index is zwaar de shizznitz. Persoonlijk vind ik het hun beste album tot nu toe.

Het is allemaal een ferme tand sneller dan hun vorige album waardoor de grindcore invloeden meer op de voorgrond komen te liggen. Maar er is ook genoeg melodie. D'r zitten hele aparte gitaar stukken door die de muziek iets dreigends geven.

Ik vond Misery index nooit zo heel geweldig (gewoon goed zeg maar) maar dit nieuwe album is toch wel heel gaaf!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 10-05-2006 13:47 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Zeker mee eens. Ben hem nu aan het luisteren. Gave plaat


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 10-05-2006 14:50 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Moet de nieuwe ook maar eens gaan beluisteren MI echt een knettervette band. Vond ze live nog vetter dan op plaat eigenlijk.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 14-05-2006 16:34 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Nieuwe plaat heerscht! Wat een ontzettende beukplaat, retestrak en nog goeie songs ook



No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-07-2006 23:48 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik mag met een uitzonderlijk groot genoegen zeggen dat ik de nieuwe ook helemaal fantastisch vind! Daar waar ik de voorgaande albums ook "gewoon goed" vond moet ik hier, en ik herhaal, MOET ik hier gewoon naar blijven luisteren. Retestrak gewoon!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 9:11 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

In sommige recensies lees ik dat, volgens de recensist, Misery Index death metal mixt met grind en hardcore. Ik hoor zelf helemaal geen hardcoreinvloeden in de muziek. Misery Index is gewoon death/grind. Hoe komen ze er in godsnaam bij?

Discordia is een zeer strakke plaat. Fantastische plaat met uitstekend drumwerk. Maar deze drummer is toch niet zo goed als Kevin Talley.

Outsourcing Jehova!

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 9:57]


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 26-07-2006 16:43 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 9:11 schreef Asphyxiated het volgende:
In sommige recensies lees ik dat, volgens de recensist, Misery Index death metal mixt met grind en hardcore. Ik hoor zelf helemaal geen hardcoreinvloeden in de muziek. Misery Index is gewoon death/grind. Hoe komen ze er in godsnaam bij?


Ik hoor die invloeden wel degelijk (een band als His Hero Is Gone bijvoorbeeld hoor ik terug in de MI sound). En MI geeft ook gewoon toe dat ze ook HC invloeden hebben. Daar is helemaal niks mis mee.

Death/grind/hardcore/crust/punk/black etc zijn prima met elkaar te combineren, ook zonder dat het fragementarisch wordt. MI is daar het bewijs van. Fuck die hokjesmentaliteit!

[Dit bericht is gewijzigd door Judas Spritz op 26-07-2006 19:58]



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 26-07-2006 16:45 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

welke obtuser is dit eigenlijk?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 26-07-2006 16:52 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 16:45 schreef jbassist het volgende:
welke obtuser is dit eigenlijk?


Het zit en het tikt...



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 26-07-2006 16:54 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

aaahh maddin!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 26-07-2006 16:55 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2006 16:54 schreef jbassist het volgende:
aaahh maddin!


Salute!



Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 09-12-2006 0:14 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Carving Europe's Epitaph Vol. II European Tour 2007 Presented by: Metal Hammer, Terrorizer Feb. 8th - March 15th, 2007

NECROPHAGIST/MISERY INDEX/BURNING SKIES */DISKREET ** (COLDWORKER has dropped off this tour! New band tba soon!!!)

Confirmed shows:
08.02.2007 Germany Trier Exhaus *
09.02.2007 Holland Rotterdam Baroeg *
10.02.2007 Germany Essen Turock, Essen Death Fest *
11.02.2007 Germany Flensburg Roxy *
12.02.2007 Denmark Aarhus Studenterhuset *
13.02.2007 Norway Oslo Garage *
16.02.2007 Germany Berlin K17 *
17.02.2007 Germany Leipzig Conne Island *
18.02.2007 Czech Rep Prague Black Pes Club *
19.02.2007 Slovakia Ruzomberok Apollo *
20.02.2007 Austria Wien Arena *
21.02.2007 Germany München Feierwerk *
22.02.2007 Italy Roncade (Treviso) New Age *
23.02.2007 Switzerland Oberentfelden Böröm Pöm Pöm *
24.02.2007 France Marseille/Luynes Korrigan *
01.03.2007 France Paris Scene Bastille **
02.03.2007 UK London Carlington Academy **
03.03.2007 UK Leeds Josephs Well **
04.03.2007 UK Manchester Music Box **
05.03.2007 Ireland Dublin Voodoo Lounge **
07.03.2007 UK Glasgow Cathouse **
10.03.2007 Holland Sneek Het Bolwerk **
11.03.2007 Belgium Kontich Lintfabriek **
12.03.2007 Holland Den Bosch W2 **

13.03.2007 Germany Giessen MUK **
14.03.2007 Germany Karlsruhe Substage**

http://www.myspace.com/miseryindex



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 09-12-2006 14:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

GAAF!!!



Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen