IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Over de aanslag in Noorwegen.... Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-07-2011 17:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 17:29 schreef ElitE het volgende:
Tijd voor Schuurman om naar een Joop-posters-LAN-party te gaan te gaan met een volle rugzak.
Of naar een Elsevierposters LAN-party met een volle zak.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-07-2011 19:03 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Grey heeft Katja/Birgit daar iig wel de tijd voor gegeven.




[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 27-07-2011 19:03]


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-07-2011 19:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Wil Schuurman, gok ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-07-2011 19:25 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Geen idee...


 


Daops
Usericon van Daops
Posted 27-07-2011 20:52 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ach, grote bek -> newbie geldingsdrang


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Ate
Usericon van Ate
Posted 29-07-2011 11:45 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

Er werd hier wel gekankerd op joop, maar deze post vond ik best wel aangenaam om te lezen. Misschien omdat het overeenkomt met mijn gedachten, dat ik lees wat ik wil lezen.
quote:
Breivik is een genie
Het is een veelvoorkomend defensiemechanisme: de dader wordt wegzet als een gestoord beest om zo de confrontatie met zijn idealen te vermijden. Breivik was echter helemaal geen gestoord beest. Dat is een belediging van het dierenrijk. Dieren bezondigen zich niet aan zulke typisch menselijke misdaden als geplande massamoord. Sterker nog, als we de duivelse daden van Breivik reduceren tot onverklaarbare beestachtigheid, dan rechtvaardigen we ze tegelijkertijd. Beesten kunnen immers geen morele verantwoordelijkheid dragen.
....
Breivik ontkende de medemenselijkheid van zijn slachtoffers. Dat stelde hem in staat om anderhalf uur lang te moorden. Hij had zijn slachtoffers tot beesten, gevoelloze dingen, gereduceerd. Het zou een zwaktebod zijn om hem een koekje van eigen deeg te geven. Dan kunnen we hem net zo goed meteen een zeemansgraf geven.

http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/breivik_is_een_genie/
De titel is misschien bedoelt om zoveel mogelijk reacties uit te lokken, maar in zekere zin klopt het wel. Je moet effectief kunnen nadenken om zo'n aanslag voor te bereiden. Al is geniaal wat overdreven.

Breivik heeft het beste voor met Europa, net zoals de meeste mensen. Jammer dat niet iedereen het eens is hoe Europa zou moeten zijn.

*om te voorkomen dat mensen mij beschuldigen dat ik sympathie heb voor Breivik(en zijn acties): nee, dat heb ik niet.*


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 29-07-2011 11:57 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Nou, ik vind het een verhaal 100% gebaseerd op aannames. Waarom denkt iedereen zo goed te weten hoe Breivik in elkaar steekt?


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 29-07-2011 12:01 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 29 juli 2011 11:57 schreef Schuurman het volgende:
Nou, ik vind het een verhaal 100% gebaseerd op aannames. Waarom denkt iedereen zo goed te weten hoe Breivik in elkaar steekt?


idd ik word heel snel moe van dat soort priet praat.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 29-07-2011 12:03 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 19:03 schreef Forever After het volgende:
Grey heeft Katja/Birgit daar iig wel de tijd voor gegeven.



Ik moest erg hard lachen om die briljante grap in het ban-topic inderdaad.

Zéér origineel en zéér creatief.

hahaha!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Ate
Usericon van Ate
Posted 29-07-2011 12:19 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2011 11:57 schreef Schuurman het volgende:
Nou, ik vind het een verhaal 100% gebaseerd op aannames. Waarom denkt iedereen zo goed te weten hoe Breivik in elkaar steekt?

Omdat de meesten dat wil weten. Oke, het is misschien wat huis tuin en keuken psychologie.
Verder gaat deze column vooral over mensen die hem wegzetten als een krankzinnige, deze column is een reactie daarop.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 29-07-2011 12:29 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Beesten kunnen immers geen morele verantwoordelijkheid dragen.


o ja?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-07-2011 12:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat kunnen ze wel hoor, ze doen het alleen niet


't zijn allemaal asociale fukkers!


signature


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 29-07-2011 13:07 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php



Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-07-2011 13:16 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht



 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-07-2011 13:22 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wilders, en ik ben geen fan van die man, draagt helemaal niets aan.

Wilders luistert goed en roept wat het volk wil horen.
Als dus iemand verantwoordelijk is voor de daden van Breivik is het, in mijn ogen althans, eerder de maatschappij als geheel dan Wilders.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-07-2011 13:32 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ach, zo gauw er tegenwoordig maar ergens het woord 'rechts' in genoemd wordt is er een link naar Wilders.

Het is alleen nog effe wachten tot de TomTom aangepast wordt en 'rechts' door 'Geert' wordt vervangen. Al levert dat ook weer bedenkelijke woordspelingen op:
"Na 300 meter Geert afslaan."


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-07-2011 14:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2011 12:19 schreef Ate het volgende:
Omdat de meesten dat wil weten. Oke, het is misschien wat huis tuin en keuken psychologie.
Verder gaat deze column vooral over mensen die hem wegzetten als een krankzinnige, deze column is een reactie daarop.
Gezemel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-07-2011 16:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 juli 2011 12:29 schreef KHPLF het volgende:
o ja?


Idd wat een onzin.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 29-07-2011 17:13 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2011 21:29 schreef bastianus het volgende:
P machinery was ook zo'n gaaf nummer.


Hey, die heb ik dan weer op maxi single

[/offtopic]


Black seeds of bunny!


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 29-07-2011 21:09 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Varg heeft ook gereageerd op de aanslag van Breivik.

http://www.burzum.org/eng/library/war_in_europe01.shtml

Was te verwachten, dat het iets in deze strekking zou zijn.



Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 29-07-2011 21:10 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Of je leest even het topic door...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-07-2011 21:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2011 13:32 schreef Forever After het volgende:
Ach, zo gauw er tegenwoordig maar ergens het woord 'rechts' in genoemd wordt is er een link naar Wilders.

Het is alleen nog effe wachten tot de TomTom aangepast wordt en 'rechts' door 'Geert' wordt vervangen. Al levert dat ook weer bedenkelijke woordspelingen op:
"Na 300 meter Geert afslaan."





I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 28-10-2011 11:35 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Breivik wil lagere strafeis

AMSTERDAM - De advocaten van Anders Breivik willen bij de volgende rechtbankzitting verzachtende omstandigheden voor hun cliënt aanvoeren en daarmee een lagere strafeis bewerkstelligen.

Volgens de Noorse krant VG willen Breiviks advocaten, Geir Lippestad en Vibeke Hein Bæra, tijdens het in april verwachte proces, bereiken dat de 32-jarige niet de in Noorwegen geldende maximumstraf van 21 jaar moet uitzitten.

Het feit dat Breivik direct na zijn arrestatie zijn daden zou hebben toegegeven en zijn coöperatie met de Noorse justitie zullen als voornaamste argumenten worden opgevoerd, meldt VG.

Bovendien zou de regeringswijk in Oslo dermate slecht beveiligd zijn, dat Breivik geen enkele moeite had met het plaatsen van de autobom voor het kantoor van minister-president Jens Stoltenberg, argumenteren de advocaten verder.

Anders Breivik wordt ervan verdacht op 22 juli in Oslo en op het eiland Utoya 77 mensen te hebben vermoord.


"Bovendien zou de regeringswijk in Oslo dermate slecht beveiligd zijn, dat Breivik geen enkele moeite had met het plaatsen van de autobom voor het kantoor van minister-president Jens Stoltenberg, argumenteren de advocaten verder."

Wat is dat voor argument?



Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 28-10-2011 12:00 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 28 oktober 2011 11:35 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
"Bovendien zou de regeringswijk in Oslo dermate slecht beveiligd zijn, dat Breivik geen enkele moeite had met het plaatsen van de autobom voor het kantoor van minister-president Jens Stoltenberg, argumenteren de advocaten verder."

Wat is dat voor argument?



Oh, dat is heel normaal tegenwoordig; ik kon het stelen/vernielen, dus is het mijn schuld niet. Net zoals benzinedieven die een dodelijk ongeluk aan de politie wijten omdat zij de file gecreërd hadden. Of de al jaren bekende frustratie van huisbewoners als zij een inbreker mishandelen. Kortom: het is altijd de schuld van de mensen die niet a-sociaal zijn!


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen