IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Gorgoroth Vorige pagina | Volgende pagina
Aquila Chrysaetos
Axemeister M.
Usericon van Aquila Chrysaetos
Posted 29-10-2006 14:03 by Aquila Chrysaetos Wijzig reactieProfiel van Aquila ChrysaetosQuote dit berichthttp://www.sevenwaters.nl

Klopt inderdaad, was geweldig!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-10-2006 20:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

christina aguilera


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-10-2006 21:18 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Zo zo, brute shit


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-04-2007 17:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2006 20:51 schreef Metalhead22 het volgende:
Wauw, daar heeft 'ie vast wat aan gehad




zeker weten




trouwens, Incipit satan is zoooooo saaaaaaaaaaaaaai!


signature


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 23-04-2007 17:45 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=70982

Hier vind je linkjes naar docu over Gaahl & Gorgoroth... Heb het zelf nog niet gekeken, dus weet niet of het wat is...


Member of the iso-betawuste crew!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-04-2007 18:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Helemaal gezien zonet. Best interessante zooi.


spelfout weggehaald...


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 23-04-2007 18:31 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Heb ook net effe gekeken... vooral laatste stukje is wel leuk. Wat een omgeving waar die kerel woont!!!

Gaahl blijft uiteraard een zonderling, das wel het minste wat je kan zeggen


Member of the iso-betawuste crew!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-04-2007 18:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja man, prachtige natuur daar
En idd, apart figuur ja


spelfout weggehaald...


Argh
Usericon van Argh
Posted 23-04-2007 18:44 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Verdomde interessant! Bedankt voor de tip


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 23-04-2007 19:53 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 18:44 schreef Argh het volgende:
Verdomde interessant! Bedankt voor de tip




Member of the iso-betawuste crew!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-04-2007 20:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Super zoiets, erg interessant, THX!

(wat een verwende homeau trouwens die ene Amerikaan hehe)


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 23-04-2007 21:12 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

My thoughts exactly M.! Wat een pussies.. zo moet je vooral reageren als je 'de man achter Gaahl' wil zoeken in je project. "mweeeeeh ik kan niet meer! Ik kan niet meer ademenen bwoeheoeoeoeoe". Het zal vast zwaar zijn zo'n berg oplopen, maar dit was wel behoorlijk pussy.
Die laatste twee minuten trouwens van pt.5, tis echt een creepy gast. Beetje traumatized leek t wel.


Inter faeces et urinam nascimur


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 23-04-2007 21:23 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht



Die gast heeft serieus problemen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-04-2007 21:26 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 21:23 schreef Verval het volgende:


Die gast heeft serieus problemen.
Wie niet tegenwoordig.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-04-2007 21:28 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat was wel heel vet ja. Maar je weet nooit in hoeverre zoiets in scene is gezet (of dat ze erop aanstuurden -- expres kneuzen-vragen stellen?).

Wat spookt zo'n man overdag uit vraag ik me af. Waar eet hij van. De band levert nauwelijks knaken op denk ik zo, z'n kunst verkoopt-ie niet (wat veel trouwens! ) en dankzij de gevangenisstraf zal de carrière ook wel niet zo veel voorstellen. Dorpje zag er ook niet uit alsof er met criminaliteit veel te verdienen viel. En dan toch een luxe-iets als een "extensive wine collection" in huis hebben, heu?
Raadselachtig figuur wel, mooi!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 23-04-2007 21:34 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2007 21:28 schreef M. het volgende:
Dat was wel heel vet ja. Maar je weet nooit in hoeverre zoiets in scene is gezet (of dat ze erop aanstuurden -- expres kneuzen-vragen stellen?).



Ik denk dat ze dat wel uit hun hoofd hebben gelaten als ze weten wat de beste man op zijn kerfstok heeft.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


daffodil
sort
Usericon van daffodil
Posted 23-04-2007 22:02 by daffodil Wijzig reactieProfiel van daffodilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/pickingdaisies

Gave docu....prachtige natuur, afzien daar. Nee hij spoort niet helemaal, maar zijn schilderijen vond ik geweldig mooi.


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 23-04-2007 22:03 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 23 april 2007 21:28 schreef M. het volgende:
Dat was wel heel vet ja. Maar je weet nooit in hoeverre zoiets in scene is gezet (of dat ze erop aanstuurden -- expres kneuzen-vragen stellen?).

Wat spookt zo'n man overdag uit vraag ik me af. Waar eet hij van. De band levert nauwelijks knaken op denk ik zo, z'n kunst verkoopt-ie niet (wat veel trouwens! ) en dankzij de gevangenisstraf zal de carrière ook wel niet zo veel voorstellen. Dorpje zag er ook niet uit alsof er met criminaliteit veel te verdienen viel. En dan toch een luxe-iets als een "extensive wine collection" in huis hebben, heu?
Raadselachtig figuur wel, mooi!


Ik vond die laatste 2 minuten wel erg freaky ... brrr

Maar er werd ook gezegd dat het land en de huizen al generaties in de familie zitten, dus er zal misschien wel iets van een familierijkdom ofzo zijn? Of hij wordt onderhouden door familie, aangezien zijn broer geloof ik ook in 1 van die huizen woonde ... nouja, niet zo belangrijk allemaal!
Was wel ERG interessant om te zien!



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 23-04-2007 22:04 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 23 april 2007 22:02 schreef daffodil het volgende:
Gave docu....prachtige natuur, afzien daar. Nee hij spoort niet helemaal, maar zijn schilderijen vond ik geweldig mooi.


Ja, dat viel me ook op! Zaten een paar mooie werkjes tussen! En nog best "braaf" eigenlijk, als je het vergelijkt met hoe hij in Gorgoroth "is" en wat hij dus allemaal op zn kerfstok heeft. Zo heel erg twisted zagen die werkjes er niet echt uit. Apart, maar niet zorgwekkend ...



daffodil
sort
Usericon van daffodil
Posted 23-04-2007 22:06 by daffodil Wijzig reactieProfiel van daffodilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/pickingdaisies

laatste twee minuten: hij knipperde niet een keer met zijn ogen...


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 23-04-2007 22:16 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 23 april 2007 22:06 schreef daffodil het volgende:
laatste twee minuten: hij knipperde niet een keer met zijn ogen...


Dat heb ik niet gezien ... heb de browser geminimaliseerd en ben wat anders gaan kijken in afwachting of hij wat ging zeggen, want ik kreeg serieus de kriebels alleen al om er naar te kijken :S
Moet je nagaan hoe het voor die journalisten gevoeld moest hebben!

[edit] daarnaast ergerde ik me aan de vraagstelling ... een van die gasten zij "guide me" terwijl hij eerder al had aangegeven dat hij nujuist NIET wil dat hij alles wat hij denkt/schrijft/zegt uit moet leggen ... Beetje een journalistieke misser. Of kan ook door de wijn komen HAHA!

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 23-04-2007 22:18]



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-04-2007 11:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Prachtig hoe hij die emo's te pakken heeft met zijn wandeling. Echt geniaal.

Verder zaten er best een paar aardig krabbeltjes tussen. Ook zooi maar ook zeker aardig werk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2007 8:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

strax es kijken


nog es alles geluisterd... behalve destroyer en twilight vind ik het echt saaie boel


ooit es live gezien in voorprogramma Morbig Angel ... was dat slecht zeg!!!

Ghaal vond het trouwens ook en trapte het halfweg de show gewoon af (door het publiek)

xxx


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-05-2007 1:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



wie zegt me wat dit is van release?


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-05-2007 7:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Live bootleg met opnamen uit Chilie evenals wat demo opnamen als ik me niet vergis. Heb 'em zelf ook, heeft zwaar kutgluid en alleen voor die-hard fans (zoals bijna alle bootlegs hahaha).

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 05-05-2007 7:23]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen